-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
_DREAM_
csendes tag
Sziasztok!
Emag-tól rendeltünk fagyasztószekrényt, másodjára sikerült kihozniuk mert elsőre sérült terméket kaptunk, akkor azt át se vettük.
A fagyasztó beüzemelés után nem működik, zúg a kompresszor, de nem hűt. A szállítós srácok mondták hogy elég 4 órát állni hagyni, mivel ezek már új gépek és amúgy is állva szállították (mivel előttem vették le, láttam is). 7-8 órát állt a termék, utána csomagoltuk ki, nyilván a kicsomagoláshoz kicsit kellett dönteni jobbrabalra hogy kiszedjük alóla a hungarocellt, de semmi több , elvileg nem kéne hogy baja legyen.
Felhívtam az emagot hogy hogyan történik a javítás, mondták hogy vagy jelentsem be űrlapon v. hívjam a Whirlpoolt közvetlenül. Felhívtam ez utóbbit is hogy érdeklődjek hogy mi az átfutási idő, mivel járok jobban. MIkor mondtam hogy előző nap vettük át a terméket már félbe is szakítottak hogy akkor állhatunk az elállási jogunkkal, ugye online vásárlásnál 14 nap.
Azon agyalunk hogy melyik opcióval járunk jobban:
1) ha élünk az elállási jogunkkal, akkor a termék elszállítási költséget nekünk kell állni? Ha igen, és jól olvastam itt, elvileg utána ezt is vissza kellene hogy kapjuk. (A rendeléskor NEM kellett szállítási ktg-et fizetnünk, ilyenkor ez számít?) Ilyenkor mi a tapasztalat, mennyire szívathatják az embert azzal hogy nem utalják át a vételárat, direkt húzzák az időt?
2) csak szimplán kérjünk egy visszaküldést azzal hogy a termék nem működik, ilyenkor ők elviszik és megnézik gondolom hogy mi a gond. a félelmem hogy a végén még ránkhúzzák hogy mi rontottul el a gépet és se pénzt se cseregépet nem kapunk. szerintetek ilyen előfordulhat?
Mit tanácsoltok, mi a tapasztalat? Mi csak azt szeretnénk hogy legyen így 3 tetves hét után egy működő fagyasztónk.. amelyik a gyorsabb megoldás az érdekelne.
Elnézést ha ezerszer körbejárt témát említek, csak pár oldalt volt időm visszaolvasni. A válaszokat előre is köszi.
Dream
-
_DREAM_
csendes tag
válasz Exodion #23940 üzenetére
Felhívtam mégegyszer az emagot, az ügyintéző hölgyet is sikerült összezavarnom amikor erre kérdeztem rá. Mert azt mondták hogy emag által forgalmazott termék esetében 30 napon belül dönthetek úgy hogy elállok (én is 14 napot tudok online vásárlás esetén). Viszont mikor megkérdeztem hogy ez automatikusan azt jelenti-e hogy megkapom az összeget akkor már ment a "hát így meg úgy". Tehát sztem is az van hogy ettől függetlenül megvizsgálják a terméket.
-
_DREAM_
csendes tag
válasz _DREAM_ #23941 üzenetére
20-án kérvényeztük a visszaszállítást, 13 nap múlva vitték el, másnap este már jött az üzi hogy visszaírják a vételárat. Úgyhogy rendelhetjük meg újra, harmadszor, de ezúttal már máshonnan.
Háttértörténet. Még két ünnep között rendeltük meg a gépet az emag-tól, a futárszolgálat hívott is még újév előtt 2-szer is reggelente hogy akkor ma visszük. aztán 10-kor hívnak hogy hát ma már nem. aztán 30-án hogy hááát idén már nem. gondolom a két ünnep között csökkentett kapacitással működtek. semmi baj, ráérünk. aztán január 5-én kihozták, de már le se vették a furgonról mert mondták hogy sérült (be volt nyomódva az oldala), ezt küldjük vissza, majd az emag küld egy másikat. várokvárok, felhívom már az emagot, háááát, az nem úgy van hogy ők rögtön küldenek egy újat, meg kell várni amíg visszaírják az előzőt, és nekem újra meg kell rendelni. de akkor ott telefonon is megtudom rendelni. okés, legyen. eltelt újból 3-4 nap, sehol semmi, újabb telefon. húh, hát az előző kolléga nem okézta le a rendelést, de akkor ezt ő megcsinálja. jó oké. újabb pár nap, ugyanazok az arcok kihozták végre a fagyasztót és ahogy azt már fent is írtam: NEM MŰKÖDIK!!! és akkor innen már ismerős a történet. szóval másodjára írják vissza az árát a fagyónak, és harmadjára rendeljük meg, már másfél hónapja nyújtjuk a sztorit mint a rétest. nem gondoltam volna hogy ilyen bonyolult lesz 2021/2022-ben egy fagyasztórendelés. Ha sikerül esküszöm bontok egy pezsgőt pedig utálom és sugárban fogok hányni tőle örömömben!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Külpolitika
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Politika
- További aktív témák...
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM