Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Peat;) #2846 üzenetére

    Az FIA-t nehezen lehetne ártatlan bárányként beállítani, csak úgy dől belölük az ötlet hogy mi mindent kellene a következő idényre másként csinálniuk a csapatoknak. A jobbnál jobb időmérők kialakítása, a méltán elhíresült SC/zárt pit szabály...ez ki és be egyaránt. A Ferrari-val kötött paktum a Michelin szabályok után.
    ..stb.
    Se a Bridge'-t se a FOTA csapatokat nem tudom hibáztatni, mert ahogy a Bridgestone-nak is úgy innen eredeztethetően a FOTA csapatoknak is meg lett mondva milyen határokon belül gondolkodhatnak.
    A FOTA csapatokat valamennyire gúzsba kötheti az is, hogy tetszik nem tetszik a közösséget kell szolgálnia minden csapatnak, Mosley nagylelkűen rájuk hagyta a kiscsapatok ügyét is.
    Na nem arról beszélek hogy a FOTA nem fogadta el a 'kisköltségvetést'..hanem arra hogy az már be lett ígérve a belépő csapatoknak, akik, a szűk Concord határidő miatt, alá is írtak.
    ..csak éppen a FOTA nyert, így az előre beígért kedvező körülmények tovaszálltak, ellenben az aláírt szerződés ott maradt.
    Na ezt nevezem én Mosley féle elintézési módnak,..megspékelve a létrehozott hangzatos Formula 2-vel együtt.

Aktív témák