Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #43900 üzenetére
Nah azt ne... meg is kattanok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
werszomjas
őstag
Na ennyi volt, hajrá Mercedes
Most meg jöhet a másolás, kíváncsi vagyok ki másolja le majd először
Bár érdekes, hogy a McLaren a Mercedes mellett volt, lehet kapnak belőle egy csipetet? Néhány kósza terv
[ Szerkesztve ]
üdv
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
P00By
nagyúr
válasz werszomjas #43902 üzenetére
A Lotus úgyis jobbat csinál!
-
werszomjas
őstag
válasz TESCO-Zsömle #43905 üzenetére
A Lotus tud repülni, ezt láthattuk 2011-ben Petrov bemutatta Már csak a landolással vannak gondok
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #43900 üzenetére
Pár éve annyira tolták az egységes ECU-t. Hát ennyi értelme volt...
Btw, hogy lehet ezeket meglépni egységes vezérlés mellett?
Amúgy ez egy logikus magyarázat lehet arra, hogy az RB miért gyorsabb a lassú kanyarokban.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #43907 üzenetére
Az eltérő motorok miatt -gondolom- bizonyos vezérlési beállítások szabadon módosíthatók.
Maga az egységes ECU anno -tudtommal- nem jelentett mást, minthogy mindenki ugyanazt a HW-t/SW-t kapta, azzal kellett dolgozni. Gondolom a könnyebb ellenőrizhetőség/összevethetőség volt az érdek, hogy ha senki se tud SW-esen belenyúlni, csak a beállításokkal/profilokkal játszhat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
hoffman_
nagyúr
válasz Motion_Blur #43912 üzenetére
Komoly? Le a kalappal, azért már McLaren sapit lehet kapni
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Oliverda
félisten
Egy ilyen befektetés azért szvsz nem nagy áldozat, ha valakit tényleg érdekel az F1. Nem is értem, hogy miért kunyerálnak itt folyton annyian streamért, amikor az m1 szinte még egy darab dróttal is bejön az ország 99%-ban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
leslieke
Jómunkásember
Fanatikusok!
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
OTee
tag
válasz Oliverda #43915 üzenetére
Ez így ebben a formában NEM igaz.
Sajnos ez csak álom marad, az ország nagy részén csak korrekt antennával működik normálisan a Mindig TV, hidd el.
A többi csak puszta marketing.OTee
''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide
-
OTee
tag
válasz Oliverda #43921 üzenetére
És azt veszed 1 szál dróttal?
Az analóg teljesítményt folyamatosan csökkentik szépen suttyomban, a digiten most emeltek kicsit, mert sok volt a reklamáció. A drót elmélet megbukott. Ez max az adók, átjátszók környékén, illetve a magas ( > 10 emeletes) házak adók, átjátszók felé eső oldalán működhet.
SZVSZ!OTee
''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #43924 üzenetére
f1live-nál megint elgurult?
Volt náluk valaha?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
hunnylander
őstag
Ha valaki fogni akarja az M1-et, nagy általánosságban véve ez sikerülni is fog, csak meg kell adni a módját, ami inkább igényességet és hozzáértést kér, mintsem komoly összegeket; már a digitális jelvételre optimalizált antennák is nagyon olcsók; én is vettem, pusztán biztonságból, plusz pár ezerrel emelte ez csak a költségeket, de fel sem kellett szerelni, mert a régi analógra való padlástéri lepkeantennával is szépen jön a MindigTV, holott ugyanezzel az analóg kép egyenesen pocsék volt! De egyszer talán fel lesz szerelve, ha szükséges lesz. De ha időről-időre emelgetik a jelerősséget, akkor lehet, hogy nem fog kelleni. Tavaly, mikor nagyon nagy kánikula volt és a padláson valami kibírhatatlan hőség lehetett meg elektrosztatikus feltöltődések vagy ilyesmik, akkor mutatta meg a hiányosságait a nem-optimális antenna, azzal, hogy olykor kicsit dadogott a digitális képfolyam. Meg, ha lenne a tetőn télen vagy egy méter hó. Szóval már terveztem, hogy ilyen esetek végett majd felszerelem az igazi DVB-T-re való kültéri antennát és kültérre, nem a leárnyékolt padlásra. Az árára már nem is emlékszek, csak arra, hogy nagyon olcsó volt, pár ezer forint és mégis jó nagy és kifejezetten a DVB-T-s frekvenciák vételére való, míg a lepkeantenna nagyon nem (ha jól emlékszek Extrém Digital-nál lett véve, akárcsak a DVB-T-s TV, egy rendeléssel, hogy tutira ki legyen használva a digitális vevős TV, ha a régi antennával nem lenne kép).
De van egy kis USB-s DVB-T tuner is, szintén filléres cucc volt. A antennácskája nudli volt, de van egy erősítős szobaantenna (szintén filléres cucc, még Lidl-ben lett véve jó néhány évvel ezelőtt).
Persze vannak nagyon eldugott és leárnyékolt zegzugok az országban (arra ott van a műhold vagy kábeltévé), de az esetek többségében csak a megfelelő antennát kell beszerezni a szükséges méretben és jól pozicionálni. Ha a legközelebbi adót nagyon leárnyékolja valami, egy megfelelő nyereségű antennával befogható a távolabbi, ami más irányban van.
Régebben, mikor még nem volt ekkora csatornaválaszték, az emberek külföldi adókra vadásztak megfelelően nagy antennákkal. Így aztán valakinek volt jugó, román, osztrák és egyéb tévécsatornája.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
mephi666
nagyúr
válasz hunnylander #43926 üzenetére
kecskemét mellől simán fogtunk 20éve jugó adókat tetőantennával aztán jött a kábeltévé és az volt az igazi
most meg digi: hd m1, hd digisport legjobb... 20éve ilyenről még nem is álmodtam, amikor fekete-fehér orion-unk volt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
válasz Motion_Blur #43924 üzenetére
Szenzációs hogy mindig valami érthetetlen idétlenséggel rukkolnak elő. De akkor legalább linkelnék a hír eredeti forrását
Amúgy a ferka most finoman lekopizta az RB-t. Csak ők ezt egy diszkrét mélyedéses módszerrel oldották meg, ők meg vmi Amcsi V8as izomautó módjára ilyen púpos légbeömlőt alkottak. Briliáns
All→M8
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #43928 üzenetére
A finom megmunkálás, precíz kivitelezés se az erősségük: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
OTee
tag
válasz hunnylander #43926 üzenetére
Félreértettél.
Én az "1 szál dróttal fogható"-ra reagáltam.
Mondjuk, hogy szakmabeli vagyok, ráadásul az ország jelentős részén van érdekeltség, így megfordulok sok felé, ismerem a helyi lehetőségeket.
De ez nem az a topic, ahol ez kell legyen a téma szerintem.
Peace!OTee
''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide
-
válasz Motion_Blur #43929 üzenetére
Hát nem igazán
Kicsit olyan Lanciás beütése van (Még az aranykorszakból) Szép is, jó is, de úgy van összerakva mint egy Lego játék
najó ez a hasonlat lehet kicsit erős volt. Mert ez nem olyan szép mint egy Stratos és nem is megy olyan jól mint egy Delta HF IntegraleAll→M8
-
hunnylander
őstag
válasz mephi666 #43927 üzenetére
20 éve nekünk is fekete-fehér Orionunk volt. Aztán kicsit később lett egy színes Videoton (használtan véve; olimpia közepette, mikor az Orion elromlott, a TV-szerelő meg 'olyan jól megcsinálta', hogy rosszabb lett, mint volt és a vízilabdázók úgy néztek ki rajta, mint akik homokban fetrengenek).
(#43930) OTee: Jogos volt az észrevételed az egy szál drótra, nem is emiatt írtam, amit írtam, hanem inkább ha valaki tartana a digitális átállástól. Szóval úgy általánosságban és nem kifejezetten neked szánva, csak a hozzászólásodhoz témailag kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #43924 üzenetére
már szereztem tapasztalatot, muszáj lesz
főleg most, hogy a 32"->42" átállás is megtörtént..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
-
Jaaaaaaa hogy Raikönen ezért indult be a verseny végén
Mindenkit lehet ösztönözni valamivelAll→M8
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #43935 üzenetére
Ezzel a losminidriversel engem ki lehetne kergetni a világból...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43939 üzenetére
heh :d
-
-
Motion_Blur
félisten
[link] 'A sepangi pálya aszfaltja közelről: ezért zabálja annyira a gumikat, mert a hegyes kavicsok miatt olyan a felülete, akár a smirgli.' - Wéber G.
Mi lesz itt Hamiltonnal? Egyébként ezen a pályán még soha nem tudott pole-t szerezni és nyerni sem. Kíváncsi vagyok hogy meg tudja-e fogni a Bionic Button-t
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
válasz !Overdose! #43936 üzenetére
maga a készülék miatt nem rosszabb a kép mint az elődön. de nekilátok az átállásnak
..szerintem jónak tűnik
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #43900 üzenetére
a #61-es komment érdekes. Ezek alapján a Lotus fejlesztés is szabályos, mert alapból van valamilyen aero jellemzője, és ahogy a Mercinek a DRS ki-be kapcsolás az eredeti célja mellett még másodlagosan megváltoztatja az aero jellemzőket, úgy a Lotusnál ez a fék lett volna. Mindkettő kötelező az autókra, és ahogy a fékpedált a pilóta mozgatja, úgy a DRS gombját is.
Ezek alapján akkor nevezhető egy rendszer passzívnak, ha a rendszerbe nincs olyan elem, amit a pilóta vezérel/mozgat.
Szerintem csak egy sima álladó csatorna/járat férne bele a szabályokba.Kicsit olyannak tűnik az eset, hogy az FIA az egész nem akart már ilyen csatornákat látni az f1-ben, csak annó az egész F-csatornás hét szentség tiltását olyan nyakatekerten oldották meg, és olyan szarul fogalmazták meg az erre vonatkozó tiltó szabályt, hogy szó szerint értelmezve megint bennmaradt a kiskapu.
Le kellett volna fixálni, hogy akarnak-e ilyen csatornákat, vagy sem, márpedig azt mondták, hogy a nagy végsebesség mellett alacsony tapadás veszélyes, akkor valószínűleg nem, és egyszerűen csak hozni kellett volna egy olyan szabályt, hogy a csapatok ne építsenek ilyen rendszert. Akkor bárhogy is próbálják kijátszani a technikai paraméterek keretén belül, hogy máshogy megoldjanak egy hasonló rendszert, az mind szabálytalannak számítana.
Amit jelenleg csinálnak, az is nagyon jó lehetne, csak 1 feltételnek kellene teljesülnie. Charlie Whiting-nak és az FIA szabályalkotóinak bőven a csapatok emberi felett kellene lenni tudásban. Most ezen áll vagy bukik a dolog, ők nézik át a kipufogós megoldásokat, az szuper-DRS-t, és társait. Aztán kb ennyit mondanak a témáról:
"Charlie Whiting egyértelműen passzívnak, éppen ezért legálisnak nyilvánította a rendszert." -
McCartman
senior tag
válasz Motion_Blur #43937 üzenetére
akkor ehhez mit szólsz?
örvendjetek.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #43942 üzenetére
Ez brutális! A Merci megint semmit nem fog felmutatni, úgy érzem...
-
-Mike-
addikt
8óra múlva (hajnal 3-kor) FP1, már le se feküdjetek.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #43942 üzenetére
Nem kötekedés, de ahogy látom, ez a cucc formára és színre is sokkal inkább hajaz a murvára.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #43949 üzenetére
Asszem talán Spa-ról is felkerült hasonló kép tavaly. Persze az ennyire nem volt durva, bár ott se sok aszfalt volt a pályán, viszont azt többet használják és lekoptak már a kövek. Szerintem ez a kép se az ideális íven készült
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section