Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    válasz axioma #1399 üzenetére

    Hát azért ez gazdaságilag elég aggályos... Az autó árával összemérhető beruházást eszközölni... tartok tőle soha meg nem térülő beruházás lesz...

    X beruházással leszorítottam a km költséget 50 Ft-ról 4 Ft-ra... nem túl észszerű beruházás, hogy X/4 beruházással csökkentsem 4 Ft-ról 0 Ft-ra...

    Pont amit az előbb fejtettél ki... legyen mondjuk az egyszerűség kedvéért a HMKE bővítés 0.8M mikorra térül meg? 200 000 km alatt????

    és ha ráadásul bevág a bruttó, könnyen lehet ez 500 000 km is... ( nem tartom reálisnak azt az ábrándot, hogy örökre bruttóban maradunk )

    ennél már észszerűbbnek tűnik az A2 is. 100 000 Ft beruházással 4 Ft-ról 3 Ft-ra.

    Amúgy az A2-re csak a töltőt szabad kötni?

    Azért én úgy vélem, hogy itt sokan a megtérüléssel elég érdekesen számolnak. Pl nappali áram költséggel számolnak fűtés kiváltást... miért is nem G vagy H tarifával? ... kognitív disszonancia. (mondom úgy, hogy az én rendszerem 3.3M volt még 2014-ben. Azóta annyit sem termelt, amennyit estek az árak... szóval utólag nem volt racionális üzleti döntés. És akkor még az esetleges kamatokat bele sem kalkuláltam... nehéz kérdés ez...)

    megérne egy kalkulátort a kiszámoló blogra.... :D

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

Új hozzászólás Aktív témák