Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Erdei88 #1229 üzenetére

    nekem is a generátor volt az első tippem, bele is vittek egy felesleges generátorfelújításba.

    elmeséltem már párszor itt a fórumon. 5 (öt) jómunkásember mérte be és cöccögött hogy háezmienmáháezmá hogy nem tőt a generátor rendesen, há nézze meg kedvesuram kevés a zamper ha mindent felkapcsol (értsd mindent, ködlámpát, ablaktörlőt, klímát, ablakfűtést, refit, mindent). ellenakkuval ugyanez, háakkó kedvesuram felújítás lesz.

    azt felejtették el elmondani, hogy ez teljesen normális, tervezett méretezésből adódik, és nem csak a ford, de számos más gyártó (ha nem az összes) azt csinálja, hogy nem a max. terhelésre méretezi a generátort, hanem egy kicsivel alá. lévén nem járatod egyszerre a klímát a refit a ködlámpát meg az ablaktörlőt az ablakfűtéssel. legalább is tartósan biztos nem.

    ezt utólag tudtam meg innen a fórumból egy akkugurutól meg a rezidens szerelőmtől.

    de tudnék még mesélni a 150k-s szilentcsere belengetéséről (szintén eltitkolva a kockázatot, rutinműveletnek beállítva azt, hogy aztán az aknán törött csavarral legyek kész helyzet előtt) amit 7200 ft-ból sikerült megoldani...

    szemét egy mocskos banda ez szinte mind.

    ha veszek bele akkut, akkor az motorcraft lesz és túlméretezett. a generátornak meg nincs baja, de a biztonság kedvéért fel is lett újítva feleslegesen cirka 50k-ból.

Új hozzászólás Aktív témák