Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz Zozzant #28831 üzenetére

    Sajnos ezt bukod.

    Ebben a helyzetben nem tudsz mit csinálni. Ha megfeszülsz sem fognak neked igazat adni.
    Anno egy barátom a totál átvágásnak számító 128GB-os pendriveból rendelt 3 darabot. (szinte semmi eBay tapasztalata nem volt és kérdés nélkül beleugrott)
    Az eladó egy nap alatt eladott belőle több száz darabot, majd a profilja felfüggesztésre is került. Persze hamis pendrive-ok érkeztek, kb 1GB kapacitással. A barátom először próbálkozott az eladónál, de semmi választ nem kapott. Majd indult a claim, aminek során már odáig jutottak a PayPal-el, hogy fényképet kellett küldeni, hogy a termékeket megsemmisítette (darabokra törte). Gondolta a barátom, hogy most már egyenesben van és most már fizetni fog a PayPal, mert az biztos volt, hogy az eladó nem. Erre a következő levélben az jött, hogy elutasították a claim-jét. Próbálkozhatott ezután mindennel, többször beszélt telefonon a PayPal-el, írt leveleket, de nem kapta meg a pénzét. Gondolom a PayPal nem akarta állni annak a több száz hamis terméknek az árát amivel a csaló becsapta a vevőket.
    a barátom betudta tanulópénznek azt a 14k-t amit bukott az üzleten.

    Érdekessége a történetnek, hogy a Vaterán akkoriban több ilyen pendrive felbukkant, amiket az eladók elég borsos áron adtak, írtam a Vaterának, hogy az ilyen hirdetések egyértelműen csalások, de az a válsz jött tőlük vissza, hogy nem foglalkoznak vele ki mit árul, ha nem törvénybe ütköző a termék (pl. fegyver, kábszer, stb.)

    Visszatérve a te esetedre, ez is olyan helyzet, hogy biztosan benne volt a hirdetésben, hogy akkor van pénzvisszatérítés, ha visszaküldöd a terméket. Mivel az eladó furmányosan tracking number-el adta fel a terméket, így arra nem tudsz hivatkozni, hogy nem jött meg, azt meg nem tudod bizonyítani, hogy nem az volt benne aminek kellett volna. Ez egy jól kitalált csalás volt.

    Azonban nem tudom mostanában miként megy az eladó számára a vételár kifizetése. Decemberben vettem egy telefont USA-ból 50k értékben. Miután megjött az eladó kérte, hogy értékeljem mielőbb, mert csak akkor kapja meg a pénzét, addig zárolva van. Majd kérte, hogy írjak egy levelet a PayPal-nek, hogy megkaptam a terméket és feloldhatják a zárolást, mert a pozitív értékelésemtől függetlenül nem akarják feloldani a pénzt. Megírtam a levelet, ezután megkapta a pénzét. Lehet, hogy egy bizonyos összeghatár felett zárolják a pénzt addig, amíg nem bizonyosodnak meg róla, hogy a vevő megkapta a terméket? :F

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák