Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #8555 üzenetére
Kiderült már számos alkalommal, hogy ezek az autók akkor sem elég gyorsak poroszkáló F1-es autókat vezetni, ha Maylander kitapossa a szemüket. Nem csak esőben, de szárazon se mindig (már az eltolt kezdetű Ausztrál Nagydíjon is voltak problémák). Amit a lassú SC miatt a versenyzők kénytelenek végezni, szigorúan nézve szabálytalankodás.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8566 üzenetére
Ami szemmel látható: új első szárny. Új top body/kipufogó-kivezetés, új nagyobb oldaldoboz-terelőszárny, ami már leér a padlólemezig, új diffúzor. Ezek a nagyobb, szemmel is látható újítások, de BBC infók szerint már Bahreinre módosulni fog a csomag még újabb elemekkel. De ez sok csapatra igaz lehet.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Heikki reklám (Talán még nem volt.)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Engem is érdekelne, de csak a tavalyi dolgokat tudhatjuk 175 fontért + postaköltség (nemrég jelent meg).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Campos -> Hispania Racing
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8671 üzenetére
Kicsit elszabták a hidraulikus rendszer állóképességét.
BBC, Ted Kravitz: Technical director Nick Wirth admits that there has been a design error on some parts of the hydraulic system. As pretty much everything that makes you stop or go in an F1 car is hydraulically-driven (throttle, gearbox, brakes), it's important to have it indestructible.
Wirth says there will be a fix in place for the first four races while a re-design continues back in the UK.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #8682 üzenetére
Oldalnézetből becsapós a kép, a tömegközéppont magasságának csökkentése és a diffúzor körüli légáramlatok javítása lehet a cél a dologgal. A 'felső' egyáltalán nem működhet, merthogy csak egy matrica.
A Red Bull egyáltalán nem szorul ilyen gumimelegítésre, idén meg végképp nem. Hátulnézetből már látszik, hogy jóval bentebb van.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8690 üzenetére
Nemrég kipakolt egy alkalmazott, és szerinte könnyen sikerülhetett is volna, jobb vezetéssel. Pl. Anderson mindent maga akart jóváhagyni, ezért a tervezési és gyártási folyamat lelassult és decemberben már nyilvánvaló lett, hogy hatalmas késésben vannak az autó megépítésével, de Anderson állítólag még menetrendet sem csinált, amihez tartani akarta volna magát.
Stefanovic elmondta, hogy a YouTube krőzus Chad Hurley nyitott volt a csapatok egyesítésére, de a US F1 fejesek ezt is blokkolták, pedig ezzel nagyon sok munkahelyet meg lehetett volna menteni. A Stefannál is kevesen dolgoznak, meg a US F1-nál is kevesen dolgoztak. De a büszkeség; Andersonék a saját autójukat akarták megépíteni, ezért kérték először 4 futam halasztását, aztán meg 1 év halasztást a nevezés megtartásával. De pénz nélkül ez is kivitelezhetetlen lesz/lett, márpedig ki akarná dobálni a milliókat egy ennyire bizonytalan és problémás projektbe.
Scott Bennett és társait nagyon sajnálom és mindenkit aki keményen dolgozott.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8712 üzenetére
Inkább JV 'danójja' Pista bá' kedvenc nótáját a nagy ünneplésben.
De nem sok esély látok, már a késleked(tet)és is az ellehetetlenítés céljából lehet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz brownus #8715 üzenetére
Attól függ ki mit vár tőle.
A Stefan tesztelni akart, de még GP2-es abroncsot sem kaptak, hiába kérték. A Bridgestone maszlagot nem veszem be (hogy nem tudták időben legyártani és leszállítani; nem is akarták, mert valaki szólhatott is nekik, hogy nem is lehet).
A Stefan autó a 2010-es Toyota, kisebb veszélyforrás a pályára engedni, mint egy HRT-t vagy Virgint, és gyorsabb is lehet, mint az a zöld teknősbéka (lekörözni is veszélyes lesz, olyan lassú). Ha Todt versenyképes újoncot akar a pályára egy-két futam csúszási engedéllyel indulni engedi a Stefan GP-t. Abroncsokat nekik és a HRT-vel együtt tessék egy tesztre zavarni őket!
Ezt kéne csinálni. Persze ez csak józan paraszti ész, és 'a parasztok büdösek', magasabb szinten 'jobban tuggyák, mit hogy kő'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
"...az állomás meg ottmarad"
No Stefan GP, új kiírás a hely(ek) betöltésére 2011-re...
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8744 üzenetére
Már eddig is ezeket a rajtszámokat használták, rajta van a merchandise-on meg mindenen. A Saubert betolták a US F1 helyére, oszt annyi.
Remélem Stefan nem adja fel és megmutatja az autót és tesztelget dacból. Szerinted van e értelme neveznie 2011-re? Ennyire zavart volna valakit, ha idén ő próbálkozott volna?
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
'Egy szemöldök' -> huszárvágás -> két szemöldök.
Mit tesz a globalizáció, így már kevésbé zabálják majd az indiai csajok.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #8840 üzenetére
Nem kell a rizsa. Kölnben van két 2010-es szabályok szerinti Toyota Motorsport építette autó (egyik Kazuki Nakajima, másik Jaques Villeneuve fenekéhez szabva, ahogy kell). Ezek az autók felmosnák a padlót Tom és Jerryvel meg a Mickey egérrel.
Ez égő is lett volna az FIA-nak. Helyette inkább tartják a helyet a US F1-nak, hadd pályázzon jövőre is, annak árán is hogy kivégeznek egy versenyképesebb projektet.
Nem kell a szöveg Stefanovic-ról. Persze, hogy nem szent ember, persze, hogy nem hófehér, a Balkánon üzletembereskedik, ne légy már naiv. Attól még ott van az a két autó, ő meg az F1-ben akarta őket látni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #8846 üzenetére
Mi az, hogy meglennének? Megvannak, Villeneuve beszélt is róla, hogy versenyképesek is lennének, nem olyan fejletlenek, mint, amilyen Tom és Jerryéknek van. Az autók ott voltak/vannak a kölni race bay-ben. JV is volt üléspróbán, és el van szomorodva, hogy nem versenyezhetnek ezekkel az autókkal. Nem kamuprojektől van szó, max Stefanovic nem kapja meg, mert a szerb állam és a szponzorok is csak akkor fizettek volna, ha megvan az indulási jog.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Mercedes GP Rockinghamben teszteli ma az új aeroját.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Forma-1-es vonatkozású közérdekű közlemény:
Aki F1-es ligában akar játszani nézzen be ide. Egyszerű de a valós F1-gyel és történéseivel összefüggő menedzserjáték. Letesztelhetitek a szakmai megérzéseteket, mert minden futam előtt meg kell érezni, hogy azon kik lehetnek a nyerők. Jókor kell megválni bizonyos versenyzőktől illetve csapattól, motortól stb. Továbbá a PH!-s ligán kívül több ezer-tízezer versenyzővel mérhetitek össze magatokat. De nem kell tőlük félni, ők se mind profik. Jó nézni egy jól sikerült hétvége után, hogy többszáz vagy akár többezer pozíciót lépsz fel a ranglistán. A PH! ligában meg egy szűkebb közösségben is van egy háziverseny.
Mindenféleképpen egy érdekes játékmellékvonal az F1-es szezonhoz. Mindenkinek ajánlom. Ha valami nem lenne világos a linkelt topkban kérhettek segítséget. Lényeges, hogy időben jelentkezzetek, még a bahreini időmérő előtt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #8860 üzenetére
A Tom és Jerry meg a Mickey egér telitalálat. Webber találta ki, én meg ki is osztom a szerepeket. Tom a Lotus, Jerry a VR, mert gyepálják egymást és Jerry a kisebb (költségvetésű). A HRT meg a sötétszürke Mickey egér. Ez lesz az alsóház, ők hozzák a színvonalat!
Nem nehéz elképzelni, hogy mekkorát rúgott az FIA a Stefan GP-be, mennyi munka és pénz ment veszendőbe és gyalázat a versenyzés helyet raktárban sínylődő autók. Idén lettek volna jó autók. A US F1-nak nincs ilyen vesztesége, mert meg se épült az autójuk.
De nyugodt lehetsz, pont rájuk várnak, pont miattuk csinálják ki a versenyképeset, amelyiknek már kész lett az autója.
Azt az Express cikket már cáfolták. Különben is, már lefixáltuk, hogy egy szerb üzletember biztos nem szent, az AMCO cége lubickolhat a szürke meg fekete gazdaságban (amire egyébként nincs bizonyítéka még az Expressnek sem), nem az AMCO nevezett az F1-be, hanem a Stefan GP, javarészt Toyota Motorsport munkával.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Sajnos ez egy 'amfiteátrum' pálya, kívülről nem lehet 'kémkedni' kivéve légi járműről.
A pálya tulajdonosai meg ügyelnek a kliens driszkécióval való kiszolgálására, mert komoly pénz üti a markukat. De elismerték, hogy ott járt a Mercedes GP, ráadásul Schumacherrel.
RockinghamUK: The excitement is now over and our guests are packing up and going home. The sights and sounds have been awesome!! As you have guessed, we had the delightful Mercedes Grand Prix & Mr Schumacher with us today. We've really enjoyed their visit
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Közérdekű közlemény: Ha valaki F1-es menedzserjátékot akar játszani. Nem időigényes, pofon egyszerű és összefügg a valós F1-es eredményekkel. Szűk egy hét van még úgy jelentkezni, hogy az első futammal is profitálhassatok. Később is lehet, csak az egy kis hendikep.
Mercedes GP: a madarak azt csiripelik, hogy a Rockinghamben tesztelt új aerocsomag 0,8 másodpercet hoz. Ha ez igaz, a Mercedes élcsapatként kezdi a szezont.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #8944 üzenetére
A 3.6 egész jó lett, nem váltottam más böngészőre. A szokás hatalom.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8948 üzenetére
Ami elmondható, hogy egy 'rendes' csapat tizedeket fejlődik 'futamról-futamra', akkor is, ha semmi jelentőset nem tesznek az autóra. A barcelonai teszt és az első nagydíj között van két hét, a trendet rávonatkoztathatjuk erre. Pusztán az adatok elemzésével és a friss autók kiismerésével is gyorsulni fog önmagához képest egy a munkáját profin végző csapat.
De sem a Red Bull-nál, sem a Ferrarinál, sem a McLarennél nem tudok jelentős bahreini csomagról. Hellyel-közzel mind ezen csomagjaikat próbálgatták Barcelonában. Ha a Mercedes új csomagja működik, ahogy kell, többet kellene fejlődniük, mint a rivális csapatoknak. Attól függően, hogy mennyire lehettek lemaradva Barcelonában, akár egyértelműen az élre is ugorhatnak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #8961 üzenetére
Szenzációhajhász zsurnalizmus!
Mi illegálisat találtak? Semmit! Azóta a Stefan megkérte az Expresset egy-két kiigazítás leközlésére, merthogy az újság is színezte a dolgokat. A Pitpass (ami angol médiában nem számít hiteles forrásnak) tegnap-ma csinált ebből egy szösszenetet, innen vette az A5. Ez az egész már vagy egy hete nem új (legalábbis annak aki angol-német sajtót olvas F1-es vonatkozásban). Én már ennek fényében 'vitáztam' b-type-pal is. Szerb üzletember, az üzletei java része szürke és fekete gazdaságban lehet, ne legyünk naivak. Az autót a Toyota csinálta és az egész dolog arra volt felépítve, hogy indulási jogot kapnak és akkor állami és szponzori pénzekből mehet a buli és talán még JV is hozott volna. Hogy az AMCO papíron mekkora és mit csinál, lényegtelen. Bűncselekményt nem lehet Stefanovicra bizonyítani.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ezen átsiklottál.
Márpedig igaz, hogy én ennek tudatában diskuráltam a Stefan GP-ről már vagy egy hete. Ami a ma belinkelt A5.hu cikkben áll, már egy hete tudom, merthogy akkor volt friss dolog. Miben is tévedtem? Az könnyen lehet, hogy nem lett volna elég pénz, de az esélyeket megkaphatták volna, ha már a US F1 és a Campos is megkapta.* Az autók léteznek és a szerb összefogás nagyobb lett volna, mint az amerikai, ebben biztos vagyok.
*Mindkét csapat azt állította, hogy 2-3 évre előre megvan a költségvetés. Miben is különbek ők Stefanovicnál? Miben is jobbak? SEMMIBEN! Sokkal nagyobbakat kamuztak, mint Stefanovis, akiről mindig is tudtuk, hogy a Balkánról hozza a pénzét. Arrafelé meg nincs minden jövedelem 'elkönyvelve és bevallva', de még hazánkban sem, holott nem vagyunk a Balkánon.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem olyan témában vitatkozol velem, amiben bármelyikünk is kimondhatja az abszolút igazat. Az meg ne zavarjon már, hogy eltérő a véleményünk.
A többi amit írsz, na az a gyomorforgató. Már azt se tudom, mikor linkeltem be ide utoljára blogbejegyzést, olyan régen volt. A blog amúgy se hírportálként funkciónal.
Mikor te belinkelsz ide egy A5.hu hírt vagy F1Hírek hírt, akkor te miért nem az eredetit linkeled? Merthogy ők is máshonnan veszik át a híreiket, az nem zavar? Ráadásul tele vannak üzleti reklámmal, meg flash advertekkel, mégse szólsz rá az illetőkre meg magadra, hogy gyomorforgató, hogy tolod az A5.hu meg egyéb portálok üzleti szekerét.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem értek veled egyet. Látszik, hogy valami olyasmit kritizálsz, amit nem is ismersz. A véleményalkotás nem törvénybe ütköző, ne zavarjon már ilyen látványosan.
A hírinterpretációs elveim pedig elég szigorúak. Ami bizonytalan és a forrása szerint sem biztos, azt én se szoktam biztosként tálalni. Ráadásul totál nem ilyen dolgokkal foglalkozom a blogomban. Nem hírportál.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem vagyok tévedhetetlen. Ezt csak te vetíted be az én közönséges véleményeimbe. Az én véleményem nem különb a másénál. Ezt csak te gondolod magadban.
Most különben mi is a bajod velem 'ON témában'? Stefanovic-ot már vagy fél éve fegyverkereskedőzik meg pénzmosózzák az olyan jól informáltak, mint te. Én már régóta ennek tudatában diskuráltam a témáról. Mi ebben a tévedésem? Az egyikünknek x bizonytalan, bizonyítatlan dolog a véleménye, másikunknak meg y bizonytalan, bizonyítatlan dolog. Mi ezzel neked a problémát? Én sose gondolom a magam véleményét felsőbbrendűnek vagy tévedhetetlennek. Egyszerűen csak az én szubjektív véleményemnek. Te képzeled bele, hogy én mennyire fenn hordhatom az orromat, és te vetíted bele, hogy én a véleményemet megkérdőjelezhetetlen tutinak gondolom. Ez nincs így.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az 'az is'-t úgy értettem, hogy igen, az, aminek gondolod. Ott megy ki a bevezetett hűtőlevegő nagyrésze, ami hűtötte a motort, olajat, üzemanyagot, elektronikát és mindent, amit hűteni kellett. Persze ott már forró levegőként távozik és 'meghajtja' a diffúzort is.
A kipufogónyílások is a diffúzor meghajtásának kedveznek, a gumiabroncsokat nem veszélyeztetik, csak az oldalnézet becsapós, de bentebb vannak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz Sas madár #9016 üzenetére
Letöltöd, telepíted, a regisztrálást át lehet ugrani, de ingyenes.
Amit magam nem tudtam leellenőrizni, mert keveset használom a programot, hogy van e limit az ingyenes tv-csatornákra (pl. órában meghatározva). Valaki megjegyezte egy külföldi fórumon, hogy van, ezért ő előfizetett rá (10 dolcsi havonta, nem számít drága dolognak) de mástól még nem hallottam. Itt is vannak felhasználók, de hasonló megjegyzést tőlük nem hallottam.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Google Chrome
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nintendo Switch
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen