Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #109335 üzenetére
Elmúlt karácsony, nincs torlódás
Bögréshez lehet kimegy a GLS, gondolom szerződött partner... Legtöbb ilyen már fejből mondja, hogy ha kb. hány óráig leadják a rendelést, akkor másnap oda is ér.
Csomagpont ugyanez, van ahol délután 4-5 óráig még opciós, hogy felveszik és aznap elmegy. Ha elment már a futár, azt legalább biztosra tudják
Itt Pesten délután 4kor indul a műszak meg a szalag a depóban, addigra pár autó már vár a rámpánál, onnantól késő estig folyamatosan érkeznek kicsik és nagyok, aztán csak tolják befelé a cuccokat. 100-200ezer csomagról beszélünk, az elég szép mennyiség...
Még Szlovákia felé alsó részébe is innen mennek kisebb furgonok, azok hamar fordulnak, ami depóbe beesett azt éjfél-hajnal 2ig feldolgozzák, furgonok el, jöhet majd a következő kör. És nincs olyan, hogy valami bent marad, mert másnap délután 4től ugyanez megy.
-
-NoVa-
addikt
válasz
blueboi69 #109380 üzenetére
A másik sem jobb résszel még egyet is értek, csak... A másik nem homogén, nem központi vezérlésű rövidpórázos megoldás, tehát a klasszikus tárgylásos kompromisszumkötés fékező tényezője jelen van még benne nyomokban. Ezt a kormányból nagyon hiányolom, így esik át ellenállás nélkül egy alkotmányba foglalt pacal ár maximum és ezért jár egyes kevésbé baráti, útban lévő cégeknek akár naponta NAV átvilágítás.
Ott a Mesiter féle kormányvédés, teljesen megértem. A múltban él, EU szkeptikus, a totálisan elavult nemzetállami formátum neki áhított cél, nem meghaladandó bilincs, az elszállt infláció egy államadósságot pénzügyi ügyeskedéssel csökkentő metódus, és nem egy magánszemélyek felhalmozott vagyonát elértéktelenítő, Euro/USD alapú imortcikkek és azokra alapuló szolgáltatások árkövetése miatt vásárlóerőt csökkentő kellemetlenség. Neki az, hogy az EU képviselőink egy része erősebb központi hatalom felé navigálna, visszább fogott és jobban ellenőrzött helyi kormányzati hatáskörrel, az hazaárulás. Nekem pont ez lenne az elvárás, de azt hiszem más évezredben élünk, és ha valaki az én érdekeimet képviseli, az számára hazaáruló. Kicsit végletes, de az egymást szorgosan hátbaveregető csorda magabiztosságot ad neki, és a mikrovilágában minden szép.
Tavaszig még van idő annyi hülyeséget felforgatni, hogy a végén tényleg Gattyán lesz az egyetlen jó választás.
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #109380 üzenetére
Én csak a kampányszerű megmondásokat nem értem.
Mászkáltam eleget a Lánchídon, nézegettem a felüljárót Népligetnél. Hümmögtem, hogy jéééé, lelátni a Dunára, ki tudja rozsdás-e, de Amsterdamban a kis hidak bőven rozsdásabbak. Többi állapotához képest milyen, értünk hozzá? Teljesen negatív. Felüljáró? Kilátszik a vas, potyog róla a beton, lámpák beázva, semmi nem működik, de százalékosan meg nem fejtem, hogy hol áll a sorban, mennyire veszélyes, miért, mittomén.
Csöveshelyzet, mennyire koszos Budapest? Na, én asszem többet tömegközlekedem, vagy mászkálok nyitott szemmel a városban itt-ott, mint a helyi, de főleg a távolban élő megmondók. És még az ilyen sokat tömegközlekedéseseknél is előkerül néhány döntésképtelen helyzet, mikor ugyanarról ugyanott teljesen mást mondunk.
Ez mind olyan téma, ami egy adott napig senkit nem érdekelt, bedobják a köztudatba, népek ráugranak, mint szürke szamár a ködben és már nyomja is mindenki, hogy pfúúúúúúúú keci Karácsony Gergely, elbaszta a Lánchidunkat, kötelet a nyakába, rossz az állapota, mindmeghalunk. Csövesekkel árasztja el Pestet, hegyekben áll a szemét, ránk szakad a felüljáró. Én meg csak pislogok, hogy csöves szinten a helyzet szerintem jobb, mint pár éve, hidak állapotát tudja a fene, de miért pont ez, miért most, hol voltál 3 héttel ezelőtt mikor még azt sem tudtad onnan Kiskunszicíliából, hogy az a híd egyáltalán létezik? Meg mit tud a csövesekről és mi volt régebben? (a Nyugati aluljárós lumpenelemeket/kurvákat most ne vegyük ide, az külön mikroállam a városban)
Egy darabig mennek ezek a semmirekellő sarkítások, mellé az óvodás sárdobálós huzavona, mint a dedóban. Gyurcsánysó, plakátháború? Kapkodom a fejem, intelligencia teljes hiányát látnám, primitívebbek, mint egy középszar Máúnikasó, és látszólag működik és itt tartunk, mindenki lop, de ezek már annyira hülyének néznek, hogy kezd fájni.
-
zetor2000
senior tag
válasz
blueboi69 #109406 üzenetére
Vannak órák - óraszerkezetek - amik irgalmatlan drágák, pedig csak pár fogaskerék meg rugó.
Aki ilyen órát hord, az nem jár piacra, vagy ott nem farhátat vesz... a linkelt márka csak egy a sokból. És ezek mégcsak nem is a leggusztustalanabb órák.Az igaz, hogy az órásmester 1-2 évet elreszelget egy ilyen szerkezetet, ezek nem tömegtermékek. Persze a taobao-n ilyen és ehhez hasonló - az eredetihez nagggggyon hasonlókat megvehetsz állítólag "fillérekért".
Nem probléma, ha nem ismered az órák világát, ez manapság már csak egy réteget érdekel, és egy igazán szűk réteg, aki ebben vásárlóerőt képvisel. Úgy értem, a 7milliárdból azért vannak, akik megengedhetik, de mégtöbben, akik nem.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
válasz
blueboi69 #109535 üzenetére
Annyira nem érdekel, hogy még egyszer elszórjak rá tizenezret (13ezer felett valamivel fizettem a két tesztért a közeli patikában).
Hétvégén volt hőemelkedésem, meg kis fejfájás, most néha köhintek kicsit. De egyébként más nincs. Dolgozni nem járok be, másokkal nem találkozunk, szóval nem adom elvileg tovább.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #109544 üzenetére
Sokan gyártják és van egy csomó szlovák/lengyel import, ettől is ingadozik az ára.
Aztán néhány helyen leírják a pontosságát is, mert tudjuk, hogy a drágább sem a legjobb, mert olyan a technológia, a 2ezer pénz körülieknek meg még rosszabb. Mondjuk 1ezresért még nem láttam, én azon sem lepődnék meg ebben a kavarodásban ha hivatalos helyek tele lennének kamu tesztekkel, amik igazából semmit nem tudnak.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz
blueboi69 #109574 üzenetére
"Nem térítenek vissza semmit, ha nincs számla a beszerelésről."
Ezt amúgy mire alapozzátok többen is?
Több projekt is fut, én úgy tudtam, hogy amikor beadom a pályázatot elszámolásra, akkor kell a szumma összeg minimum 25%-ának munka és minimum 25%-ának anyag költségnek lennie.
De ha pl. 400.000 Ft-ért festettem és annak volt 100.000 anyagköltsége, meg SK megcsináltam a kerítést, aminek volt 300.000 anyagköltsége, nulla munkadíjjal, akkor is elvileg jön vissza a teljes költség fele. Rosszul tudom?
Mert ha jól tudom, akkor lehetnek olyan elemek, amiben nincsen anyag vagy munkadíj számla...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz
blueboi69 #109603 üzenetére
Még mindig nem érted.
Festék anyag ktg. 100e, munkadíj 300e
Kerítés anyag ktg. 300e
Burkolás anyag ktg. 150e, munkadíj 300e
Klíma anyag ktg. 350e.Szumma költsége a felújítási projektnek: anyag 900e, munkadíj 600e, szumma 1500e. Tehát elvileg visszajár 750e. Mivel van minimum 375e munkadíj, ezért ez megvalósulhat.
Ha csak klímás szerelhet fel klímát, akkor kell hívnom egy klímást. Nem azért, hogy legyen munkadíj számla IS, hanem, mert előírás. Felhívok egy klímást, az lesz a legegyszerűbb...
-
zetor2000
senior tag
válasz
blueboi69 #109629 üzenetére
Ilyen okosságok, hogy a tavalyi évben jelentősen drágultak a használt autók idehaza, az is benne van? Vagy ez a jelenkori ára?
Mert az nem mindegy, hogy egy közel félmilliót futott autót tavaly ilyenkor X forintért vehettél meg, most meg X+n forintért. (ahol 'n' a pozitív számok halmazának tagja)
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #109648 üzenetére
Nekem meg sosem akar elkészülni az autó, aztán igaz, hogy rendben lesz, de teljesen zsákbamacska a végösszeg, mert felhívott, hogy mit kellene rajta reszelni, aminek felére nem emlékszem, de mivel ára sem volt így mindegy. Lassan elérem azt a szintet, hogy ha felhív, hogy kész, akkor közlöm, hogy tökre nem érdekel, tartsa meg, vagy gyújtsa fel, vagy mit bánom én...
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #109657 üzenetére
Ááá, mi ezekkel nagyon fárasztjuk egymást, de inkább az a durva, hogy a csávónak erre ráállt az agya és folyamatosan dől ki belőle a napi 1-2 hülyeség. Igaz most már általános közismert poénokkal higítja, szóval a ritkább de nagyon fárasztós jobb lenne. Néha benézek hozzá, de 1-1 jobb úgyis megtalál.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz
blueboi69 #109665 üzenetére
Totalcar tesztje, amit sokan nem hisznek el elsőre:
Száraz, hideg aszfalton mérve melyik a legjobb gumi?
Ugyanez meleg aszfalton:
6, azaz hat százalékkal jobb a nyári, mint a négy évszakos a féktávon. Annyi simán elmegy máshol (fék légtelenítés a megfelelő, nem vizes folyadékkal mikor volt utoljára pl.).
Az egyetlen komoly eltérés nyáron a kopás. A négy évszakos sokkal jobban kopik, mint a nyári, ahogy az várható. Tanulság? Aki évente 5-8 ezer km-t megy, az nem koptat el 5-6 év alatt egy szett négy évszakosat a nyári intenzív kopással sem, neki bőven elég egyetlen, négy évszakos gumiszett.
Talán még évi 10 ezer km esetén is elég. Fölötte már érdemes cserélgetni csupán a kopás miatt is.
Nálunk nincsen érdemi hó, tehát a mély hóban kicsit nagyobb hatékonyságú téli gumi sem valid indok. Mikor síelni megyünk, akkor pedig mindegy, hogy négy évszakos, vagy téli, mert a végén (vagy a pálya parkolóban, vagy a szálláson) úgyis kell a hólánc/hókarom...
Szerk.:
A képek forrása: [link][ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz
blueboi69 #109681 üzenetére
Nem ezt irtam. Hanem hogy a negyevszakos szarazon lehet jobb telen mint a teli. Vagy vizes uton nyaron mint a nyari. Soha nem tudhatod mikor ut be a baj es lehet hogy akkor pont az evszakhoz paszolo gumi rosszabbul reagal.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz
blueboi69 #109680 üzenetére
"Én nem a totacar-t néztem, hanem más, nagyobb összehasonlító oldalakat, saját tesztükkel + user beszámolókat olvasgattam."
A user beszámolók 99%-át ki is kukázhatod, műszer nélkül semmit sem ér.
ADAC teszt tök jó lenne, ha valódi számok lennének benne, nem pedig ilye "megfelelő" "nem megfelelő" szimbólumok... -
eattila
csendes tag
válasz
blueboi69 #109683 üzenetére
Nem tudom. Az én autómon levő gumikról biztosan tudom, hogy ágyként kiemelkedően rosszul viselkednének. Pl. De lehet ilyen még sok.
Normálisan kell közlekedni. Ha meg vészhelyzetbe kerülsz, bele kerülsz, akkor is, ha abban spec pont tudod, hogy a gumid nem fog jól viselkedni....e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
blueboi69
csendes tag
válasz
blueboi69 #109688 üzenetére
Ja a link lemaradt:
https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Review-Winter-Tyre-Test.htm -
-
Jahno
őstag
válasz
blueboi69 #109694 üzenetére
Szerintem egy átlag kaszkadőr durvábbakat csinál. Lehet, hogy ez jön szembe és nagyon jön, de mikor hátrafelé megrántanak és átesel egy fél épületen, azt még eldöntik és felgyújtanak a romokkal, hát ki tudja.
Valamelyik Trónok harca forgatást néztem, ott is pislogtam, hogy a sárkányból a tűz pld. igazi volt, locsolták a katonákat egy napalmvetőből.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS RTX 4070 12GB GDDR6X DUAL EVO OC EDITION - Új, bontaltan, 3 év garancia - Eladó!
- Apple Watch Milanese Loop 44mm Graphite eladó!
- Harman Kardon BDS577 erősítő és Blu-ray lejátszó
- AKCIÓ! FÉLKONFIG : FX-6100 - ASUS Alaplap - Toronyhűtő - 6GB DDR3
- PRÉMIUM! Corsair iCue Link QX120 120MM 3DB-os ventillátor full szett.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen