- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
palimre
csendes tag
válasz palimre #34206 üzenetére
Ígéretemhez híven beszámolok a Digi előfizetéses LG televíziómon naponta megjelenő zaklató figyelmeztetésekről arról, hogy módosultak a csatorna beállítások.
Július 13-án elküldtem a következő kérdést a Digi-hez:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
"Az Önök előfizetője vagyok. Jelenleg egy LG Led TV-n (32LN570R) nézem a műsorokat.
Egy ideje szinte minden nap megjelenik a készlék bekapcsolásakor,a következő üzenet: "A csatornák kiosztása részben, vagy teljesen módosult. Szeretné elindítani az automatikus hangolást?" Természetesen nem szeretném, hiszen annak idején nem kis munkával állítottam be a csatornáim sorrendjét az általam kívántra. Látom, hogy 1-2 csatorna módosult, de olyanok, amelyek nem nagyon érdekelnek, így egyelőre nem kívánok foglalkozni vele.Kérdésem, hogy mi a módja annak, hogy ne kapjam a csatornakiosztás módosulásról szóló értesítéseket?"
És csodák csodája, nem kellett 1 hónapig várni a válaszra, már július 28-án - 2 hét elteltével - megérkezett egy érdekes válasz. Az elején leírtak néhány adatot a törvényi előírásokról (azt nem másolom ide), majd:
"Kérjük legyen szíves lefuttatni televízió készülékén egy automatikus csatornakeresést, finomhangolást.
Amennyiben a jelenség ezt követően is tapasztalható a leggyorsabb ügyintézés érdekében jelezze felénk hogy rögzíthessük és
továbbíthassuk bejelentését területileg illetékes munkatársaink felé. Kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére
a 1272-es számon.Digitális készülékét kérjük az alábbiak szerint hangolja újra:
-Frekvencia: 114.5 MHz - 858 MHz
-Konstelláció 256 QAM
-Szimbólumsebesség 6900 (közszolgálati csatornák esetében 6000)Aktuális digitális csatornakiosztásunk hatályos Általános Szerződési Feltételeink 'E' mellékletében tekintheti meg.
http://digi.hu/sites/default/files/ASZF/e_melleklet_uj_ktv_csatornakiosztasok_javitott.pdfAbban az esetben ha a későbbiekben bármilyen jellegű problémát tapasztal, kérjük jelezze felénk e-mailben vagy a 1272-es telefonszámon.
Munkatársaink a nap 24 órájában állnak rendelkezésére.Köszönjük együttműködését"
Tehát amit válaszoltak, az nem volt válasz a kérdésemre. Viszont még a válasz megérkezése előtti napokban megszűnt a naponkénti figyelmeztetés, aztán két hét távollétem után hazaérve továbbra jelentkezik. Ami megnyugtató. Lehetséges, hogy mégiscsak állítottak valamit a rendszeren?
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest