- Windows 10
- Bittorrent topik
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Aliexpress tapasztalatok
- Router gondok
- Windows Insider Program
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #14152 üzenetére
Vajon milyen órabért fizetett nekik ezért Briós?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Mateschitz nem szponzorként, hanem tulajként nyomja a pénzt a csapatba. Szerintem ennyi a megoldás.
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Ezek nem a költségvetések, hanem a szponzorbevételek.
A Red Bullon kb nem is nagyon van kiadható szabad felület, nem csoda, hogy kevés a bevétel.Az viszont érdekes, hogy a Merci még annyit sem tudott összekunyizni, mint a Williams.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14223 üzenetére
Az Egybesült Államok elhíresült csapata (vezetői) a hitelezők/befektetők/argentin konkvisztádorok elől menekül, szerintem.
De van egy másik amerikai jelentkező, de ők még a nevezést nem adták be.
A jelenleg ismert jelöltekből, azt mondom, hogy az ART Grand Prix (Nicolas Todt csapata) vagy az Epsilon Euskadi lesz a befutó.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #14223 üzenetére
ha megvette volna akkor nem a Toyota név állna a címlapon, ez alap.
másodsorban már régen teszteléseket hajtana végre, meg versenyzőket köröztetne...ahogy lenyilatkozták
Semmi nem volt, Stefan Gp-nek volt egy sor összefüggő megoldása, ami kártyavárként omlott össze ahogy nem kaptak indulási engedélyt,...ha kaptak volna, akkor rögtön Ecclestone ajtaján kopogtatott volna akár mint utód a médiajogokért, akár előlegért...bármiért amivel kifizette volna a Toyota-t és az idényt, és akkor még nincs versenyzőjük..bár ez a legkevesebb.
Nem véletlenül nem kaptak indulási engedélyt, szépen hangzanak a különféle elméletek de azok csak elméletek médiahírekre alapozva, míg a valóságban az FIA megnézte magának a Stefan Gp indulási lehetőségeit, és nem kaptak jogot.
Lehet az USF1-re fújni....az Epsilon-nal szemben mindenképpen, de nem ők tehetnek arról hogy a Stefan Gp nem kapott indulási engedélyt, ők arról tehettek hogy az övék meg lett vonva.
A lehetőséget fenntartották nekik hisz valamire odaítélték, de nem tudtak autót tenni a rajtrácsra.
Viszont a Stefan Gp meg nem tudta meggyőzni az FIA-t...sőt a nyilatkozatokon kívül nem is nagyon akartak/vagy tudtak.
Egy zártpályás versenyautó meg annyira jó amilyen köridőre képes, szal szép a kép.[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14245 üzenetére
mi lesz?
nem tudja vki mikor lesz a le mans-in 24h?extra - SEXRay
-
JColee
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14254 üzenetére
Räikkönen
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #14245 üzenetére
Te nem fogsz esetleg.... Inkább megnézem az elmúlt tíz év legunalmasabb versenyeit mintsem 22 köpködő majmot akik 90 percen keresztül egy bőrdarabot kergetnek.
Ja és még mielőtt focitopikká válna ez is itt van egy kis ON:
"We can confirm that Formula 1 will return to the United States in 2012. The race will be a 10 year deal in Austin, Texas. The deal will run till at least 2021 & could be extended further. It will be the first time in USA that a purpose built Formula 1 circuit will host the Grand Prix. "
Remélem nem tilke féle mikiegér lesz a pálya...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #14271 üzenetére
Viszont akkor még mindig el lehet nézni az autókat meg a tájat, na meg lehet hallgatni a motorok szimfóniáját. A focinál meg csak a lihegő és izzadó játékosokat lehet lesni meg a ződ' füvet. Nekem egyik sem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14281 üzenetére
Szinte már hallom a Red Bull csapat rádióját:
"Mark/Seb, the force is with you... Use it!!!"
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #14844 üzenetére
Én személy szerint Marc Surer-rel értek egyet de ez más kérdés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14852 üzenetére
tehetekénróla?
-
PazsitZ
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14954 üzenetére
A poros íven fékezve valószínűleg tovább csúszott volna a kanyaron, bár igaz,hogy kb végig vezette volna így is Webbert a jobbján. Úgy legroszabb esetben is az RB 2.-3. helyezett lehetett volna.
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14968 üzenetére
Úgy látom félreértesz, egyesek úgy beszélnek, mintha Vettelt már szabályszerűen félreállva el kellene engedni ha feltűnik a pályán.
más-hoz: Webbernek nyomnia kell továbbra is ahogy tudja, és közben azon kell erősen elgondolkozni, hogy a jó pár év munka ellenére, amilyen patkány viselkedést mutat a jelenlegi kép a csapatról, akarjon-e aláírni ide.
A sajtónak és Webbernek.megy a nagy egyenlőség szöveg, miközben úgy tűnik Vettel seggét nyalják egyesek.(ami önmagában rendben is lenne, csak így egyre szánalmasabbnak tűnik)
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14973 üzenetére
A legjobb, hogy egyre jobban hozza a sajtó az összeesküvéselméleteket. Az tiszta, hogy Webbo takarékon közlekedet, és az is, hogy a perec után ukázba adták neki, hogy érje utol a takarékoskodó merciket - no hogy van ez? Aztán a kamerákon szájrol olvasva tisztán látszik ahogy Horner miközben kezével Vettel rádiógombját nyomva tartja előzésre ad utasítást... Lehet, hogy egy új balhé lóg a levegőben? Brios és Ron Denis nem volt élégé kimiskárolva, hogy elég erős elrettentés legyen?
Hamilton pedig mondta, hogy Webbernek nem volt oka félrehúzódni. Tehát ennek megfelelően cselekedet volna. Ha Hamilton nem tudna gondolkodni a másik fejével, akkor nem nyomultak volna át 5 kanyaron Gombossal párhuzamban. Vettel lehet, hogy gyors, de ebből a szempontból ő a fizetős japán pilóták nívóján szokott lenni.Utánam a kondenzcsik!
-
wildrain
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek.
Arra nem is akart figyelni, hogy egyenesen vegye a féktávot, ne átlóban. Egyszerűen nem értem, hogy utólag visszanézve miért nem esik le neki, hogy ő mozdította az autót jobbra, Webber felé, nem törődve azzal, hogy az ausztrál pont mellette van. A mozdulat egyébként érthető, egy rakás olyan előzést lehetne mutatni, amin az egyenesben bemennek arra az oldalra, amerre a köv. kanyar megy majd, aztán amikor eldőlt, hogy a hátsó befér az előzendő mellé, és odaérnek a féktávhoz, akkor szépen, mintha előre összebeszéltek volna, mindketten a külső ív felé mozdulnak, és ott kezdik meg a fékezést a minél jobb kanyarvétel érdekében. Ez a mozdulat minden bizonnyal beléjük ivódott már, talán ezért is nem érezte azt Vettel már az első pillanatban, hogy ő mozdult a másikhoz képest, és nem fordítva, és kezdett el aztán mutogatni a kocsiból kiszállva.
De legalább lenne benne annyi önkritika, hogy a nyilvánvaló képeket látva elfogadja, hogy ő cseszte el... -
FireKeeper
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Szerintem még élvezték is az előzgetést, és én úgy láttam hogy végig vigyáztak egymásra.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy a FIA kezdeményez-e eljárást az ügyben.
Mert ugye Webbert a szükségesnél nagyobb spórólásra utasítják - lévén a végén mégis csak lett volna nafta a mekik befogásához. Aztán Vettel fülire sug Horner, hogy előzzön. Aztán kiderül, hogy ehhez nem ártana előzni is tudni. A Red Bull vezetősége Webbernek ugrik. Horner késöbb visszább vesz, mert érzi, hogy kilóg a lóláb, de az a zseni Marko fogja magát és a TV-ben élő adásban úgy tagad mint a viccbeli cigány - azaz röviden mindent bevall - még azt is, hogy Webber versenymérnöke nem továbbította a parancsot Webbernek - mondjuk ezen is lehetne filózni, hogy miért.
Elég nagy a füst, és eléggé kilóg a lóláb...Utánam a kondenzcsik!
-
PazsitZ
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Továbbá az a nagy gyorsaság előny is 1 körig tartott (volna)
- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Még mindig ott van és lehet a legkisebb feszültség csapaton belül ha a többi top csapat párosaihoz hasonlítod őket. Az hogy a pályán versenykörülmények között összecsapnak még nem jelent feszültséget vagy azt, hogy nem bírják egymást. A hétvégén meg max. azt láthattad hogy elqrta a csapat az utasításokat. Ezért pedig nem fognak egymás torkának ugrani a versenyzők.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Az első nyilatkozatuk volt a legjobb, kiderült belőle, hogy:
1. Vettel gyorsabb volt, mint Webber
2. Vettelre nagyon veszélyes volt Hamilton, de ha a (lassabb) Webber lett volna hátrébb rá bizonyára nem, hiszen "úgy biztosított lett volna a Red Bull 1-2"Meg úgy egyáltalán, a forma1 történetében eddig hányszor volt olyan, hogy egy 1-2-ben haladó csapat azért akarja előre hozni a másodikat pilótát, hogy a harmadik nehogy megelőzze őt. És ezt a Red Bull vezetése képes volt többször is elismételni, tök komoly arccal. rofl bullshit
Most vagy ők... vagy minket néznek...[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
JJános
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14999 üzenetére
Szerintem a legnagyobb feszültség a Ferrarinál van. Mennyi idejük volt. Jól is indultak, aztán csak hátrafelé mennek.
Hogy mindig van egy ostoba ott is aki elszarja.2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15001 üzenetére
Gombos annál jobb pilóta, hogy suminak a 40 körös feltartás összejött volna. De ha idén is bealszik év közben akkor még a VB dobogóig se jut...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15003 üzenetére
Ebbe mindig benne vannak a pályák karakterisztikája is. Spanyol, Monaco előzés-nehéz, a török pálya Tilke talán legjobb pályája, kár, hogy rosz helyen...
Utánam a kondenzcsik!
-
!Overdose!
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15066 üzenetére
Abban a korszakban még sport volt az F1.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #15108 üzenetére
A pályán való mutogatása Vettel-nek semmi, az még egy teljesen más, a maximális teljesítmény eléréséhez, és szinten tartáshoz szükséges 'másállapotban' jött.
Viszont a verseny utáni Red Bull hozzáállás az nagyon unszimpatikus számomra, pláne hogy már megint kezdik a 'mi motorunk m@rha gyenge' dumát, ami azután hogy az idény elején is engedték hozzányúlni a motorhoz a Renault-t, és hogy a 'gyári' Renault csapat is lehet mondani hogy talán még erősebb mint a tavalyi, és ez Petrov alatt is megmutatkozik.
Valamint hogy ki sem lehet rugni a Red Bull-t a Pole-ból és egyértelműen a mezőny leggyorsabb autója az övék...Monaco-ban is, ahol aztán az aero kevéssé fontos mint a motorerő és futómű,
Szal mindezek után, most hogy a McLaren elkezdte őket kergetni, már rá is kezdtek a kesergésre mert hogy gyenge a motor.A Stoddart vezette Minardi után a Red Bull lesz a következő csapat amivel nem szívesen foglalkozom, mert nem szimpatikus a kép amit látok róluk.
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15181 üzenetére
Technikailag nem annyira lényeges, melyik cég gyártja a 'papucsokat'. Olykor már az is baj, ha túl jót gyártanak. Az meg eléggé szokványos, hogy ilyen nagyságrendű üzleteknél, komoly tülekedés és érdekszövetségi brusztolás is van a háttérben.
Az FIA egy eléggé francia intézmény és immár az elnöke is francia.
Én a kis (koreai) tigriseket is sajnálom egy kicsit, őket is lepattintották az üzletről.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #15186 üzenetére
Dávid 'eefogyott a benzinje' Sándor
Héder 'ötödölőbajnok' Barni
Szabó 'anyuci rámadta a kockásinget' Robi+ a lehető leggagyibb 4:3-as vágott kép pixelháborúval
a Palik, Czollner tandem már említésre se méltó..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
puttputt
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15282 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem kell itt tárgyalni.
A csatornát szidtam, nem a topikot.
Mondjuk még szintén fel lehetne tenni a kérdést, hogy miért kell a VB első napjaiban két sportcsatornának egyidőben Megye XY-os meccseket élőben közvetítenie - véletlen belefutottam... -, de azt nem érdemes firtatni, hiszen ott tisztán a jogokról szól az egész.
Habár lehet, hogy az illetékes adó duplán letudja majd ezt a "közvetítést" is a B.Közt /volt már korábban a link/ alatt...
No. Bocsánat. Részemről ennyi.[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
puttputt
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15284 üzenetére
Is.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Viktor77
titán
válasz TESCO-Zsömle #15344 üzenetére
Nem értem miért írjátok többen is a kapcsolgatást. Nincs meccs a futam ideje alatt.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz TESCO-Zsömle #15344 üzenetére
végülis...majdnem ugyan az mindkettő...zümmögnek és kész
15347) Motion_Blur ha ez így lesz, a red bull megint tarol...
15348) Viktor77 maga a közvetítés hamarabb kezdődik...én azt is szoktam nézni. szal én kapcsolgatok
[ Szerkesztve ]
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
darál0w
Jómunkásember
válasz TESCO-Zsömle #15375 üzenetére
tudod mit?! akkor fogyjon ki
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #15623 üzenetére
Igen, legalább is a hibázás lehetősége az övék. Egy de inkább két másik csapatot kellene beékelni az egy súlycsoportban lévő csapatok közé, mert náluk nagyobb az esély az azonos taktikákra..
Bár végül is nekem is tetszett a kialakult helyzet, szvsz Hamilton frankón felnőtt Alonso mellé..kezd dörzsölt lenni a keménység mellé, ..én kifejezetten tisztelem Alonso-t, mert az mellett hogy kőkeményen gyors, lehet rá támaszkodni, nagyon tudatos...és általában jó döntéseket hoz.
Alapvetően ezért szerettem volna ha Alonso és Hamilton csapattársak lennének újra.
De úgy érzem, hogy így is fejlődik Lewis.Liuzzi azért itt is feltűnik:
Canadian Grand Prix, who was your Driver of the Day? -
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Erről hallottam de az a három kis picsaled nem sokat ér. Erre egy jó erős Xenon kéne inkább.
Esetleg arról nincs kép hogy ez működés közben hogyan fest? Mert erről 2008 óta még nem lehetett látni jóformán semmit...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Nem mutat kék zászlót a kormány.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Ott a lényeg az utolsó mondatban. Leszarják, és ráadásul büntetlenül meg is tehetik akár fél körön keresztül. Ez ellen úgy lehetne tenni, hogy ha lekörözéskor nem enged azonnal, akkor kap mondjuk egy áthajtásos büntetést.
-
Peat;)
veterán
válasz TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Mondjuk ha épp pozíció csatában van egy Virgin meg HRT akkor lehet tényleg nem látják. Én azt nem értem, hogy Msch-nek már volt anno olyan sisakja amibe kivetítettek infokat. De pl corvette is ilyen, kivetíti szélvédőre a sebességet és nem kell lenézni a sofőrnek. Ez manapság már könnyen megvalósítható lenne a kis csapatoknál is, no de ahogy a HD minőség ez is ráér, miközben már a krikett bajnokság is fejlettebb technológiával lesz felvértezve.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #15677 üzenetére
A ledeket balesetmegelőzés céljából tették rá a kormányra.
Heidfeld nem mondta egy szóval sem, hogy azokban a helyzetekben amit te leírtál, (Alonso beragadása) működik a kék zászló jelzés a kormányon.
Amennyire én riportokból hallottam a piros/sárga zászlókat teszi ki a rendszer, illetve boxból kihaladáskor kezelik a kéket.
-
tjokai
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #15754 üzenetére
Én is úgy tudom h a LADA Petrov által került az F1-be szponzorként....egyébként valjuk be, Petrov nem rossz pilóta csak még kezdő...1-2 év és ha jó szekér lesz alatta akkor esélye is lehet az élen!
Üdv!
-
P00By
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #15782 üzenetére
Hehe Grosan(már nem emlékszem hogyan kell írni)-nál sokkal jobb sztem. Mondjuk az autó is,
-
P00By
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #15811 üzenetére
Deh nem. Csak sztem nem ez a "titkos fegyver" ahogyan ezt pár "lap" írja
Meglátjuk ki milyen hatásfokkal tudja alkalmazni. A mostani hétvégével kapcs. arra leszek kíváncsi, h mennyit javul a ferrári. Vagyis Alonso... -
JJános
addikt
válasz TESCO-Zsömle #15870 üzenetére
Lauda nagy taktikus.
Addíg szidja Sumit, amíg Sumihoz pártolnak az emberek.Vettel! Csak most már húzd be gyerek!
2007-05-06 óta itt!
-
félisten
válasz TESCO-Zsömle #15874 üzenetére
Ez igaz, talan tul sokat is varnak tole az emberek mindjart az elejen es emiatt a sok magyarazkodas. Ettol fuggetlenul baromira nincs formaban a sumi, azert eleg durva, hogy egy petrov/hulkenberg agyonveri.
-
themebuilder
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #15881 üzenetére
Nagyon remélem, hogy 5 éven belül világbajnokok lesznek. Jelen pillanatban ez a legszimpatikusabb csapat az összes között. Nyilatkozataik is korrektek és azon vannak, hogy minél több német legyen a csapatban.
♫ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #15887 üzenetére
F60? Az a tavalyi autó.
Amúgy nincs F10B sem, ezt csak az f1lájv és társai meg gyula találta ki.
Jarod1: Nem biztos hogy jó ötlet leköcsögözni itt egy pilótát. Azért meg pláne nem mert a te privát fogadásodnak esetleg betett. Ami szvsz amúgy sem érdekel itt sok embert.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
félisten
válasz TESCO-Zsömle #15881 üzenetére
Valoban, a rosberg is ugyanolyan kocsiban ul. 74 vs 34 pont, csak a valenciai idomeron kapott tole 6 tizedet.
(#15883) Stay Engem nem erdekel mennyi idos. Remelem azert majd visszarazodik kicsit a f1-be es az autojuk is tud javulni.
-
themebuilder
senior tag
Aktív témák
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó