Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chester91

    senior tag

    válasz DonMaster #41507 üzenetére

    A garantált megvan, így hibát telefonon nem rögzítenek, csak e-mail-ben (ami megvolt, kijöttek, a switch-nél mókoltak valamint, és lezárták a hibát), ami azért is érdekes, mert egy másik szolgáltatónál dolgozom jelenleg, ott is a hd vonalon, és nálunk akkor is lehet hibát felvenni, ha csak 5 mb/s-al kevesebb az ügyfél által mért, mint a maximális....na mindegy. A router gigás, N750 TP-Link (lakótársam szokta mókolni, ddwrt van rajta, annyira még nem másztam bele a router képességeibe, csak annyira, hogy 5 ghz-en mennyi a névleges maximális sebesség). Majd reseteljük, és újra felkonfigoljuk a routert. Még egyszer e-mailben bejelentettük, ha nem változik, akkor megyünk a 200-as csomagra, mert felesleges az 500-asért fizetni, ha rosszabb napokon a 200-at hozza, és éppen hogy eléri a 300-at. Mind a két pc (asztali és laptop), amivel teszteltük, gigabites lannal bír, átlagban 300-330-at dobott (utolsó mérésen 215 lett), felfele 210-220 között.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

Új hozzászólás Aktív témák