Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Shadowbull #1757 üzenetére
Pont ehhez (320d ) tudom hasonlítani. Ezek szerint 2,5 dB, olyan 20%. Nem hallom ki a különbséget. De lehet, hogy az SR+ az egy motorjával halkabb, amúgy meg. Performance-nál egyértelműen halkabbak az SR+-ok. LR-et még nem próbáltam soha.
Múltkor két olyan embert is vittem, akik új Volvókat használnak, szerintük a Tesla sokkal halkabb volt, mint a V40 (véletlenül mindkettően pont az volt).
Egyébként meg a zaj frekvenciamenete sokkal fontosabb, mint a zaj egy értékkel kifejezett mértéke. A középfrekvenciák (500-3000) sokkal jobban zavarnak, mint a mély és magas frekvenciák.
Mindegy nekem ennyi a témáról, ki kell próbálni, és úgyis a szubjektív érzés számít. Ha valakit zavar, nem veszi meg.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #1757 üzenetére
2-3 dB különbség intenzitásban tényleg 40%, de a hallás logaritmikus!... 2-3 dB intenzitás különbséget senki sem tud fülre megállapítani, ha a két hallgatózás nem közvetlenül egymás után történik... hanem pl. másnap... A spektrális eltérést igen, de az intenzitás különbséget tuti nem...
Szóval ez az adat így magában IRRELEVÁNS!!!, függetlenül attól melyik autó javára mutat, aki erre hivatkozva jelentős eltérést állít, az nem ért a műszaki akusztikához... mivel csupán a gumik között képes 6-8 dB különbség lenni, és akkor az útról nem is beszéltünk...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs