- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen routert?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz DemonDani #42104 üzenetére
Mármint, hogy a Szombati? Két pilótájuk van, két autó kell a hétvégére. Két vázat gyártottak le, az 1-est használták eddig, és vasárnap hozták ki a 2.-at, én így tudom. Két mm-re ugyanolyan vázról van szó, hogy arra milyen elemeket csavaroznak fel az részlet kérdés. A 1-re is fel lehet tenni a vasárnapi motorborítást, meg kipufogócsonkot, és fordítva.
Nincs B autó. Javítsatok ki, ha tévedek. -
Xirtam
veterán
válasz DemonDani #42156 üzenetére
Örülök, hogy ők finomabban fogalmaztak. F1-Live akkora badarságot írt, hogy az valami iszonyat. Hatalmas átépítésre ne számítson senki.
Szimplán arról van szó, hogy az új kipufogó miatt az oldal dobozon is kell módosításokat végezni. FIA töréstesztekre se kell újra menni.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz DemonDani #42159 üzenetére
Legutóbb egyébként 1992-ben versenyzett nő a Forma-1-ben, akkor Giovanna Amati próbálta kvalifikálni magát három versenyre a Brabham színeiben, ám a rajtrácsra egyszer sem tudott felállni.
Ez a hölgyemény se ért el még semmilyen eredményt, se az apja. Be kellene látni végre, hogy ez nem Nascar, nem IndyCar, hogy nők akarjanak itt vezetni. Anatómiailag is egy nő izomzata, csontjai gyengébbek mint egy férfié. Azért nem hiába nincsenek nagyon női vadászpilóták se. Hiába van jó trénere egy nőnek akkor is az ő szervezetükre sokkal nagyobb megterhelés egy folyamatos 2-3G-s erőhatás.
Maximum jól tud s...ni.
[ Szerkesztve ]
-
boba6
aktív tag
válasz DemonDani #42191 üzenetére
atyaég én de benéztem, elsőre egy korai versenynaptárat leltem a neten és azt hittem ezen a hétvégén lesz az első futam
ma reggel ébredtem rá, hogy mégsem a műsorújságot nézegetve - de szar most nekemnekem mindegy amúgy, hogy ki nyer csak szoros és jó legyen a verseny + ne Vettel-nek hívják
apropó melyik a legjobb magyar F1 hírportál idénre?
[ Szerkesztve ]
... "Have you tried turning it off and on again?" .... "Is it definitely plugged in?" ... • • • • • • • • • • • • ha nem kapsz választ 24 órán belül, emlékeztess!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz DemonDani #42205 üzenetére
a5.hu
f1hirek.hu
f1vilag.hu
[link] /ezzel vigyázni kell mert a borsonline és az f1live híreket is beteszi/
De lehet vele ilyet csinálni, hogy pl.: csak Räikkönen hírek: [link]autosport.com
formula1.com - főleg a Live Timing miatt, meg másodpercre pontosan visszaszámol a következő eseményig.
vivaf1.com - Statisztikák miatt érdekes. Ki mikor hányadik motorját/váltóját kezdi használni, meg ilyen apróságok.[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz DemonDani #42201 üzenetére
Nálam kb. ezek vannak RSS-ben:
http://www.a5.hu
http://www.f1hirek.hu
http://www.motorsportal.hu
http://www.pitpass.com
http://www.manipef1.com
http://www.autosport.com
http://www.gpupdate.net
http://www.formula1.com of korsz- http://pazsitz.hu -
-
proof88
addikt
válasz DemonDani #42287 üzenetére
SZOMBAT:
11:30 - AutoGP, 1. futam, EuroSport2
14:30 - WTCC, időmérő, EuroSport2
15:30 - ETCC, időmérőVASÁRNAP:
2:00 - NASCAR Nationwide Series
8:45 - WTCC, bemelegítő, EuroSport
11:30 - AutoGP, 2. futam, EuroSport2
13:00 - WTCC, 1. futam, EuroSport2
14:20 - ETCC, 1. futam
15:45 - ETCC, 2. futam
16:45 - WTCC, 2. futam, EuroSport
23:00 - NASCAR Sprint Cup -
#70869248
törölt tag
válasz DemonDani #42357 üzenetére
Lecsúsznak az ívről..a követő autó leesik az ívről mert nincs elég tapadás az első kerekein.
