- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
i3 4 fo, zoe 5 fo, e-golf is gugli alapjan, legalabbis forgalmiilag, ha ez szamitani fog valamikor.
Az i3 elfajzott ajtonyitasa nem azt mondom hogy ingyen se kellene, es lehet hogy 7kg-os gyerekig (vagy mennyit tud a kosaras babaules, hu de regen volt mar) egyszerubb a ki-be-szallas, de en amikor nezegettem inkabb zoet akartam volna (mondjuk 60km-re barmelyik jo, ha sose tobb akkor a trio is...) -
cousin333
addikt
A két autó hasonló méret ugyan, de teljesen más koncepció mentén készültek. Az i3 egy tanulmányautó, a Golf meg egy tisztességes iparosmunka. Az i3 kívül-belül, és anyaghasználatát tekintve is formabontó, a Golf meg erősen konzervatív. Mint jövőbe mutató villanyautó az i3 jobb, praktikusság szempontjából meg a Golf. Az i3 hátsó ajtajait már említették, és ne feledd, hogy csak 4 személyes. A csomagtartó is kisebb, viszont elöl is van egy aprócska. Ilyen gumiméret nincsen másra, és ez az árukon is meglátszik. Viszont könnyebb, hatékonyabb, dinamikusabb. A ráncfelvarrott e-Golf (mert szerintem csak ebben érdemes gondolkodni) hatótávja talán valamivel nagyobb, mint a 94 Ah-s i3-nak, de egyértelműen kisebb, mint a 120 Ah-s változaté.
Itt tényleg áll a korábbi tanácsom, hogy béreljetek ki egyet-egyet 1-2 napra és meglátjátok, hogy válik be.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
gorbep
senior tag
Nem kérdés... i3
Össze sem lehet hasonlítani a kettőt, nem ugyan az a kategória. HA vezeted mindkettőt, rögtön rájössz.
i3-nak van pár háklija:
1. kisakku pusztul, 4-5 évente cserélendő... ( bár ez úgy látom minden BEV hibája, kivéve új, LiFePO4-es kisakksis Tesla... Csere kb 70e JMF
2. Lengéscsillapító porvédők, kb 5 évet bírnak... cserénél sajnos bennszakadhatnak a torony rögzítő csavarjai...(BMW még nem hallott arról hogy alu bölcsőbe nem csavarunk acél csavart... (korrózió) Biztos aludt az előadáson, amikor az acélperselyeket vették... Csere kb 40e JMF
3. 2015 előttiekben légzsák hiba előfordul, működik, de jelez, Csere kb 45e Ft
4. Ülésfűtés kényes, könnyen szakad a huzal, nem beletérdelni az ülésbe...
5. Klímagáz "fogy" kb évi 7%-ot... 2-3 évente tölteni KELL! ... és akkor sose lesz bajod a klíma kompresszorral
6. Gumik 50e/db... de már gyárt a Nakang rá téli és nyárit is... a probléma az, hogy 170LE... és nem bírod nem kihasználni... ha könnyű a lábad, nem fogy jobban, mint bármelyik autó gumija
Ezen kívül nem szokott lenni vele gond... nem ritka a 2-300e km-t futott hibamentes példány ( a fenti problémákon kívül)
De ízlések és pofonok... nagyon függ attól, mire használod... meg hogy mennyi időre... az i3 nem tudja értelmezni a rozsda fogalmát, valamint az akkuk kis túlzással csereszabatosak, egyre több az akkut upgrade-elő vállalkozás... szerintem 5 év, és lesz "olcsón" lényegesen nagyobb hatótáv... vas autóban ez értelmezhetetlen, mert elporlad a karosszéria, amiatt fog a bontóba menni.
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......