-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
andorra
őstag
válasz aviator #9996 üzenetére
I7-es processzorral sem fut ilyen szituációban jól az FSX, ahhoz is az kell, hogy a grafikai beállításokból visszavegyél, nemhogy I3-al. Bedőltél te is annak a trendnek, hogy mindenki FSX-et akar használni, mintha az lenne az etalon, és ezek az emberek egymást győzködik arról, hogy náluk milyen jól fut. (Kivéve, amikor nem.)
-
andorra
őstag
válasz aviator #10000 üzenetére
Az mindenesetre furcsa, ha ilyen régóta foglalkozol a témával, hogy ATI kártyát választottál, de megnyugtatlak, nem ez a szűk keresztmetszet, hanem a processzor. Ehhez társul az, hogy nincs többmagos processzorokra optimalizálva és lehet, hogy ezért alacsony egy egy mag kihasználtsága.
Cypresss: A műszerfal mozgatható elemeit így is át tudod vinni ablak módban másik monitorra?
-
wolruf
őstag
válasz aviator #10009 üzenetére
Annó Commodore +4-re kerestem (ebihalként ) valami szimulátort, hatalmas fellángolás lett, amikor megtudtam, hogy van egy HUB Simulator nevű komoly helikopteres cucc. Megszereztem pár év alatt, majd ledöbbentem, hogy mi is ez
Kizárólag szöveges módban, adatokkal mutatta, hogy épp' mit is csinál a helikopter Ebből akkor annyit tapasztaltam, hogy nincs kép, csak idióta számok és szövegek mindenütt. Most biztos élvezném(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
andorra
őstag
válasz aviator #10007 üzenetére
Az élsimítás tekintetében előnyösebb az Nvidia, miután az FS-eket arra optimalizálták, ATI-val több a nyűg, de ezt jogod van bevállalni, végül is a szokások tényleg fontosabbak.
Az FPS nálam 40 alá ritkán menne (25-re korlátoztam), úgy, hogy közben két monitort is használok. -
wolruf
őstag
válasz aviator #10014 üzenetére
Amúgy egy vélemény az, hogy az ATI kártyák képe szebb, jobbak a színek. Sokáig csak nvidiám volt, aztán pár ATI-m, aminek már akkor szebb színe volt, de bemagyaráztam, hogy csak képzelem. Aztán lett megint nvidiám (8800GTS512), fakóbb színekkel. Aztán volt szerencsém megint egy ATI-t szerezni, úgyhogy most HD4870-em van, és igen, ennek is szebbek a színei. Mást én nem vettem észre, szerintem már nagy eltérések nincsenek átlagos felhasználók számára. 1-2 FPS nem a világ, itt már inkább csak fogyasztás, melegedés, zaj lehet a behatároló. Nekem az 512 VRAM zavaróbb, mint 1-2 FPS itt-ott Ezért agyaltam a váltáson egy 1 gigásra, de most egyelőre marad. Nyomok élőben egy Helsinki-Tokyot ;-)
[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
RCH663
aktív tag
válasz aviator #11031 üzenetére
Szia!
Nevem alatt cikk az FSX lekéről, tessék elolvasni.
Lényeg core I3 kevés. Nagyon. Teljesítményben legfeljebb kb 30%-át tudja annak amire szükséged lenne de inkább csak 20-at.
Mivel az FSX csak a fizikai CPU magokat tudja használni, a HT-t nem, így a procid csak azért megy ilyen keveset, mert:
1. Hyper threding (egyes BIOS-okban Mult Thread-nek hívják) aktív, tehát a feladat kezelőben 4 szálat látsz. BIOS-ban ki kell kapcsolni, hogy csak a két fizikai magod menjen.
2. Rosszul, vagy nem telepítetted az sp1-et, VAGY az acceleration-t, így nincs benne a tobb magos javítás az FSX-ben. E nélkül nem használja csak az első magodat.
Ha ezt a kettőt össze adod, akkor ki is jön, hogy core0-n csak max 50%-ot tudsz használni, az meg a teljesítményed összesen 1/4-e.
HT kikapcs, sp1 újra rak, bár lehet az egész és menni fog. Csoda várás ne legyen, proci harmatos.
-
RCH663
aktív tag
válasz aviator #12191 üzenetére
Youtube alapból szetereó. A drivert kell beállítani a saját progijával, hogy keverje fel virtual 5.1 re.
A windows hangbeállításainál kell dúrnod, mert van hogy ott szereó az alpértelmezett. Jobb klikk a hangerő szabályzón és ott a tulajdonságok között valahol valamelyik ablakban a hangszóró, vagy jack találkozások tulajdonságainál be tudod állítani az alapértelmezett kimeneteket, és kódolást (fejhallgató, 2-2.1, 4.1, 5.1, spdif stb..)
-
Geryson
addikt
válasz aviator #12315 üzenetére
Nézd csak: [link]
Annyi kiegészítést tudok mondani, hogy soha nem volt ilyen szép (főleg a REX2 ESS OD) miatt a táj. Nincs rész, ahol ne lenne fa, ne lenne felhő. Olyan felhőzet van, hogy már szinte túl sok. Otthonról majd rakok fel képeket. Viszont azt tudnod kell, hogy így is simán 10-15 FPS között vagyok, amikor vágom át a felhőzetet - szóval elég kiábrándító. Jó, leszállásnál ott van a 20-30 FPS, de azért elég furcsa, hogy csak ennyi.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
wd.taz
aktív tag
válasz aviator #12315 üzenetére
Szia!
Egy "jól" tuningolható i5 3570K vagy i7 3770K (HT nélkül) kell.
VGA is lehetne nagyobb, a RAM elég.
Egy 60GB-os SSD-n a rendszer, egy 120GB-on az FSX.Az én konfigom ezt tudja.
Csak időm lenne már repkedni
Üdv.: Tazi
[ Szerkesztve ]
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Gudi
tag
válasz aviator #12414 üzenetére
szia!
nekem is van squawbox is, sőt régebben azt használtam, de ez az FSINN korszerűbb, meg többet is tud..
de ha nincs más megoldás Czakof-nak akkor lehet, átálllunk mindannyian, hogy végre repüljünk már multiplayert...
Persze az igazi a LAN hálózat használata lenne, de látjuk, hogy ez nem annyira egyszerű.. -
RCH663
aktív tag
válasz aviator #12418 üzenetére
Szia,
Igen, sajnos normális.Ez az FSX motorjában, és generál a 32 bites memória kezelés (FSX 32 bites) problémája. A gond ott kezdődik, hogy a 32 bites alkalmazás memória használatába nem csak a rendszerből használt memóriát kell számolni, hanem a használt videó memóriát, a kettő összege a teljes használt memória, és ez lehet ez esetben max 4gb. Sajnos azonban ahogy tapasztalom, van egy misztikus 2gb-os limit, ami annó minden 32 bites programra vonatkozott. Ha eléred az összesített 2gb-t, akkor valami mélyen a rendszerben elkezdi másként címezni a memória használatot 64 bites környezetben, hogy túl tudd lépni a 2gb limitet, és max 4 gb-t tudj használni. Ezen a ponton viszont valami van, ami nem tökéletesen működik szerintem. Elkezd erőforrást zabálni, és instabilabb lesz a futás tapasztalatom szerint. Nem tudok rájönni, hogy pontosan mi történik, és nem is találtam hozzá sehol segítséget (eddig).
DX10 alatt még látványosabban jelentkezik ez a dolog. (maga a dx10 is bugos, mármint a külső dx10 nem az FSX beépített dx10 modulja)
Úgy tudod késleltetni a dolgot, hogy alacsonyan tartod a memória használatot. 1024-es textúrák, kicsit vissza veszed az autogent, vissza veszed picit a mesh felbontást, a LOD pedig ne legyen több 4,5-nél.
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz aviator #12442 üzenetére
Egy wanabee youtube chanel sztár, aki abból próbál megélni hogy gyökér dolgokat csinál, mert ez szerinte mókás, és ha elég sokan megnézik akkor az neki pénzt hoz. A legmegfelelőbb módon úgy lehet kezelni ezt hogy nem nézed, és nem nyitod meg a többi videóját, így pénzt sem kap.
-
Đusty
addikt
válasz aviator #12457 üzenetére
Ez egyénfüggő, valaki szerint 2 forintot nem ér valaki meg minden pénzét erre költi . A dunaplazaiban 3 plazma van egymás mellett az összeillesztésnél kicsit megtörik a kép amit szokni kell. A highfly-nál van a 737-es mellett airbus is. Itt a 737-esnél a lábpedálok nem működnek az FMC-t pedig nagyon nehezen látni, a képet viszont félkörívbe vetítik az összeillesztésnél csak egy vékony csík van. Rengeteg kiegészítőjük is van a jelentősebb repterek megvannak nekik, a plazaiban kicsit puritánabbnak tűnt a táj. Képek mindegyikről fellelhetők a neten. Egyszer érdemes kipróbálni, hogy megtudd bejön-e vagy kár rá költeni.
[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
-
Cypresss
senior tag
-
RCH663
aktív tag
válasz aviator #12636 üzenetére
ha windowed módban az ablak mérete leér a tálcáig akkor le esik az fps nagyon ez windows hiba. alulról legyen kb 1 cm ráhagyva, az sokat segít.
A sok addon miatt lehet több layer van egymáson, és össze veszik ( mindegyiket számolja) a default, me az orbx, meg egyebek. scanery sorrendet rendezd újra, a legfontosabb legyen legfelül (pl az orbx felett legyen maga az addon reptér)
-
wolruf
őstag
válasz aviator #12885 üzenetére
Jajj, de egyszerű, kis összelapátolt leírás. Semmi komoly információ...
Komolyabban pedig:Baaaakkkkkkeeeeer! Ez komoly munka! Gratula és nagyon köszönjük! Bár csak átfutottam, de biztosan nagyon hasznos lesz.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
BenkoG
csendes tag
válasz aviator #12885 üzenetére
Kedves Ádám! Kedves Fórumtársak!
Szerintem nem vagyok egyedül, hogy olvastam a mű eredetijét. Gondolom azzal sem, hogy Ádám véleményét támogatom a szerző stílusáról. Mivel van szerencsém informatikusnak nevezni magam, illetve van egy kis múltam már az FSX használatában is, úgy érzem, vehetem a bátorságot kijelenteni a következőeket: azoknak szóló írás, akik ismerkednek vele vagy kicsit már elmélyültek az FSX használatában és sok olyan dologról is beszél, amit tényleg érdemes megfontolni annak, aki gondolkodik a szimulátoron vagy cserélné a hardverét. Azt is figyelembe kell venni, hogy a mű eredeti szerzője egy olyan világrészen él (vagy olyan anyagi helyzetben van), hogy nem kell azon gondolkodnia, hogy i5 vagy i7 CPU-t vegyen.
Összefoglalva: akinek nem inge, annak nem gatyája Nekem adott egynémely kijelentésével gondolkodni valót...Jó repülést mindenkinek!
HA-BEN
-
Cypresss
senior tag
válasz aviator #12906 üzenetére
Szia,
Ezt az anyagot most hétvégén fogom átolvasni. Utána reagálok rá, már amennyiben érdekel a véleményem.
(#12922) wolruf: Igen, hallottam róla.
(#12923) LWhite A Cessna elvileg nov végére volt terv szerint belőve, de két hetet biztosan csúszni fogunk, tehát azt mondanám, hogy dec 15-ig.
Ez egy Beechcraft gép amivel repülsz?
#12924) BenkoG:: A scenery virágbolti változat, vagy official?
(#12925) Korcsii : Igyekszünk. Az is eldőlt, hogy kb 220-230 fokos lesz a vetítés. Erre a VFR-nél biztosan szükség lesz, mert az ember sokat tekintget hátrafelé. Sceneryk: néhány kivételtől eltekintve csak ORBX lesz. Lehet be kell költöznöm két napra az irodába. Balázs (az IT-s legalábbis ezt javasolta).
Ha még nem mondtam volna, a PMDG 747V2 Alfa-tesztjei elindultak. Amennyiben valakit érdekel, lesz külső bétateszt is (kb fél év múlva), lehet rá majd jelentkezni. Az is elképzelhető, hogy ha a Pilots nagyon sok időmet elviszi, akkor átadnám valakinek a PMDG-nél nehezen össze grundolt bétateszteri státuszom (ez persze részben még a jövő zenéje), akit esetleg ez érdekel az keressen meg pls magánban.
Elmentem aludni...
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz aviator #13078 üzenetére
100 gigányi random elhelyezkedő adatból pakol 1-2 gigát a RAM-ba, ahhoz azért valamennyi idő kell. HDD esetén egy töredezettségmentesítés sokat segíthet, vagy váltás SSD-re. Bár én személy szerint többet vártam utóbbitól, de lehet a rendszer (pl a 800MHz-s DDR2 RAM meg a SATA2) nem elég már hozzá. Gyorsult valamennyit, az tény.
-
Cypresss
senior tag
válasz aviator #13340 üzenetére
Hogy mennyit számít a konfigfájl hangolása: hétvégén egy P3D 2.5-öt futtató gépre néztem rá, finomhangolás után 60 százalékos FPS-növekedést sikerült realizálni. Szóval hülyeség kihagyni ezt a sanszot.
Küldd át privátban a fájlt, ha lesz időm ránézek.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- 16GB Samsung DDR4 2400MHz M471A1K43CB1-CRC (2 x 8GB) SO-DIMM laptop memória
- Gyönyörű MOZA Mini-P stabilizátor, Gimbal eladó
- Gamer PC i7-9700F ASUS TUF B365M+ 16GB DDR4 ASUS GeForce GTX 1650 500GB SSD 2TB HDD
- Dell P T3600 Xeon E5-1620+DDR3 16Gb+Rx580 4Gb Xfx+SSD240
- ASUS M4A89GTD PRO/USB3 alaplap eladó