Új hozzászólás Aktív témák

  • matyee

    őstag

    válasz MaxxDamage #37494 üzenetére

    Én már többször is írtam, hogy őszintén becsülöm a kitartásod, mert azért a sok erőfeszítés végén úgy tűnt, hogy "minden jó ha jó a vége".

    Most viszont már úgy gondolom, hogy csapj az asztalra és kérd vissza a pénzed, vagy adjanak egy másik gépet, mivel csak mennek a hetek, hónapok, és a helyzet érdemben nem változik. Az elején valóban izgalmas mikor van egy új gép, az ember beállítja, teszteli, újrapasztázza stb, de rendszerint utána használja arra amire akarja, és ez az őrült méregetés, tesztelgetés elmarad... Viszont ez a sztori kezd vég nélkül erről szólni, az asus nem gondolhatja, hogy a vevő azért vesz gémer gépet, hogy teszteket futtat rajta hónapokig, vajon jó lett-e... majd megy vissza szervízbe, aztán vissza, aztán megint....

    Ideje az asusnak is elismernie, hogy az a gép egyszerűen nem jó, és oldják meg így vagy úgy. Még ha ki is cserélnek minden csavart és kapsz egy vadi új gépet, addigra egy generáció le is fut, ami kvázi úgy marad ki nálad, hogy a pénzt jó előre azért kifizetted érte.

    Természetesen ez saját vélemény, és őszintén sajnálom az esetedet, de magam részéről innét már nem gondolkodnék újabb és újabb javításban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák