- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Asustor NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple TV+
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fél év Blue használt után nagyon meg voltam elégedve a kártyával és a szolgáltatásokkal ezért pár napja upgradeltem Metal-ra, ami ma meg is érkezett. [kép]
Rettenet prémium érzetű maga a kártya aminek a legfurább érzete hogy egy káryához képest nehéz. Rendesen fogni kell hogy ki ne essen az ember kezéből. Viszont ahogyan hozzám került az nem volt egyszerű. Le is írom, ha esetleg más is hasonló cipőben járna ha bevezetik végre otthon a szolgáltatást.Vasárnap este csináltam meg az igénylést az alkalmazásban. Ugye a Metalnak 15 font a havidíja, de évre lebontva is lehet fizetni, ekkor 150-et kell (így lehet spórolni egy év alatt 30-at), illetve a postázási és számlázási címet kellett megadni. Mivel én a Blue igénylés óta költöztem egyet, így új címet kellett megadni, amit meg is tettem, és figyeltem is rá hogy ez meg legyen, mert nem akartam galibát abból ha esetleg a régi címre menne ki. Igénylés után meg is jött az hitelesítő email, azonban valamiért a drága jó alkalmazás nem jegyezte meg a címmódosítást, és mivel nem láttam opciót a módosításra, így azon nyomban írtam egy emailt a supportnak hogy változtassák meg mielőtt kiküldik a kártyát. Meglepetésemre már másnap reggel válaszoltak, és egy adategyeztetés utá délutánra már el is lett intézve a módosítás. Legalábbis ezt írták. Merthogy tegnap este felvett facebookon a régi lakótársam és írta hogy jött egy "csomagom", és amikor megláttam a fekete dobozt egyből tudtam hogy a kártya lesz az. Úgyhogy volt egy felesleges utam keresztül fél Londonon. Úgyhogy ezért jár a dádá és a fekete pont a supportnak. Ráadásul a szolgáltatásokkal is kavarás van. Egyrészt nem láttam részletezve hogy például a gadget insurance-t milyen esetekben lehet igénybe venni (összeghatárt láttam), másrészt a LoungeKey (reptéri lounge) regisztráció sem megy még, mert azt írja hogy ez a káryta nem vesz részt ebben a programban, ami elég fura.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
-
-
Van valahol infó arra vonatkozólag hogy a Curve jelenleg mennyiért vátja forintra a fontot?
All→M8
-
-
Több mint fél éve használom a kártyát és a szolgáltatásokat mindenféle gond nélkül, de az utóbbi időben tényleg egyre több probléma üti fel a fejét nálam is. Legújabban a back in time funcióval lett bajom, mert tegnap véletlen elfelejtettem két fizetés között váltani a kártyák között és véletlen azzal fizettem amelyel nem kellett volna, és habár volt rajta pénz, de azt utalnom kell hétfőn, így alkalmaztam a back in time-t. Természetesen nem jött be, a hitelkártyámra amelyre kértem a átutalást megjelent a kérdéses összeg, de bankkártyámról amellyel eredetileg is fiezettem nem tűnt el a terhelés. Úgyhogy most írtam a supportnak, kíváncsi vagyok mi lesz. Nem egy eget rengető pénzől van szó, csak nem akarok extra köröket futni hogy visszapótoljam a hiányzó összeget a bankkártyámról. Teszem hozza hogy ha rámegyek az alkalmazásban erre a tranzakcióra, az jön fel hogy a hitelkártyám és a hitelkártyám között volt a pénzmozgás, a bankkártyámnak se híre se hamva, ami nettó röhej [kép]
Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hoyg pár hete volt már problémám refunddal csak én hülye akkor nem írtam egyből a supportnak, elkönyveltem bukóváinak. Annyi volt hogy egyik éjszaka rendeltem taxit amelynek díját foglaláskor azonnal ráterhelik a számládra, azonban a sofőr hívott hogy még nem fejezte be az aktuális fuvaját és ha nem akarok fél órát várni, inkább mondjam le a fuvart és kérjek egy másikat. Ilyenkor megy azonnal a refund, de természetesen akkor nekem nem jött. A Curve akkor csak annyit írt hogy declined, de a terhelés a bankszámlámon ennek ellenére ott volt és máig ott van, úgyhogy nem értem. Ezzel már nem akarok foglalkozni, elég ha csak a back in time hülyeséget ismerik be és javítják ki.
All→M8
-
-
Érdekes adalék, ezt például nem is tudtam. Szóval ma foglaltam hotel szobát márciusra, viszont az ár angol fontban volt megadva. Igaz hogy az oldal említette hogy helyi pénznemben fogja váltani az összeget, azt viszont nem tudtam hogy a Curve ebben az esetben is a közép árfolyamot fogja használni, azt hittem hogy ez csak a pénz felvételnél érvényes csak. Igy a Curve meg spórolt nem egy elhanyagolható összeget.
All→M8
-
Meglehetősen pozitív élményem lett a Curve-el kapcsolatban, habár nem annak indult.
Szóval sokakhoz hasonlóan én is megszívtam a koronavírus miatt és egy kiadós munkahelyleállással nézek farkasszemet, ezért töröltem mindenféle extra feliratkozást, meg ilyesmit, ebbe beleszámítva a Curve Metalt, mivel utazgatni egy hosszú ideig nem fogok, így gyakorlatilag felesleges volt fentartani a Metalt, így vissza akartam térni a Blue-ra. Írtam is egy emailt 2 napja erről, illetve hogy ha tehetik vegyék figyelembe ezt a kutya helyzetet. A válasz picit meglepően egy teljesen generic gépi válasz volt, hogy persze megteheteted, de ki kell fizetni a idő előtti demotálás díját ami 50 font. Erre válaszként finoman éreztettem velük hogy nyílvánvalóan olvastam a használati feltételeket, és nem jókedvemből akarok lemondani erről a dologról, illetve egy picit erősnek érzem ezt a kötöm az ebet a karóhoz meg a szabályozhoz egy olyan időszakban amikor emberek sorra veszítik el a munkályukat, illetve még az olyan kapzsi és visszafizetésekben eléggé szigorú bank és hitelkártyaintézetek is elnéznek a késői visszafizetések ügyében, csak hogy segítsék az embereket.Szerencsére erre a válasz már jóval emberibb volt, és visszatesznek a Blue csomagba, és elengedik ennek a visszalépésnek az extra díját, illetve elméletileg még a fix első 6 hónapból fentmaradó havidíjat is visszautalják, ami egy nemes gesztus. Azért ez így jól esett, és hatalmas piros pont ennek a sokat szidott costumer service-nek. Csak azért érzem pazarlónak hogy ehhez új kártyát fognak küldeni, így 3 hónapon belül ez lesz a harmadik kártyám amit használnom kell, illetve gondolom ha visszatérek a Metalra akkor egy újabb kártya fog jönni.
All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen