-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neul
csendes tag
válasz Superhun #11501 üzenetére
igen a 104 ezresből...
amikor előzetesen kérdeztem tőlük, hogy eredeti samsung garanciával árulják-e, a következő választ kaptam:
Kedves Vásárlónk!
2 éves gyári garancia vonatkozik rá.
Bontatlan gyári csomagolású készülék. Magyar nyelv beállítható az android-on, független.akkor ez gyakorlatilag hazugság volt? :/
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #11499 üzenetére
Jópár olyan készülék van, aminek a user manual utsó x oldala a többnyelvű garijegy, tehát még csak azt sem lehet megcsinálni, mint amit néha háztartási gépeknél szoktak, hogy az értékesítő cégnek van x db. biankó garjegye, egyet kitölt, azzal megy ki a bontatlan termék, a futár ezt adja át, majd kcsomagolja a hűtőt/mosógépet, a helyére teszi, és annak pedig elviszi az üres garjegyét (ezt fogja megkapni egy pár nappal későbbi vevő és így tovább).
-
Topikgazda
Ha ez így is van a Galaxy S4-nél, akkor sem jogosítja fel a boltot arra, hogy jótállási jegy nélkül küldje el a telefont. Érdekes módon ezt a többi bolt meg tudja oldani úgy, hogy bontatlan marad a doboz. Egyébként nem annyira bonyolult feladat: a Samsung Electronics Magyar Zrt.-től kell rendelni és nem kétes EU forrásból.
Egyébként simán lehet, hogy 2 év gyári garancia van rá... csak nem Mo.-on -
wolfman
veterán
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy ha egy online boltban árulnak X dolgot, azt megveszem és visszaküldöm garanciába, a szájb@..szott bolt miért vár a szervizre, hogy új példányt adjon, miközben a bolt polcain ott van továbbra is eladósorban több másik olyan készülék is? Ezt tényleg nem értem.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Josi
senior tag
válasz wolfman #11508 üzenetére
Mert a törvények lehetővé teszik.
Meg megvárja, mit csinál a szerviz.
Mert ha javítja, akkor nem fog közben ő neked egy újat adni, ha egy javítottat kap majd vissza.
De rákérdezhetsz a boltra is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Unokaöcsém telefonja sűrűn volt szervizben. Másfél-két év alatt kb. 6-8 alkalommal. Egy hónapja sincs, hogy visszakapta de már ma vitte vissza. Ami azt illeti a már türelmetlen. Kérdésem az lenne, hogy ilyen sűrű hibajelenségnél mit lehet lépni? Amíg letelik a gari addig havonta vissza lesz véve és két heteket tölt a szervizben? Miután meg letelik a gari, akkor meg ugye vehetek újat?
═════════════════════════════════════════
-
wolfman
veterán
2db Sandisk sansa Clip Zip-et küldtem vissza nekik. Vártam 3 hetet, rákérdeztem
- Ja, igen. Készen vannak. Hová küldjük?
Csak közben annyi közbejött, hogy nem Clip Zip-et akartak adni, hanem Clip+-t. Mondom nekem az nem jó, adjanak azt amit vettem. Most várunk a szervizre. MIÉRT??? Vegye le a polcról és adja ide, várjanak ők, ne a vásárló!„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
skyli
senior tag
Sziasztok!
Egy új telefon vásárlásakor tényleg nem köteles a bolt megengedni, hogy kibontsam és megnézem, hogy pl nincsenek -e a telefonon apró karcok, pixelhiba, egyéb apró akármilyen hiba vagy épp recsegősebb ház vagy ilyesmi? Úgy értem, hogy fizetés előtt nem nézhetem meg ezeket semmiképp sem a boltban átvételkor, ha pedig már fizettem, akkor már megszívtam, mert ilyen apró dolgokkal nem cserélik garanciában.
Ha pedig futárral hozatom ki egy ezresért, akkor simán vissza kell hogy adják a pénzem, akkor is ha kibontottam és kipróbáltam a telefont?
Félek az ilyen idióta hibktól mert nagyon gyakran előfordulnak velem (vagy én vagyok túl szemfüles).
-
asdf_
veterán
A telefon lezart csomagban van. Biztonsagi ragaccsal lezarva. Valamint mindenki bontatlan keszuleket kivan vasarolni. Innentol kezdve ki tudod talalni, hogy miert nem bontogatnak neked a ket szep szemedert
Ha ilyen haklis vagy, rendelj netrol (biztos helyrol, ahol tenylegesen -es jogilag is!!!- uj keszuleket kapsz, tehat vonatkozik rad az elallas lehetosege, valamint olyan helyrol, ahol jogszabalyi kiskapuval nem jatsszak ki azt, hogy te elallhass -lasd: telenor-, aztan ha valamiert nem tetszik, akkor visszaviszed. -
asdf_
veterán
Nem, a telenornal te jelzed, hogy szerzodest kotnel es emelle vennel egy telefont -amit csak szamlas elofizetessel tudsz, feltoltokartyasan nem-, kimegy egy futar, kiviszi a papir alapu szerzodest, te ezt ott helyben alairod, es hopp, maris nem kizarolag tavkozlesi eszkozok utjan kotott szerzodesrol van szo igy rogton nem is ervenyes ra az elallas lehetoseg. Ha mar van egy alairt beszed elofizetoi szerzodesed, akkor jutottal el egyaltalan arra a pontra, hogy egyaltalan szoba kerulhet, hogy telefont is vasarolsz-e avagy sem -amit elobbiek okan szinten ott helyben, papiron kovettek el, tehat szinten nem tavollevos-, tehat kb. 22-es csapdaja.
[ Szerkesztve ]
-
skyli
senior tag
hű ez komoly akkor a telenor jól csinálja viszont szerinted ennél a boltnál hogy van? http://mobilexpressz.com/ be tudom rakni a kosárba, van "Rendelés adatainak megadása, végelegesítés" és szállítási módnál van olyan is, hogy: Helyben, személyes átvétel.
Ez akkor távollevők közötti szerződésnek számít egy ilyen online vásárlás? Akkor is ha a boltban fizetek?
http://www.akontroll.hu/bel1.php?ssz=531 eszerint igen
Ja és nagyon köszi a segítséget![ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
En innen nem vasarolnek
1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat (Kizárólag valós műszaki/működésbeni kifogás esetén érvényesíthető).
Most akkor indok nelkul, vagy valos kifogas is kell?
Amennyiben a készülken egyértelmű hasznlatból eredő értékcsökkenés állt be (kopás, karc stb.), a MobilExpressz kizrólag csökkentett áron vásárolja vissza a készüléket, a visszaélések elkerülése végett.
Bullshit, a rendeltetesszeru hasznalatbol eredo termeszetes elhasznalodast a vevonek nem kell megfizetnie. Ha hajszalkarc van a kijelzon, mert te 5 napig mindig az ures zsebedbe raktad a telefont, az pont ebbe tartozik (nyilvan ha egy marek apro szarrakarcolta a kijelzot, az nem).
De engem leginkabb ez az 1 meg 2 eves garancia valasztasi lehetoseg tart vissza. Kap az ember magyar forgalmazoi -es nem sajat bolti- jotallasi jegyet, vagy sem, ennyi a kerdes. Ha csak sajatot adnak, kenjek a hajukra. A normalis garis telefon tobbe kerul, ezt el kell nyelni.
-
skyli
senior tag
én nem akarom lenyelni, hogy többe kerül de végül is bármit írnak a honlapra, rájuk is a magyar jogszabályok vonatkoznak... ahhoz amúgy tényleg nincs jogom, hogy fizetés előtt kézbevehessem a telefont, helyszíni vásárlásnál?
ezt írják a honlapon:
"Helyszíni próba
A MobilExpressz a helyszínen átvett mobiltelefonokat, fényképezőgépeket és táblagépeket az ügyfél előtt beüzemeli kérésre."nekem emailben meg ezt:
"Sajnos, fizetés előtt sajnos nem áll módunkban kibontani a telefont, ugyanis bontott dobozzal nem tudjuk már értékesíteni a készüléket"
Ha neten megrendelem és vmi nem tetszik rajta (pl minőségben egy barátom ugyanolyan telefonjához képest mondjuk rosszabb lesz a kijelzője) akkor majd visszaviszem és fenyegetőzök a fogyasztóvédelemmel az nem jó? úgyis nekem van igazam, vagyis cserélniük kell. Vagy házhozszállítással könnyebb lenne mint személyes átvétellel?
-
asdf_
veterán
Nezd, lehetosegedben all, norrmalis garival venni egy keszuleket. Ha te fillerb*szol, es a bizonytalan bolti garit valasztod az orszagba fene tudja milyen modon bekerult keszulekt, a gyartoi szervizhalozat helyett, a sajat szakalladra megteheted, csak majd ha gond lesz (nem javitanak, nem szakszeruen javitanak, fel ev mulva megszunik a bolt), akkor ne gyere vissza, mert csak azt fogom mondani, hogy en megmondtam Jo, a gyartoi szervizek sem feltetlenul a jo hirukrol ismertek mondjuk pl. az s-el kezdodo es ony-val vegzodo keszulekek eseten, de ott legalabb a feltetelek biztosan megvannak, hogy esetleg rendesen megcsinaljak a telefont (szervizdokumentacio, eszkozok, alkatreszek)
A helyszini proba meg egyszeru magyar mondat, atvett telefonokat. Az atvetel elofeltetele, hogy a keszuleket mar megvasaroltad, tehat nem csoda, hogy vasarlas elott nem bontjak ki.
[ Szerkesztve ]
-
bundli
tag
Üdv
Szerintetek mennyire játszik az, hogy kicserélnek garanciában egy egeret, amiről lekopott a festék elég látványosan kevés használat mellett? Én ezt gyári hibának nevezném, a gari iPonba szól egyébként.
-
-
HopeckoR
aktív tag
Sziasztok!
Hozzám hasonlóan gondolom már páran biztosan feltették ezt a kérdést de vissza! olvastam pár oldalt és nem találkoztam ilyen kérdéssel illetve válasszal.
A gondom az alábbi lenne:
2014.04.30-án délután 4 felé leadtam egy Műszaki cikket szervizbe 40e Ft értékben vettem. Amit kaptam papíron ott az szerepel hogy:
"A normál garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napra"A kérdésem az lenne, hogy ugye itt minden esetben a naptári napokat kell nézni. Szóval a Május 1-2
("ünnep") , a hévégéket is bele kell ebbe számolni ugye?
Ez alapján én úgy gondolom ha 2014.05.15 délután 4-ig nem érkezik válasz akkor utána már mehetek pampogni, hogy mi a helyzet a termékkel? Ha igen akkor jól gondolom, hogy kérhetem a pénz visszafizetését is?Köszönöm a választ előre is! És ha valaki ezt korábban feltette már akkor elnézést.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz HopeckoR #11522 üzenetére
Üdv.
nem személyeskedés de sajnos ma magyarországon 10-ből 9 ember nem tudja értelmezni az egyszerű szövegeket!!!
Te magad idézted:
"A normál garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napra"
Törekednek!! Azaz ez nem a határidő!!! Csapkodhatod az asztalt de azzal még nem biztos, hogy eléred a célod. A 30. nap közelében már azért érdemes lehet.
A lehetőségeid:
1. Javítás
2. Csere ugyan olyanra
3. Pénz vissza▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Turbolada II
őstag
válasz HopeckoR #11522 üzenetére
Lehet pampogni, mert ez már jelentős érdeksérelmet jelent.
Biznisz Elek: Nem te árultál anno Diablo3-at?
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
HopeckoR
aktív tag
válasz Biznisz Elek #11523 üzenetére
Nem vettem személyeskedésnek, ugyanis teljes mértékben értem az általam idézett mondatot
Ezért is kérdeztem itt meg.De ha erről az oldalról nézem a dolgot, mivel a papíron így szerepel akkor akár 3 hónap múlva is mondhatnák azt, hogy "Törekszünk a gyors garanciális ügyintézésre elnézését kérjük" és le van zárva a téma, mindenki mehet a maga dolgára.
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
válasz HopeckoR #11525 üzenetére
A bírói gyakorlat 30 nap felett már jelentős érdeksérelemről beszél és ebben az esetben cseréni kell (vagy a lóvét visszaadni). Hányszor hívtad már őket?
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz HopeckoR #11525 üzenetére
Nekem volt amit elhúztak 1,5 hónapig. Akkor már morcos voltam, de az érveim jók voltak így kénytelenek voltak a pénzt vissza adni. 30. nap körül már te is írhatsz nekik egy felszólító levelet.
Turbolada II: De árultam Illetve a bírói gyakorlat szerintem azért nem fedi a valóságot, mert a kereskedő részéről az is törekvésnek számít, hogy a beszállítóját 2-3 naponta keresi telefonon vagy e-mailen. Ez olyan mintha lenne egy 500.000-es tartozásod és te havonta befizetsz 20.000-et. Ez is törekvés
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
HopeckoR
aktív tag
válasz Turbolada II #11526 üzenetére
Tegnap volt a második e-mail váltásom velük amire a mai napon az volt a reakció, hogy:
"A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni."
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #11529 üzenetére
Tok mind1, hogy dolgozik-e, a kerdes arra vonatkozott, hogy a jogszabaly az naptari napban (ez esetben nyilvan annak tudataban megallapitva, hogy ebbol atlagban kevesebb, mint 5/7-nyi munkanap van), vagy munkanapban hatarozta meg a hataridot. Meg ugye nem mindegy, hgoy mi a szemleletmod, pl. attol hogy nem dolgozol, attol me'g a vasarlonak az adott eszkozt hetvegen is kenyelmetlenseg hogy nem hasznalhatja... innentol kezdve legfeljebb az eletszeruseg a kerdes, de a jogszabaly ugyanolyan jogosan irhatja elo, hogy 15 napnal (fel honapnal) tobbet egy termeket ne kelljen nelkuloznie... ez meg logikus, nem?
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #11532 üzenetére
De hat nem az volt a kerdes, hogy a 15 napon belul meg lehet-e csinalni, hanem hogy a torekedes 15 napja naptari nap-e. Ha igen, akkor majus 1-2 is beleszamit. Ez a kerdesre a valasz. Aztan lehet mondani, hogy 15 nap alatt - amibe normalisan 10 vagy 11 munkanap van - most csak 9 volt (mert 2-at 10-en ledolgoztuk), ezert 1-2 nap csuszas akkor is van, ha amugy a 15-t szokta valaki tartani... de sajnos nem ez a helyzet, hanem kamuznak, munkanapra kenik, stb. mert semmi erdekuk, ok vannak ugyis birtokban (penz naluk, keszulek is).
-
ANDROID???
addikt
Ipon, alaplap feltételes garancia, az egyik leszorító letörve, működést nem befolyásolja.
Ilyen esetben azért bios-t lehet helyre teszik, ha csak az a baja? -
bullseye
addikt
válasz RootRulez #11541 üzenetére
Én nem tudok róla, de az nem sokat jelent. Egyszerűen csak azt kell kérni. Azt persze megtagadhatják, mert jelentős többletköltség, akkor kell verni az asztalt, hogy amit már ennyiszer kellett javítani, az semmit nem ér. Ha meg nincs csere, akkor adják szépen vissza a pénzt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
natë
nagyúr
Lumia 1020-as telefonom kameramodul cserével szervízbe vittem, 2 hét után visszakaptam a Jabiltól. A kamera ugyanaz (gyanítom hozzá sem nyúltak) vagy egy másik rosszat raktak bele, plusz grátiszként összebarmolták a GG üveget. Sajnos ezt csak otthon vettem észre, mert fólia volt a kijelzőn....
Mit tehetek? Molotov koktél? -
regener
veterán
Sziasztok, megkérdezném ha lehet hogy egy ASRock alaplapon 2 lábat javítani miért tart 1,5-2 hónapig egy bizonyos cégnél garanciális javítás alatt? Legalábbis ezt a választ kaptam a mikor lesz kész kérdésre, addigmeg mit csináljak OKJ-szoftverfejlesztőként, itt az év vége és lemaradtam amúgyis mint a fene. Elsőnek úgyvolt amikor leadtam hogy a nagyker úgyis visszaküldi mert fizikai hibás, de most gyakorlatilag mégis megcsinálják (gondolom a gyártóhoz ment ki), viszont így várhatok nem kevés időt.
Vagy miért tart eddig? Zokogok komolyan...
Jut eszembe Cseregarancia van a cégnél ha jól emlékszem...[ Szerkesztve ]
-
Blue Eagle
őstag
Sziasztok!
Vettem az asszonynak Húsvétra egy 50 ezer Ft-os tabletet, amit sajnos kb. kettő hét után garanciális javításra kellett elküldeni. Már bő három hét telt el a beadás óta, de még mindig nem készült el. A szerviz, alkatrész megrendelésre hivatkozik, amiért így elnyúlik a javítás időtartama. Kérdem: semmit nem tehetek, csak várni, hogy majd egyszer csak elkészül? Van olyan, hogy azt mondom elég és valamit lépni kell? Elég bosszantó, hogy egy "ajándék" ennyire nem élvezhető!
A választ előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új HP EliteBook 640 G9 Tartós Üzleti Fémházas Laptop 14" -50% i5-1235U 10Magos 16GB/512GB FHD IPS
- Chord Mojo 2 + gyári bőrtok 2 hetes
- iPhone 11 (product) RED 64GB 100% akkumulátor és hibátlan állapot
- Withings Scanwatch 2 38mm
- GAMER PC: Új RYZEN 7 3700X/5800X - RTX 3060 Ti GDDR6 - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest