- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen routert?
- Google Chrome
- Windows 11
- Windows Insider Program
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Shadowbull #4070 üzenetére
Enyaq jóval jobban fogyaszt autópályatempónál. Ott a hajtáslánc nem számít, csak a légellenállás. Mindkettőt teszeltem már. Nagyobb SUV-ok közül az Enyaq fogyasztása az egyik legjobb (TMY után).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4075 üzenetére
Az iX3-at nem tudom biztosan, azt fogyasztásra nem teszteltem, de úgy emlékszem, hogy aki nálunk nézte, az azt mondta, hogy nagyon zabál. Én az iX-et próbáltam, az leeszi az ember gatyáját is. Jó autó, meg minden, de a fogyasztásmérőt, meg a bankszámlát még csak egy pillantásra sem szabad megnézni, ha nem akar az ember szívinfarktust.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4074 üzenetére
Egy rendes távolsági autóhoz elengedhetetlen az ionity előfizetés.
A következő néhány hétben bekapcsolunk 4 db, helyszínenként kétállásos 120kW töltőt (Nyíregyháza, Pécs, Mosonmagyaróvár, Kecskemét), ebből 3 helyen (Pécs kivételével) 500A kábel lesz a töltőn a valóban gyors töltés érdekében, így már 5 helyszínen lesz 120kW töltőnk, és összesen 8 helyszínen 75kW fölött (75kW-tal Győr és Budapest lesz a két új helyszín). Valószínűleg 2023-tól mi is bevezetünk valamilyen előfizetéses modellt, de árban továbbra sem fogunk versenyezni az előfizetéses Ionityvel. Csak helyszínek számával lehet versenybe szállni ellenük.
(x)evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4077 üzenetére
Nem 110-zel... 140-150 a tesztsebesség. Ki a t.köm akar egy ilyen autóval gyökkettővel közlekedni azokon kívül, akik be akarják mutatni, hogy mennyire keveset is tud fogyasztani?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Flashback #4080 üzenetére
Nem stílus, hanem helyszín. Volt Prius 3-am, 100ekm-t használtam (2 év), ami ugyanez az autó egy jobb légellenállású dobozban. A kis (1,8) Toyota hybrid keveset fogyaszt, ha sokat közlekedsz városban, valamint nagyon keveset pályázol, de bizony pályán sokat eszik (6-7), ha csak közelíted a 130-at. Vegyesben nálam 6 körül volt, de én nagyon sokat mentem vele (évi 50+).
De ha nem szoktál autópályán közlekedni, és főleg város a téma, akkor minek neked egy Enyaq?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4082 üzenetére
Ja, értem. Annyival minden sokat eszik :)
Érdekes módon az Enyaqnak nem lő úgy ki a fogyasztása a sebességgel, mint a többi nagyobb SUVnak. Azzal lehet haladni.Nekem fáj kissé, hogy a Tesla Autopilot max sebessége 140 lett. Megszoktam a 150-et. (büntetési sebességhatár 151, ugye). Hamarosan visszakapjuk azt a 10 km/h-t, de most hiányzik.
Nagyon hosszú úton meg hát nagyon telik az idő. Megállások, dugók, stb. De ahol lehet menni, ott legalább lehessen. Egy 1000km-es úton ha csak az út 60%-ban lehet 10-zel gyorsabban menni (120 helyett 130, vagy 140 helyett 150 az mindegy), akkor már kb fél órát megspórol az ember.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4085 üzenetére
Pedig nagyon jó. Rengeteg tájat és érdekességet lát az ember, amit amúgy csak 10 út során lehetne. Nagyon féltem a spanyol úttól, de aztán úgy szálltunk ki, mintha csak egy órás út lett volna, egyáltalán nem volt fárasztó. Alig értünk haza, már azzal nyaggatott a család, hogy hova megyünk legközelebb. Úgyhogy tavasszal autóval megyünk Párizsba, nyáron meg Bergenbe.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz FIREBLADE78 #4160 üzenetére
Minden villanyossal könnyen lehet előzni. Jól húz az iX3 is. Semmi gond nincs vele. Kanyarban billenteni kell, hogy jól betapadjon a külső kerék, úgy elég jól lehet kanyarodni is vele. De ez (szinte) minden SUVra jellemző.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bandit21 #4195 üzenetére
A csúcsértéke is pl egy e autónak bizonyos idő intervallumra van megadva
Az időintervallum olyan hosszú, hogy az idő alatt "végtelenre" gyorsul úgyis az autó. Ez csak egy virtuális marhaság. Azért találták ki, hogy bizonyos adók alól lehessen mentesülni, ami teljesítmény alapján van meghatározva.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4203 üzenetére
Ha lentit megfejeljük egy 10% hanyattesős emelkedővel:
2100kg x 9,81m/s2 x 10m / (100m x 3,6kms/mh / 160km/h) = 91kWösszesen 147kW = 200LE, szóval 10%-os emelkedőn is felmegy a mount everestre 160-nal fél óra alatt. Én egy kicsit továbbszámoltam inkább, mint azt újra
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4205 üzenetére
Értettem, de ahhoz sok bogarászás kellett volna. A 2,65m2 honnan van? Továbbá a megadott cw álló helyzetben mért érték, és nem tartalmazza a kerék forgásából származó további ellenállást. Szóval szerintem itt se a cw se az A nem passzol. Ezért is hagytam ki a lehetőséget :)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #4209 üzenetére
Nagyobb sebességnél a második tizedesbe is beleszól. Az A reálisnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wassermann #4313 üzenetére
hogy EU-s szinten már dolgoznak rajta
itt a hiba. ha az EU dolgozik rajta, nem a gyártók, akkor kalap szar Az EU már kidolgozta, lesz a szabvány...[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz tibcsi0407 #4337 üzenetére
Hmm lesz egy csomó olcsó napelem...
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz FIREBLADE78 #4435 üzenetére
Te tudod. De szerintem tényleg cserélj könyvelőt, az új majd kiszámolja neked. A kamatok ráadásul leírhatók a fizetendő társasági adóból (nem adóalapból).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz FIREBLADE78 #4438 üzenetére
illetve kocsi sem lesz a tiéd és kidobsz bérletre 30 millát.
Dehogy. Az autó a tiéd itt is. Kijelölhetsz végső tulajt.
Ha szeretnél értelmes ajánlatot, írj. Mindenféle EV-t forgalmazunk a Mercedestől a BMW-n és a Skodán át a Tesláig mindent, jellemzően flottás tartós bérlettel. iX3 is. Szinte minden kipróbálható azonnal.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz FIREBLADE78 #4451 üzenetére
No.1: a better route planner
No.2: ionityevDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz cinemazealot #4467 üzenetére
Néhány nagyobb hálózat benne van, a többi nem.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Ennyi, de ez nem függ segíteni rajta. Kontraproduktív. Ha nem vesznek új autót, mert miért, akkor nagyságrendekkel több áfa veszteséget okoz, mint amennyi parkolási bevételt. Márpedig új autót hitelből (valamilyen formában) szokás vásárolni, tehát ez extra áfa bevétel. Nem olyan helyzet, mint normál termékénél, hogy ha a pénzéből nem vesz húst, vesz kenyeret, és az áfa bevétel változatlan.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Pedig nekik az a szándékuk, hogy 10 perc után maradj rajta, és addig se fogyjon az áram. A vásárlási limitet nem tudják megoldani, nincs meg a szükséges szoftveres háttér. És mivel nem saját a vezérlőszoftver, hanem csak egy milliomodik áttételen keresztül bérelt, nem is lesz rá megoldás.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bitpork #4534 üzenetére
Szeged = Tesla Egy haverom Porsche Taycannal szívatja magát úgy, hogy heti rendszerességgel jár Szegedre. Úgy azért meg szokta tudni oldani, hogy ott alszik Szegeden, aztán valahol még küzd bele egy kicsit és azzal visszaér Pestre. Ilyenkor mindig Teslát akar (na jó nem, túl szerelmes a Taycanba ahhoz). Teslával gyerekjáték egy szegedi út. Ha bármennyire kelet felé tartasz, minden más nagy szívás. Igazi hősnek kell lenni hozzá. :D
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Bandit21 #4557 üzenetére
Akkor megy csak úgy, ha úgy akarja. Taycannal is lehet menni 50-nel és 110-zel is. És lehet gyorsulni 50 lóerővel. Az összes komolyabb villanyos többszáz lóerős. Amelyiket felsoroltam mind, kivétel nélkül. Akkor neki csak Dacia Spring jár? Ha nem akar száguldozni, nem ülhet Taycanba?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Bandit21 #4560 üzenetére
A 80 as Enyaq pl egy tok reális autó
Ha valaki Mercit és Audit keres, akkor hogy lehet neki Skodát ajánlani? Jó autó a Skoda, de nem egy árkategória. Olyan, mintha valaki Skodát keres, és ajánlasz neki Dacia Springet, mert nagyrészt városban használja, és oda minek más. Az árarányok épp ugyanolyanok.ott az m3 de az se német
A Skoda se német. Opel az (bocs, vicc volt). Nem német autót keresett, hanem drágát.
Ott az e-tron GT meg a Taycan. Gyönyörűek de nem a tipikus nyugis spórolós autók.
A Tayca és az E-tron is nagyon spórolós autó, nagyon jól fogyaszt. Nem Model 3, de nincs túl messze. Enyaq azért jóval nagyobb fogyasztású.evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hardcore café
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen