- Milyen program, ami...?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Linux kezdőknek
-
IT café
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz proci985 #163099 üzenetére
Ízlések és pofonok... A Girl with all the Gifts nálam nem igazán működött mint film, legalábbis az elejétől a végéig végigbosszankodtam a sok sületlenség miatt. Horrornak lehet, hogy jó, abban minimális összehasonlítási alapom van... (Bár imdb szerint nem is horror.)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
negyven2
veterán
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Bad Pritt
nagyúr
Eljött ez is: a Marvel többé nem adja közre a Marvelék box office számait, akkorát taknyolt a film. Ez egy ekkora címnél és ilyen gigafranchise-nál szerintem precedens nélküli lépés.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
eeXaa
addikt
válasz Peterhappy #163105 üzenetére
...remélem, abban segítettem hogy megnézd...
-
mephi666
nagyúr
válasz Bad Pritt #163103 üzenetére
beállt imdb 6.0-ra, ahonnan csak esni fog tovább... és ennek is csalják a számát, mert súlyozatlanul 5.4
külön vicces, hogy lehet indiára szűrni és a bollywood őshazájában 35.5% adott rá 1 pontot
ui: a szereposztás fehér embert csak nyomokban tartalmaz briesajt még talán oké, de az a mónika rambó egy totál jellegtelen karakter... kamala khan meg akár érdekes is lehetne, de a sorozata alapján pont nem az lett...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
makoss
addikt
válasz negyven2 #163102 üzenetére
Ez nem igazság! A szobor kezében lévő fáklyához nem tudsz felmenni, azok meg felmentek! Fölháborító!
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Miért lettek törölve a box office kommentek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz paatrick #163110 üzenetére
Flamebait postot legyszi ne. Gyorsan atnezve a kepet: A -115 millio a Little Mermaidre ugy baromsag, ahogy van, 390millios es 625(?) millios gyartasi koltseg mellett is (augusztusban kb 560millional jart USA + nemzetkozi szinten), meg ugy is, hogy Kinaban foldbeallt az elso hetvegen. A Wish november vegen nyitott USAban, itt svedeknel pl holnap fog, szoval -235, azaz az elso ket USA hetvege alapjan viccnek is rossz. Persze igy nezve kiugrik, hogy a kep friss, viszont az adatok foleg nem stimmelnek.
Az internet par pocegodreben utobbi evekben egy nagyon hangos, es legalabb ennyire kellemetlen trollsereg nekiallt beleallni az osszes nagyobb streaming szolgaltatoba, altalaban rasszista es homofob felhangokkal, implikalva, hogy minden is bukik, de foleg a Disney es a Netflix (ajanlott irodalom: [link] Alapelvek III.10.2, 7 es 8 pontja). A gyakorlatban ehhez nagyon komoly mentalis gimnasztikara van szukseg, de ugye jol fabrikalt szamokkal megy ez.
Ettol kimeljuk meg a forumot
Bad Pritt: mert a linkelt kep gyakorlatilag egy trollpost volt, egesz biztosan kamu adatokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bad Pritt #163116 üzenetére
Nezd, hivatkozas nincs, adatok, szamitas nincs. Az elso ket adat amire raneztem biztosan hibas.
Ilyen kepeket hit-and-run forumozast segiteni szoktak osszerakni, avagy fel perc linkelni, legalabb egy ora factcheckelni (es biztos lesz valami, ami stimmel is benne), ellenben tokeletesen mukodik azt a kepet adni, hogy a Disney ugy altalaban horribiliset bukott.
Nem osszegzes volt, hanem flamebait, amire viszont nincs szukseg a forumon.
Akkor ezt most zarjuk.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz proci985 #163117 üzenetére
Aláírta, hogy nem tudja, mennyire pontosak, meg lehetett volna vitatni, mint minden más témát, helyette törölted az egészet, mert nem tetszett, ráadásul olyan alapelvi pontokra hivatkozva, amik csak nagy belemagyarázások árán állnak meg.
III.10.2., really? Szimpla tény, hogy a Disney idén bukdácsol mind streamingen, mind a mozikban, az a kép csak kicsit túlzott pár számmal.
Meg amúgy ilyen alapon a fél Gamepod kommentszekciót le lehetne radírozni a PH színéről, ha ezjogszabálysértés
volt, arról nem is beszélve, hogy ennél nevetségesen nyilvánvalóbb flamebait is maradhatott még ebben a topikban is rendszeresen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
mephi666
nagyúr
valami északi film... érdekes, mert kevés pontos, viszont 15perc után azt mondom hogy van egyfajta kellemesen nyomasztó hangulata
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
Little women / Kisasszonyok (2019)
Louisa May Alcott regénye az egyik legnépszerűbb adaptációs alap - csak filmből nem kevesebb, mint 7 készült belőle. A legutóbbit a tehetséges, de outputja minőségében némileg ingadozó Greta Gerwig jegyzi, a March család 4 cserfes lányából hármat pedig két kitűnő ázsiójú (Saoirse Ronan, Emma Watson), vagy éppen a közismertté válás közepén tartó (Florence Pugh) fiatal színésznő alakítja. Kiegészítve a castot néhány veterán színész mellett a szintén virágzó karrierű Timothy Chalamet-vel, nehéz elvonatkoztatni a gondolattól, hogy a fontos témákat feszegető, a 19. században majdhogynem forradalminak számító, de emellett rendkívül piacképes sztori adaptációja a művészi vízió mellett az anyagi / populáris sikert is erősen szem előtt tartotta.
Ezzel az alapállással mentem neki a filmnek, és sok meglepetés nem is ért. A könyvet nem olvastam, de a filmből is jól látszik, hogy Alcott elsősorban a karakterekre koncentrált, és miután a regény amolyan fél-önéletrajz, nyilván színes és személyes részletekben nem volt hiány az építkezéshez. Ami talán meglepett, hogy a főszereplő a filmben túl egyértelműen az írói szárnyait bontogató Jo (nem meglepő módon az írónő karaktere), akiről kb. többet tudunk meg, mint a másik három lányról együtt - ezt a viszonylag szarvas méretű hibát Saoirse Ronan alakítása tűrhetően kompenzálja.
A zajos, vidám March-háztartást bemutató film többnyire könnyed és szerethető, nem ritkán átmegy megbocsátható fajsúlyú limonádéba, és a komolyabb témákat sem hanyagolja el bűnös mértékben. A kb. 130 perces játékidőből szerintem jóval többet ki lehetett volna hozni, épp ezért meglepett a sok jelölés és az elég magasnak számító 7.8-as pontszám az IMDB-n - úgy látszik, Gerwig és a producerek jól céloztak. Nálam egy se nem túl erős, se nem túl gyenge 6-os.#értékelés
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
paatrick
őstag
válasz proci985 #163115 üzenetére
Itt van az 50 perces kifejtése a képnek: [link]
Röviden összefoglalva amit sokan benéznek hogy az adatlapokon szereplő "gyártási költség" az 1db szám, ezen kívül van még marketing költség amit ebbe nem számolnak bele. Ez filmenként további 100-150 millió dollár is lehet világszinten.
És a másik oldal: amit lehoznak bevétel adatot az "gross" tehát a jegyeladást jelenti. A jegy ára viszont nem egy az egyben megy a Disneyhez, hanem szétosztódik van a mozi haszna, forgalmazó stb. Az adatokból az jön le hogy a jegyár kb 40-50%-a kerül csak vissza a Disneyhez vagy más filmgyártóhoz, tehát ez a tényleges profit amit szembe kell állítani az összes kiadással.
Kis hableánynál:
- ~250 millió gyártási költség
- google szerint erre még +140 millió marketing
Teljes költség: 390 millió.Bevétel:
- jegyeladásból világszinten 569 millió most imdb szerint.Ha ennek csak a fele a profit akkor az csak 280 millió, és máris kijön a 280-390= ~110 milliós bukó a kis hableánynak.
---
Ha gondoljátok hétvégén átszámolom a többit is de ez így eléggé megalapozottnak tűnik.[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
vond
MODERÁTOR
Leave the World Behind, senki?
Én nagyon vártam már, gyorsan meg is néztük, amint elérhetővé vált. Vannak apró hibái, de nekem nagyon tetszett. Nem egy Mr. Robot (nyilván össze sem lehet hasonlítani), de Sam Esmail megcsinálta filmen is, hogy berántott és elgondolkodtatott rendesen, és közben még jól is szórakoztam.
Több, mint aktuális téma, szuper megvalósítás, képileg abszolút tökély (ismét Mr. Robot - Tod Campbell), színészek nagyot mennek, a zene is szépen tartja a feszültséget. Végig egy jó 8-as körül mozgott nálam, de a vége miatt adok +1 pontot simán.
Amikor
Az utóbbi időben sajnos sokkal kevesebbet tudok filmezni, mint szeretnék, ezért aztán nézzétek el nekem a talán túlzó lelkesedésemet és megnyilvánulásomat, de baszki én felálltam a kanapéról, és elkiabáltam magam: Legyen így vége, kérlek szépen, könyörgöm... És bazzeg,lement a kislány a bunkerbe, mondom a páromnak, na itt majd biztos megnézheti a Jóbarátok utolsó részét, és boldogság van, semmi nem számít. vége. Fergeteges! Zseniális! Köszönöm!csaj megáll a filmes polc előtt (előtte kiírják csak(?) nekünk, hogy atomháború, sugárzás, stb.), Jóbarátok DVD betesz, elindít, zene felcsendül, Nem is értem, hogy mit értetlenkednek a júzerek IMDB-n pont a befejezés miatt. Ez így tökéletes. Ja, lehet, hogy ők
, vagy egyJóbarátokat vártak...ezredik katasztrófafilmet Majdnem elfelejtettem, az
jó poén volt.E(vil)-Corp-os laptop Az meg egy jókora irónia, hogy egy Netflix filmben
a stream már sehol, de a DVD-k vígan túlélik a "világvégét" egy atombunkerben. [ Szerkesztve ]
Eladó Panasonic G9 + Viltrox speedbooster + Sigma 10-20: https://t.ly/C88YY
-
devil-k
nagyúr
The Holdovers
8/10
Rendkívüli módon elkészített, zseniális karácsonyi (?) dráma. Mind a képvilág, minden adott volt, hogy jó hangulatú anyag legyen a néző előtt. Paul Giamatti odatette magát rendesen.Az Index.hu-n is jelent meg egy jó cikk a filmről: [link]
- mozi bolondéria -
-
nagyúr
B@szott jó film. Nagyon-nagyon bejött. Át tudom érezni a történetet, és a problémakört. Semmit nem tudtam róla, valakitől hallottam hogy jó, és "csak úgy" megnéztem. Még csak az imdb-n sem kerestem rá előtte. És ennek örülök, mert tudat alatti befolyásolás nélkül állapítottam meg, hogy J.K. Simmons zseniális, és most olvasom, hogy oszkárt kapott rá. De az egész film nagyon ÜTŐS, hogy stílszerű legyek. Aki nem látta, nézze, hétfőn kikérdezem!
[ Szerkesztve ]
-
válasz liszi70 #163127 üzenetére
Ha esetleg felbátorodsz a rendezőn (Damien Chazelle), akkor a La La Land az, amit semmiképp se nézz meg, kivéve ha szereted a nyálas giccset, vagy ahhoz van kedved. A First Man nem rossz, de az Apollo 13 szintjét ne várd tőle. Viszont a Babylon az melegen ajánlott.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
mephi666
nagyúr
válasz lezso6 #163130 üzenetére
...hát kb én leszek a last man, aki újranézné a first man-t csak annyi maradt meg belőle, hogy "nyomokban holdra szállást tartalmazott" és rohadtul untam az egészet
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
perempe
addikt
válasz liszi70 #163127 üzenetére
Lehet, hogy vannak ilyen tanárok, de kétlem, hogy pl. a Liszten hasonló lelki terrornak lennének kitéve a hallgatók. 2-3 éve pl. voltam karácsonyi koncerten Tiszafüreden, a fülre legrosszabb fúvós szólista a Zeneakadémián tanult. Helyi zeneiskolában volt kb. egy éve orgona-tuba koncert két tanárral, amiről el kellett jönnöm a tuba miatt, ami nem szokásom. (Oké, nehéz, embert próbáló hangszer, ill. a darabok is olyanok voltak.) Majd megkérdezem ismerősöm, hogy ő mit tapasztal, 10 hegedű szakos egyike, a diplomakoncertjére készül.
A "not my tempo" jelenetnél nem érzem a különbségeket, egy koncerten meg azért meg tudom mondani, hogy jó-e a kürt.
* Brahms: 4. szimfónia *
-
válasz perempe #163132 üzenetére
A Whiplashben Fletcher
nem azért ekkora rohadék, mert a tanítványaival bármi gond lenne, hanem azért mert ő úgy gondolja, hogy ezzel a fasisztoid poroszos oktatási módszerrel lehet a legtöbbet kihozni belőlük. Mindegy hogy jól csinálod vagy sem, a verbális erőszak napirend szinten van, neked pedig meg kell szakadnod a tanulásban. Ha pedig ezt nem bírod, akkor bizony viszlát. [ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Pro Koryak
addikt
válasz liszi70 #163127 üzenetére
Nem tudom ők [link] [link] is így tanultak-e dobolni Valószínű nem, aztán mégis a világ legjobb dobosai közé tartoznak + még nagyon sokan a durvább metál zenék közül, és nem véletlenül.
Ez a film nem is tudom ... már a trailer is kissé megmosolyogtató számomra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz perempe #163132 üzenetére
Nemcsak tanárokról, és nem csak zenéről van szó. Persze manapság a filmben megjelenített "módszer" egyre kevésbé lehetséges, már egy csúnya szóért, szidásért vagy dorgálásért is megütheti a bokáját egy színházi rendező, egy pedagógus vagy jelen esetben egy karmester. És ez a ló másik oldala, amiről nagyon kellene filmet készíteni! A Whiplash szerintem arról a bizonyos határról szól, amit szabad vagy nem szabad átlépni a teljesítmény "kiprovokálása" érdekében. Nem foglal állást, hanem megjeleníti a dilemmát és a kétségkívül létező "módszert" illetően felteszi a kérdést. Ez a módszer embertelennek tűnik, sőt, az, de... ott van az a DE... De tényleg lehetséges ilyen módszerekkel kisajtolni a nem elvárhatót, az emberfeletti teljesítményt. Van aki belesüllyed, van aki kiemelkedik általa. És a film ezt a dilemmát végig izgalmasan, hiteles emberi és színészi szituációkkal jeleníti meg, folyamatos figyelemfenntartással, ügyesen adagolt, szükséges és elégséges túlzásokkal. Ráadásul igen jó zenékkel! Nálam bekerült a top 20-ba, pontosítás később, amikor már letisztult lesz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Elemental #163135 üzenetére
Amerikai jellegű nyál és giccs, a musical kb mindig ilyen. És persze hogy elérzékenyülsz, mert erőszakkal facsarja a könnyeid. Lásd még Steven Spielberg összes, aki zseniális rendező, borzalmas ízléssel. Pedig az elérzékenyülésnek abszolút megvan a helye, csak amikor erre fut ki a dolog és túltolják a filmes eszközhasználatot vagy nincs mögötte semmi, akkor nem igazi. Szvsz abban az esetben működik ez jól ahol maga a történet önmagában képes elérzékenyíteni, és az audiovizualitás ezt jól kiegészíti, vagy fokozza. Na meg nem faék egyszerű érzelmekre alapoznak. Pl az Oldboy egy tökéletes 10/10-es példa erre.
De valamikor meg kell néznem újra nekem is a La La Landot, mert régen láttam, esetleg megváltozik a véleményem.A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz mephi666 #163131 üzenetére
Na emögé én is be tudok állni, a First Man végére már elfelejtettem, mi volt az elején, olyan uncsi volt.
Nálam Damien Chazelle a tökéletes példája a lejtőn lefelé robogó ígéretes rendezőnek, Whiplash fantasztikus, La La Land simán újranézős, First Man unalmas, Babylonnal vallatni lehetne.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz lezso6 #163141 üzenetére
Többször eszembe jutott már nekem is, hogy újra kéne nézni, hátha csak a vibe nem volt megfelelő hozzá, de mindig van valami érdekesebb. Éles kontrasztba tudnám állítani az Ad Astrával, ami szintén messze nem tökéletes film, de messze emlékezetesebb és több jelenete megmaradt a mai napig, olyan szép volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz lezso6 #163133 üzenetére
Szerintem Fletcher
azért ekkora rohadék, mert természeténél fogva ekkora rohadék, és a tanítványokból legtöbbet kihozás csak kényelmes ürügy arra, hogy ezt legálisan csinálhassa... Meg persze nyilván érdekli a jó zenészek kinevelése is, de nem onnan indul ki a dolog. [ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz gbors #163143 üzenetére
Amit írtam az nem mentség, hanem magyarázat. Az egyik jelenetben Fletcher beszél
egy tanítványáról, akiről persze nem mondja, hogy miatta lett öngyilkos, de látszik rajta hogy bűntudata van. Ám Fletcher számára ez is csak egy nagy áldozat, amit meg kell hozni annak érdekében, hogy legalább egy zenész ZSENI kikerüljön a kezei közül. [ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nagyúr
válasz lezso6 #163144 üzenetére
Nem egészen erről van szó. Szerintem Fletcher
elsődlegesen egy szadista állat, amit a kiemelkedő jazz-zenészek nevelésének szolgálatába állít - nem pedig egy végsőkig elkötelezett tanár, aki a siker érdekében még egy szadista állat is képes lenni. A meghalt tanítvány kapcsán sem világos, hogy bűntudata van, vagy csak be van szarva, hogy kiderül, hogy ő volt a haláleset közvetlen oka. Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz gbors #163146 üzenetére
Nyilván kell benne lennie valamennyi szadizmusnak, erkölcstelenségnek, anélkül ez nem menne. De ugye van motivációja, ami egyrészt a maximalizmus, másrészt a haldokló jazz kétségbeesett megmentése, ebbe csatornázza be a szadizmusát. Az öngyilkos tanítványról adott ez a jelenet, szerintem elég egyértelmű érzi a súlyát, persze eközben nyilván meg akarja úszni, de a kettő nem zárja ki egymást. És Fletcher tud elismerő lenni, lásd utolsó jelenet, tehát a tökéletes jazz a cél és a szadizmus az eszköz, nem fordítva. Ezért cseszteti a legjobban azokat, akik a legtehetségesebbek. Mert szerinte sehova nem vezet az, hogy "szép munka", ezzel racionalizálja az erkölcstelenségét, hogy saját Charlie Parkert akar, ezt ostromolja. A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Elemental
addikt
válasz lezso6 #163139 üzenetére
Annyi film van, amit megnéznék, de mindig jön valami (régi)új.
Este megnézzük asszonnyal a Whiplasht, ha már beszéltetek róla, én már láttam, ő még nem.
Épp Tarantino napokat tartottam, Django, Brigantik, Aljas nyolcas. Előtte Nolan Interstellar, Tenet, Inception.
Sokszor azt veszem észre, hogy szívesebben választok egy olyan filmet, amit már láttam, mint hogy megnézzek egy újat. -
paatrick
őstag
válasz Elemental #163148 üzenetére
Hátrafelé mindig könnyebb válogatni, manapság évente jön ki 2-3 emlékezetesebb film.
A 90-es évek elején meg simán jött a duplája triplája is, sok olyan ami utána korszakot meghatározó alkotás lett.
De mehetünk korábbra is, pl mai szemmel hihetetlen hogy a Rambo 2 és a Rocky 4 is 1985-ben jött ki
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
mephi666
nagyúr
válasz paatrick #163149 üzenetére
...én magamat vizsgálva ezt a következőkkel magyaráznám:
a régi filmeket azért is szeretem újrázni, mert szerintem tudat alatt a régi "élményeket" is kapcsolom hozzá... 15-20év körüli fejjel minden új volt, ezért mélyebben megfogott... azóta meg egyre több filmet láttam, egyre kevesebb, ami újdonság erejével tudna meglepni... plusz vegyük hozzá, hogy a '90es években még rendesen a vhs ment, moziba eljutni is nagy szám volt (gyűjtöttem a városi mozi műsorlapjait is, valahol még lehet meg is vannak) ...aztán jött a pc, a videocd, divx, dvd formátum... egyre könnyebb volt az újabb filmeket mielőbb megnézni... de még ez is jó időszak volt a 2000es évek elején, amikor olyan filmek jöttek, mint pl a blöff... ekkor még volt aktív baráti társaság, akikkel filmeztünk és közösségi élmény volt a kárhozottak királynőjét 30adjára is bezöldülve megnézni ...mostanra ott tartok, hogy baromi nagy a választék, sok filmet is nézek, de kevés hagy mélyebben nyomot... el is felejtem napok alatt a filmek 99%-át... 1-1 olyan alkotás van, ami rendesen beüt: elmúlt hetekből a Nowhere Special-t tudnám mondani egyedül az a film egyszerű, de nagyon őszinte... többet ér sokkal, mint az elmúlt évek összes sablon blockbustere együttvéve
...szerintem a legnagyobb probléma az, hogy filmipar van, nem pedig alkotás érezhetően nem adni akarnak valamit a készítők, csak "legyártani akármit/bármit, ami pénzt hoz" ...születnek ezzel alkotások, amik szórakoztatnak 90-120 percig, de egyik sem olyan, ami mélyebben megmaradna... épp ezért simán leragadok akármikor egy 40éves Columbo epizódnál, ha épp az megy a tv-ben... vagy pl az utolsó cserkésznél addig, míg rá nem jövök, hogy undorítóan megvágták
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen