Új hozzászólás Aktív témák

  • callmeakos

    veterán

    LOGOUT blog

    Meglehetősen pozitív élményem lett a Curve-el kapcsolatban, habár nem annak indult.

    Szóval sokakhoz hasonlóan én is megszívtam a koronavírus miatt és egy kiadós munkahelyleállással nézek farkasszemet, ezért töröltem mindenféle extra feliratkozást, meg ilyesmit, ebbe beleszámítva a Curve Metalt, mivel utazgatni egy hosszú ideig nem fogok, így gyakorlatilag felesleges volt fentartani a Metalt, így vissza akartam térni a Blue-ra. Írtam is egy emailt 2 napja erről, illetve hogy ha tehetik vegyék figyelembe ezt a kutya helyzetet. A válasz picit meglepően egy teljesen generic gépi válasz volt, hogy persze megteheteted, de ki kell fizetni a idő előtti demotálás díját ami 50 font. Erre válaszként finoman éreztettem velük hogy nyílvánvalóan olvastam a használati feltételeket, és nem jókedvemből akarok lemondani erről a dologról, illetve egy picit erősnek érzem ezt a kötöm az ebet a karóhoz meg a szabályozhoz egy olyan időszakban amikor emberek sorra veszítik el a munkályukat, illetve még az olyan kapzsi és visszafizetésekben eléggé szigorú bank és hitelkártyaintézetek is elnéznek a késői visszafizetések ügyében, csak hogy segítsék az embereket.

    Szerencsére erre a válasz már jóval emberibb volt, és visszatesznek a Blue csomagba, és elengedik ennek a visszalépésnek az extra díját, illetve elméletileg még a fix első 6 hónapból fentmaradó havidíjat is visszautalják, ami egy nemes gesztus. Azért ez így jól esett, és hatalmas piros pont ennek a sokat szidott costumer service-nek. Csak azért érzem pazarlónak hogy ehhez új kártyát fognak küldeni, így 3 hónapon belül ez lesz a harmadik kártyám amit használnom kell, illetve gondolom ha visszatérek a Metalra akkor egy újabb kártya fog jönni.

    All→M8

Új hozzászólás Aktív témák