Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
-
azbest
félisten
lehet félreértem az írást. DE majd akkor nevezzük sikernek, ha el is adtak annyit, most még csak arról van szó, hogy mennyit szeretnének eladni.
-
OPiiPO
veterán
"A részleg egyelőre még veszteséges." - tehát jelenleg még áron alul veszteséggel adják el az összes példányt. Gondolom valahogy a kínai állam kipótolja
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Héraklész
tag
válasz FireKeeper #2 üzenetére
Nyilván idővel jó lesz. A BYD simán pariban van a VW-nel, a Peugeot-val stb. minőségben.
-
azbest
félisten
Valószínűleg nem mindegy, hogy melyik piacra szánt verzió. A belpiacos lehet hitványabb, mint a nyugatra szánt. Eleve a biztonsági előírások miatt is. A tesla viszont nagyjából ugyanaz, max akksi mérettel van variálás, vagy hogy ott mindenképp a helyi beszállító akksiját használják.
Nameg, hogy minek a minősége... lehet van benne műbőr meg bőr. Mert van akinek attól autó az autó, ha börfotelnek látszik. A fedélzeti rendszer és szoftver meg sokkal rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
nylontacsko
senior tag
Majd a handras jól leteszteli és jól megmondja... mer' ért hozzá
"Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, mindenképp igazad lesz."H.F
-
Feketelaszlo
senior tag
Nem jó ötlet az algoritmus által ajánlott random YouTube csatornákról tájékozódni, mert lehet, hogy pont egy szektás hírcsatornára bukkansz rá.
-
Shadowbull
addikt
A sztori ott kezdődik hogy a Sziamiaú-nak nincs is autógyára.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
ncc1701
veterán
válasz Feketelaszlo #9 üzenetére
Konkrétan a jól fogó fékre szerettem volna kihegyezni a történetet. Jók ezek a kínai autók, de úgy vagyok velük, mint a zsiráffal. Elnézegetem őket, de otthonra azért nem kéne.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #11 üzenetére
A Xiaominak viszont van
https://emag.directindustry.com/2024/07/29/inside-xiaomis-ev-factory-where-the-company-produces-an-electric-car-every-76-seconds/
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #19 üzenetére
ok, meggyőztél, nincs a xiaominak autógyára
https://autonews.autoua.net/en/44544-xiaomis-first-car-factory-revealed-satellite-image.html
-
mepet
addikt
Ez az a kocsi, amirol 1 het utan pattog a festek a csomagtartonal?
Ez az a kocsi, amin ujonnan is teljesen egyenetlen festekvastagsagot lehet merni?
Ez az a kocsi, amin utolag javitottak szoftver updattel azt az apro hibat, miszerint az automata veszfekezo rendszer nem mukodott?
Ez az a kocsi, amirol mar most szamtalan video van, hogyan torik ossze a felhasznalok Kinaban gyanithatoan fek hibak kovetkezteben?
Ez az a kocsi, amin ha mukodik is a fek, akkor is iszonyuan alul van meretezve?
Ez az a kocsi, amiben (a belpiacosokon legalabbis biztosan) csak elektromos kilincs van, lehetetlen a vesznyitas, ha vizbe hajtasz vele, 100%, hogy fulladasos halalt halsz?
Ez az a kocsi, amin ha elmegy az internet, megszunik minden visszajelzes az onvezetesrol, ures a kepernyo, de az auto megy tovabb?
Ez az a kocsi, amiben a kinai versenytarsakhoz hasonloan vagy kinyilik a legzsak, vagy nem?
Ez az a kocsi, amin minden eladott darabon kb. 3.6 millio Ft-ot bukik a gyarto, de az allam tamogatja, hogy tonkretegye vele tobbek kozott a magyar autoipart?Igen! Ez az a kocsi!
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #26 üzenetére
Hát akkor nincs, a cikkek meg videok hazudnak a 2022-ben elkezdett és nemrég befejezett gyárépítésről.
-
Shadowbull
addikt
LOL.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Busterftw
nagyúr
válasz Shadowbull #29 üzenetére
Eddig en is igy gondoltam, utananezve lehet igaz a dolog eszerint:
Xiaomi gets car-making qualification, regulatory filing shows"On November 15, 2023, the Xiaomi SU7 made its first entry into the MIIT's filing catalog, with the page showing the manufacturer as BAIC Off-road Vehicle, the off-road vehicle business division of BAIC Group, rather than Xiaomi.
At the time, local media reported that Xiaomi was only borrowing BAIC's automobile production qualification, while the actual production was carried out in its own factory.
This means that Xiaomi didn't quite get the car production qualification issue sorted out at the time, so the model's filing information lists the producer as BAIC Off-road Vehicle." -
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #29 üzenetére
Linkelnéd amit meg kellene találnom a gugliban?
-
dnelb
veterán
válasz arnyekxxx #33 üzenetére
De ne akard már megmagyarázni hogy normális dolog hogy akkora fékbetét van rajta mint egy felesúlyú, harmaderős 220 lovas golfon hidd el, ez utcán is ugyanígy elfog szállni, csak idő kérdése. Vagyis már láttam is olyan videot ahol rear endeltek 1 autót, ott is elszállt a fék..
[ Szerkesztve ]
-
Cassi
őstag
Az a fontos, hogy milyen rövid idő alatt be tudtak indítani sikeresen egy új BEV márkát, minden más csak azután jön. A Xiaomihoz hasonló történetek is húzzák felfelé a globális BEV eladásokat, ami mostanában minden hónapban rekordot dönt, októberben 1,7 milliós az eddigi rekord.
Száz évvel ezelőtt volt csúcson a Ford T-modell gyártása, évi 2 millió darab körül. Az ugye egy szar autó volt, de nem ez volt a lényeg, hanem az igazi tömeggyártás elérése. -
Shadowbull
addikt
Hogy mennyire sikeres azt majd 5 év múlva megmondjuk. Az elmúlt 10 évben rengeteg új versenyző tűnt fel, aztán jópáran közülük eltűntek a süllyesztőben, vagy megmaradtak a jelentéktelenség szintjén.
Nyilván a Sziamiaú-nak van pénze, akármeddig finanszírozhatja a bukót, de ez nem egyenlő a sikerességgel.[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
tranceplanet
addikt
Magyaroknak nincsen autóipara! Németország zsoldosai vagyunk, olcsón gyártunk nekik, mert a német melós ennyi pénzért nem fog autókat összerakni. Hamarosan BYD zsoldosai is leszünk. A BYD gyára is a kínai GDP-t fogja pörgetni, nem a miénket. Itt maximum munkahely teremtés van, plusz a beszállítói kis cégek. Nem beszélve arról, hogy melós sincs már a gyárakban, csak ukránok és filippínók akarnak robotolni. Bár ahogy hallottam itt minden is kínai lesz. Egy japán cégnél dolgozom, belenézek a gépbe, szinte minden japán benne, ami csak lehet. ...
Kevesebb cuccot toljál!" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
andrisbandi
őstag
válasz Shadowbull #43 üzenetére
A Ny-nak kvrva nagy "szerencséje" volt a 2015-ös dízel botránnyal. Arra lett válasz, h egyáltalán ma vannak nyugati eautók. Amúgy csak kínai lenne.
Ázsiában nem muszájból álltak neki a fejlesztésnek anno.
Oda ment a sokkal fejletebb Ny-i technika (kb 1980 körül), vegyes vállalatként, ahol kötelezően átadták azt.
- Egyből belátták a kínaiak, h ezzel nem tudnak versenyezni, behozhatatlan az előnyünk.Létre kell hozni egy új szektort, ami sokkal egyszerűbb műszakilag, erős ideológiailag, és Kína uralhatja a beszállítói láncokat globálisan.
- A mese része a környezet védelem, akku téren meg befoghatatlanná váltak a kínaiak. Más is tud jó akkukat, de jót olcsón és (elvileg) újrahasznosíthatót csak ők. Globálisan licencelik.Szerintem ha marad a kapitalista világrend, a mostani fajta, ahol a népnek kuss és a cégek érdeke a fő szempont, akkor Kína nagyon jól fog járni pár évtizeden belül. Amiben még kell kikupálódnak, náluk alig van környezetvédelem és társai, a vidéki nyomorból városba költözők szívesen melóznak amennyit csak kell.
- Hol tudunk mi ezzel versenyezni?░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hi!King
őstag
Ha olyan "jók" szoftveresen, mint a telefonjaik, okosóráik, akkor ha beengedik Európában a forgalomba ezeket, érdemes lesz messziről kerülni...
-
Cassi
őstag
válasz tranceplanet #44 üzenetére
Európában mindössze 5 ország autói játszanak érdemi szerepet (japán, koreai, kínai, német, francia), ezért kár sírni, hogy nincs magyar autóipar, mert más hasonló országnak sincs. Az olaszok most rúgják az utolsókat. Ezzel kell együtt élni. Az autógyártás távolról sem olyan alantas tevékenység, és az iparon belül viszonylag jó fizetéseket és munkakörülményeket tud nyújtani.
-
tranceplanet
addikt
" Az autógyártás távolról sem olyan alantas tevékenység... "
De sajnos az, tudom, mert ebben dolgozom!
Iszonyatosan hullámzó, sokkal jobban, mint más szegmens. Most tervezem otthagyni az egészet és vissza se nézek. Az EU szabályozása egy vicc az EUROVII szabvánnyal, szerintem ők sem gondolják komolyan ezt az egészet, én legalábbis csak röhögni tudok rajta. Amúgy is az a cél, hogy használj tömegközlekedést, bringát, rollert, gördeszkát... stb., legalábbis ebbe az irányba akarnak terelni. A jövőben a sportautók luxus cikkek lesznek, luxus adóval terhelve. Dodge Challenger sorokat átállították elektromosra, nagyjából ez a belső égésű motorok utolsó koporsószege. Mellesleg nem vagyok ellene, hogy zöldítsünk, de így ebben a formában vicc ahogy megpróbálják levezényelni az egész átállást. Szóval én tiplizek az IT szegmensbe vagy az egészségügybe soha többet autóipar. Végignéztem a cégünk ámokfutását, vergődés az egész, halott ahogy van.[ Szerkesztve ]
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Shadowbull
addikt
válasz andrisbandi #45 üzenetére
Ez nagyon jól hangzik, kár hogy csak közhelyek tömkelege.
https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest