- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Videó stream letöltése
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Windows 11
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gmail
- Linux kezdőknek
Aktív témák
-
stangli
senior tag
válasz Dízeles #40846 üzenetére
Hát ez az, a sterilség öli meg az F1-et. Biztonság kell, oké. De ne arról szóljon, hogy mekkora világválság van, ezért olyan szabályokat hoznak be, hogy mindjárt egy idényt kell kibírniuk a motoroknak, semmi tankolás, na meg a eljön azaz idő hogy egy versenyhétvégét kell kibírniuk a gumiknak is. pffff
-
frame>24
addikt
Forma-1 nek is voltak igazán sötét pillanatai, etikai tekintetben is. Számomra megdöbbentő volt, mikor megtudtam, ami pl. Roger Williamsonnal történt, 1973-ban:
Miután a kocsija fejre állt és kigyulladt, egy versenyzőtársa állt meg nem messze tőle és kezdett el segítséget nyújtani, magát az oltást is beleértve. A pályabíróknak nem volt védőfelszerelése, így nem tudtak segíteni a kocsi visszafordításában. ~8 perc alatt ért ki egy tűzoltóautó, mire eloltotta a versenyautót, a pilóta már halott volt. A versenyt azonban nem intették le, Williamson kocsiját letakarták, és a verseny végéig a pályán hagyták, benne a holttesttel...▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
hunnylander
őstag
Ejtsünk néhány szót a BMW-ről is.
Technical director Willy Rampf: "The nose section, more deeply undercut sidepods and the rear wing are all totally new. Added to which, modifications have also been made to the front wing, engine cover and underbody. We expect these improvements to significantly reduce our lap times."
'Teljesen új orr szekció, mélyebben alávágott oldaldobozok, új hátsó szárny. Pluszban módosítások az első szárnyon, a motorborításon és az autó alján (padlólemez; diffúzor). Azt várjuk, hogy ezek a fejlesztések jelentősen csökkenteni fogják a köridőnket.'
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #40844 üzenetére
Alonso szerintem jegeli magát azóta is és fogyózik tovább, hogy most legkönnyebbként indulva utolsóként menjen ki boxba majd. Na meg hiába az új diffúzor, ha a mostanival is vezethetetlen az autó, szegény Alonso ha elmegy Ferrarihoz egyik keze felesleges lesz, legalább majd újra integethet.
-
30z.Samu
félisten
Ma 15 éve, hogy meghalt Senna.
Tudom, írták már előttem, de nagyon sajnálom, hogy nem láttam versenyezni.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #40857 üzenetére
Szerintem nekik már végük van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #40864 üzenetére
Ez miért jó?
Így még kevesebb lesz az előzés.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #40864 üzenetére
Tök jó lesz, már az időmérőn beállnak erősorrend alapján, és ha a rajtnál nem lesz nagy keveredés, akkor bevonatoznak a célig.
Annak idején részben emiatt jött be az a szabály, hogy játszani lehetett már az időmérőn az üzemanyagszinttel. -
őstag
válasz Motion_Blur #40864 üzenetére
Személy szerint én örülök neki.
-
Integra
titán
válasz hunnylander #40861 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pá
addikt
A Ferrari boxban érdekes arcokat vágnak.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
neduddki
nagyúr
HI!
edda evadindito koncert volt, es mar koran elindultnk, csak ejszakak miko hazaertunk akkor tudtram meg, ledobbentem, es lefagytam es asziszem azota sem hittem el ug igazan, cag csa egyszerun nem tudtam elfogadni:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
AMD Power
titán
Jó lesz nekünk jövőre ez az új "tankolási" rendszer?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Alex91
félisten
válasz AMD Power #40874 üzenetére
Gyors gumicserek, utolso korben leallo, nyero helyzetben levo autok . Szerinted?
(Anno is volt, hogy az nyert, aki nem a leggyorsabb, hanem a gyors es gazdasagos versenyzest hajtotta vegre. Szepen kiestek elole a tobbiek...)
Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.
-
hunnylander
őstag
A legcsintalanabb pilóták. A kép apropója elolvasható róla.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #40876 üzenetére
Ezt én is néztem, de nem mertem belinkelni
Kimi szerintem azt sem tudja hol van az autóján a speed limiter
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #40877 üzenetére
Vagy lehetett néha azért, mert rosszul volt beállítva.
Pl. itt egy idei bahreini bírságolás dokumentuma, 79,5 km/h. Ez az érték olyan, mintha a limiter 80-ra lenne beállítva. A bibi csak az, hogy 60-ra kellett volna állítani aznap.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #40878 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #40878 üzenetére
Ez az első szabadedzésen történt?
szerk.: minden egyes helyszínen, szabadedzésen, időmérőn és futamkor is 60 km/h a limit?[ Szerkesztve ]
-
puttputt
őstag
válasz hunnylander #40878 üzenetére
Kimi lesz a nyerő jövőre, már most látom...biztos lesz nála-benne tartalék "üzemanyag"
Lehet, a "Speed limiter" nyomkodására is egész más történik a kocsijában... az is "egyfajta adagoló"[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #40880 üzenetére
Igen, szabadedzésen. Időmérőn és versenyen általában 80 km/h, szabadedzéseken 60 km/h a limit. De néha vannak különleges kivételek, pl. idén az Ausztrál Nagydíjon a versenyre 100 km/h volt megengedve.
Szerintem a bahreini bírsága éppezért annak köszönhető, hogy rossz módban volt a limiter.
www.HunnyF1.com
-
[CS]Blade2
addikt
válasz puttputt #40881 üzenetére
Mióta a Ferrarinál van a legtöbbször ő cipeli a több benyát. Így mindig 0,1-0,2sec hátrányból kezd Massához képest. Ez jövőre nem lesz.
Amúgy szerintem ha már tele tank, akkor legyen az időmérő is tele tankos. Az nyer, aki a legjobban tudja kezelni a közel 800kg-s gépet.
Az sem lesz mind1, hogy a mihez tervezik meg az autót, ill. milyen beállításokat használnak.
Lehet, hogy az autó üresen gyors, és jó a pole-ra, de megtankolva lassabb mint pár vetélytársé, így a versenyen visszaesik. Vagy épp fordítva, a sok benyát jobban kezeli, mint a többi, de üresen nem elég jó. Ugyanez beállítással még szélesebb értékeknek eredményezhet, ha látják, hogy miben van az erősségük, inkább arrafelé mennek el a setuppal. -
addikt
Már nem bírok F1 híreket olvasni,mert amit minden nap képesek kitalálni az vicc.
Az egy dolog,hogy költségcsökkentést akarnak,de még korlátoznak mindenféle tesztet isAzt mondja meg valaki,akkor hogyan fejlesztenek kocsit(ha nem is a kocsit,de legalább a tudomány érdekében,hogyan találnak ki jobb dolgokat),ha nem költhetnek akármennyit a fejlesztésre?
Hogyan teszteljenek ha azt is korlátozzák?Most meg aki keveset költ az dupla olyan erős Kerset alkalmazhat,de ha nem futott a költségekből a kersre,akkor b@zhatják az egészet.
Akinek meg nincs pénze az meg ne induljon ebben a bajnokságban.Menjen Forma-2 be,nem hiába hívják ezt F1-nek.Az,hogy ilyen ronda kocsikat engednek tervezni.Azt elnézi az ember,mert emiatt tényleg több az előzés.
Az,hogy a szabályokat különböző féle képpen lehet értelmezni az benne van.De a döntéshozás az már vicc kategória.Rögtön nem akarták eldönteni,mert akkor a dupla diffuzoros csapatok rosszul járhattak volna.
A Safety Car kiküldése is mesékbe illő.1 kör után nagy nehezen kiküldik a bírák és minő véletlenségből pont úgy,hogy szegény Button ne járjon rosszul.Megértem,hogy milyen sokat lendít a nézettségen a Forma-1 nek ha egy kis csapat hirtelen jobb lesz,mint a többi nagyok,de itt már több dolog is összejátszik,hogy ez a kis csapat most a nagy csapatok közé tartozzon és fordítvaSzerk: Jövőre benzinszállító kamionokat fogunk nézni a tévében,hogy tesznek meg 60 kört.Állatok
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
létezik h egy fotó sem készült a F60"B" egyenesfutás tesztjéről?
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #40889 üzenetére
Hé, a Gyulus kimaradt a csapatból...
https://www.coreinfinity.tech
-
hunnylander
őstag
Hülyék lennének megmutatni a riválisok kiváncsi szemeinek.
A Renault vagy a McLaren egyenesfutási tesztjeiről szokott fotó felbukkanni, mert általában van egy 'hobbifotós' a kemble-i repülőtéren vagy közelében, aki a repülő alkalmatosságokat szereti fotózni és van affinitása a Forma-1 iránt is.
A mai tesztről is csak így készülhetett volna fotó, hivatalosan biztos nem publikál róla képeket a Ferrari.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
JColee
őstag
válasz hunnylander #40893 üzenetére
ezt meg hogy?
nincs valami teszttilalom, or wtf#40895 értem köszi
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz hunnylander #40892 üzenetére
rögtön gondoltam h a Ferrari sajtó osztálya nem közöl képeket viszont van 1-2 emberke aki f1es oldalaknak fotózik, tőlük vártam volna h sikerül lencsevégre kapniuk az autót
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #40893 üzenetére
DDD
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #40897 üzenetére
Köszönjük!
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Apple MacBook Air 13.3 M2 Chip 8GB 256GB Space Grey magyar (47 ciklus)
- ASUS TUF GAMING F17 FX706HF -17,3"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 2050 -Win10 -2,5 év Gari
- Xiaomi Mi 9 kék / Xiaomi Mi 9T Pro kék / Xiaomi Mi 9T vörös
- GOPRO Hero 11 BLACK Creator Edition - 5.3k akciókamera - vadonatúj, bontatlan
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest