Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #133604 üzenetére
Én akkor is bakancsban mászkálnék, ha lehetne másban, de idebent sokszor vagyunk csak úgy zokniban is oszt kész. Ing? Valamikor 20+ éve egyik helyen felvetették volna, hogy jól mutasson mert hát mi olyan cég vagyunk, aztán angoloknál is, hogy "mert az ügyfelek". Ott is látszott, hogy mennyire el van tévedve a főnökség és mennyire nincs fogalmuk a világról, meg persze csak a kinézetre adnának és mi biztos milyen pro cég vagyunk :-D Majd bújjak be ingben nyakig a nyomtatóba és mindenbe ugye meg pakoljuk a raklapot.
Most már csak olyan megoldhatatlan dolgok vannak a ruházatomban, hogy egy derékszíjat kellene szereznem ehhez és meg is vagyok, ma ebben jöttem:
Remélem a szezont kibírja és nem szakad le rólam. Az egyéb szőröstalpú torzonborz feljlesztőknek meg azért mindegy, mert jobb ha nem zavarják meg ilyesmikkel a lelkivilágukat. Jön amiben megy, legyen kávé és zárja le a napot, összes többi nem számít.
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #133617 üzenetére
Hozzánk egyszer jöttek ügyfelek, ott sem értették, hogy mit illene csinálni, leültették a konyhába a népeket, néhány összetologatott asztal, kávét sem kaptak. És akkor azt hitték ilyen előadással majd komolyan vesznek és milliárdos üzletek köttetnek. Szerencsétlenek meg csak néztek, hogy mi van. Persze márnapra már jóváhagytak egy projektor vásznat amiért előtte évekig ment a harc, most meg hirtelen fontos lett, de úgysem ezen az egy szem kis aprólékon múlik, csak azt dobtam be elsőnek, hogy szép látványos amatőrködés ja.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133629 üzenetére
Most is mutass jó példát és tömegközlekedj, ahogy illik. Reggelről nincs csiganyálam, de délután most derül ki, hogy merre megyek még csinálhatok. Tudom, tudom, minek megyek oda:
Ebből van az, hogy Újpest már önmagában 1 óra tud lenni, következőhöz egész jól szokott menni a busz, az 20 perc körül lenne, park viszont 1+ óra. 1 óra helyett kb. 2.5nél tartunk, mellé ha a reggelt nézem onnan is 30 perc környéki nyereség. Inkább nem érek rá.
És belvárosban kellene 6x20as csavar, anyával :-P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133634 üzenetére
Szerintem már így is drága, messze van a "túl olcsó"-tól. De ha nem mindenkinek, akkor mit fizessen meg mindenki is?
"nyilvan nem minden napod ilyen"
Ahogy legtöbb nem, néha elmélkedtünk róla, pont 2 napja írtam mikor haver eljött hozzám cuccokért. Drága, nem opció, ésatöbbi.
Mi tekerjük ki mikor Samott megint megmagyarázza másoknak miképpen kellene felvonás sokadik részt halhatjuk?
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133638 üzenetére
Onnan indultunk, hogy reggel óta ezen ugrálunk és nyomod a díleri dumát, hogy pont a kisebb pénzűeket sarcoltassák meg napi 18ezer forintos parkolási hozzájárulással, mert csak és büszkén kihúzod magad, mint egy takony politikus, hogy de hát nem tiltottam be, nem is újabb adó, ez csak egy "hozzájárulás", de bezzeggyurcsánymittetttvóna. Az, hogy ellehetetlenítenéd, az meg érdekelje azt aki szopolik, nem a Te dolgot. És akkor Ábel meg itt ül hülyén a székben és néz ki a fejéből, hogy demiééééééért?
-
Jahno
őstag
válasz npera #133633 üzenetére
Szerintem meg aki úgy van, hogy aki megengedheti magának a garázst, annak kötelessége lenne beadni havi 2 pakk sört az anonim alkoholisták egyesületébe. Probléma megoldva. Kertes házban saját garázzsal 5 pakk sör. Nagyobb autó méret felett (jelentsen is bármit) + 2 pakk sör.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133645 üzenetére
Ma megint megnéztem a bicajos számlálót, de csak reggel. Jelentem szeirntem továbbra sem mérvadó a rakpart forgalma. Ha az alapján lehet számolni ugye, mert mindig mondtam, hogy eléggé nagyságrendileg műxik. Városban a forgalom lófasz, szerintem mindenki a Soundon tolja a drága koktélt. Panel parkolója tele, nincs pénzük itt elmenni az embereknek, de most valahogy mindenki lakást takarít, napok óta dupla/tripla kukák jönnek és rakjuk tele mindennel is.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133647 üzenetére
Hol van most túl sok autó? Szerintem Moszkván lefelé a mozgólépcsőn vannak túl sokan, azt is meg kellene oldani, meg a tömegnyomort a 4es6oson.
Svédek meg tök mindegy, más ország, dudvákból főzik az Akvavitet, Ikeájuk van meg telejsen más világ az egész. Mint amikor a marha Amszterdammal példálózik, hogy jaaaaj kerékpááááár. Ahamm, 5 kilométer átmérőjű várost a 35höz mérni, ahol ha lakosságot számolom akkor Amszerdam, Hága, Rotterdam együtt nincs akkora lakosság, de szerintem kilesem Wikipédiáról és belevehetjük Groningent és Leewardent is. Máshol meg mást csináltak meg, Afrikában meg éheznek. Ésakkor? Svédeknél bevezették az adót és összes jómunkás meg egyéb szopni kezdett de gazdagon. De bevezették ja és akkor annyival lesz kevesebb a fizetése a DHL-es futárnak és ment a pingvinezés, hogy mi legyen. Igen, ennek mindenki örül, jövő hónaptól kezdjünk mást bevezetni, mondjuk leteheted a 10 pakk sörödet az anonim alkoholisták egyesületének, hátha beválik és akkor már írom is a levelet a svéd konzulátusnak, hogy ez milyen jó ötlet, ott is vezessék be :-D
Mellékesen mi az a "sok" autó?
-
Jahno
őstag
válasz GIstvan83 #133648 üzenetére
"Esetleg a régi hwsw-s reges emailcímhez valamelyik exmodi hozzáfér?
Nem. Ott elindult valami nagy gyalu és a nevéhez sem lehet hozzáférni, meg én jó ideje nem néztem be oda a felületre (még jó darabig működött a varázs loginom, de aztán elmúlt) mikor erre a hülye GDPRre hivbatkozva mindent is kitöröltek. De főleg azért, mert karbantartás kellene, szépen látszott utólag is, hogy lukas az egész fórum úgy, ahogy van, annak lehet amúgy is napjai voltak hátra és szebb így megdönteni, mint megdőlni.
De Amigás VAXos vonalon lehet más csoportban el lehet indulni.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133652 üzenetére
Milyen dugóban? Mettől hívjuk dugónak, autó/órában számolod, vagy kereszteződésben állásbóll? Meg tudjuk fogalamzni műszakilag értelmezhetően? A kb. 5 évvel ezelőtti állapotokhoz képest kb. üres a város. Szerintem 2005-7 közt is van egy csomó csiganyálam, lehet még elő tudom szedni valami ehető formátumban.
-
Jahno
őstag
válasz npera #133666 üzenetére
Akkor is sírtak, hogy mekkora dugó van mikor fél óra alatt beértünk gyárba járvány alatt, tömegközzel meg a sok baszakodás miatt volt vagy 1.5 óra is. De ebből politikát kellett csinálni, vidékről mindenki megmagyarázta, hogy nekem a Blaha felújítása fáj és nem a Kvassay.... Én meg szorgalmasan jártam arra minden nap és próbáltam megértetni a hülyékkel. De azt sem értették, hogy a Kvassay autóval nem annyira szopó, mint tömegközzel.
-
Jahno
őstag
válasz npera #133679 üzenetére
Az a jó ezekben a cuccokban, hogy kölökkoromból még pont ismerem a termékskálát. Mert ugye jött osztrákiából a sis aztán akkor még tekertem és jobbat szerettem volna, szóval hamar lett jobb kerék és minden is. Aztán középsuli után tesómékra maradt, pár éve ment minden ócskavasba.
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133652 üzenetére
Ez gondolom múltkor kimaradt, de már megfejtettük, hogy a parkolást hívod dugónak. Amit ha vastagon megfizetnék itt a panelban, akkor jobb lenne a nyóckerben. Aztán meg csodálkoznak ha drága és kihalt lesz a belváros, meg építeni szeretnék ezt a Margit-negyedet vagy mit. Pár év múlva meglátjuk. Kérdés, gyártsak-e statisztikát és ki csinálja meg bicajjal?
Lehet csak szerencsém volt, kérdés mennyi kell még?
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #133696 üzenetére
Mint az arc aki múltkor ugyanígy prüszkölt 2 napig egy vidéki kisvárosból, hogy mindent bicajjal kellene megoldani és a cargo majd mindenre alkalmas lesz, körúton belül alapban tilos lenne az autózás.
Aztán fogalma sincs, hogy egy átlag gíroszoshoz hány tonna áru megy, van amit hűteni is kell, de csak egy kisebb boltnál/közértnél nézelődj mi a forgalom. És csodálkozunk, ha kihal minden. Kazinczy utcát reggelente töltik 800 hordó sörrel, az még csak az alapja mindennek.
Ott is ilyen egyéb-féle indokolás van, hogy mert ne azon duzzogjak miért nem lehet megoldani. Nem azt mondtam, csak én szoktam nézegetni, hogy néha észrevétlenül mekkora árumennyiség mozog és akkor majd elmélkedjen más mivel lehetne kiváltani. Nekem aztán nyóc, de első ránézésre sem lenne rá opció, meg aztán az ár/sebesség kombináció? Akkor megkérdeztem az első pár furgonos kiszállítót, hogy hány kilométereket fut, de az már senkit nem érdekelt. Vajon hány gázpalackot lehetne kiszállítani kerékpárral? Puffogni azt tudtak, hogy tiltsuk ki, legyen elektromos, estébé.
Eltelt 10 év, lassan akik meg tudják fizetni annak már alakul az elektromos (GLSes kisváros bicajok, furgonok is szép német tőkéből).
Többi meg azt sem tudja milyen szabályok lesznek 2 nap múlva, vagy holnap és rizikósan fektetne be a nem létezőből ennyi pénzt. Tudjuk, fizesse meg vagy hagyja abba, ez ilyen, majd Samott most azt fogja mondani, hogy arra a havi alkalomra ad a cég parkolót, egyéb esetben nesze ribanc aprópénz, kifizetem, a többiek meg nyaljanak sót vagy szóba kerül egy burkolónak a négyzetméterára. Azon felül meg vagyunk itt még kettőnél többen, akiknek nem jön be.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133695 üzenetére
Na, majd egyszer ha nagyon ráérek akkor Amszterdamról nincs átfogó táblázat, de csak úgy a hecc kedvéért megnézem mennyi P+R helyük van. Eleve körben jó a vasút közlekedés, mellette parkoló, vasút mellett villamos, szóval nehéz összemérni mindenféle szempontból. És elmúlt években bevezették az ingyenes P+R-t, ahol akár 3 napa is ott lehet hagyni az autót. Az a nem semmi. Abból van úgy 20-30 biztos, de mélyebben nem mentem bele. Külön tanulmányt lehetne írni belőle úgyis.
Vagy ha bicajt bérelsz, akkor ingyenes a parkolás. Szóval valamit fizetsz, de azért ott pálya mellett lecsapni az autót és 2 kilométeren belül van a munkahely vagy bármi, megint más arány, mint Kelenföldtől vagy Kökitől kiindulni, aztán neki a világnak.
Most havercsajjal kellene összefutnom, kocsival kb. 20 perc az út, de kitaláltuk, hogy akkor igyunk már meg 2 fröccsöt a megspórolt üzemanyagon. Aztán vakarjuk a fejünket, meg tömegközzel ismét 1+ óra a tervezet. És van közte némi átszállás, 99es klasszikus busz, ilyesmik. Még van időnk vakarózni, de lehet fél úton találkozunk és nem fröccsözünk.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133701 üzenetére
Tegnap még a parkolás volt. És akkor minden lámpa előtt ha van 4 autó, az már dugó, ugye? Szóval mégis nullázzuk le tiltsuk be? Vagy akkor csak nappal, mert éjszaka max. a Barba Negra kihajtója lesz piros és időnként az Aréna környéki utak? Kellene dinamikus KRESZtábla, meg csak akkor fizetsz a parkolásért, ha pirosat mutat a Waze :-D
Persze, hogy göcsölünk, tolod itt agilisbe, azt sem tudjuk mit de fél naponta változnak a feltételek. Én csak azt szeretném tudni, hogy hol mi vár ránk, de hát azt úgy látom nem lesz egyszerű kideríteni. Lényleg, hogy kussoljon és fizessen a paraszt, eddig értem.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133708 üzenetére
Amúgy simán lehet, megalakulnak fejben és bármit bevezetnek, csak nem minden mérhető és nehéz összehasonlítani a "mi lett volna ha" opciókat. Bicajosok lassan ki fogják találni (ha nem hozzák a számokat), hogy azért nincs forgalom, mert alkalmatlan rá a terep. Ezzel el lehet lenni 10 évet simán, aztán már senki nem emlékszik semmire, mi beletörődtünk, vissza nem akarják csinálni, még 10 évig megy a vergődés és max. Soros vagy valami lesz.
Itt még érdekes, hogy vidéken a stadionok/arénák sokszor P+R parkolók is, meg amúgy is jó helyen vannak üresen. Most itt nézegetem a csepeli csodát, akár jó is lehetne valamire, bár ugye megint minden az idő, mert mire elérsz a HÉVig, arra bent vagy a város közepén és nem kell mással sem szopódni. Haver meg minden ilyen stadionnál azzal példálózott, hogy csak nekem lesz jó és a szolgáltatásai meg a környék fejlődése, ésatöbbi. Egyelőre azt mondom jól néz ki, kicsit fejbeverték a környéken a dzsumbujt, de ahhoz nem kellett volna ekkora baszt odatenni és lebetonozni a fél kerületet. Szolgáltatásai meg kiderülnek, nem vagyok benne biztos, hogy nekem is jut belőle vagy állandó vendég leszek ott is. Csak ez is olyan, mint Samott-féle járjál vonattal/oszkárral megoldás, aztán ha 3 év múlv akipróbálom akkor azzal jön, hogy nem ezt mondta/ne ugráljunk rajta/bébébébééééé. Így meg kicsit nehéz, mert 2-3 évig épül a stadion, 2-3-X év múlva jutok el odáig, hogy megpróbáljam megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133710 üzenetére
Fizetek SZJAt, ÁFÁt, iparűzési adót, nyugdíjbiztosítást, egészségbiztosítási valamit, szochót, ehot, közös költséget, szakképzési hozzájárulást, társasági adót, megy némi lóvé az IMnek, kamarának meg a mittomén még mire. Ja városban parkolás, gépjármű adót aminek most nem tudom mi a neve és a jó ég tudja még miféléket. Távközlési különb adó, extraprofit címszó alatt kiszabott egységáras szarok, környezetterhelési díj, termékdíj, trnazakciós illeték, kamatadó, vám ( az legalább néha nulla, csak az ügyintézési díj 400 forint). Lehet már valamit kivezettek vagy átneveztek és én tudom rosszul, passz. Jön, fizetem, majd ha Carmageddon errenéz akkor megmondja a frankót.
De még mindig nem tudjuk mit szeretnél.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133713 üzenetére
Pont a PepsiCocát és többieket is emlegettem, hogy nem csak csipsz van és az is mennyiségben fogy, meg szép lenne nagy kocsival Vecsésről/Budaörsről behozni a falu határába, ott átlogsiztikázni bicajokba, bontani a szállítólevelet, új rendszert bevezetni és termelni. Persze :-D Bele sem gondolt, csak hisztikézett. Embertelen és felmérhetetlen mennyiségekről van szó, bár az útvonalak miatt lehet van valami elektronikus összehasonlítás. Igaz addig nem jutottunk el, hogy milyen jellegű áruból vajon hány kilóig terhelhető egy cargo bicaj és a pilóta. Az még érdekelt volna, akkor hamar át lehet konvertálni 3.5/7 tonnásba. Nem is tudom mikor jártam kora reggel a belvárosban, mikor estére töltik fel a készleteket, az úgy szép látvány.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133723 üzenetére
És ma két helyen volt piros, egyik a Kvassay elején baleset miatt, másik az Árpád híd alatti sáv, mert felújítanak és le van zárva. Időben nem sokat tett hozzá, fél belváros üres, Nefeljecs utca felében parkolni is lehetett. De ha a céges parkolóba megyek akkor mehetek, ha a Dob utcai galériába szállítok képeket meg gírosz húst, akkor nem mehetek? Egyre bonyolultabb nekem ez a logisztika :-D
Csiganyál és teljes .gpx/kml/egyéb, itt nálam, mert Keleti mellett volt némi várakozásom is:
-
Jahno
őstag
válasz npera #133736 üzenetére
Pont az NV200 volt a vita másik alapja, mert ugye akkor vettünk egy dízel verzióst és Gyafi az utolsó szál szögről is írt táblázatot, hogy hova mentünk, mennyit futott, mi volt a befektetés. Persze ezt sem akarták érteni, hogy az autó bekerülési költségébe beleszámoltuk a raktárborítást, fóliázást, tetőcsomagtartót és minden mást, így "csak" valami 5 millióval lett volna olcsóbb, mint az elektromos verzió no meg első 2 hónapban rögtön 5nél több olyan útja volt, amit elektronyossal nem lehetett volna megoldani. És utána is sok más. Most ha azt nézem, hogy a furgonos kis csomaggal 27nél több ügyfélhez nem jut el és az befér egy ilyenbe, akkor az jó. De ha azt, hogy 1 darab sofő munkadíjával le lehet szállítani 3 tonna árut, akkor megnézhetjük erre a teherbicajra méretezve is. 10 kellene és lassabb, meg átrakodás? Egye fene hűtéstől eltekintünk, bltos meg majd hülyét kap, hogy nem elektromos békával tolják az emelőhátfalról a raklapos kólát a rámpára, hanem ilyenből kell kézi erővel kipakolni és akkor jönnek még 30 fordulóval, amit papírmunkázhat, ellenőrizhet.
Aztán a meglévő dolgokat is szépen át lehetne variálni, itt pld. a lebensmittel felirat egy aranyos ajtó, függőlegesen mozgó teherlifttel és mehet rá az ember magasságú kóláspakk, kutyakaja, meg bármi. Meg szoktam én bámulni minden szart a városban:
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133746 üzenetére
Mennyi lenne az optimális időtartam és honnan számít dugónak vagy erős forgalomnak? Ami még mindig forgalom, egyszer megnézhetnéd 16:20 felé a 4es6ost meg a Moszkva lefelé mozgólépcsőt. Bár lehet reménytelen történet. Aztán megpróbálok logot előszedni. Szeptemberi hétfő reggelre egy Csepel közepe és Duna torony közti táv belefért jó 30 percbe.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133751 üzenetére
Vidéki pizzásnál sem tudni sosem, csak ugye ott nem futnak 300 kilométert és lehet benne ráció. Azért mikor Kecskeméten telehaknizták a netet, hogy 40 milliós elektromos autót vettek pizza szállításra, akkor ott kilógott a lólág, az biztos, mert nem kevés tésztát kell érte meggyúrni. Itt is lehet egy elektromos robogó jobb lehet, de nem tudjuk a részleteket. Cégre leírni sokkal könnyebb valamit, ha utána felveszi az EUs támogatás, kap vissza ÁFÁt és igazából magánhasználatra futja a nagy részét.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133749 üzenetére
Neked van bajod a világgal, én csak adatot szolgáltatok. Bár van az a szint, mikor nehéz az értelmezése és összerendezése, max. pihenj rá egy fél napot. Nem nekünk van bajunk a rendszerrel, hogy korlátozzunk és végtelenségig emeljük a.... A nem tudom minek az árát, mert még azt sem tudom, hogy adó vagy parkolás, vagy parkolóhely megváltás vagy mi a fene is lenne a végső koncepció. Mondtam már, hogy jó lett volna az elején összeírni 10 sorban?
De értem. A piros az tegnap még dugó volt, most visszaidézem saját magad, akkor görcsölök.
-
Jahno
őstag
Na, itt a napi piros, nem sokat lassult a forgalom, de volt pár mentő és tűzoltó, csúnyán kivitték a szembe jövő sáv melletti villanyoszlopot. Másiknál nem nyomtam mentést, vagy van log, vagy el kell hinni bemondásra, de több kereszteződésnél is 40re kellett lassítanom a sor és lámpák miatt :-D Ott picit megállt a sor, de inkább a forgalommal foglalkoztam nem a telefonnal:
20 évvel ezelőttről egész sok napi szintű van, mert ugye haversrác nem szeretett volna térképet licenszelni és még a Norc előtti időkben kitalálta, hogy sajátot rajzolnak aztán így gyűjtött alapanyagot. Sokan csak elindítottuk a kliens, 3 havonta export és újraindítás aztán gyűljön csak.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133761 üzenetére
Te terelsz és nem fogalmazod meg rendesen. Nem csak hírt hoztál, hanem támogattad és kampányoltál mellette. Az kicsit más. Meg milyen hír? Még mindig nem tudunk részleteket, persze, hogy szalmabáb, mert olyan az az otoba báb csapong és meg sem mondja mit szeretne, csak korlátozzuk és fizessen. Eddig jutottunk. Most meg próbálsz mellédumálni, mint egy igazi alja politikus.
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #133770 üzenetére
Az nem az IMAXon múlik, meg érdekes a megfogalmazás is, mert ugye az inkább formátumot jelent, ami mittomén, meg kellene nézni de vászon és a film mérete meg a technológia van meghatározva, csak a film már vagy 5-X éve halt ki. Elfelejtettem mikor. Mozis Dezsővel elmélkedtünk, hogy mennyire mókás már, hogy a filmes IMAX technológia akkoriban 6x annyi megapixelt tudott, mint most a 4k Bár idehaza trükköztek vele, az itteni IMAX olyan magyaros volt és az éppen kb. 4k felbontás környékén üzemelt...
Etele Pláza pld. teljesen jó, ha meg Westendben szívtatok be valami Cinema Citys kőkorszakot, akkor az biza előfordulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs