- Mobilinternet
- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
Ámen
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
titán
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
Ha csak ez a gondod, megnyugtatlak. Nem üti el, ha az autón múlik. Ugyanolyan autó, mint a többi. Kapott típusengedélyt, és 10 éven át gyártották komolyabb probléma nélkül.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
A kedvedért kerestem egy i3 fékút mérést. Összehasonlító teszt egy Mercedes B-vel, ami 225-ös kerekeken gurul:
Braking 70–0 MPH
i3: 163 feet
B: 188 feet
[link]evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Bandit21
addikt
válasz 7Heads Drago #3415 üzenetére
Szerintem érthető ha egy a megszokottól eltérő műszaki megoldás miatt aggódik valaki. Viszont nem mindegy mennyi időt töltünk vele, illetve hogy körültekintően átgondoljuk e a problémát. Nem mondom hogy amin aggódsz olyan mint attól félni hogy vajon nyitott ajtókkal hány km/h felett száll fel egy Tesla X, és akkor miért nincs benne ejtőernyő/botkormány/fekszarny, de egy vadiúj típus tervezése közben nyilván észre venné egy mérnök hogy 65 m a fékút 35 helyett.
Gondolj bele 15 év a kocsik átlag életkora. Az i3 2013 óta fut. Egy átlagos i3 2017--18-as. (13-22 ig).
Az átlagnál tehát 10 évvel újabb. Arról nem beszélve hogy ahhoz hogy az átlag 2007 legyen minden átlagos 2017 es i3 mellé kell egy 1997 es autó.
De a 2020-as mellé már 1994 es kocsi kell. (És a legelső 2013 as i3 mellé is 2001 es autó kell a 2007 átlaghoz.)Az 1994-1997-2001 es autók fék útja és egyáltalán műszaki állapota sokkal aggasztóbb szerintem mint a leg lefingottabb legutolsó török neppertol behozott korábban rommá törött i3 nak. (Elnézést minden régi autó tulajdonostól, nem tehetnek róla ha nem volt még a kocsiban ABS, ha a lökhárító még ketté törte annak a lábát aki neki támaszkodott, ha a motorháztető felső része még nem toll pihebol készült ott ahol a gyalogos feje valószínűleg koppan, stb.) És a török neppert is csak a sztereotípiák miatt írtam. (A villam csapna ebbe a pc világba)
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen