Új hozzászólás Aktív témák

  • _DREAM_

    csendes tag

    válasz _DREAM_ #23941 üzenetére

    20-án kérvényeztük a visszaszállítást, 13 nap múlva vitték el, másnap este már jött az üzi hogy visszaírják a vételárat. Úgyhogy rendelhetjük meg újra, harmadszor, de ezúttal már máshonnan.

    Háttértörténet. Még két ünnep között rendeltük meg a gépet az emag-tól, a futárszolgálat hívott is még újév előtt 2-szer is reggelente hogy akkor ma visszük. aztán 10-kor hívnak hogy hát ma már nem. aztán 30-án hogy hááát idén már nem. gondolom a két ünnep között csökkentett kapacitással működtek. semmi baj, ráérünk. aztán január 5-én kihozták, de már le se vették a furgonról mert mondták hogy sérült (be volt nyomódva az oldala), ezt küldjük vissza, majd az emag küld egy másikat. várokvárok, felhívom már az emagot, háááát, az nem úgy van hogy ők rögtön küldenek egy újat, meg kell várni amíg visszaírják az előzőt, és nekem újra meg kell rendelni. de akkor ott telefonon is megtudom rendelni. okés, legyen. eltelt újból 3-4 nap, sehol semmi, újabb telefon. húh, hát az előző kolléga nem okézta le a rendelést, de akkor ezt ő megcsinálja. jó oké. újabb pár nap, ugyanazok az arcok kihozták végre a fagyasztót és ahogy azt már fent is írtam: NEM MŰKÖDIK!!! :D és akkor innen már ismerős a történet. szóval másodjára írják vissza az árát a fagyónak, és harmadjára rendeljük meg, már másfél hónapja nyújtjuk a sztorit mint a rétest. nem gondoltam volna hogy ilyen bonyolult lesz 2021/2022-ben egy fagyasztórendelés. :Y Ha sikerül esküszöm bontok egy pezsgőt pedig utálom és sugárban fogok hányni tőle örömömben! :C

Új hozzászólás Aktív témák