Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz csucsbicep #43049 üzenetére
Csak bele ne fásuljon, évek óta fospisztolyokkal kell versenyezzen, az utolsó versenyképes autó alatta a McLaren volt 2007-ben.
-
csucsbicep
nagyúr
válasz szőröscica #43052 üzenetére
Ha ennyit megtűrt, talán nem fog, bár járna neki egy ütőképes autó...
-
rocket
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
-
timea1991
tag
rádióban mikor lesz közvetítés?
-
rocket
nagyúr
Tavalyi pole ido jo messze volt: 1:23.529 vs 1:24.922
#43058: Erdekes, pedig ugy volt a Kossuth radion lesz.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
giigz
veterán
Erre kelek, hogy Grosjean a 3. De aztán megláttam, hogy Schumi 4., és annak már nagyon örülök. A Lotus nagyon betesz most nekik, ha ők nem találják ezt, amit találtak, akkor most egy dobogós időmérő lett volna az öregnek...
Akkor most kell azt csinálni, hogy a rajtnál és az első körben Grosjean-t szépen lelépni, csak ugye nem lenne jó kiesni, amitől én nagyon tartok...
Hajrá Schumacher holnap, és grat. a McLaren-nek!
-
Nagymelák
aktív tag
Azért az érdekes hogy abban a pillanatban hogy megakadt valamennyire a RedBull szekér rögtön az óvás jut az eszükben a Mercedes ellen!Mikor a tavaly a hajlékony első szárnyukat vizsgáltatta a többi csapat akkor arcoskodtak hogy mindenki rosszul lát,és élvezték hogy átverték az FIA-t!Most hogy valaki kitalált egy újítást ami nekik nincs és még ráadásul szabályosnak is minősítették,rögtön sír a szájuk.Csak nem értem mire?A technikai megoldás ha jól értem csak akkor működik ha aktív a DRS,mivel a szezon nagy részében a mezőny csak a Mercedes-ek hátulját fogja látni mikor az élen haladnak futam közben nem fogják tudni használni,kivéve mikor Vettelt fogják lekörözni.
-
MPowerPH
félisten
-
attisx
addikt
Vettel
2011 Q3: 1:23.529
2012 Q3: 1:25.668 +2,1 secHamilton
2011 Q3: 1:24.307
2012 Q3: 1:24.922 +0,6 secAzért ez durva...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
Felipe Baby megszólalt:
„Végig a tapadás hiányával küszködtem, és ez nem változott a közepes, valamint a lágy gumikon sem. Ezzel együtt túl – és alulkormányzottságot éreztem az autóban a kijáratoknál. Nem tudom, hogy ez miért van, de az autó rosszabbnak tűnik, mint a téli teszteken. Talán ez a pálya karakterisztikájának tudható be.”
„Egyértelmű az, hogy hátul vagyunk, és talán jobban, mint azt vártuk, míg más csapatok sokat fejlődtek az előző évhez képest. Dolgoznunk kell azon, hogy megtaláljuk a megfelelő irányt az autó fejlesztését illetően.”
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
McCartman
senior tag
Webbo kocsijából (állítólag ) még mindig kispórolják a KERSt.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
rocket
nagyúr
válasz Nagymelák #43063 üzenetére
F1 errol szol, amikor savanyu a szolo akkor ovunk
Kiveve a Lotus ovasa a Mercedes ellen teljesen ertheto, es ha nem tiltjak be a Mercedes passziv F-csatornajat, megint kiderul, hogy bizony van kettos merce az F1-ben.#43069: Tavaly is foleg igy szivattak Webbert, es ezzel tartottak Vettel szamara a tavolsagot.
Most pechjere hibazott a gyors koren, igy meg KERS nelkul is beelozte Webber.
Szerintem kb. 3 tized benne maradt Vettel gyors koreben, amivel talan 4. lehetett volna.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Sandormaster
aktív tag
válasz Motion_Blur #43066 üzenetére
Ha csak a tavalyi angol nagydíjat veszem alapul, ha ugyanazt az autót hozták volna el fejlesztések nélkül meg ezzel a retek lépcsős orral, akkor is jobban állnának mint most...
Felipe meg no comment, küszködik ő már mindennel. -
okay
aktív tag
Eddig, akkor a szép autó a jó autó. Utána a Lotus, kár hogy nem ért fel Kimi a Q3-ban, pedig addig Grosejan-nal együtt voltak.
Nagyon jó Football Manager: http://www.powerplaymanager.com/r421088
-
Nagymelák
aktív tag
válasz rocket #43070 üzenetére
Ha egyszer szabályosnak minősítették,akkor szerintem már nem kellene betiltani,másolják a többiek ha tudják.
Bár láthattuk a Mclaren F csatornáját sem tudta némelyik csapat értelmesen másolni,a pilóta még a homlokával is a lukat tömködte.
A Lotus óvása sem teljesen értető hisz a Mercedes előtt végzett,tehát olyan nagymértékű előnyt nem hozott ha ronggyá verték volna a mezőnyt akkor még megérteném az óvást. -
rocket
nagyúr
válasz Nagymelák #43074 üzenetére
Valoban igy van, Lotus megoldasat kozel masfel evig kovette az FIA a fejlesztes soran es legalisnak talaltak, azza is tettek a tobbiek szamara is, aztan megis betiltottak.
Vannak csapatok akiknek a lobbija nagyon eros.Ott vegzett, dehat ez csak egy idomero volt, es nem legelol vannak, szoval teljesen ertheto, raadasul csomo penzt elkoltottek a fejelsztesek soran feleslegesen, igy minden alkalmat meg kell ragadni az erdekeik ervenyesitesere.
En nem tudom elitelni oket ezert, sot remelem sikerrel jarnak, hogy eltunhessen a kettos merce vegre az F1-bol.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
giigz
veterán
És vajon a Lotus mitől lett hirtelen ilyen erős?
-
giigz
veterán
Csak azért kérdezem, mert ha a Merci sz@rrá fejleszti magát, és a Lotus szerint még + olyan "teljesítményhez" jutnak, ami nem is szabályos, akkor a Lotusnál valami nagyon nagy dolog kell, hogy legyen, az ilyen helyek eléréséhez, ha a Mercinek is csak "szabálytalan" dolgokkal sikerül elérni...
Az egy másik dolog, hogy Grosjean szerintem nem lesz képes tartani Raikkonen tempóját, csak most meg már ott tartunk, hogy a Mercit leveri a Lotus...
-
Nagymelák
aktív tag
válasz rocket #43075 üzenetére
Kettős mérce most akkor lenne ha betiltanák!
Szegény zokogó RedBull most ebben próbál ügyeskedni,ezért az óvás!Ők bukták a legnagyobbat jelen pillanatban,lehet hogy van egy Német lobbi ami eddig nyomta Vettelt hisz német téren nem volt más alternatíva,igaz ott volt Rosberg és Scumacher, de az autó az még sehol sem volt.De most,van egy német autó és két német pilóta akik esélyesek lehetnek,a RedBull lobbi erejének itt a vége ezért próbálkoznak óvni.A Lotus,őrülök hogy ekkorát javultak,de azt hiszem hogy ebben az óvásban az is benne van a részükről hogy ha az Ő fejlesztésüket betiltották akkor,dögöljön meg a Mercedes lova is. -
rocket
nagyúr
válasz Nagymelák #43080 üzenetére
Mitol lenne akkor kettos merce ha betiltanak?
Lotusnal azzal az indokkal tiltottak be az uj futomu konstruckciojukat, hogy fekezesre/gazadasra aktivalodik a rendszer, es ezt ugye a pilota mukodteti, igy aktiv aerodinamikai elemnek minosul.
A Mercedesnel meg a KERS-el mukodik a passziv F-csatorna, amit szinten a pilota mukodtet, es igy szinten aktiv aerodinamikai elemnek kene minosuljon.Whitmars most, hogy jonak tunik a szeker es a Mercedes elott vannak, persze rogton lenyilatkozta nem lat semmi kivetnivalot, mogottuk lennenek, ott allna o is Horner, es Boullier mellett
Cirkusz kell a nepnek
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Nagymelák
aktív tag
válasz rocket #43082 üzenetére
A Mercedes megoldása,csak időmérőn hozhat előnyt,hisz ott bármikor használhatja a DRS-t,de az hogy akkor is előnyt hoz az egyáltalán nem bizonyított!!A futamon a megoldásnak csak akkor van haszna ha van alkalom arra hogy nyissa a szárnyat,ez pedig egy elég bizonytalan előnyszerzési lehetőség hisz lehet hogy egész futam alatt nem kerül olyan helyzetbe hogy DRS-t használjon!És ha még használhatja is a DRS-t tavaly is több alakalommal a hajára kenhette a pilóta a DRS-t mert még annak a használatával sem tudott előzni!A Lotus megoldása az egész futam alatt előnyt jelenthetett volna hisz fékezésre és gázadásra aktiválódott,így kigyorsitásnál és fékezésnél is előnyt jelentett volna hisz fékezni és gázt adni,gyakrabban szoktak mint DRS-t nyitni.A DRS lehetőség futamon elég tervezhetetlen.
-
-Mike-
addikt
Fernando Alonso:
"Valahogy így történt: egy kicsit rámentem a fűre fékezéskor, az autó megpördült és a kavicságyban találtam magam. Nem fulladt le a motor, és reméltem, hogy a pályabírók vissza tudnak majd tolni a pályára. Lágy gumikon értem el az időmet: talán egy új szett gumival bekerülhettem volna a Q3-ba, de nem tudtam volna az első sorokért harcolni. Ma hiányzott a teljesítmény, nem volt elég aerodinamikai leszorítóerőnk és még mindig hiányzik a maximális végsebesség is. Holnap védekezően fogunk versenyezni, és megpróbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni, és remélhetőleg ki tudjuk hozni a legtöbbet a négy új szett gumiból. Reméljük sikerül jó rajtot venni, hogy elkapjuk azokat, akik néhány sorral előttünk vannak, és aztán a végéig harcolhatunk velük. Tavaly 1,4 másodpercre voltunk a pole pozíciótól, míg ma a Q2-ben ez a hátrány 1 másodperc volt, így elméletileg azt mondhatnánk, hogy versenyképesebbek vagyunk, mint akkor. Persze más csapatok előreléptek, de úgy gondolom, hogy rengeteg terünk van a fejlődésre. Malajziában ugyanez az autó áll majd a rendelkezésünkre, ezért a helyzet nem fog sokat változni. Csak azt láthatjuk majd meg, hogy az autó hogyan fog alkalmazkodni az ottani pálya karakterisztikájához. Igaz, hogy a célunk az volt az év elején, hogy a győzelemért harcolhassunk a szezon elejétől, és ezt nem sikerült elérnünk, de ez egy nagyon hosszú szezon lesz, és csak annyit tehetünk, hogy dolgozunk a teljesítmény javításán... Nincs értelme dühösnek lenni, mert azzal semmit nem érünk." -
rocket
nagyúr
válasz JColee #43084 üzenetére
Ja igen azzal, osszekevertem
#43082: Az FIA nem merlegelheti melyik megoldas mekkora elonyt jelent.
Sok DRS zona volt tavaly ahol nem lehetett elozni DRS-el egyutt se, ott hatalmas elony lehet.
A lenyeg, hogy ha valami szabalytalan, teljesen mind1 mekkora elonyt jelent, ugyanugy szabalytalan.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Nagymelák
aktív tag
Scumacher a 4.helyről indul,az első 3 körben nem lehet DRS-t használni,ha abban a 3 körben ,megtudja erőből előzni az előtte levő pilótákat akkor már is nincs lehetősége használni ezt az állítólagos DRS előnyt,így már csak az a kérdés hogy a Mercedes van-e olyan erős hogy maga mögött tudja tartani a mögötte haladókat,és hogy azok tudnak-e egy másodpercen belülre kerülni mögötte hogy a DRS-t használhassák.
Ha nem tudnak közel kerülni hozzá,akkor nincs miről beszélni,mert a Merci motor önerőből is megoldja a dolgot.
A találmányuk előnyösségét (ha van)talán Rosbergen lehet majd lemérni mert Ő a mezőny közepéből rajtol.
Egy biztos ha Schumacer előre kerül és fekszik már neki az autó,ami most nagyon úgy tűnik és nem eszi meg a gumikat akkor a rutinja, átsegíti a nehéz pillanatokon.
Afelől nincs kétségem hogy ezt az autót,már inkább Scumacher-re tervezték,nem azért jött vissza hogy a mezőny közepén bohóckodjon,a harciassága felől pedig nincs kétség. -
bambano
titán
elsírom magam, ahogy ez a nő a műsort vezeti... ennél még palik is utcahosszal jobb volt...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bendeguz76
aktív tag
valaki tudja,hogy sumi a q2-beli idejét kemény vagy lágy gumival futotta?ha kemény akkor rendben van az az auto.
bendeguz_HUN
-
papi77
addikt
-
-Mike-
addikt
-
giigz
veterán
Kicsit vagyok lemaradva, én még most nézem meg az időmérőt...
-
bambano
titán
Button a legjobb pilóta, megmondták a kommentátorok: "Button futja meg az első szektorban a leggyorsabb kört"
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...