Egy teljes pályás DRS jó lenne ...csak hát nem biztonságos.
Egyébként ez sztem nem akkora gáz, mármint a ké DRS kijelölése Melbourne-ben, tavaly nem igen működött az 1, és fontos fékre kellett visszacsapni a szárnyat, mert sikán és megint egy gyorsabb rész követi.
Jelenleg szvsz az a helyzet, hogy az 1-s előkészíti az előzést a 2. DRS zónára, ami most érvényesülni fog...illetve jobban mint tavaly (amikor nem volt )
De nehéz ügy, mert lehet hogy tavaly csak azért nem igen működött, mert még nem volt elég kiforrott a DRS kezelés és kihasználás...szal ezt most nem könnyű körvonalazni.
De sztem nem rossz, ahol jobb lenne ott vagy kicsit balesetveszélyes lenne, vagy más okból nem biztonságos.
pl. fékre már stabilan kellene érkezni az autónak, mert ha még DRS zónán belül, mondjuk bukkan az aszfalt épp a fék előtt, akkor tökre megnő a megúszás esélye, mivel még nincs full hátsó leszorító erő a fékre.
...most csak kalimpálok a klaviatúrán..de ziher vannak olyan szempontok amik alapján nem hasraütésszerű a DRS elhelyezése, sőt a két DRS kijelölése egy pályán. -
rocket
nagyúr
válasz DemonDani #42529 üzenetére
Ez a valoban egyszeri iranyvaltasos szabaly sok buntetest hozhat iden, a beidegzodott dolgon nehez valtoztatni a versenyzoknek, akarmennyire is profik, ez megse egy Renault Clio kupa.
#42532: Szep
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Male
nagyúr
válasz DemonDani #42529 üzenetére
"a pénteki edzésnapon eddig legfeljebb három garnitúrát használhattak el, mostantól annyit vetnek be, amennyit csak kedvük tartja - igaz, két elsődlegest és egy opcióst aznap este ugyanúgy le kell adniuk majd, mint eddig. Kivéve, ha mindkét szabadedzésen esik az eső, mert akkor az egyiket eltehetik a szombat délelőtti edzésre."
Aztán:
"A harmadik szabadedzést követően, akárcsak eddig, egy-egy újabb garnitúrát be kell szolgáltatni mindkét keverékből"
...és ha egyet elraktak pénteken szombatra, akkor szombaton hármat kell leadni a szabadedzés után? Gondolom igen, de ha ezt nem írták bele, akkor ezt hamarosan ki fogja valaki használni
-
rocket
nagyúr
válasz DemonDani #42708 üzenetére
"tavaly amúgy pont schumi volt az egyik legérdekesebb versenyző ilyen szempontból, csak vhogy azt már kevesen jegyzik, hogy ő előzte a legtöbbet (ha jól emlékszek, de elég szoros volt)"
Erre azert volt lehetosege mert allandoan elrontotta/elrontottak az idomerot, igy hatulrol kellett induljon, ahol azert gyengebb autok voltak amiket nem nagy kunszt megelozni.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
MPowerPH
félisten
-
raczger
őstag
válasz DemonDani #42741 üzenetére
'97-ben Jacques Villeneuve lett a VB és Melbourne-ben futam elején ütközött, azaz kiesett (f1.com eredmények alapján)
'99-ben Mika Hakkinen lett a VB és az ausztrál futamon a 21. körben kiesett (valami a gázpedállal, vagy azzal kapcsolatos dologgal volt gond)
'03-ben Michael Schumacher lett a VB és az idén nyitón 4. lett
Schumié volt a pole'05-ben Fernando Alonso lett a VB és ausztráliában a 3. lett
Alonso csak a 13. helyről tudott nekivágni a versenynek'10-ben Bahrainben volt az első futam, ott Vettel a 4. lett, de ő lett a VB, viszont, ha az ausztrál futamot nézzük, ami a második volt abban az évben, ott kiesett Vettel
itt Vettelé lett a polewww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5