- Videó stream letöltése
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen program, ami...?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Facebook és Messenger
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz Füleske #1294 üzenetére
Alap futómű volt alatta, nem 1st editon volt, nem is sport.
Utóbb végig gondolva a 10 éves Verso hoz képest is kellemetlen volt az e Niro, tehát elképzelhető hogy nem a vw volt olyan letaglózó hanem a kia kevésbé.
Hozzá teszem a tesztek ha dicsérték az id-t az a futómű miatt volt.
És sajnos az is benne van hogy a kia teszt autó volt hanyag állapotban (erről írtam lent).
Sajna jellemző hogy autót max 1-2 teszt körrel veszed és örülsz ha a típus motor / váltó az ami később lesz. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom eddig.
Az viszont konstrukcios különbség ből adódik hogy a kia a fél tonnás akku csomagot 20 cm el feljebb hordja mint a VW a suv felépítés miatt, én ennek tudtam be hogy dulongel is de durván fel is üt és raz is.
A másik autónk egy kodiaq, ami aztán nem kis suv (az e autó mezőnyre gondolok, Niro kona, nem a full size hibridekre azokhoz a kodiaq is mini) és egyáltalán nincs hintó érzés benne. Sajnálom ha egyszer kiderül hogy a Niro futómű is olyan passzos pontos mint az id de már nincs mit tenni a teszt útra adott autókból tudok csak kiindulni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs