Új hozzászólás Aktív témák
-
Fricu
tag
-
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128824 üzenetére
olcsóbb is a dízel, de könnyen iszonyat ráfizetés lehet a vásárlásból. Főleg ezekat a tizenével autókat már kihajtották, elég csak egy kettőstömegű hibára gondolni, már nem leszel boldog utána,a nagynyomású rendszerről nem is beszélve, mert az ie egyszer bekarcol és rossz esetben nálad.....
Kívánom, hogy járj szerencsével, ha dízel autót veszel, mert ahhoz az is kelleni fog, nem csak a vételár! -
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128822 üzenetére
Beszélgetésünk után érdekes látni,hogy ezek születtek, de gyanítom utána kerestél/kérdeztél, s szívesen beszélnék azon emberekkel, akik alapján ezek kerültek be. Mert tanulni nem szégyen.
Rossz autó nincs, csak rossz gazda, ez tény.
Saját tapasztalattal kaptál olyan érveket (persze nekem évi 80 ezer km felett), hogy jelenleg nem értem, de járj szerencsével.
Bármiből lehet jót, s rosszat is venni, egy feliciara is lehet költeni 300 ezret."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128828 üzenetére
De 1 milliós kategóriában nem lesz kisköbcentis turbós benzinesed, így az nem fenyeget! 2010-ig lehet jó szívó benzinest venni, amiben nincsenek ezek a nyalánkságok, bár mondjuk generátor hiba az pont unisex.
De továbbra is azt mondom, hogy tizenéves dízel 1 milliós kategóriában időzített bomba, mondom annak ellenére, hogy 2,5 éve vettem egy akkor szűk 5 éves 1,6tdi motoros skodát, ami azóta is megvan, hibátlan, de ez újabb és ismerőstől lett véve, ebben kettőstömegű nincs, DPF és nagynyomású rendszer van, de még kopp-kopp nincs vele gond. De árban a duplája..... Vehetsz 1,5 dci-t renaultban, az keveset eszik, ha szerencséd van, akkor még be is jöhet. Vehetsz lagunát 2literes dci vel, de annak a fogyasztása inkább 6 vagy a fölött van, a szívóbenzin meg 7-8 ugyanolyan használat mellet.... Opel cdti motorjai is takarákosak, de mindegyik lehet jó amelyik karbantartására időt és pénzt fordítottak, egyébként iszonyú taposóakna tud lenni.De mint írtam, tied a válsztás lehetősége, de dízelnél minimum legyen még ennek a keretnek a fele zsebben, ha megbízhatóan használni is akarod a verdát.
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128830 üzenetére
Nem is feltétlen erről szólt a dolog, a 20 éves bmwről, sőtt. Nekem az a saját, teljesen elfogult véleményem volt, amit úgy gondolom tapasztalat alapján alátámasztottam. De ez csak egy.. A többi, ami ezek szerint mondtam, nem maradt meg.
S mondom, nem azt mondtam, hogy bármelyik autó rossz, itt felhasználó hiba van legtöbbször, s nem gépészeti probléma (jópár dolgot leszámítva).
Én mindig úgy vásárolok autót, ha tudom mit akarok, s nem ekkora listával, azon autókat kik vásárolhatták. Ez még mindig bejött, s ettől jobb tanácsot nem lehet adni szerintem.
Próbálj igényre szűkíteni, de igény alapján amire kell, sosem volt több két autó típus/párka. Ameddig ez nem alakul ki, addig nehéz lesz dönteni.
Van aki a paprikás krumplit kedveli, valaki a tojásos lecsót, avagy csülök pörköltet. Az nem mindegy, hogy mennyiből állnak ezek össze, bár mindből jól lehet lakni, valameddig.S aki azt mondja, hogy ilyen összegért érdemes dízelt venni, akkor vegyen, ki lehet fogni. De gyanítom nem 1 millióért vette senki sem, s nem ilyen idősen. Főleg nem évi 40 ezerre..
Ugyanakkor mindenki azt csinál amit akar, ha rám hallgat, s ez nem neked szól..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
-
wwhy
veterán
válasz Zola007 #128834 üzenetére
Lagunának sokk elektromos nyűgje van, mint ahogy Mégane-nak is. Ismerősöm elég roller volt, örült, hogy eladhatta a Lagunát, másiknak viszont még ma is tökéletes a kacsaseggű Mégane-ja. Dízelt felejtsd el, hacsak nem számlával igazolják a/pl porlasztócsúcsok cseréjét és hasonló finomságokét. Ezeket nem gyertya-olaj árban kellene cserélni.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128834 üzenetére
Erre mondtam nagyon jó példát, de ide nem írom ki. S jelzem, én csak a 12 éves tapasztalat alapján mondom ezt, s nem tovább.
Benzin közvetlen befecskendezés kb kilőve, senki nem tartotta karban ezen vételárú autókat. Ugyan ez a dízelre igaz, ezen vételárban, mármint magasnyomású terén.
1.6tól 2.0ig elég sok autó típust felsoroltam, s benzint. Igen, szóljatok rám, de én szervízelek, s használom is.
1 millió pont azon összeg, amiért lerúgott dízelt, vagy lerúgott közvetlen turbost lehet venni, de vannak kivételek. S ez nem márka függő.
S visszatérek, hogy vitát is keltsek, bár nem ez a lényege. Mennyibe kerül általánosan egy bemért porlasztó, injektor, egy copmuter, egy magasnyomású (akár benzinesbe is), egy fékbetét, egy fétárcsa, egy hűtő, egy ablakemelő, stb stb.. valamely autóba. S ezek kopóalkatrészeknek lehet mondani, jelenlegi újkori autókban.
Akár újonnan, akár bontottan. Ha választok mondjuk akár egy márkát, ki az aki ért hozzá? Értem én, hogy Debrecen, de vicces dolgokkal kerülnek ki ide a faluba is autók, mert a márkaszervizek nem boldogulnak vele, s nem feltétlen csak hozzám.
Csak ismét egy tapasztalat. Dacia logan, 1.5 dci. Az autó torpant, s néha leállt. Úgy adtam el, hogy motorhibás, s elmondtam mi a baja, kb az ára kellett, nem érdekelt, nem akartam használni tovább. (jó áron vettem)
Felújították a magasnyomásút, új injektorokat kapott, a tulaj háborgott, h átbasztam. Ezen összeg, 400+ volt áfásan. Majd rámenős pesti volt, visszahozta a kocsit, a javítása 10 ezer volt, ugyanis egyes indukciós jeladók nem mindig működnek jól.
Úgy válassz autót, h tudd ki tudja szervizelni, azon felül kb mind1.daa-raa: Tapasztalat, vagy mi alapján? Mert ezen téren szívesen vitába szállok.
zolikaDB: Mazda 6 sosem kapott alvázvédőt, csak kémiai kezelés a bódén, s ennyi.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128834 üzenetére
megane 3 és astra h jó lehet, csak ennyiért a meganeból a legalát vagy azt sem kapod, az astra hból viszont kifoghatsz jót.
a amzda 6 az jókora kakukktojás, az rohad mind, a dízel motorjai mondhatni az árukat tükrözi, a benzines motorjai jók, csak sokat esznek viszonylag(nem kis köbcentisek, így a 8-10 lieter reális is)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128840 üzenetére
A suzuki még mindig jó, csak ez kimaradt. Minenki ért hozzá, relative olcsó, bár elektronikusan találkoztam már olyannal, amikor a suzuki szervíz is széttárt kezekkel állt..
Relative tartós, de alkatrész ára kb a csillagos autókat jellemzi. Pont ezért, mert tartós..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
hdanesz
senior tag
válasz Zola007 #128842 üzenetére
Az a bibi, hogy 1.3-ért nem nagyon fogsz olyan autót találni ami mindenben passzol az általad leírt kritériumoknak.
Olyan nincs, hogy egy autó mindent tud. Kényelmes, jól rugózik, csendes 140-nél, keveset fogyaszt, nem több 1.3-nál és jó gumi is van rajta.Az első dolog kb. amit kereskedők kicserélnek az a gumi. Én bármelyik évszakban vettem autót, mindig téli volt rajta. Lehetőleg olyan 8-10éves legalább. Ha rákérdezel, akkor csak széttárják a kezüket, hogy így vették ők is.
Nem lehet általánosítani, de nekem az eddigi két külföldről behozott használt autóm (kereskedésből vett) mindkettő fos volt. Egyik egy VW Golf VI (egyhatszívóbenzinmibajalenneörökéletmegegynap), a másik egy Citroen C5 X7 (2.0HDi - 136LE....a legeslegjobb 2.0 HDi). Mindkettőt el kellett adnom végül....mert túl sokba lett volna javítani és nem is tudták előre a szerelők (megbontás nélkül jogosan) hogy mennyi lesz a vége.
A C5 kétszer fosta el az összes olajat. Kétszer volt hátsó főtengely szimering cserén, mindkétszer azt mondták az előző nem belevaló volt. Harmadjára már nem próbálkoztam vele. Ez mondjuk a szerelőket is minősíti..nem az autót. A Golf meg egy Debrecen-Bp-Debrecen távon megette az olaja felét. Nyáron, 35fokban elég volt neki ehhez 100-150km városban is. Több szerelőt is megkérdeztem, mindenki vakarta a fejét, illetve a költséget 6számjegyűre tette hozzátéve, hogy az első szám lehet bárhol 2 és 6-7közt.
A magyarországi autóim mind nagyobb hiba nélkül dolgoztak. Egyszer sem maradtam az út mentén és olajat sem kellett többet beletöltenem egybe sem mint benzint. Biztos lehet kintről is szép, jó állapotú autót behozni...és itthon is kifogni a fost. Nekem volt Mátészalkáról vett Citroen C5-öm, 1.8 szívó, 2002-es...lazán visszatekerték 197ezerre (257ezerről), persze ez csak vásárlás után derült ki, akkoriban még nem volt KEKKH. De! Semmi baja nem volt, attól a szomorú ténytől eltekintve, hogy kb. 3-4havonta valamelyik izzót ki kellett cserélni valamelyik első lámpában. Se szervízkönyve, se használati útmutatója nem volt...mégis jól tette a dolgát.
Eddig 8 autót vettem használtan saját részre, meg egyet faterommal közösen. Azt gondolnám van tapasztalatom ezen a téren. De minden egyes alkalommal meg tudnak lepni a kereskedők.
Szóval csak óvatosan. Azért nyitva tartom a szemem és ha látok valami érdekes autót, szólok.
Ja, még valami. Nekem 920-ért sikerült EZT kifognom. 1.4, 90LE...mi baj lehet? Közlekedőedény. 6literrel elvagyok, elég tágas is ahhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128855 üzenetére
Igen, karbantartás. Semmi több. Ezek szerint nem el lett rontva, csak oda kell figyelni,
Kb. 3 autó van, amin csak féket, meg olajt cserélek.Legalábbis én.
Bmw, Skoda, Volvo. Setöbb..
Pedig 10 év plussz távlatában, nem tudom hány tdit kellett darabokra szednem, bár sok is van belőle. De jelenleg 15 körül járok, tdi felújításban (dugattyú, hajtókar,gyűrűk,stb..). 30d-t még sosem szedtem szét, esküszöm.
Visszatérünk ahhoz, h ki tudta megvenni. Majdnem bárki, mert olcsó volt. De a 8-10 ezres olajcsere csak ér valamit.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128852 üzenetére
Igen sok flottás itthon is és kint is és 10 évesen sincs a kintiben 200e km sosem.....
Itthoni az én octaviám is 170 ezret vertek bele szűk két év alatt és semmi baja, most van benne 205e km és megy. A többi is ilyen ami flottás, csak 10 év alatt történik 1-2 dolog és a km számláló sem áll meg!H astrából is ezért is sok a dízel, illetve az ársáv miatt is, 600tól már kaphatóak a dízelei, a benzines ami talán vehető, de öreg, az 8-900ezertől 2 millióig( ).
Nálunk jelenleg 4 autó áll a kertben, az asszony egy 2004-es h astra 1,4 benzinessel jár, már 1,5 éve(semmi baja, szinte csak városi használat kb 8 litert eszik ebben az üzemben), az említett 2011-es octavia 1,6 tdi ami a családi csapatszállító(és eladó), imádom ezt az autót, de a dízelségétől félek(de gondolom ezt kitaláltad az eddigi írásaimból is), bármerre bármikor el merek vele indulni, de 2km-re munkába járni sajnálom, így az év többségét a garázsban tölti, évente 2-3x meglövő pestet és elmegyünk nyaralni, illetve ha az össz család egyszerre megy valahová(mondjuk Debrecen), vagy kell a kombisága, akkor azt veszem elő, ez a távfutó bajnok(5,5-6 liter körül eszik). A harmadik amit csak pár hónapja szereztem be a skoda kímélése végett, ez a munkába járós rövidtáv futó bajok toyota yaris 2007-es 1.0 benzin, nekem személyes kedvencem, 4 embernek van benne hely(meglepő, de 185cm-rel magam mögé be tudok ülni és nem terpeszben), csomagtartó karcsú, de rövid távra verhetetlen, igénytelen kis autó és tisztán városban 6 literrel elvan. A 4. ami a kakukktojás, mert az fater decemberben lecserélt terepjárója(ami eladó), egy 2001-es 3 literes dízel automata isuzu trooper, azt kb 1 hónapig használtam(mert fateréknál nincs hely, így nálam van és én árulom, mert fater azzal sem akar foglalkozni), használtam hogy tudjam, hogy mit árulok, megcsináltattam rajta dolgokat, nem rossz autó, mert bazira nagy, de az önsúlya üresen 2,2t és ennek a kaszninak a mozgatásához gázolaj kell, nem kevés gázolaj, januárban azzal jártam dolgozni, igaz akkor volt hó és jég is, így szinte mindig ment a 4 kerék hajtás, de valahol 15 literre jött ki ez a használat fogyasztásra, de addig is nem a skodát nyűttem, az a garázsban várta a tavaszt...
Ha a skoda véletlen elmenne(eladó, de viccmesterek jöttek eddig megnézni, körbeméri, kipróbálja, mondja is, hogy minden jó és kitol egy 400al kevesebbért-es ajánlatot, vajon akkor mennyit ajánlana, ha szar volna), de nem erőltetem a dolgot túlzottan és az isuzut is elvinnék(az eladó totálisan), akkor maradna a 2 szívóbenzin egyenlőre, max ha annyi lenne, akkor a toyota is menne és egy kombi h astra jönne helyette 1,4-1,6 benzin motorral. De a toyotát sajnálnám, volt egy yaris 1-esünk is korábban, annak a hibáit ebben már kijavították toyotáék, teljesen jó kisautó.Szóval ha valakit érdekel egy terepjáró vagy egy kombi octavia lehet jelentkezni rá, hirdetési linket tudok küldeni!
-
Laraxior
titán
válasz Zola007 #128857 üzenetére
Valamelyik szervízkönyvben be is van írva, hogy 8 évente érdemes a légzsák átvezető szalagokat cserélni a kormányban. (Laguna)
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128860 üzenetére
A légzsák nem a jelen múlik, főleg aki azt mondja, hogy a francia olasz elektronika jobban működik, azt nem fogom érteni.
BMW-t 6 henger alatt sosem vennék, mert az egy lom. Lánc szakad, bajos, az kb. nem autó. Hiába BMW (nem a márka a lényeg jelen esetben), nekem nem erről szól, hanem tudom mit hogy szervizeltem.
Francia olasz vonalat pedig elmondtam, hogy a legkisebb baj is sokba került.Laraxior: Igen, ez nem márka függő. Ugyan úgy, hogy fékolajcsere is 2 évente.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
tag
válasz Zola007 #128864 üzenetére
Én úgy fogalmaznám meg a kérdést. A fékolajat? Mert az fontosabb, mint a légzsák.
Elmondom, egyben sem. Mikor sorra cserélem a 96os benzinszűrőt, meg gázolajszűrőt, de akár 2010eseket, az is sok, holott az.. Nem a légzsák lesz a legnagyobb baj. Ha meg tudsz állni, nem kell légzsák. S a víz meg összenyomható, ugye..A vezérlés hiba, meg a nem tudok megállni, nem ugyan az. Bmwben is a 001 végű kocka kb megfő, minden nélkül.
Nem nem, közel sem, ne ezt értsd ki, sőtt, ne is a bmw-t, meg semmit, mert akkor én is manipulállak. Legyen egy szerelő, értsen hozzá, jelenleg úgy gondolom, az alapján kell már autót venni, de lehet hazudok.
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
-
adi mester
tag
válasz Zola007 #128866 üzenetére
Pár tipp:
Toyota Avensis, Yaris, Audi A3 / A4 változatai, Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira1 misit tervezel elkölteni autóra, 600 - 800 között ezeket megkapod friss műszakival (az már másik történet, hogy mentek át, de akkor is csak a friss műszakit ! ), a többit érdemes az első pár hónapban előkerülő hibákra fordítani, ne fordítsd rá az egész összeget az autóra, legyen mihez nyúlni ha kell, mert használt autónál kell, kevés őrült van, aki eladás előtt az utolsó hibát is kijavítja egy autón.
Szomszédéknál csak Avensis, Yaris, Hilux figyel.
Bátyám alatt A3-as, csapatja is neki, de még nem volt nagyobb gondja.
Citroen Xsara Picasso új kora óta egyik ismerősnél, akku, önindító, hátsó ajtó csere, meg rendszeres olajcsere.
Opel Zafira jól összerakva, tágas belső tér és a csomagtartó is elfogadható, lehajtott ülésekkel mindenképp, pályázni ajánlott.Korábbi listádhoz pár szó:
Peugeot 407 benzin / dízel
- ajánlott lehet, 206 - 307-esek elpusztíthatatlanokFiat Bravo 2007-től dízel
- Punto / Brava / Bravo 2003-ig kuka, felette nem ismerem, de én nem vennék Fiat-otRenault Laguna 3 2008-tól dízel
- ajánlott lehet, de motorra, felfüggesztésre figyelni kell és örök életRenault Megane 2 vagy 3 benzin / dízel
- Megane 2-t láttam már megszorult motorral, el is bontottukOpel Astra H dízel - úgy tudom, 2 literesek a legnagyobb motorok Astra H-nál, de lehet hogy én tévedek.
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
nagyúr
válasz Zola007 #128866 üzenetére
Sajnos az ABS kocka az szériahiba, Swift-eknél és SX4-nél is.
SX4-ben ültél is már? Én 190+cm magasságommal nem sok kis-közép kategóriás autóban férek el ilyen kényelmesen. A kis csomagtér nem érv, lehajtott hátsó üléssel szállítottam már mosogatógépet, fotelágyat... Bekapcsolt klíma mellett nem erőlködik pályán sem, kb 0.5l plusz fogyasztást okoz, vagy még kevesebbet. 13 éves az enyém, és még nem kellett tölteni benne a klímát. Féltengely gumiharangon kívül egy db. lambdaszonda és egy törött rugó lett benne cserélve, még egy izzó sem égett ki, minden gyári benne.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #128875 üzenetére
Prius mivel hibrid, így automata a hajtások miatt is!
Az auris jó lehet, csak drága, de a yarisokból kiindulva megbízható technika, de városban úgy tudom, hogy azok is zabálnak, ha meg valaki elfelejt időben olajat cserèlni ès beèg az olajlehúzó gyűrű, akkor zabálja az olajat.... -
adi mester
tag
válasz Zola007 #128877 üzenetére
Avensis-el óvatosan, marha hosszú, majdnem mint a Xantiám. A Picasso / Zafira sokkal rövidebb, bár tény, hogy úgy néznek ki mint két szappantartó. Helyre viszont sem az utastérben, sem a csomagtartónál nem lehet panasz.
Pályás autó nem árt ha nagy, nonszensznek hangzik, de Audi, BMW, Mercedes szentháromság ami pályára termett, csak sajnos sok olyan tulaj van aki bunkó / széthajtja őket.
Ha pálya mellett város is jön, lehet szó Ford Focus / Mondeo / Skoda Octavia, kombóról is, alkatréz van hozzájuk dögivel, bár egyiket másikat már eltemettétek a hozzászólásokban.
Érdemes lehet autóbérlésen is gondolkodni, autóba be a városban körbe - körbe kipróbálni, aztán ha valamelyik tényleg össze van rakva, mehet a pályára és már meg is van vele a saját tapasztalat, mennyire kényelmes / húz / fogyaszt. Ha egy autót rondának / kényelmetlennek találsz a próba alatt, már ki is van húzva a képzeletbeli listáról.
Bárhogy is döntesz, picit nagyobb motort, klíma / tampomat / vonóhorog kell hogy legyen, a többit úgy is az dönti el, melyiket szeretted vezetni is.
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
adi mester
tag
válasz Zola007 #128902 üzenetére
5 db Fekete Laci minimum 12 személyes kisbusszal járna, vagy legalább tehervagonnal.
Picasso / Zafira nem olyan nagy, pl egy Astra H semmivel sem rövidebb, mint egy Zafira, valamivel alacsonyabb, de ott inkább a forma becsapós. A lanossal mázlid volt, egy rozsdás alvázas Lanos tud azért hajlani szerintem.
Swift1 / Twingo kombót meg a menetszél is az emberre hajtogatja, 2. autónak városba viszont hibátlan választás, 30 - 40 km-el való koccanásból még ki tud szállni belőlük az ember.
Ati012-nek anno volt Peugeot 307-ese, évjáratot meg nem mondom, 1.4 HDi motorral, katalizátor nélkül, 3,8 - 4,2 között ment kint és városban, több hónapon keresztül vezette a tankolási listáját. Hely volt benne, de ha valami tönkremegy benne, az drága mulatság, tán a váltóra magában kellett volna költenie 80-at használtan.
307-esekből van nagyobb motorral is szerelt példány, pályára jó választás lehet és sárvédőív rozsda nincs, műanyagok a borító elemek többsége. Alvázra viszont figyelni kell.
Ott lehet még a Polo IV, Rábén ismerősöméknek az volt, vacak utakon nagyon szidták a futóművet, minden kátyút átengedett, de nagy szervizzel nem volt gondjuk, legalább is ahogy tudom. '97-es Polo III 1.6 kombit hajtottunk mi is, munkásautónak jó, pályára már más kérdés.
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
Manitou
addikt
válasz Zola007 #128902 üzenetére
7. generációs Honda Civic sedan 1,6-os (110 LE Vtec motoros) benzines? Pl 2003-2006-ig van a faceliftes változat.
450 literes csomagtér, meglepően tágas beltér, jó törésteszt, jó fogyasztás (5,3l /100 országúton, városban is max 8,5 körül eszik rövidtávazva) 9,2s alatt lépi a 100-at , szóval kellően dinamikus egy szívó 1,6-hoz képest. Ami viszont nincs benne az a tempomat. Eladó sajna nem sok van belőle.
Ha tempomat fontos, akkor a 8. gen sedan 1,6 vagy 1,8 benzines se rossz, de az árban már kicsit más kategória.[ Szerkesztve ]
-
headhunter
addikt
válasz Zola007 #129143 üzenetére
ALDI vagy LIDL?
Kedden megyek Debrecenbe, melyik üzletbe lenne érdemes megnézni? (Megmaradt készlet)
ALDI:
4000 Debrecen Park Center, Kishatár út 9/A H-Szo: 7-20, V: 8-18
4030 Debrecen Ozmán utca 1. H-Szo: 7-21, V: 8-18
4032 Debrecen Ötvenhatosok tere 5/b. H-Szo: 7-21, V: 8-18
4032 Debrecen Vincellér utca 5. H-Szo: 7-21, V: 8-18
4030 Debrecen, Plaza Péterfia u. 18 H-Szo: 7-21, V: 8-18LIDL:
Debrecen, Balmazújvárosi út 7.
Debrecen, Derék u. 31.
Debrecen, Faraktár u. 58.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz Zola007 #129263 üzenetére
Nagyállóval szembe van egy fotós bolt, képeket lehet ott nyomtatni, plusz csinál igazolvány képeket, rólam illetve az ismerőseimről mindig normális képeket csinált. Esetleg ott lehetne megpróbálni.
Ahogy van a buszmegálló a börtönnél, ott azon az üzletsoron (ahol van az írószer bolt is).
-
Cs1csó
félisten
válasz Zola007 #129712 üzenetére
Érdekes kivétel, a kerekének az átmérője kicsi - ami a rossz utakra nem jó - de elég vastag, széles ahhoz a gumi, hogy mégis megbirkózzon vele. Lehetőleg ne a legkisebb leggyengébb változatot válaszd de nem is legnagyobbat ami szinte már nagymotor kategória hanem valami közepeset. Egyik ismerősömnek robogója van de bazi nagy - ő 150kg de simán viszi, hasít vele -
Egy két robogónak egy FAT bike-nál is vastagabb a gumija.
[ Szerkesztve ]
-
nakrisz
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Max
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Hardcore café
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Minden ami hőszivattyú
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Family Link
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest