- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen NAS-t vegyek?
- Hálózatokról alaposan
- Disney+
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
chester91
senior tag
válasz DonMaster #41507 üzenetére
A garantált megvan, így hibát telefonon nem rögzítenek, csak e-mail-ben (ami megvolt, kijöttek, a switch-nél mókoltak valamint, és lezárták a hibát), ami azért is érdekes, mert egy másik szolgáltatónál dolgozom jelenleg, ott is a hd vonalon, és nálunk akkor is lehet hibát felvenni, ha csak 5 mb/s-al kevesebb az ügyfél által mért, mint a maximális....na mindegy. A router gigás, N750 TP-Link (lakótársam szokta mókolni, ddwrt van rajta, annyira még nem másztam bele a router képességeibe, csak annyira, hogy 5 ghz-en mennyi a névleges maximális sebesség). Majd reseteljük, és újra felkonfigoljuk a routert. Még egyszer e-mailben bejelentettük, ha nem változik, akkor megyünk a 200-as csomagra, mert felesleges az 500-asért fizetni, ha rosszabb napokon a 200-at hozza, és éppen hogy eléri a 300-at. Mind a két pc (asztali és laptop), amivel teszteltük, gigabites lannal bír, átlagban 300-330-at dobott (utolsó mérésen 215 lett), felfele 210-220 között.
„Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest