Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz t72killer #627 üzenetére
Nem, az csak egy felirat
Ha 80% alá csökken, jogosult vagy javítást kérni, amivel minimum 80% fölé emelik a hibás cellacsomagok és/vagy modulok cseréjével. A tesla meg akkut is cserél.
De általában nem fog ez bekövetkezni. Kivéve ha valaki vesz egy 28kW-os akkus autót amit napi 300km-es hajtásra használ és 2x tölti naponta tele.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz t72killer #630 üzenetére
Zoét NEEEEEEEEEEE! csak ha szeretsz szívni
Tegnap 4 töltőt próbáltunk, mert nem tölt egyikkel se, mire egy ötödikkel elindult a töltés.
Vagy leveri a FI relét ok nélkül
Vagy letilt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz t72killer #637 üzenetére
A renault nyugaton a zoét clio áron adja, havi 150-250€ az akku bérlése. Nem fizetes ki a 3-4m ft-os akkupakkot. Behozzak, megveszed, örülsz, egyszer felmegy a netre az alvazszáma pl ccs töltőn vagy otthon wifit adsz neki, és letiltja az akkut mert a lízingcég körözteti. Szeretnél ilyet?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
igen is meg nem is.
Azt beállítod, mikor indulnál, és hány fokra fűtsön, de nem addigra tölti tele, hanem ha csúcsidőn kívül van akkor elindul a töltés (fedcomp beállítás kérdése, lehet 0-24 csúcsidőn kívül)
Vagyis ha 90%-on feldugod du 17 órakor, akkor nem reggel 6-kor kezd tölteni hogy 8-ra 100%-on legyen, hanem egyből tölt, és 100%-on éjszakázik, majd reggel a hőfokot belövi.
Én úgy oldottam meg, ne legyen minden nap agyig töltve, hogy reggel 6-9 közt van csúcsidőn kívül, és így 6 előtt nem indul mert csúcsban nem töltElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Pedig ez minden autóban pont ellentétes, hiszen ha egyszer nem töltene fel reggelre, mert éjjel volt 2 óra áramszünet, akkor reklamálna mindenki, hogy miért nem töltött fel reggelre, mert este nem indult el. De próbálom elhinni, hogy nálad "célbalő" a töltéssel.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Mi most rendeltük le a második Konát
39kWh lesz Comfort, alap alapElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz t72killer #694 üzenetére
a legtöbb user addig tud gondolkozni, hogy használt 8-10 éves valami aztán 4-5 évig hajtjuk, és talán nem megy rá ingünk gatyánk.
Nekik soha nem lesz alternatíva az elektromos.
Mellesleg az asszony most is az idén 22 éves WR+-unkat hajtja a havi 200km futásraÉn céges fejjel máshogy gondolkozok.
Egy elektromos autó TCO-ja mindig kevesebb lesz mint egy hagyományos autóé, és így elektromosra váltunk szép lassanElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Jó írás, csak pár megjegyzés:
"Havi 55-60ezer km-t vezetek le" gondolom évi akart lenni"- Csak nagyon indokolt esetben töltöm 80% fölé. De inkább 70."
Ennek semmi értelme, eleve nem 100% a 100% (bruttó/nettó kapacitás) és a 70% irreálisan alacsony. jó lesz az 85-90%-nak is"- Hiába 455 km a gyári hatótáv, úgy számolom a megtehető utat, ha sztrádán közlekedünk rossz időjárási körülmények között, pláne az akkukímélés miatt nem töltjük fullra, így az lemehet a felére is. Így is kellett már kamion mögött vitorláznom, mert nem betervezett kerülő lett a napban."
Így kellene mindenkinek hozzáállni, hogy a saját vezetési szokásai szerint mennyi, mert a 130 pályán télen az 290km hatótáv lesz."- Igyekszem elkerülni a villámtöltést, eddig sikerült."
Ennek nem sok értelme van, lévén a niro és a kona "villám" töltése nem villám. kb 1,1C a max ionity-n, az 50kW villámon elér 44kW az nem villám, az 0,6C és a li-ion technika az 2-3C-nél lesz valóban villám. Ezt csak a tesla tudja."- Mekkora lesz az értéktelenedés, mikor lesz érdemes kiszállni a kocsiból, én mindenesetre hosszú távon gondolkodom, máshogy nem tudom, kijöhet-e a matek.
- Nem tudom, mit hoz a használtautó-piac, amikor megjelennek majd a most 55% kedvezménnyel taxinak megvett nagy akkus e-Nirok."
Hát őszintén, eladáskor senkinek semmi köze ahhoz, ki mennyiért vette. Ha nagyon kevés olyan eladó lesz, aki szabadulni akar, ezért olcsón adja, akkor drága lesz az ár a piacon. Ez az egy fogja befolyásolni. Az hogy 55% támogatással vette, az az ő dolga. Most a konák 1,5-2 évesen a listaár 90-95%-án mennek hahun.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A DC az a villám, az AC meg a gyors, csak épp a DC villám az 22kW-tól 350kW-ig terjed.
Villám az, csak épp az akkut meg se csiklandozza. Amíg 1C környékén töltesz egy liion akkut, addig örökélet van.
A táblázat biztos igaz egy barkácsgép akkura, de nem autó akkura, ahol pl a bruttó 67kWh a nettó 64kWh amit te 0-100%-nak látsz, az igazából mondjuk 2-98% eleve, és még valóban 0%-nál is csak letilt az elektronika, menne még az.
Teljesen más egy autó BMS-e 4db 18650 töltéséhez képest.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
két dolgot kell betartani:
- ha lemerül, akkor töltsd fel, és ne tárold napokig üresen, mert véglegesen tönkremehet
- ha feltöltöd 100%-ra, akkor használd is, ne tárold napokig 100%-onaz összes többi felesleges küzdelem. ez a két dolog tudja drasztikusan befolyásolni az állapotot.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Megfelelő körülmények közt (20-22 fok, fűtés/hűtés nélkül, városban vagy max 70-80-al a kona is tud 12kWh/100 alá menni, az i3 10-11kWh közt elmegy.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Igen, amióta a fizikát feltalálták, igaz
Egy adott mozgási energia létrehozásához ugyanannyi munka kell akkor is, ha 2mp alatt hozod létre meg akkor is ha 20mp alatt hozod létre.
Lassításkor nem mindegy hogy hagyod kigurulni és nulla visszatöltéssel lassulsz, vagy max regennel lassítasz és visszanyered a gyorsítási energia 80-90%-át és a veszteséged a sebesség fenntartásának energiája leszElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
igen, a belső égésű hőerőmű sajnos ilyen. Fordulatszám és terhelés függő a hatásfoka, 20-30% közt mozog, így nem mindegy, milyen terheléssel gyorsítasz.
Ugyanígy változik a fogyasztás klíma vagy fűtés használatával, meg télen, csak nem tűnik fel hogy +3-4 dl fogyasztás mert épp kisebb a hatásfok, mert eleve az elégetett lötty 25%-a a mozgatásra 75%-a meg hőtermelés amit a hűtővel elvezetsz
Elektromos motornál 90% hatásfok mellett ez más.Egy benzines autónál is kb 12kWh/100km kell 80km/h átlaghoz, meg benzinesnél is, ha a gördülési ellenállást és a légellenállást vesszük alapul. Ez kb 1,5l benzin (8,5-9kWh/kg az energiasűrűsége a benzinnek és a gázolajnak). a maradék 5-6liter a veszteséged amikor az elégetett üzemanyag alternáló mozgása forgó mozgássá alakul.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
nem is kell légellenállást nézni, a kérdés az egységnyi utat egységnyi sebességgel megtenni, csak a gyorsítás dinamikája változik. Tehát a többi lehet állandó.
A gyorsításnál zárjuk ki a túl nagy és túl kicsi gyorsítást, ahol a túl nagy értelme a kivett áram meghaladná az akku maximális leadási szintjét, és a belső ellenálláson túl nagy a feszültség esés, illetve az extrém kicsit, ahol a kivett áram kisebb mint az akku önkisülési vesztesége és a segédelektronikák által felvett áram, mivel ezen küszöb alá menve nem csökken tovább az áram felvétel.
tehát a "normális" tartományban igaz, hogy mindegy a gyorsítás dinamikája.
Ami a belső égésű motor és az elektromos közti különbség, hogy a belső égésűnél ez a tartomány értelmezhetetlenül kicsi, mondjuk 1800-2200rpm közt van, ami nem tesz lehetővé semmi játékot, elektromos autónál meg az üzemi körülmények kb 90%-a ebbe a tartományba esik.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Nem úgy van, hogy lehet üzembe helyezni ha teljesíti a normát?
Szóval itt az idő kitalálni, hogyan készítenek 28-30% hatásfok helyett 85-90% hatásfokú járgányt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Több helyen olvastam, hogy a lényeg a teljes kibocsátásmentesség. Ha ezt el tudják érni, lehet belsőégésű.
Egy átlagos autó normális mozgatása 9-12kWh/100km (a vegyes méréses módszerrel) Ez kevesebb mint 1,3-1,5kg benzin/gázolaj, ami kb 1,5-1,8l/100km
Nos pontlesz@rom hogy 4,9 vagy 5,1l vagy 6l a 100-as átlag, amit egy egy fejlesztés kihoz, mert még mindig 3,5x annyi benzin ég el mint indokolt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Láma kérdés, de lusta vagyok Google-zni. "
Tudjuk, mindenki azt szeretné ha kifejezetten neki válaszolna valaki, nehogymár keresni/olvasni kelljen
"Ha a falból belemegy az N*X Amper AC az autóba, akkor mit csinál a Type2 fali "töltő" sokszázezer forintért? Egy ipari áramos aljzat kb. 20e-ből megvan. Én nem akarom a távolból okostelefonról tamagocsizni. Bedugom, töltsön, kihúzom, fejezze abba. Akár még egy kapcsolót is hajlandó vagyok megnyomni hozzá."
Elvégzi a kötelező kommunikációt az autóval. Hány ampert vehet ki az autó, és kapcsolja a töltést, ha minden rendben van, stb. Egy ilyen vezérlő önmaga 20-30-50eFt, a töltőkábel vagy a mágneszáras type2 aljzat a másik 40-60eFt, doboz, FI relé, stb.
Nálunk kb 130-140eFt + áfától vannak töltők egyébként."Amikor a 3x20A-ről 20-22A-rel töltesz, akkor a házban felkapcsolt lámpa (na jó, beindított mosógép, vízforraló, porszívó, vagy bekapcsolt sütő stb.) nem vágja le a villanyóránál a kismegszakítót? "
De bizony, levágja. Az autó ha 16A-el tölt, akkor akár 10-20 órán át stabilan ennyivel terhel. Kell egy terhelés megosztó, vagy más szabályzás ne menjen együtt más nagy fogyasztóval.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Simán láttam 500-900ezerért is "töltőt". Ennyiért ne kötelező kommunikáljon már az autóval!"
Azok OCPP kommunikációs töltők, vagyis egymással vagy egy központi szerverrel is kommunikálnak, neked nem kell
Terhelés megosztós töltő kb 360-380eFt, Wallbox pulsar plus + egy elektronika, nem kell áramváltó (egy digitális 3f fogymérőt használ modbuson)
A mi megoldásunk csak két fokozatot tud, cserébe a legolcsóbb töltőnkre is rátehető, és áramváltóstól se több 60ezernél, így szumma 200 nettóból kihozható
És igen, ez ennyibe kerül Mi kerül ezen a fotelen 20.000Ft-ba?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ja igen, autó is megmondja, mennyivel tölthet, legtöbb autón van low-mid-high érték
És minden töltőnkön van fokozatkapcsoló, 6-8-10-13-16-20-25-32A azt állítasz be amit akarsz, ha letekered 6A-re mert megy a jacuzzi, akkor ennyit vesz fel az autóElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ja, csak akkor nem lesz terhelés elosztód, mert adatvezetéket nem húztál ki. A terhelés elosztó az elosztóban van és kell vagy egy utp vagy egy 4x0,5mm2 kábel a jelnek
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz sajtos365 #894 üzenetére
a 8év vagy 160ekm az a GARANCIA 80%-ra, és nem az élettartama. Ne ezzel számolj megtérülést cserére.
Mellesleg a hagyományos autóhoz is számolj 200e km-en turbót, egr-t, dpf cserét, nagnyomásút ha dízel. Aztán add hozzá a km díjat a tankolással.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz sajtos365 #897 üzenetére
"Igaz amit írsz, de csak az üzemanyag szempontjából számolgattam az aksit és a cserét, mert a benzinkúton nem szoktunk a kutasnak fizetni azért mert megtankol vagy nem cseréli ki az üzemanyag tankot."
Bocs, de áramköltség vs benzinköltség
akkucsere vs motorcsere turbóval és egyéb segédberendezéseivel kb
ha almát körtével hasonlítasz, nem fog kijönni semmi. Max egy KUBUElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
-
biker
nagyúr
pl az összes nissan leaf, vagy outlander tulaj tud 11kW-al tölteni ha van 3x16A-e egyébként 3,6kW-al tudna
De pl az összes többi 1x32A autót felsorolhatnám, a konámat, bármit ami tud DC-t és nincs otthon 1x32A, így 7,2kW-ot se, és akkor 3x olyan gyorsan tölt
Vagy épp van 3x32A-e de 3x16A az autó, akkor vagy 11kW-al tölt AC-n vagy vesz 22kW mobil DC-t (vagy fali boxot) igaz 2,5mFt de 22kW-al tud tölteni azonnal.
vagy van egy 1x32A autója de van 3x32A-e és máris 3x olyan gyorsan tölt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Elég összetett a dolog. Ezért is ba...a a csőröm, mikor már minden laptopárus meg elektronikát látott bolt is már EVSE-ket árul. Kb felhasználói tudással. Most nyilván nem rád célzok, csak a helyzetre. Te felhasználói szinten lehet többet tudsz azoknál.
Szóval ketté kell választani a dolgot: csatlakozó szabványi lehetőségek és autó gyártói megoldások
Csatlakozói szabvány (eltekintve az usa/japán megoldásoktól most)
Type1: max 1x32A
Type2: max 3x63AAz autókba 3,6kW-os modulokat épít mindenki. PHEV-kbe 1db, 1x32A esetén 2db, 3x16A esetén 3db, 3x32A esetén régen 6db (tesla), zoe 3x32A 0db mert máshogy oldja meg. zoe 3x63A 0db szintén.
A zoe egy külön állatfaj, mert nincs benne inverter, a motort használja 3f trafónak és úgy tölt mintha visszatermelne. Megspórolva az inverter blokkot, és az autó bármilyen AC töltési hibánál képes a hajtást leblokkolni mert azt hiszi a motor is hibás lehet. Szuper ugye?Leegyszerűsítve eddig az alapok.
Aztán jönnek a kavarások, hogy egyes leafekbe, nv-200-ba 1db 3,6kW fedélzeti töltő került csak, de van chademo. egyes 3x16A autók tudnak 1x32A-ről tölteni mert átkapcsoló relé ráad egy fázist 2blokkra, a harmadik pihen. Ellenben egy 3x16A autó sem tud 3db azonos fázisról 3 blokkon át tölteni mert akkor 48A folyna a max 32A kábelen a nullán át, ami tűzveszélyes!Mit tud tenni az, akinek (pl múlt heti ügyfél is ilyen kérdést tett fel), van 1x25A és 2x16A otthon és egy 1x32A-el tölthető autója? (leafek, kona/eniro opciós töltő nélkül, régi i3-ak, tesla usa adapterrel, soroljam még?)
A: DC töltő 11kW ezt egy mobil evse-ről vagy fali boxról kell táplálni szimulálva az autót
B: 3f/1f trafó, ami 2x10A + 1x15A-ből (35A) tud 1x30A-t előállítani 1kW veszteséggel kb.
A B opció kb 1000-1100€ és rohadt drága lesz tölteni.Mit tud tenni akinek 3x32A van de van egy outlandere/limitált leafje, vagy nv200-a ami 1x16A-t tud AC-n de van chademoja? DC22kW-al meg 10-30perc tölteni? Vesz egy mobil DC-t 11/22kW kivitelben
Miért vettek többen mobil DC-t?
pl a trió tagjai, akiknek chademo aljzat és 1x16A esetleg 1x32A-ük volt. Ha találsz egy AC oszlopot máris van egy villámod út közben, volt aki hordta magával. Amíg ingyentöltés volt, minden villám foglalt, ez aranyat ért.
Van ügyfelem, akinek van egy teslája meg egy ipace, és néha egymást követő napokon megy sokat, 1x32A-ről az ipace 1nap mire feltölt. Így nem
Van taxisunk, akinek van 4 autója kiadva, van 4 fali töltője, de lesz egy dc oszlopa, mert akkor két embert rá tud tenni az autóraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Gabesz87 #1003 üzenetére
a plugshare nem érzékeli a töltők állapotát, csak azt ha valaki bejelöli ps-en hogy épp tölt, és meddig fog tölteni.
ez nem bug sajnos, szarnak bele az emberek inkábbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #1030 üzenetére
minden autó minimum 6A-t kér, ennél alacsonyabb érték a 0A
1x6A vagy 3x6A
ha a napelem 2kW-al termel, akkor 2kW jön a hálózatból melléElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Chereiose #1036 üzenetére
- Springen ne gondolkozz, ami volt egy nap alatt lefoglalták és idén nem is lesz több
- minimum 6A kell, az 1,5kWh óránként, egy éjjel belemegy 100km-re való energia
- elsőnek elektromos hálózat fejlesztés, utána dedikált vezeték kiépítése, és mehet rá a töltőElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Chereiose #1038 üzenetére
32A-ig lazán bővíthetsz, alanyi jogon, ha nem valami öreg szar rendszered van, R=1 szerelővel kivitelezve, mert akkor nem engedik ezt sem.
Szóval ez nem egetverő költség, nem kell vissza tartsonJó hír, hogy most ismét rendelhető, ez volt az utolsó infóm, hogy ami volt, elvitték mint a cukrot.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #1045 üzenetére
a konát az első sorozatból 1mFt foglalóval lehetett rendelni, július-augusztusban, mikor az első megtekinthető példány november végén érkezett az országba
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz berbatov2 #1082 üzenetére
Nem, ezek olcsók, mert nem kell semmi a bekötéshez. Az olcsókban nincs se fi relé, se túláramvédelem, amit meg kell vegyél mellé
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
cimborámnak a hiteles cascomentes kocsiját ellopták, még 3 évig fizette a törlesztőket az üres parkolóra a ház előtt. Szuper érzés biztos.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
az év autója mindig az, amit szeretnének tolni.
Kedvencem az ilyen "az év kiskompakt 4 ajtós 5 személyes családi szedán 4,3m hosszú" kategória első helyezettje, egy indulóból.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Azért egy Mirai az 1850 kg, egy SR model3 meg 1650, LR pedig 1850.
Szóval ott is van mit cipelni."a 64kWh kona vezetővel 1850kg nagyjából és megy 450km-t
Én még nem látom a hidrogánben a jövőt.Majd ha a nagyokosok rájönnek, hogy amikor túltermelés van megújulóból, akkor nem leszabályozzák az erőműveket, hanem a túltermeléssel olcsó H2-t állítanak elő, akkor kezdem érezni a megváltást.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1286 üzenetére
"Végül az id3 nyert mert azonos városi teszt körön a futómű fényévekkel jobb volt mint az e Niro (szubjektív vélemény nem akarom a Nirot bántani autóként jobban tetszett főleg a hátsó leg beomlo miatt használati szempontból autobb autó hagyományos értelemben)"
mindkét autóban multilink hátsó felfüggesztés van az alacsony súlypont és a nagy erők miatt, ez fura hogy nagy különbséget fedeztél fel.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1297 üzenetére
"Az viszont konstrukcios különbség ből adódik hogy a kia a fél tonnás akku csomagot 20 cm el feljebb hordja mint a VW a suv felépítés miatt, én ennek tudtam be hogy dulongel is de durván fel is üt és raz is."
most már érdekel, milyen autókat láttál/vezettél, mert a níro és a kona akkuja is az alváz alatt van KÍVÜL, a hasmagassága 16cm a nironak, 17cm a konának, ergo 20cm-el lejjebb az út alatt lenne 2cm-el az ID3 akkuja, ami szintén a padlólemezben van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #1302 üzenetére
az, hogy hülyeséget beszélsz, mint hogy 20cm-el magasabban van az akku a niroban, holott a legalacsonyabb ponton van a kasztni alatt, az nem szubjektív, hanem objektív.
Én itt befejeztem, ha úgy érezted ráz, úgy érezted, a többi amit köré írtál viszont viccElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen