- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz BrandonXXV #11134 üzenetére
Vezettem én is az MY-t. Nekem egyéb okok miatt nem jön be sem az Y, sem a 3-as. Hiányzik a kormány előtti konzol és bár lehet barkácsolni, azt gondolom minden ami nem ott van, elveszi a figyelmet.
Rengeteg dolog tetszett benne, ez nem. Számomra egy kicsit kemény volt a futómű is, de nyilván ez egyéni ízlés kérdése.
A fizikai gombok sem sokkal jobbak, ha menüben kell lépkedni.
De alapvetően én azt tartom, indulás előtt állíts be amit kell, aztán GO!--------------------------------
Fognak még esni az árak szerintem 2 év alatt jelentősebben.
Az eu gyártók nem bírják az iramot és az árazást, kínaikat pedig elég erős tempot diktálnak. Kb azt látni, mint a kínai piacon: nejóó? vámásik. Tehát ha nem megy a kontinensen az EV, van hibrid, ha nem az sem, van benzines. Mindenis.
Elég erős tempót fognak diktálni. Az, hogy ez nekünk vásálóknak jó lesz-e? Majd kiderül. EU gazdaságnak nem. De olyan gyengusz az EU, hogy nem fogunk velük szemben érdeket érvényesíteni. Ez van. Nem kicsit kényelmesedtek el a gyártóink.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Ha igaz lenne, nem lennének itt, de itt vannak, alá mentek az áraknak és hát az átlagnak bőven sok az is, amit adnak. Soha nem lesznek azon a szinten? Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan? Még 5 évre visszamenőleg is, csak mosolygás volt az autóikra. Most meg rezeg a gatyó és mutogatnak trüsszelre, hogy csináljon valamit, mert letarolják az eu piacát, ahogy tette azt anno velük az eu, saját földrészükön.
Nem volt látható az EV előretörése? Szerintem igen. Mit is csináltak az eu gyártók? Röhögtek a Teslan, csaltak a szabványok betartásával. Tettek bármit azért, hogy ne függjenek a kínai ipartól? Mennyi vezető akkugyár és K+F van nekik amelyek már eredményt mutatnak és gyártanak? Mi lesz, ha a gyártók azt mondják: oké, miénk a vár, tiétek a lekvár. (nekünk van akkunk, nektek nincs, és egyenlőre nem is lesz)
Ezért haragszom az eu gyártókra.
Nincs az a pénz, ami nem áll rendelkezésükre, ha veszteséget termelnek, hát majd pótolják. Az alma már belátta, hogy ebbe a versenyben, esélytelen haszonnal termelni ( az ő szokásos marzsukat meg aztán távcsővel sem tudnák elérni)A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz mauimagic #11150 üzenetére
Egy fikarcnyit sem mondtam, hogy éppen omlik össze. Olvasd el, pontosan, összefüggésében amit írtam.
A fiatalok hogy miről álmodoznak, tudnék mesélni, 70% kb. "médiasztár" akar lenni, bármit is jelentsen ez számukra. A munka a legkevésbé szerepel az álmodozásaik közepette. (celeb és/vagy influenzás - bocs én így hívom őket - )Temetni? Ugyan, ha nem kapják össze magukat 2 éven belül, a nagy hal felfalja a kicsit. Tudjuk, hogy nincs már Volvo ugye?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Merci A classe alap 23 milla ha jól tudom és innen felfelé van az árazás. Nem mondhatnám egy középréteg autójának itthon.
Többi sem.Ahogy fentebb is írtam, még 4-5 éve körberögete mindenki a kínaikat. Ma már kínos a mosoly. Ahogy haditechnikában beérték a nyugatot, itt sem kell évitezedeket várni arra, hogy a premium szegenst is elkapják.
A premium mitoszát megdönteni nem lesz nehéz. (gondolj csak a telefonokra)Az alatta lévő szegmens ami most érdekes. Ott pedig nem mindenkinek vannak olyan elvárásai, mint neked.
Erre írtam amit egyesek átköltöttek Petőfi szavairól Tóni szavaira.
A régi rendszerben, amikor csak a szocialista kocsik voltak, sokaknak nem volt elérhető a Lada, csak a záporeső. Egy réteget kiszolgált. Most miben más a helyzet?
A következő kérdés ami égető a vételáron felül: oké beszerezte a majmot, de jut majd banánra is? Azért tudnak legendák keringeni a majmok fenntartási költségeiről. Lehet hiper a merdzsó, de az ioniq fenntartása drágább?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz z123456z #11184 üzenetére
[Válasz]
Nyilván ha van valakinek BYD adott tipusa, tudna egyből választ adni. De eddig senki nem mondta, hogy vett magának, így kb. egyszerűen nem tudjuk a választ.
Szerintem egy eléggé korrekt választ kaptál.
Ha elolvastad volna a választ, láthattad volna azt is, hogy a fórumtárs vette a fáradtságot, megkereste neked a jótállási és használati utasítást is, és belinkelte.
Szóval nem értem.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz z123456z #11186 üzenetére
Akkor viszont ne írd azt, nincs válasz.
Én amikor nézelődtem elmentem FB csoportokba és ott 10 perc után választ kaptam mindenre. Sőt! A szidott teslasok között olyan is volt, aki szólt, menjek hozzájuk van kettő is amit néztem, ki is próbálhatom. Szóval az a közössség számomra etalon.
Itt is több érdeklődőnek javasoltam ezt a megoldást. Első kézből, visszaolvasva sok hasznos infó, rövid idő alatt, hibákról, előnyökről.
Ez egy ilyen topic.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz gorbep #11230 üzenetére
Vagy a premium márkás autónál teljesen életszerű, hogy 5-7000km alatt 0,5-1l olajat eszik a motor, ezért tettek is egyet a csomagtartóba átadáskor
Akkor még nem is beszéltünk a TSI motorok "tartósságáról"
persze lehetne itt sorolni, csak szét kell nézni a csúnya neten
[link]
-------------
De szerintem tényleg hagyjátok abba, minél többet tesztek bele, annál jobban érzi magát.
Tudod, ha valaki képvisel valakit, érdeke ez.
Ez egy villanyautós topic, akiknek van ilyen kocsijuk, azokkal kell folytatni a szakmai beszélgetést. Fárasztó állandóan átugrálni a posztokat.
Egyébként ideje lenne figyelembe venni a Mod. üzenetét.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
1 millió kilométer vagy 10 év akkumulátor garanciával
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz KaqXar19 #11257 üzenetére
nekem ugyanez a helyzet otthon, csak annyi a különbség, hogy hiába van 3x16, ha csak 1 fázist vesz fel. Nem szabad fullra meríteni és nincs gond. Én olyan 50% körül rakom fel. Nyilván ha hosszabb útról esel haza 80-100km maradékkal, az már tényleg necces.
újabb költözés?A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11263 üzenetére
nem gáz, miért lenne?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11264 üzenetére
Mennyi az i4 ára?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11268 üzenetére
Egy EVSE nem három szál drót Az árat azért kérdeztem, mert kiadtál x milla forintot egy autóért, amihez képest 80-100k nem pénz. Nekem sem adtak és akkor jöttem rá, hogy a Type1 töltőm ezt nem fogja tölteni. FB-on vettem egyet. Kellett
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11278 üzenetére
Nem kaptál gyári EVSE kábelt? Újonnan vetted?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz gabross #11280 üzenetére
Nyilván tudom mit jelent.
Engem az lepett meg, hogy gyárilag nem kapott, a gyártó oldalán, mint otthoni töltési lehetőségként szerepel mind a kettő, bár ez nem jelenti azt, hogy belefért a költségekbe egy 60-100e Ft-os "vésztöltő", amivel hazamegy a szalonból, és egyből elkezdi használni a megvásárolt terméket. Tehát tölti. De nyilván nem tudhatom pontosan.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11307 üzenetére
Meddő vita
Mercedes így csinálja, amíg nem hatnak rá döntéshozók, ne adj Isten a vásárlók haragja, addig nem lesz változás benne. Aki pedig elfogult a márkával szemben, annak minden jó.
Azt gondolom lesznek bőven majd alkalmak amikor azt mondja a gyártó: sorry, ez nem garancia, akkor lesz érdekes a dolog.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11307 üzenetére
Szerintem pedig a legjob módszer az ilyenek ellen az, ha neten ezen inforációk minél nagyobb teret bejárva, a leendő vásárlók tájékoztatása a gyártó(k) ilyen irányú korlátozásáról, annak esetleges hátrányairól, a vásárlóra nézve. Azért ezeknek a márkáknak a vásárlói nem a blikkből szerzik az információt vásárlás előtt. Ez még csak nem is hitelrontás, mert tényeket osztanak meg, szemben olyanokkal, akik a fikcióikkal igyekeznek más gyártók jó hírnevét rontani. (persze az már más kérdés, hogy az ilyen hitelrontással akarnak-e - nyilván - mit kezdeni)
#11309 Ezt én így nem mertem leírni, mert nem tudom, de nem véletlen nevezik a magyar nyelvben ezt "vésztöltőnek" ami gyakorlatilag bárhol, ahol 220-as aljzat van, tölthető bele annyi, amivel nem marad mozgásképtelen.
Jóvan ésszel gondolkozva, fel nem merülne bennem, hogy a "premium" márka ezt nem teszi meg átadáskor, ha meg véletlen, akkor hova lett a csomagtartóból átadáskor? Egyik sem annyira premiumos érzetet ad a vásárlóknak.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Na majd írok lézerjaninak hogy tegye már rendbe ezt is
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Andras6800 #11316 üzenetére
Miért haragudnék? Viszont nem minden esetben tudom premiumnak tekinteni csak azért, mert ezt mantrázzák, vagy meg drága, akkor biztosan az. Az EVSE-vel kapcsolatban kifejtettem az észrevételem. Megnéztem a kocsi leírását, nem merültem el benne, de megnéztem.
Neki nem volt benne,újonnan vette. Ha nem jár hozzá gáz, ha kivették, az is gáz. DE semmiképpen sem fluid érzése lehet tőle.
Ma is tetszik egy hathengeres bmw dízel hangja. De előttem van, amikor olyan füstöt húzott maga után, hogy 2 hét hurrikán kellett a kitakarításához. Ahogy előttem van az is, hogy a testvérem 5-se hónapokig állt váltógondok miatt. Ugyanakkor mikor vittem őket a 3-as Lagunámmal, amit előtte lefikáztak, meglepődtek hogy bővebb a hely belül, a hátsó traktus rolójától is odáig voltak. Szóval mi a premium? Tág fogalom. Nem az, amit ha sokszor mondanak fizetett megmondók, attól az lesz. Ugyanakkor tényleg van minőségibb ugrás. Kinek mi a fontos, kinek mi a premium
Számomra nem az, ha tökélyre fejlesztett módon égnek ki autók és kussban vannak, de legalábbis user probléma. Tudod: ha elbaszunk valamit, merjük kimondani, hogy elbasztuk.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
válasz Andras6800 #11328 üzenetére
Családban voltak BMW-k testvéri ágon. Csak a szívás volt velük. 3-5-ös, kézi, automatás. Most toyota aygo van az 520D helyett és civic (űrhajós) az 530D helyett. A hármas már bontva. (nem tudom E micsodák voltak bocs)
Fiamnak Megane 3 1,4Tce van, semmi baja, pedig legalább 5-6 éve vagy régebben megvan neki. Igen, karbantartás egy lényeges dolog. A 2 injektoron és 1 klímakompresszoron kívül semmi.Nekem alapveteőn az a problémám a bmw és audikkal, ha beülnek, egyszerűen elborulnak a többségnél. Tisztelet a kivételnek, mert tudom, hogy van olyan is, aki nem faroméregető eszközként közlekedik vele
Ennyi.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Halló! Van egy telefonod?
Igen, de az maga az autóm is
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11323 üzenetére
Azért tudod, hogy rohadt nagy mázid volt. Az akkupakkot alapáron kaptad meg
Ha nem jár hozzá, hát nem. Attól még holnap is nap lesz. TalánA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11336 üzenetére
Ott volt a válasz
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Azért tegyük hozzá azt is, hogy "belerongyolsz" szabályosan, egy szabályosan telepített alvórendőrbe, ami miatt sérül az akkud.
Gyártó: ez nem esemény garancia szempontjából
Fenntartó: szabályosan telepítve, nem esemény nálunk
Tulaj? Új akkupak, komplett, jó pénzértIlyenekre gondoltam a linkelt posztban
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Nem véletlen írtam. Nem mindenki hülye.
#11350
Ne már. Alapból feltételezni, hogy ültetik az emberek a kocsijukat.. kb, mint a mindenki hülye aki fennakad. Akik ültetik azok meg tudják, hogy a fekvőrendőrös utcákat kerüljék, vagy eleve dekvivédőt tesznek alá, olyan keményre téve a futóművet, hogy az üveglapon is pattog az autóTudnék sok olyat mutatni neked, ahol se sebességkorlát, se felfestés, se tábla nem jelzi, csak odahúztak egy csíkot betonból
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Boldog és Áldott ünnepet!
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
nekem is 3x16 van és 64-es 1 fázisos kocsival. Ha lemegy 50% alá vagy akörül, felteszem és reggelre feltölt. Sőt Tesla MY is volt már töltve rajta. (fiam most vett és azzal jöttek haza Zürichből, meglepiként)
Társasház, esélytelen a bővítés.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Szerintem semmi gond a videóval. Néztem már máskor is tőle, korrekt. 100x ö, mint 1x hábandika
Töltése tényleg nagyon gáz. Ennyit a szarul töltő Ampere-e is tud szinteA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Lehet itt kell keresni, miért drága itthon a nyilvános töltés?
[link]A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz madgie #11487 üzenetére
Mivel hábandikát láttam régen, én viszonylag objektívnek ítéltem meg, de úgy járt mint a régi óra, valami megkettyent benne. Azóta nem tudom hitelesnek tekinteni mennyi időt mutat. Technikai oldal 1 dolog, kb. ugyanaz, mint elvárni egy ma induló, nulla költségvetésú hírstáb ugyanolyan TECHNIKAI szintet üssön meg, mint a kitömött K-i csatornák...
Lehet zavarónak mondani, hogy sokat emlegeti azon részt, hogy "szerintem", de éppen benne a lényeg SZERINTEM. Hiszen nem biztos, hogy nekem fontos pl az, hogy egy 2024-es világelső gyártó autójában a sávtartás úgy működjön, ahogy ez elvárható lenne, mert én ugyan ki nem adom kezemből a kormányt. Tehát nekem ez nem szempont a vásárlásnál.
Néha nem a "profik" adják a legjobbat, leghitelesebbet.
Egyébként itt is igaz amit Vesa írt, hogy többet meg kell nézni, sokat olvasni és főleg felhasználói véleményeket. Ezért jók a FB csoportok. Bár tény, hogy ott is vannak márka fanatikusok, akiknek az sem hiba, ha kiesik a kormány, de ezeket a legtöbb/lekevesebb pontokat kivesszük elv alapján nem veszem figyelembeAz is tény, hogy az Atto3 videót, lehet pörgetni és máris rövidebb, de rám ez úgy általában igaz. Nem szeretek 3-5 percnél több időt elvenni ilyenre az életemből De vannak, akik meg igen.
(még mielőtt bárki megvádolna, hogy ellenszenvezem hábandikával, ez így van, de sokan meg imádják)
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Nézd, ha egy 7700km-es autóban minden elkezd nyöszörögni, akkor alapból azt mondom ez egy Renault De azt azzal együtt szerettem. Ampera-e volt egy folyamatos an jelenlévő zörgés a hátsó ülések környékén, ha lehajtottam a támlát, megszűnt. A "kampó" zörgött, idegesített, szigszalagot tekertem rá, és csoda, elhallgatott.
Ahogy írtam, a sávtartó nem érdekel, spec nálam csak figyelmeztető van, és kicsit beavatkozik a kormányzásba, kikapcsolom minden induláskor.
Nálam is fogja magát és fűteni kezd, amikor meleg van, nyomok venti szabályozást és máris nem autom. Idegesítő, de ez sem zavar. Kis Soul-ban ilyen gond nem volt.SW frissítés: miér mardt el? Nem OTA? 2024-ben?
Azért ez szerintem elvárható lenne minden új autóban, márkától függetlenül.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs