- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Még szerencse, hogy nem te hozod a szabályokat. Én erre annyit mondok, hogy találjanak ki mást a dpf helyett amivel nincs ennyi probléma.
Ha tudnád hány ilyen autó van az utakon... Pesten kb nincs olyan taxi amiből ne lenne kiszedve egyszerűen nem bírják a kis távok miatt. Tehát ha ez a dolog jól működne és nem lenne vele probléma, akkor hozzá nem nyúlnék én se elhiheted, de ilyen hogy hígítja az olajat és károsodik a motor miatta én nem hagyom.
[ Szerkesztve ]
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
Mennyire lehet indokolt vezérműcsere egy 10 éves, ~180K-t futott benzines Mondeoban? Többen mondták, hogy érdemes befektetni rá a vásárlás után.Más: Bőrbelsőt hogyan / mivel érdemes ápolni? Sose volt még ilyen "luxusautóm".
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
-
TommyX_
őstag
Gondolkozok autó vételen, (természetesen csak Ford-ot veszek )
A kérdésem az lenne, hogy a 2.0 duratec motorral szerelt Fordokat, hosszabb távra érdemes megvenni?A választ előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Zoli1222
őstag
Az 1.6-os 101 lovas benzines motort kicsit fel lehet húzni? Illetve 130-140-es tempónál mennyire hangosak?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ebbe nem értjük bele, ha csak kicsit "nyiknyiköl", ugye?
@Zoli1222: mk1 fóka 1.6 szívóbenzin? szerintem azt nem húzod sehova. 130-140-nél szerintem nem zajos annyira, meghangosodik de szerintem komfortos szinten belül marad, ami inkább zavar engem személy szerint az hogy 110-120 körül megindul egy enyhe rezonancia a talpam alatt. értsd: enyhe, nem tépi ki a kormányt a kezemből, volt már félrecentrírozva a gumim, az rosszabb volt.
-
Goose-T
veterán
válasz Zoli1222 #1914 üzenetére
A második mk2-est inkább felejtsd el, nincs túl jó híre a 116 lovas Ti-VCT motoroknak. Amúgy egy 1,6-os szívó benzinesen mit húznál? Rakhatsz bele direktszűrőt, sportkipufogót meg combosabb gyertyakábelezést, és kapsz talán 10 lóerőt meg ugyanannyi newtonmétert. Esetleg ki lehet még iktatni a kartergáz-visszavezetést és a katalizátort, de akkor már csak korrupcióval fog átmenni a műszakin, az tuti. Ennyi módosítás után már érdemes lehet az ECU-t is átprogramozni, mert ezek megváltoztatják a motor karakterisztikáját, de még szerintem így sem tudod átlépni a 120 lóerőt, cserébe sokkal többet fog zabálni, megbízhatatlanabb lesz, és úgyanúgy lenyom az érdi emelkedőn egy tízéves TDI Passat.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #1913 üzenetére
Nem, azt nem értjük
Féltengely belső csuklókat nézesd meg, ha ilyen remegést tapasztalsz.
(#1911) Zoli1222: sokat forog 130-140 -nél, nem halk .. mk1 halkabb volt
(#1915) Goose-T: a ti-vct-s dolgot már egyszer megbeszéltük, ne terjesszük már a hamis infót hogy nem jó motor ...
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
Ha már kicserélték a vezérlésállítót rajta, akkor veheti a 115 lovast is. Apósomé 10 éves, az említett művelet óta motorikus baja nincs.
Menetzaj: hát, egy 10 éves konstrukciótól nem kell csodát várni, mai viszonylatban hangos, de nem zavaróan. Nem is a motor, inkább a kerekek rossz zajszigetelése miatt. Egyébként mostanra ezek az autók is eljutottak arra a szintre, hogy a szittya úthálózat szétrázta őket (ha nyugatról behozott, akkor lehet akár jobb állapotban is ilyen téren), szóval a menetzaj nem is fog zavarni az egyéb cicergések közepette.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
-
Atlantis
veterán
-
-v-
addikt
válasz Atlantis #1922 üzenetére
Ráadásul nem előjel nélkül megy tönkre, ha vételkor megnézed, és hidegindításkor nem zörög, akkor nincs baja .. és onnan ha lesz is ne adj isten az sok idő még. Ennyi km-esen ráadásul nagy eséllyel cserélve volt már, ha pedig nem zörög és ennyi idő alatt nem ment tönkre, akkor nagy eséllyel még bírja egy darabig.
Szóval az a fajta lukrafutás hogy derült égből hirtelen százezreket kell rákölteni az nem játszik, ettől nem kell tartani ... ha meg pár év alatt be is xarik, nem annyira drága a cseréje, a pár évre leosztva ez nem növeli nagyon a költségeket.(#1921) DeFranco: ehhez nem futóműves kell, bárki megnézi, ha van emelőd meg valami feszítővasad akkor te is meg kell nézni a belső csuklónak nincs-e holtjátéka. Ha mindkettő feszes, akkor kormányösszekötőket és gömbfejeket, hogy ott nincs-e holtjáték; lengőkar szilenteket, meg persze a triviális centírozás, szálszakadt gumi stb. Enyém is ráz és nekem most konkrétan a belső csukló szar jobb oldalt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
jól van, megvárom a gumicserét, aztán ha akkor is
rázrezonál, akkor ráfekszem a témára. tipikus amúgy, nem tudom eldönteni, hogy bug-e vagy nem, mert simán el tudom hinni, hogy ez tök normális, mert nem erős, és útviszonyfüggő erősen. plusz csak 110 felett csinálja. amikor el volt centrírozva a kerék, akkor rendesen belefáradt a lában 100 km alatt úgy rezonált, és elkezdte már 70-80 körül.[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #1924 üzenetére
Ha ez megnyugtat, az enyémnek is van ilyen vibrációja 110 környékén, szóval lehet, hogy ez egy feature. Majd ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, aki Focus-specialista, megkérdezem, hogy ez normális-e. Bár a legközelebbi alkalom szerintem csak a jövő tavasszal esedékes olajcserénél (+szűrők, átnézés stb.) lesz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-v-
addikt
válasz Zoli1222 #1930 üzenetére
A vezérlésmódosítóból, a hengerfej szélén van fent a jobb oldalon. Indítás után egy ideig zörög, ahogy melegszik meg lesz olajnyomás stb. abbahagyja szépen. Ha már folyamatosan hangja van az nyilván még rosszabb, aztán ha komolyabb gond van a működésével hibakódot is dob, mert nem nem tudja már vállalni a vezérlésállítást
-
TayRol
veterán
No, megvettem a Mondeot. 2M ft-ért.
-
DeFranco
nagyúr
megint csak a kicsit meg a nagyon a kérdés, nincs összehasonlítási alapom de magamat ismerve, ha én nem érzem vészesnek, akkor az olyan feszes, hogy pengetni lehet
de ha van ötleted, hogy mi a kicsit meg nagyon, akkor ne tartsd magadban, de neked is nyilván annyira nehéz leírni, mint nekem elképzelni
[ Szerkesztve ]
-
Dj Sügi
őstag
Van itt olyan, akinek van kedvezménye a Cromax-ba?
Köszi![ Szerkesztve ]
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Goose-T
veterán
-
hoby36
senior tag
Üdv.Tervben van Fieszta vásárlás,főleg az 1.4 dizeleket nézegetem.Mik a véleményetek róluk,vagy álltalában a tipusról?Vannak tipus hibáik?
A logikában semmi sem véletlen!
-
Bazsee71
őstag
Kedves Márkatársak!
Autóm lassan egy éve rendkívül érdekes jelenséget produkál. Egy 2005-ös 1.4 TDCi Ford Fiestáról van szó, még éppen nem békalámpás.
Szóval, ha elindítom az autót, akkor az alap motorzajon felül egy erőteljes "traktoros" felhang (a dízel=traktor vicceket most hagyjuk, ha lehet) jelenik meg, mint ha két fém alkatrész erőteljesen rezonálna. Ha benyomom a kuplungot, akkor abbamarad. Nyári kánikulában ez éppen csak felfedezhető, valamint ha megteszek 30-40 km-t, akkor is jelentősen elcsitul. Ez eddig egyértelműen a motor hőfokával van párhuzamban, ami még érdekesebb az az, hogy ha szakad az eső, és megteszek pár száz métert, akkor teljes mértékben eltűnik a zaj.
Kuplung, kinyomócsapágy 1-1,5 éve cserélve. Eddig a szerelőmmel a váltó bemenő tengelyének csapágyára tippelünk, mert az még el is hallgathatna ha melegszik és tágul, de az esős dolog kissé bezavar a dologba.
Esetleg van tippetek, mielőtt szétboríttatnám a váltót? Menetteljesítményben nincs probléma, de zavar a hangja.Segítségeteket előre is köszönöm!
(#1945) hoby36: igaz fentebb épp egy hibajelenséget taglalok, de szerintem nagyon jó kis autó. Méretéhez képest nagyon jó helykihasználtsággal (190 centimmel kényelmesen elvezetem, és még mögöttem is elfér egy kisebb termetű utas), megbízható motorral, elenyésző fogyasztással, ésszel chippelve jó teljesítménnyel, feszes (emiatt kicsit rázós) futóművel, valamint vacak és törékeny műanyagokkal. Ha egyéb kérdéses lenne, keress bizalommal.
-
_ATi_1
senior tag
Sziasztok!
Miután furcsa ciripelő hangot hallottam az 1,6 TDCI motoros Focus-om motorteréből, elvittem egy átvizsgálásra márkaszervizbe, ahol végül azt mondták, hogy vezérléscsere szükséges. Erre adtak egy 156k-s árajánlatot. Ez szerintem tartalmazza a 200 ezres nagyszerviz költségeit. Az autóban 175e km van. Ez reális lehet ennyiért, vagy érdemes lenne máshonnan árajánlatot kérnem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A