Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz Laby #292 üzenetére

    Semmi gond nem lenne ezzel, ha az SBMM azt csinálná, ami a dolga. Egyértelmű, hogy a kezdőknek / gyengébb játékosoknak kell az az ernyő és segítség, amit egy jó SBMM nyújtani tud - és valljuk be azon a szinten, ahol én is érzem magam (tapasztalt, de teljesen átlagos, mezei játékos, korosodó reflexekkel) nekem is éppúgy elkel ez a fajta segítség.
    Épp csak ez az SBMM (és most csak az MW2019 -éről beszélek, a CW és a Vanguard féle csodát nem próbáltam annyit, hogy véleményem legyen róla) nem ezt csinálja, és nem is jó. De szerintem ebben (és ha jól veszem le a többiben is) kb egyetértünk.
    Mindenesetre meg lehet szokni, lehet hozzá alkalmazkodni.
    Amennyire én látom, ez a rendszer nem (csak) a képességek szerint rangsorol, hanem a pályán teremt olyan helyzeteket, amik épp kedveznek vagy nem kedveznek a játékosnak, attól függően, hogy az melyik fázisában van az SBMM "hullámnak".
    Meccs közben nemigen lehet mit kezdeni azzal, amikor ötödszörre is pont az ellenfél (nem egyszer ugyanazon ellenfél...) tűzvonalában respawnoltat (hadd legyen boldog a kezdő barátunk), és hasonló nyalánkságok. De fel lehet ismerni, mikor van "büntetőmeccs", és ki lehet lépni. Öt - hat ilyen meccs után elmúlik a "rontás", és jön kb ugyanennyi "táltos" meccs. Ez sem feltétlenül élvezetes, néha már én szégyellem, miket bead a rendszer hosszabb szívatás után (látom, hogy egy méterrel az illető mögé lövök, miközben fedezékbe ugrik, de csak meghal...), de hát ez ilyen. Ezzel kell játszani, ha ezt dobta a gép.
    Ez persze magánvélemény, a valóság ettől eltérhet :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés