-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szab.tam
nagyúr
válasz RootRulez #11400 üzenetére
még sűrűbben a lényeg:
ha valamiért nem akarják visszavenni, akkor jegyzőkönyv a panaszról, (esetleg egy barát, bn tanúval), de ne hagyja ott az árut.
mert akkor bekerül az ellenérdekelt fél végeláthatatlan, követhetetlne rendszerébe.de itt borítékolom, hogy nem lesz ilyen.
****
azért most már kötelező jelleggel gyere vissza, és írd le, mi lett a vége!
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
Bandus99
őstag
Sziasztok!
Szeretnem megtudni, hogy az alabbi problemara mi a hivatalos allaspont.
Nem az erdekel, hogy adott esetben a boltos segitokeszsegem jogfejsegen mulik a dolog, hanem arra vagyok kivancsi mit ir elo a hivatalos szabaly.A szitu.
Bemegyek egy kisboltba veszek egy fel literes akarmifele uditot, Ice Tea szeruseget.
Kifizetem, kilepek a boltbol kibontom iszok belole es azonnal erzem, hogy ez romlott.
Csipi az ember nyelvet mint amikor meg van forrva valami. Megnezem, a rairt datum szerint, meg bosegesen bellul van a szavidon a termek. Tuzetesebben megnezve latszik, hogy kicsit opalos a szine es uszkal benne kis valamik.
Azonnal visszalepek a boltba es mondom az eladonak. hogy ez romlott udito, ha gondolja kostolja meg, de en szeretnem, ha ezt kicserelne.Az elado kozli. hogy O nem kostolja meg es nem csereli ki, mivel szavido van ra, tole se veszi vissza a forgalmazo igy mivel nem O gyartja nem tud vele mit kezdeni.
Tehat a kerdes ebben ill. az ehhez hasonlo esetekben mi a hivatalos eljaras? Valoban a vasarlonak kell benyelnie ezeket es max annyit tehet hogy nem megy tobbet abba a boltba?
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
optikus
senior tag
válasz Bandus99 #11403 üzenetére
hat ugye kapasbol irsz a vasarlok konyvebe (es a sajat peldanyodat kiteped, nem hagyod benne). elvben x idon belul ki kell vizsgalniuk mi tortent. mas kerdes hogy jo e az nekik hogy egy fel literes lotty miatt ezzel kelljen xarakodni. de persze ha nem akkor asszem van 30 napjuk hogy valamit reagaljon. csak ugye ha akkor is azt mondja hogy nem erdekli akkor nehez lesz szakvelemenyezni hisz addigra mar megrohad a cucc. en megkerdeznem a fogyivedelmet hogy ilyenkor mi van.
amugy meg neked aztan semmi kozod az o forgalmazojahoz, beszallitojahoz, nagymamajahoz stb, te tole vetted, nem a nagykertol (nem is nagyker aron) ezert te vele allsz jogviszonyban. az mar az o problemaja hogy a nagykerjevel hogyan rendezi ezt le.amugy en is talalkoztam mar olyan dologgal hogy ezeken az uj papirdobozos leveken olyan hitvany a kupakolas hogy a kupakot tarto muanyag bizbaz lemezke melett mar ki van szakadva a cucc igy ott levegot kap es megrohad. vetel elott jol meg kell nezni mindent sajnos.
Buy books not gear.
-
Sonja
nagyúr
válasz Biznisz Elek #11394 üzenetére
Valószínűleg ma sem fogják cserélni/javítani a kártyámat (eddig még nem írtak, pedig a hét elejére ígérték az ügy lezárását ), így írnék egy határidős levelet. Ezt megtehetem e-mailben is, vagy muszáj ajánlott levélben? Úgy gondolom, hogy péntekig kapnak haladékot (ma van 31. munkanap gariban), utána kérem vissza a pénzem.
Egyébként mi van, ha azt se akarják teljesíteni? Hivatalos panaszt kell tennem a fogyasztóvédelemnél?
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #11351 üzenetére
Sziasztok!
Öcsém laptopja, mint írtam gariban van, de van egy kis problémám.
A történet probálom röviden leírni.Szóval:
Van a családban egy samsung notebook (NP300E5Z-S01HU), amit mi használtan vásároltunk meg. Adásvételit írtunk róla, minden eredeti papírja meg van. Sajnos az első tulajnak nincs meg már az elérhetősége, így nem tudok intézkedni online, mert ő regisztrálta be a gépet saját magához, mikor megvette, amiről a vásárláskor nem tudtam, sem azt, hogy ezt a regisztrációt töröltetni kellene, hogy mi tudjunk intézkedni a későbbiekben.A probléma a következő:
Az első tulajdonos egy euronicsban vette a laptopot, 2012.01.29.-én, de 2 napon belül cseréltette egy ugyanolyan gépre, mert valami probléma volt vele. Ezt a euronicsnál úgy papírozták le, hogy kézzel ráírták az eredeti számlára alul, hogy 2012.01.31.-én cserélve ugyanarra a készülékre, pecsét, aláírás mellette. A laptopot az első tulajdonos beregisztrálta a samsung oldalán, 2012.01.31.-ei vásárlási dátummal. Gondolom abból indúlt ki, hogy a kicserélt géphez ez a dátum tartozik.
Tavaly augusztusban megdöglött benne a vinyó, debreceni szigi-vill-ben mondták hogy tudnák a helyszínen cserélni, de nem jó a dátum mert a garjegyen 31.-e szerepel, az eredeti számlán pedig 29.-e. Ezt meg tudtam oldani, garancia jegy pótlást kértem a számlát elküldve, meg is kaptam. Vinyót cserélték helyszínen, minden rendben volt, csak sokat kellett várni a vinyóra, nem volt raktáron.
Kb. 5-6 hete a laptopnak meghibásodott a jack csatlakozója, így beküldtem volna szervízbe a debreceni szigi-vill-en keresztül, a telemax-ba, mivel ehhez szét kell szedni és azt csak pesten tehetik meg. Szigi-vill-nél mikor bementem, mondták, hogy a kiterjesztett gariról kell egy papír. Na mondom remek, mikor betelefonáltam meddig van gari, ezt a samsung ügyfélszolgálatos nem mondta. Mind1, megint telefon, elmagyaráztam mi a szitu, kaptam egy linket amiről ki lehetett nyomtatni a kiterjesztett 2 hónapos garit.
Vissza szigi-vill-hez, erre mondják hogy lehet nem lesz jó a dolog, mert az eredeti számlán 29.edike szerepel, a kiterjesztett garit meg 31.-ei dátummal regisztrálta az előző tulaj. Mondok remek.... -.- Mondták, próbáljuk meg így. OK, gépet akkuk átadtam, felküldték (ez volt február 28.-án).
Rá kb. 1 héttel hnak a szigi-vill-től a dátum miatt, problémázik a telemax. Elmagyaráztam x-edjére, mi a szitu, mondta az emberke hogy megírja a telemaxnak és ha nem hív újra, akkorelfogadták és megjavítják. Nem hívott. Aztán rá megint kb. 1 hétre, 18.-án hí hogy nem lesz jó, intézkedjek a samungnál. Telefonálok is be egyből, mondom mi a szitu. Ügyfélszolgálatos nagyon kedves volt, ígérte utána kérdez mi a helyzet ilyenkor, és visszahívnak. Azóta már vagy 4x beszéltem velük, volt amikor nem is hítak vissza pedig ígérték, mindig csak tologatják a dolgot, most ezt nem tudja megmondani, továbbítja az illetékeseknek, stb. blablalba. Legutóbb az ügyfélszolgálatos javasolta, hogy írjam le a a történetet és küldjem el a kapcsolat@samsung.hu-ra csatolva a számlát. Megtettem (március 25.), sürgős választ kérve, erre fél-1 nappal később annyi jött csak, hogy továbbították az illetékeseknek. Sablon duma. Ma kértem az állítólagos illetékesekhez telefonszámot, mert már nagyon unom ezt az időhúzást! Válasz még nem jött. 12 körül telefonálok be megint az ügyfélszolgálatra.Már az is kiderült, ha jól látta az egyik ügyfélszolgálatos, hogy mindkét dátummal be lett regisztrálva a készülék, szerepel a rendszerükben (érdekes... hogy lehetséges ez egyáltalán?).
Szóval a lényeg: csak a 29.-ére végződőt kellene meghagyniuk, másikat törölni, erről nekem kapnom egy linket amiről ezt a kiterjesztett garanciát ki lehet nyomtatni, hogy tudjam továbbküldeni a szigi-vill-nek, ők meg a telemax-nak.
Kérdésem: ilyen esetben, hogy a telemaxnál van a laptop, jó 3 hete, de egyrészt iszonyat lassan válaszoltak, hogy nem jó a dátum, másrészt a samsunggal 9 napa semmire sem jutottam még, kitolódik-e a garancia ideje? Szerintem nem, ezért is vagyok ideges, de szeretném biztosra tudni.
Másik kérdés: szerintetek is direkt időhúzás megy? Szombaton lesz 29.-e. Nekem nagyon úgy tűnik, mivel érdemben semmire nem haladtunk, nem keresnek, ügyfélszolgáltos sajnálkozásával meg bocsánatkérésével meg semmit nem érek... Mit tudok tenni még szerintetek?
Egyébként pofám leszakad, hogy egy ilyen adminisztratív, relatíve apró elírás miatt ennyit telefonáljak, és ne jussak semmire a samsunggal!Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
Attix82
addikt
válasz s3toraph #11409 üzenetére
Fura ez a helyzet mert a laptop gyári szám alapján meg tudják nézni mikor is gyártották, attól kezdve mindenképpen tudják számolni a garancia időt.
A számla azért fontos, mert azaz eladási dátum, és hivatalosan onnan számít a garancia idő.
Ha az euronics mindent jól töltött ki a számlán, nem kéne , hogy akadály legyen.
-
s3toraph
senior tag
válasz Attix82 #11410 üzenetére
De ezen pattognak a telemaxnál, hogy 2012. január 29. szerepel az eredeti euronics-os számlán (szabályosan kitöltött, nyomtatott számla), alulra odaírva tollal hogy " Csere: 2012.01.31.-én ugyanarra a készülékre!", mellette euronics pecsét, aláírás, a samsung rendszerében viszont a vásárlási dátumnál ez szerepel: 2012.01.31 - EURONICS .
Én sem értem, mit kell ezen akadékoskodni, minden adata, gyári száma megegyezik a két papíron a gépnek.
A samsungot sem értem, miért nem hajlandóak segíteni!
Azt sem értem, hogy ha 2012.01.29-et fogadják el a telemaxnál, akkor hogyan lehetséges az, hogy be tudta regisztrálni a samsunghoz az első tulajdonos a gépet 2012.01.31.-ei vásárlási dátummal?Ez a baj, hogy nem új számlát adott a euronics. De attól még nem értem, miért kell egy adminisztratív elírás miatt ekkora köröket futnom!
[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
s3toraph
senior tag
válasz Attix82 #11412 üzenetére
Elmondtam szóban a történetet, ügyfélszolgáltanál, utánajárást és visszahívást ígértek, semmi többet. Nem hívtak vissza, már megint nem...
Írásban leírtam a történetet, kértem hogy a rendszerben javítsák a kiterjesztett garanciánál a vásárlás dátumát 2012.01.29-re, hogy elfogadja a telemax.[B]update: most annyi változást vettem észre, hogy az a link üres adatlapot mutat, amit korábban kaptam a kiterjesztett garanciához, amin még a 2012.01.31-ei vásárlási dátum szerepelt. Kitöröltek belőle mindent. Értesítést még nem kaptam sehonnan.
Sőt ha újra nyitom a linket, már nem is él.
Visszavonom, most megint jó a link és ugyanúgy néz ki, mint eddig a dolog...[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
asdf_
veterán
En azt nem ertem, hogy amennyiben nem januar 29 es 31. kozotti leadasrol beszelunk, tehat akozott billeg a tortenet, hogy garis vagy nem garis a dolog, nem mocskoskibamindegy, hogy az online rendszerbe mikor es milyen datummal regisztraltak fel???
Az euronics persze hulye volt, mert pluszminuszos szamlat kellett volna csinalnia 0 Ft vegosszeggel, szuz garjeggyel, de azert nem egy ordoglakat ez a problema, hogy ennyire benan kelljen hozzaalniuk. -
s3toraph
senior tag
Szerintem sem ördöglakat!
Újabb beszélgetésem volt az ügyfélszolgálattal, röpke 28 perc.....
Elvileg most már 2012.01.29 szerepel a kiterjesztett garanciánál a vásárlási dátumnál - valaki valami mégis csinált - legalábbis a nő ezt mondta. Aztán mondta, hogy erről levelet az első tulajdonosnak tudnak csak küldeni, tehát aki beregisztrálta a rendszerbe a készüléket! Mondom mi van? Mondom a múltkor egyik kollégája kiküldte nekem, csak azon ugye rossz a dátum. Utánanézett, és kiderült, ezt nem szabadott volna (személyes adatok miatt, blabla, ... pedig csak egy név és e-mail cím ami személyes adat benne). Mondom attól még nekem kell, én nem tudom az előző tulajjal felvenni a kapcsolatot, és e-mail-ben kell, mert az itt van egyből. Erre adott egy újabb email címet, hogy oda írjak, mert ők a főnökeik vagy mik, ők dönthetnek arról hogy kiküldhetik-e nekem. Mondom remek. Ez az email cím a következő:sehsupport@samsung.com .
Szóval most írtam ide, csatoltam az adásvételi és az eredeti számla bescannelt változatát, és válaszra várok. Valamint az ügyfélszolgálatos is ígérte, hogy megy a dolog után ő is, és visszahív...
Itt tart a dolog.
Azt nem értem, ha a mi családunk tulajdonában van most már a gép (édesanyám van megjelölve tulajdonosnak az adásvételin), akkor mi ez a hozzáállás hogy csak az intézkedhet, kaphat levelet, aki beregisztrálta a gépet? Neki már semmi köze hozzá! Jól is néznénk ki, ha mindenki amit elad, utána ha gond van még ő rohangáljon, intézkedjen egy olyan termékkel kapcsolatban, amire megszűnt a tulajdon joga! Senki nem tudna eladni semmit, ill. gariztatást intézni...(#11415) optikus: Ezt most nem értem, hiányoznak betűk a mondatból. Mit akartál mondani?
[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #11417 üzenetére
" Jól is néznénk ki, ha mindenki amit elad, utána ha gond van még ő rohangáljon, intézkedjen egy olyan termékkel kapcsolatban, amire megszűnt a tulajdon joga! Senki nem tudna eladni semmit, ill. gariztatást intézni..."
Úgy értem, ha én eladok valamit, adásvételivel, eredeti számlával + garipapírral, akkor nehogy már nekem kelljen utána járni ha gariztatás van, ill. nehogy már az új tulajdonosnak kelljen az előző tulajt felkutatni, mikor már annak semmi joga nincs intézkedni!
Azóta visszaírtak annyit, hogy:
"Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.
Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük. "Itt tart a dolog.
Szerintetek, ha holnapig nem jeletkeznek, megemlítsem a fogyasztóvédelmet? Mivel a garanciális jogaimat nem tudom érvényesíteni, mert egyrészt ugye a telemax próbál kibújni a 2 nap eltérés okán, másrészt a samsung felől csak elodázzák a dolgot, eddig nem segítettek... addig tökölnek azzal hogy majd visszahívnak, majd utánanézünk, hogy kifutok az időből... Szerintem ez már sérti a jogaimat. Nem?Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
St3ven
addikt
Szerintetek a MediaMarkt webshopjában vásárolt terméket - élve a 8 munkanapos elállás jogával - visszaveszik egy MediaMarkt üzletben?
Egyáltalán kötelesek ezt megtenni?
Hogy a pénzt hogyan/mikor adják vissza, nem is érdekes, csak hogy ne kelljen már postázni.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Crvsh3R
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a januárban vásárolt Sony Xperia SP készülékemet most viszem vissza harmadszor a T-Mobile-hoz ugyanazon hiba miatt. Van esetleg más opcióm, mint hogy megint Bp.-re küldjék a szervízbe javításra (legutóbb 1,5 - 2 hét volt)? Először itt helyben csináltak a szoftverfrissítést a hiba elhárítására (pedig úgy néz ki az érintőképernyő a rossz), majd következő alkalommal Bp.-re küldték és ott is egy szoftverfrissítéssel leráztak. A héten kaptam vissza, de megint ugyanazt a hibát produkálja.
A hibáról és az esetről bővebben.
Válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A52s 5G || Steam: Crvsh3R || Nintendo Switch OLED || NS friend code: SW-6235-6627-3408 || Hirdetéseim (Switch kiegészítők, stb.): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/crvsh3r/index.html
-
s3toraph
senior tag
válasz s3toraph #11419 üzenetére
Újabb telefonálás után, megint a türelmemet kérték, a központ kivizsgálja az ügyemet. Nem tudom mit kell ezen annyit vizsgálgatni... -.- Pénteken visszahívott az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy még mindig semmi új infót nem kaptak fentről, de ígérte keres amint van valami. Mondtam is, érdekel, hogy fogják orvosolni a dolgot, hiszen amíg a samsung marha lassú ügyintézésére vártam, már 9-10 napot, addig lejárt tegnap a kiterjesztett garancia... A telemax vissza is küldte már a laptopot debrecenbe... pénteken délután jött róla az SMS a szigi-vill-től hogy átvehetem a készüléket... nyilván nincs megjavítva.
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Ma voltam egy nagy cégnél alkatrészt venni és hát a következő történt:
Irodában kasszánál befizettem, majd mondják, hogy hova kell menni a papírokkal. Kifele a biztonsági őrt is kérdezem pontosan merre, mondja, hogy ott a raktár a targoncásnak adjam oda. Bementem odaadtam közben jól ki is oktatott, hogy milyen dolog, hogy beléptem a raktárba, mert ki is volt írva (10 méterre a kiírástól mentem csak utánna). Mindegy annyira nem érdekelt. Raktárban összerakta, papírt megkapta.
Kocsiba beraktam, hazaérve számoltam meg, hogy 12 db-al kevesebb van a százxx darabból.
Felhívom őket, hogy mi van ilyenkor persze hallom a háttérből, hogy mondja a raktáros, hogy biztos otthon kivett belőle, kapcsolták őt is kevesebbre emlékezett mint ami a papíron van, de utánna kijavíotta magát.Na ilyenkor most mi van? Holnap megyek be hozzájuk.
Tudom a távozáskor nekem is ellenőrizni kellett volna, de mondom egy ilyen kaliberű cég ennyit nem tévedhet.Live poor, die rich.
-
Attix82
addikt
válasz gyáliSanyi #11424 üzenetére
Üdv.
Távozás után már hiába reklamálsz
-
optikus
senior tag
válasz Attix82 #11425 üzenetére
Dehogynem
mas kerdes hogy milyen eredmennyel...
de ha normalisak akkor odadjak, nekem is volt mar olyan hogy utolag szoltam aztan elfogadtak bemondasra. vagy mikor hianyzott a csomagolasbol egy alkatresz es csak otthon derult ki osszerakas kozben. ezt nem tudod helyben se megneznim oszt bemondasra adtak potlast es meg ok kertek elnezest.Buy books not gear.
-
gyáliSanyi
őstag
Elvileg raktárkészlet ellenőrzéssel gyorsan le tudják igazolni, mert csak egy alkatrészfajtáról van szó.
Csak más dolog itt az emberi tényező, mert nem éppen volt baráti hangulatban sem a raktáros.Live poor, die rich.
-
-
Attix82
addikt
válasz gyáliSanyi #11428 üzenetére
"" Mondta, hogy bezzeg mikor többet adnak senki nem hozza vissza, hát ez engem most k...ra nem érdekelt.""
Erre gondoltam, az emberek egymáshoz való hozzáállással van gond Szerencséd volt.
-
optikus
senior tag
-
őstag
válasz gyáliSanyi #11428 üzenetére
És ha ő mondta volna ugyan ezt?
"Engem kurvára nem érdekel"Ott kellett volna megnézni...
Szerencse, hogy ilyen korrektek voltakVGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
gyáliSanyi
őstag
válasz fricz19 #11431 üzenetére
Engem az nem érdekelt, hogy milyen sallangszöveget ad. Azért mentem ami jár. Egyébként teljesen normálisan intéztük, meg korrekt volt a dolog. Csak az volt bosszantó, hogy tegnap még olyat feltételezett, hogy mi vettük ki belőle, meg úgy vásárláskor is elég pokróc mód bántak a vevővel.
A raktárkészlet igazolt.Ebben az esetben az emberi tényezőn múlt.
Igen máskor át kell nézni, még ha siet is az ember vagy mást fenntart.Live poor, die rich.
-
Dinter
addikt
Üdv.
Tavaly keresztapám hozott egy SSD-t, ami most elromlott. Ismerősétől hozta, viszont nem adtak hozza számlát. Ha a bolt nem cseréli, igy az OCZ-hez vissza lehet küldeni?
-
őstag
válasz Dinter #11436 üzenetére
gyártó cserélheti
ha tudod h melyik boltból származik, én megpróbálnám először ott.
Sok helyen már sn szám alapján dolgoznak és kitudják neked keresni,
ha nem megy, akkor gyártóhoz kell fordulni.VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
St3ven
addikt
Sziasztok!
Neten 03.29-én rendelt termék 04.02-án lett kiszállítva Pick Pack Pontra, ahonnan 04.03-án hoztam el.
Legközelebb szombaton (04.12.) tudom leadni a webáruház szaküzletében. Benne vagyok így még vajon az indoklás nélküli elállás 8 munkanapos határidejében?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
-
Topikgazda
válasz St3ven #11438 üzenetére
Ha 3-án vetted át, akkor 4-én kezdődik a 8 munkanap, ami 15-én 24.00-kor jár le. Ha szombaton is nyitva van az üzlet, akkor az nem befolyásolja ezt, mert az a bolt saját döntése, hogy nem munkanapokon is nyitva van.
(#11440) St3ven: csak annyi kell feltétlenül, hogy szeretnél elállni a vásárlástól (itt leírod a vásárlás adatait) és hogy milyen számlaszámra utalják vissza az összeget. Indoklást az elállásra a jogszabályok értelmében nem kell adnod, de azért ha olyan probléma van a termékkel, amiről tudnia kell a boltnak, akkor azért azt illene kommunikálni a bolt felé.
[ Szerkesztve ]
-
Maximow
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha garanciális cserélnek egy terméket egy állításuk szerint teljesen új termékre, akkor azt nem egy új bontatlan dobozban kellene küldeniük?
Történt ugyanis, hogy BS hibás VGA-mat visszaküldtem márc. 11-én az Iponhoz. Elég sokáig húzódott az ügyintézés, de ők is hibásnak találták a VGA-t, és írták, hogy újra cserélik. Ma megérkezett az állítólagos új kártya, azonban abban a csomagolásban, amiben én elküldtem a régi kártyámat, tehát a VGA-n kívül semmit nem cseréltek. Persze hogy folytatódjon a már több mint egy hónapja tartó kálváriám az általuk újnak mondott kártya még annyira sem működik, mint az előző, egyáltalán nem indul vele a gép: 5 sípolás és semmi.
Létezhet az, hogy egy használt, esetleg korábban gariztatott kártyát kaptam újként feltüntetve, mivel mind a tartozékok, illetve a doboz a régi, általam küldött?
Kezdek besokallni tőlük.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #11445 üzenetére
Ooooooooooooooo ize, az uj bontatlan termek erkezhet egy darab lezart antisztati zacsiban is. Miert is kene a juzernak adni egy zsiruj dobozt, leirassal, driverrel, kabellel, low profile segpanellal, dvi atalakitoval meg egyebek? Mije romlott el? A kartyaja. Mit adott le? A kartyat. Mit kapott vissza? Egy -remlehetoleg uj- kartyat. Hol itt a gond?
-
Walamoo
csendes tag
Sziasztok! Jótállással kapcsolatban lenne kérdésem, problémám. Tavaly ősszel vettem egy Lenovo laptopot. A probléma múlt hónapban jelentkezett vele. Egyik nap végig a vállamon volt a laptop (természetesen laptop táskában) és amikor hazaértem és használni akartam, nem indult be a monitor. Kipróbáltuk úgy is, hogy másik monitort kötünk rá és úgy tökéletesen működött, tehát csak a monitor részével van gond Mivel még garanciális volt a "Drága", a futárszolgálat elvitte (természetesen ingyen). Amikor visszakaptam a laptopot továbbra sem működött a monitor. A munkalapra csak annyit írtak, hogy: karc az előlapon és a monitor nem működik. Mellékesen megjegyezném, hogy az a karc olyan kicsi, hogy biztos nem lehet befolyással a laptop működésére, de mindegy :p Kissé elszállt az agyam, hogy 130k-t kiadtam egy laptopért és szervíz után is csak annyit tudok meg róla ismét, ami nyilvánvaló, illetve nem javították meg garanciálisan. Ezután telefonon felhívtam őket (bár ne tettem volna) és azt mondták, hogy ez a hiba nem garanciális, mert biztosan nagy ütés/nyomás érte a laptopot, aminek hatására nem működik a monitor. És itt jön a szokásos fekete leves, hogy természetesen tudnak rajtam segíteni pénzért, garancián kívül. Mit tehetek abban az esetben, ha meggyanúsítanak azzal, hogy ütöm, vágom a saját laptopom és nem javítják meg garanciálisan? Egyáltalán ők hogyan bizonyítják ezt és Én miként tudom ennek az ellentettjét bebizonyítani? Kihez érdemes ezzel fordulni?
A válaszokat köszönöm előre is!!! (akár privátba is)
Walamoo
Új hozzászólás Aktív témák
- Új HP EliteBook 640 G9 Tartós Üzleti Fémházas Laptop 14" -50% i5-1235U 10Magos 16GB/512GB FHD IPS
- Chord Mojo 2 + gyári bőrtok 2 hetes
- iPhone 11 (product) RED 64GB 100% akkumulátor és hibátlan állapot
- Withings Scanwatch 2 38mm
- GAMER PC: Új RYZEN 7 3700X/5800X - RTX 3060 Ti GDDR6 - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest