Új hozzászólás Aktív témák

  • muranyig

    tag

    Erre esetleg valaki valamit? 😊
    Sziasztok, azért írok ide, mert hátha valakinek már volt hasonló tapasztalata, vagy tudja mit kell tenni abban az esetben, ha egy garanciális javítás már-már indokolatlanul hosszú ideig zajlik.
    2016.11.11.-én adtam le szervízbe P3S-omat, mert nem mindig talált műholdakat, illetve a hatótáv is érdekesen alakult... a mai napig semmi infóm nincs, hogy mikor lesz kész, kapok újat, javítják???? (kb 3 hete hívtam fel őket, hogy mizu, és azt a választ kaptam, hogy ki lett küldve a DJI gyárba, mert ott megtudják javítani, és majd értesítenek, hogy mikor lesz kész. 12.08-án a gari is lejárt.) Ennyi ideig még soha nem volt egyetlen műszaki eszközöm sem szervízben. Érdeklődnék, hogy ilyenkor van vmi szbály, hogy mennyi időn belül kell kijavítani, ha ez nem lehetséges újat adni, vagy netán a pénzt visszadni? Mvel tudnék érvelni a boltban, hogy legyen már valami!?

Új hozzászólás Aktív témák