- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Linux kezdőknek
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
2 hete van az autóm Ford márkaszervizbe, pedig csak műszakira vittem...ahol aztán úgy felkészítették, hogy megbukott. Várható javítási költség: ~220 000 Ft
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Richard!
addikt
Győri For-Top szerviz, Kismegyeri u.
Az elmúlt 6-7 hónapban csak oda hordtam az autót, nem is volt velük baj, kivéve annyi, hogy a tolatólámpám a szervizelés után 2-3 hónappal újra megadta magát...
Lényeg, hogy a műszaki vizsga, átvizsgálással együtt 23 900 Ft.Mondom ez elég korrektül hangzik.
A hiba amit én tapasztaltam: a már említett tolatólámpa, a kézifék nem fogott normálisan, illetve a futómű bal eleje kopogott.
A szerviz munkafelvevő fel is írta ezeket a hibákat, majd otthagytam az autót.Ez volt 10.-én.
Rá 3-4 napjára hív a szerviz vezető, hogy nagy baj van, megbukott a kocsi műszakin.A vizsgabiztos beleqrta a csavarhúzóját mindkét oldali sárvédőbe, egy 20 Ft-osnyi lyukat csinálva ezzel a bal oldalon, a kerék mögötti részen... ergo el volt rohadva mint a picsa, csak a festék tartotta.A jobbos az még menthető.
Szerencsére pont volt egy bontott balos a szervizbe, patika állapotban.
Megbeszéltük telefonon, hogy lefényezik, ráteszik, jobbost megcsinálják, illetve a hibalistán szereplő hibákat kijavítják.
Hétfőn voltam bent személyesen, de még neki sem álltak az autónak, mert, hogy alkatrészre vár...
Kérdeztem, hogy mikor lesz ebből autó? Annyi volt a válasz, hogy majd értesítenek...Csütörtökön ill. pénteken kerestem őket telefonon, de nem voltak hajlandóak felvenni.
Nem gondoltam volna még rémálmomban sem, hogy egy műszaki ennyi ideig elhúzódhat.
Dióhéjban ennyi.
Igazából nem hibáztatok senkit, illetve senkivel nincs bajom, csak hiányzik az autóm, mert már kelleneMa kezdődik életed hátralevő része!
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Dorien
veterán
válasz Richard! #1555 üzenetére
Köszi a beszámolót!
Ez legalább megerősített abban, hogy márkaszervizbe soha...
Vannak normális szakik Győrben, miért nem hozzájuk hordod a Fókát?"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Richard!
addikt
Igazából én bíztam szerviz gyorsaságában, mert eddig tényleg nem volt rájuk panasz gyorsaság terén.
Lehet, hogy vannak csak én még nem találkoztam velükDeFranco:
A gépkocsinak esztétikailag is megfelelőnek kell lennie.
A gépkocsin nem lehet olyan korrózió, amit kisebb erőhatással át lehet lukasztani.
Természetesen senkinek nincs joga kilukasztani a gépkocsi küszöbét, vagy sárvédőjét, de mégis megteszik. Ügyeljünk arra, hogy minden olyan korrodált felületet tüntessünk el, ami okot adhat a kételyre.[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Richard! #1562 üzenetére
nálam van már felületi rozsda, hátszél nélkül sem szóltak érte. és kissé jobban látszik a küszöb, mint a sárvédő íve. Helyedben elhoznám onnan, ha lehet. Előzetes árajánlat készült?
a helyi sufniszerelőnél a vizsgáztatás úgy megy, hogy visszajáró vendégeknek ingyen elviszi,hozza, és egy délután kell nélkülözni. Persze előtte alaposan átnézi a szerelő, meg egyébként is 2-3havonta rá szokott nézni, szóval hirtelen nagy kiadás nem szokott történni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Dorien
veterán
válasz Richard! #1562 üzenetére
Küldtem priviben pár elérhetőséget.
Tökéletes szerelő nincs, de azért ez a "megbukott a kocsi a műszakin, 220e Ft lesz a javítás" sztori elég legalja szint. Ha nálam ilyesmi előfordulna, tutira az lenne az utolsó látogatásom az adott szerviznél..."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
LamaCube
addikt
válasz Vesztor87 #1571 üzenetére
Szia!
1.2-es Fabiat cseréltem le. Szerettem azt az autót is, mert kis pörgős volt és a fogyasztása is nagyszerű volt. A Focus nincs olyan lendületes, pörgős, alacsony fordulaton, de 2500 felett az is beindul. Gondolom a váltó miatt, olyan hosszúnak érzem a Fabia után. Persze az 1.6-os erősebb, de nekem városi használatra kell 98%-ban és arra tökéletesen megfelelő számomra. Azt mondják fogyasztásban nincs a kettő között sok különbség. Igazából én is 1.6-ost kerestem, de kombiba vagy sedanba, akkor nem találtam és ez az 1.4-es meg pont akkor került be a Ford kereskedésbe, így ezt választottam, mert egyébként nagyon jó állapotban volt. Családi autónak bőven megfelel, sokan kicsinek találják a csomagtartót, de 1 hétre való ruhákkal, fotósfelszereléssel, hűtőtáskákkal 3 főre teljesen jól el tudtam benne pakolni és az utastérbe nem került semmi. Na ezt a Fabiában sajnos nem tudtam már megtenni és az utastérben is cuccok voltak. Hogy a kérdésedre válaszoljak próbáltam 1.6-os sedant is, de a kettő között volt pár hét különbség, így nem nagyon tudok különbséget tenni. Persze biztosan van.
Szokták a klímát emlegetni, hogy lefogja, de előzésnél egy teli gázadásnál lekapcsolja a kompresszort. Városban meg nem használom, arra a 10 percre, míg hazaérek a melóból, bár az Erdélyi utam során városban sem tapasztaltam a bekapcsolt klímánál semmilyen hátrányt. A lényeg, hogy ha tudsz 1.6-ost és 1.4-est kipróbálni rövid időn belül, akkor az az igazi próba. Remélem nem zavartalak össze még jobban[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
LamaCube
addikt
válasz bajnokpityu #1573 üzenetére
2 literrel? Az nem semmi
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Dorien
veterán
válasz bajnokpityu #1573 üzenetére
Azt azért a korrektség kedvéért tedd már hozzá, hogy a kedves tulaj 5000-es fordulat alatt nem nagyon tartja a motort... Úgy meg persze, hogy zabál. Az 1.6-os is zabálna... Aki sokat előzget az ne vegyen 1.4-est. Minimum 1.6, de inkább 1.8 / 2.0 vagy valami izmos TDCi.
Nálam az 1.4-es kombi fogyasztása 7 l városban, 5.5 l országúton. 3000 fölé nem pörgetem városban, hosszú utakon is max. 4000-ig húzatom ki és elég szokott lenni előzésekhez. Mondjuk én szívódízel Berlingót vezettem 8 évig, szóval megtanultam kevés lóval is előzni.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
LamaCube
addikt
válasz bajnokpityu #1575 üzenetére
Mint Dorien írta tényleg függ, hogy ki hogyan nyomja. A városi fogyasztás nekem se több 7 liternél, de jobban majd csak a rossz idő beköszöntével tudok számolgatni, mert addig kerékpározom.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #1573 üzenetére
Hat ha kb. ugyanugy mennek akkor annak az 1.6osnak valami baja van ...
-
Dorien
veterán
válasz bajnokpityu #1578 üzenetére
Vagy mechanikai baja van, vagy a tulaj széthajtja magas fordulaton és nem ismeri a kigurítás / motorfék fogalmát. Egy normális 1.4 nem zabál 8-9 litereket. Még a spritmonitor átlag is 7-7,5 l körül van, aminél azért nem kunszt jobbat csinálni, ha az ember kicsit odafigyel.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
bajnokpityu
félisten
lehet,de nálunk 100ekm alatt semmi gond nem volt. és megy úgy,mint egyéb 100lovasok.
hány kg a difi a 3 ajtós és a sedan között? és nem arról volt szó, h kinyomtuk a szemüket, én simán elváltok 2500-3000között, akkor is ez történt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #1581 üzenetére
Hat vegulis igaz, ott ugyanugy semmit nem csinalnak
-
Dorien
veterán
válasz bajnokpityu #1581 üzenetére
Ez alapján alig van súlyeltérés (max 40-50 kg) a különböző kasztni változatok között:
3-5 ajtós
sedan
kombiInkább az lényeges, hogy facelift-e (azok kb. 100 kg-mal nehezebbek), és a motorváltozat (a dízelek szintén nehezebbek kb. 100 kg-mal ). Egy dízel facelift önsúlya 1300 kg felett is lehet.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
gaborbol
őstag
Hatha valaki tud segiteni.
Ford focus 2L SES 2010 hatul dobfek...
Par hete kicsereltem a a fekdobokat rajta hatul minden franko volt... idaig, tegnap viszont elkezdett befogni az ABS rajta fekezeskor es a bal elejet fogja be. Sima rendes fekezesnel vagy cask eppen erintem a pedalt, es elkezd befogni, legalabb is igy erzem. Amikor az ABS dolgozik akkor felgyullad a lapmaja a muszerfalon? Vagy a csuszik az ut? Mert ezen semmi.
AZ ABS erzekelo gyurut csak atraktam a regi dobokrol az ujrakra par hete a hatso dobcsere alkalmaval viszont, feltunt, hogy eleg lazan volt rajta raadasul az egyiknek a felulete meg volt picit daralva, gondoltam ha eddig jo volt akkor most se lesz gond.
Letezik hogy, ez miatt kezdett befogni az ABS az elol az ellentetes oldalon?
Volt esetleg valakinek hasonlo gondja, vagy halott mar valaki hasonlo esetrol?
-
Vesztor87
senior tag
válasz LamaCube #1572 üzenetére
Oh, lomhább az 1,2-es Fabianal? Mondjuk pusztán műszaki adatok alapján a Focus 14-15 alatt lép 100-ra, a Fabia több mint 16 alatt, lehet hogy a Fabia hangosabb, azért tűnt fürgébbnek, illetve ahogy mondod alacsonyabb fordulaton az jobb. 1,4-hez képest mondjuk nem nagy durranás számok alapján, a Renault már 90+ lovas, meg az Opel is 90, de ha legalább takarékos akkor az is valami Ültem 1x Oszkáros utamon egy 1,4-es fókában, meglepett milyen csendes. Az 1,8 tddi sokkal hangosabb pl
-
LamaCube
addikt
válasz Vesztor87 #1586 üzenetére
"illetve ahogy mondod alacsonyabb fordulaton az jobb"- ez volt a lényeg nem a gyorsulás és végsebesség.
Teljesen elégedett vagyok a Fókával és tényleg csendes, mondjuk egy szolid hangú Paragi kipufogó van rajta.[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Dorien
veterán
válasz Vesztor87 #1586 üzenetére
Hol használod túlnyomórészt az autót?
Ha város és néha becsúszik 1-1 országút nyugis tempóban, nem sokat előzgetve, akkor teljesen jó lesz neked az 1.4. Csendes és jól fogyaszt. Ha sokat mész országúton / pályán és előzgetsz rendesen, akkor minimum 1.6-ost nézegess, de az 1.8 / 2.0 is jó vétel egy kis plusz fogyasztás + többlet adó, biztosítás fejében."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
gaborbol
őstag
válasz Satan_Claus #1590 üzenetére
Annyira se huztam meg mint volt. Kellett a corwa szarra tennem egy 2 meteres csovet, csak ugy tudtam lelazitani, ugy meg volt tepve.
Vissza meg erzessell tettem, meros kulcs, majd most... Ez a csoda dofekkel jott gyarilag pedig ez a jobban felszerelt kiadas. -
gaborbol
őstag
válasz radi8tor #1592 üzenetére
Amennyi auton eddig dolgoztam minimalis vagy semmilyen problema nem volt . Dodge, Buick, Volvo, Saturn, Lincoln, Honda, Toyota, f-150. A gyari doboz nem er meg 30-50%-os felarat. OEM beszallitot szoktam keresni vagy, ha nincs ertelmes arban akkor valami markasat. 6 ev alatt ez az elso, hogy kifingott a kerekcsapagy pedig nem egy kocsiban csereltem.
Vezermu szij, vizpumpa, valami [moderálva] helyen levo [moderálva] az legyen gyari, de amit fel ora alatt ki lehet cserelni es van ra 5-10 garancia azert kar annyival tobbet kiadni.
[ Módosította: radi8tor ]
-
patomi
őstag
válasz Satan_Claus #1590 üzenetére
Gondolom amcsi. Nekem is dob van hátul. (2001 amcsi 2.0 zetec benzin automata.)
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Erdei88
veterán
válasz SzlobiG #1595 üzenetére
Én most megtankoltam a OPlusz benzinkúton. 100km-re eddig 9.5 litert ír a fedélzeti. Shell-es benzinnel ez eddig 1 literrel kevesebb volt...
Nyáron Bp-Nyh-Bp távon fogyasztott 9 litert 160as tempónál. Remélem beáll alacsonyabbra , nem szeretnék Horvátországba 10 literes fogyasztással menni, emiatt a benzin miatt. De sajnos nem ez az első alkalom. A Lukiol-os benzinnel is 1 literrel nőtt a fogyasztás -
SzlobiG
félisten
válasz Erdei88 #1596 üzenetére
Klíma nem volt most? Mer az rátud tenni pár decit. Én most kénytelen voltam molon tankolni balatonon még ha nem is szeretem, de ettől függetlenül ezzel jött ki a 4.9-es ország út klíma nélkül. Mekkora motor az? Szívó benya? Kicsit soknak tűnik. Tankoltam olcsó kuton én is egy darabig, de többet nem fogok érezhetően jobb volt utána az omw.
-
bajnokpityu
félisten
-
MPowerPH
félisten
Hali.
Edesanyamnak ezt az autot neztuk ki. 20 eve Mondeo van a csaladban, gondoltuk, hogy jol bevalt, akkor maradunk ezen a vonalon. Ezt neztuk ki. Velemeny? Az auto francia, most lett behozva, es elvileg full vezetett szervizkonyves. Egy kerdes ezzel kapcsoltban. Maga az auto szarmazasa miatt valszeg a navi is francia. Ezzel lehet valamit tenni? Magyar nyelv valszeg nem elerheto, ellenben egy angolra frissites megoldhato. Tovabbi kerdes, mert holnap megyunk megnezni. A szervizkonyvet ha beviszem egy kereskedesbe, akkor lenyomoztathato, hogy valos, vagy csak megrendelesre gyartott?
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...