-
IT café
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Várjuk.
CW és Vanguard engem nem tudott behúzni, azóta is az MW2019 -nél maradtam, ha COD.
Ha számomra fele akkora pluszt ad az MW 2019 -hez, mint anno az MW2 a MW -hez képest (szubjektív), akkor megvettek kilóra. A trailer elsőre tetszett (kicsit rövid , és még nem tudom, mit várjak a kartelles háttértől ) Néhány karakter ugyan tényleg fura az eredeti MW2 fanoknak (pl nekem, pl Ghost, Soap), de egyrészt nem a régit kell egy az egyben keresni benne, másrészt azért a 2019 -ben is voltak olyan skinek, amik kielégítették az ilyen irányú hiányérzeteket (megszavazom, hogy idővel itt is lesznek). Emiatt semmiképp sem húznám le az eddig látottakat. Az SBMM -et pedig nézzük meg először, hogy sikerül - majd korholjuk, ha megérdemli. A 2019 -é olyan, amilyen, de ettől függetlenül nem kérdés, hogy szükséges egy jó balansz rendszer.
Egyelőre várós - előrendelős lesz.
A gépigényre kíváncsi leszek - a PS -el nem nagyon akaródzik megbarátkozni FPS fronton, valahogy nem jön be a kanapén COD -ozós feeling, hiába próbálgatom. Most, hogy normalizálódnak némiképp a VGA árak, lehet, mégis befrissítem a PC -t is inkább, ha a régi vas már nem bírna vele. -
Acheron
őstag
Találtam egy szösszenetet (a bevágott játékmenetek még az első részből lehetnek)
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Szellem. #134 üzenetére
Pont ezen (gépigény) gondolkoztam, most, hogy megnéztem ezt a gameplay -t
Bizony, hasznos lenne mielőbb megtudni. Tartok tőle, hogy nálam a proci és a VGA sem fog már a recommended -be beleférni. De októberig még azért van idő építkezni (jah, csak cash is legyen ).
#133oriic: Tetszik! Itt - ott mintha MW - Crew Expendable és MW2 - WetWork áthallásokat is éreznék - nem lennék meglepve, ha konkrét pályaelemek is fel lennének használva ezekből (a régi - új játékosok rögtön ismerősnek éreznék a terepet). A hangulat is hasonló! -
Acheron
őstag
válasz Szellem. #248 üzenetére
A Steam és a Battle.net között szerintem nem lesz különbség - így amelyik tetszik. A játék, a szerverek ugyanazok lesznek. Én a magam részéről biztos, hogy visszatérek a Steam -re, az MW2 után hagytam ott (kényszerből), örülök, hogy most az MW2 -vel térhetek vissza (szabad választásból). Remélem, ugyanannyi órát tudok majd belerakni ebbe az MW2 -be is, mint a régibe - az eddigiek alapján nagyon várom. Néhány pálya nagyon hiányzik a régi MW2 -ből, és bár tudom, hogy ha lesznek is, át lesznek alakítva, de azért nagyon várom pl a Terminal -t, a Wasteland -et, az Afhgan -t - no és persze bízom benne, hogy hasonló minőségű új pályákra is lesz erő és akarat (isten ments, nem a régi MW2 -t várom vissza 1:1).
De a hangulatát azt igen![ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
No de mi a plattform váltás ez esetben?
Itt PC -ről viszed / vinnéd (?) PC -re, vagyis a plattform marad ugyanaz.
A szolgáltató változna: Battlenet -> Steam
Btw - jelenleg ha pl MW2019 -et használnám PC -n és PS5 -ön egyaránt, a PS -en is megjelennének a PC -n meglévő pontjaim? Avagy nem? (PS -re nem tettem fel eddig, és most csak ezért nem is tenném fel) -
Acheron
őstag
Közben már megtaláltam. Platformok között nincs átjárás CP -okkal. És most a két PC -s szolgáltatóra is ráfogták, hogy külön platform - fiók.
Remek, van bent 5700 CP -m (cirka 45 EUR - 17 - 18e HUF).
Most akkor vagy kidobom, vagy maradok a BattleNet -en.
Gyönyörű...
Remélem, ezt még átgondolják a kezdésig. -
Acheron
őstag
Igen, valóban mindkettő.
De sokan fognak azzal érvelni, hogy ők a játékba tolták be a "valódi" pénzüket, nem a BattleNet "platformfiókba" - és ez így is van.
Attól tartok, valami olyasmi forgatókönyv fog megvalósulni, hogy ha (egyáltalán valaha) át is lehet majd vinni a COD pontokat, az csak a játék indulása után fog megtörténni, amikorra a vásárlók / rajongók már megtették a voksukat egyik vagy másik platform (fiók) mellett.
Vagy leginkább semmikor, ahogy a PC - XBox, PS platformok között sincs megoldva.
Pedig csak akarás kérdése - az Activision fiókban pl össze lehet (és össze is vannak) linkelve az ugyanahhoz a felhasználóhoz tartozó platformok, akár a BattleNet és a Steam is.
Azon is múlhat, hogy mekkora lesz a "népfelháborodás", és hogy a botrányoktól megtépázott Activision mennyire akar esetleg egy ilyennel "jóarc" lenni. (csekély az esély).
Mindegy, én alighanem így is a Stem -en veszem meg, ott van 100+ játékom, a BattleNet -en meg ha akarnék, sem lehetne ennyi... Bár megvolt korábban is (Starcraft, Diablo -k), de csak a COD miatt használom aktívan. A BN CP -okkal meg majd lesz valami egyszer. -
Acheron
őstag
Ha így lesz, akkor az a kérdést is okafogyottá teszi. Van erről valami forrás / link / stb?
Mert azt, hogy BattleNet -ről nem lehet átvinni Steam -ra, azt még valahogy meg lehet érteni, de eddig a CP -k ugyanúgy felhasználhatók voltak a MW 2019 - CW - Vanguard játékokban, ha jól tudom, most miért térnének el ettől ugyanazon a platform fiókon belül? Ez pont az ott tartás ellen hatna.
Az összefoglaló meg nem erősített pletykái közül legjobban az SBMM változása érdekel, remélem, tényleg kezdenek valamit a mostani verzióval - enyhén szólva is kétes hatékonysággal működik. -
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #283 üzenetére
Arról több cikket is olvastam már (bár láthatóan ugyanarra a forrásra támaszkodva, így gyakorlatilag csak egy infóról van szó), hogy az Activision visszajelzése szerint a BattleNet -> Steam transzfer nem fog működni. De arra vonatkozóan nem láttam információt, hogy a BattleNet -en maradva nem kerülnének át a pontok a régi játék(ok)ból az újba. Igaz, az ellenkezőjéről sem. Én pl ezért kértem linket vagy forrást.
#284Plag: Tökéletesen egyetértünk, ezért is írtam, hogy "enyhén szólva is"
Még jó, hogy nagyon buta az alap beállítása, ugyanaz az algoritmus ismétli önmagát 4 - 6 meccsenként, így könnyen kicselezhető - amióta ezt figyelembe véve játszok, meredeken megy fel a KD arány, és jóval kevesebbszer idegesítem fel magam rajta.
#285oriic: Én ezt (CP from Battlenet to Steam) el is engedtem a magam részéről, most inkább azon megy a fejvakarás, hogy a korábbi játékokből (MW2019. CW, Vanguard, Warzone) ugyanazon a platformon (BattleNet) átmegy -e majd a pont az új MW2 / WZ 2 -be.
Nálam így is - úgy is Steam lesz, de biztos lesz, akit ez fog vissza, vagy épp ez visz át.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
RPG szinte biztosan lesz. Alap launcher, nehéz megkerülni. Kérdés, menyire használható. Anno az eredeti MW2 -ben azért művészet volt nagyobb távról eltalálni vele valamit - az MW2019 -ben viszont bármelyik ablakon be lehet küldeni 80 - 100 m -re is.
Tény, HC -n kifejezetten irritáló.
Csak úgy jut eszembe - kíváncsi vagyok, melyik részben lesz a predator / cruise missile helyett Bayraktar TB2 a választható killstreak... Ha jövőre, vagy az után modern hadviselés lesz a tematika, szerintem bekerül, beteszem ezt egy kis borítékba... -
Acheron
őstag
Semmi gond nem lenne ezzel, ha az SBMM azt csinálná, ami a dolga. Egyértelmű, hogy a kezdőknek / gyengébb játékosoknak kell az az ernyő és segítség, amit egy jó SBMM nyújtani tud - és valljuk be azon a szinten, ahol én is érzem magam (tapasztalt, de teljesen átlagos, mezei játékos, korosodó reflexekkel) nekem is éppúgy elkel ez a fajta segítség.
Épp csak ez az SBMM (és most csak az MW2019 -éről beszélek, a CW és a Vanguard féle csodát nem próbáltam annyit, hogy véleményem legyen róla) nem ezt csinálja, és nem is jó. De szerintem ebben (és ha jól veszem le a többiben is) kb egyetértünk.
Mindenesetre meg lehet szokni, lehet hozzá alkalmazkodni.
Amennyire én látom, ez a rendszer nem (csak) a képességek szerint rangsorol, hanem a pályán teremt olyan helyzeteket, amik épp kedveznek vagy nem kedveznek a játékosnak, attól függően, hogy az melyik fázisában van az SBMM "hullámnak".
Meccs közben nemigen lehet mit kezdeni azzal, amikor ötödszörre is pont az ellenfél (nem egyszer ugyanazon ellenfél...) tűzvonalában respawnoltat (hadd legyen boldog a kezdő barátunk), és hasonló nyalánkságok. De fel lehet ismerni, mikor van "büntetőmeccs", és ki lehet lépni. Öt - hat ilyen meccs után elmúlik a "rontás", és jön kb ugyanennyi "táltos" meccs. Ez sem feltétlenül élvezetes, néha már én szégyellem, miket bead a rendszer hosszabb szívatás után (látom, hogy egy méterrel az illető mögé lövök, miközben fedezékbe ugrik, de csak meghal...), de hát ez ilyen. Ezzel kell játszani, ha ezt dobta a gép.
Ez persze magánvélemény, a valóság ettől eltérhet[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
A "big graphical improvements" jelenthet arcletépő látványt is bődületes gépigénnyel, és mérsékelt javulást is hatalmas optimalizációval a 2019 -es verzióhoz képest
Meglátjuk. Más miatt memória és proci csere egyébként is tervben van, de ha nem muszáj, az öregedő 1080 -ast még nem bántanám - bár már kezdenek élhető árba kerülni az RTX VGA -k is.
A PS5 -ös verzión is gondolkodom még (bár ott a lányommal meg kell küzdenem néha a gépért ), ha addig kijön a 2K támogatás, akkor még az is szóba jöhet. -
Acheron
őstag
A core mód is élhető, ha megfeleő fegyvert sikerül hozzá választani. Engem halálra idegesített, amikor át - áttértem a HC módról (amit egyébként máig sokkal jobban kedvelek), mert élhetetlenül sok találatot kellett bevinni az ellenfél elestéig. Szembetűnő volt a váltás 2019 -ben, amikor az MW2 ről tértem át az új MW -re, mivel némi túlzással az MW2 -ben megszokott Core módnak felelt meg kb az MW2019 HC módja - az MW 2019 Core pedig értelmezhetetlen volt... De lassan meg lehetett szokni.
De pl pajzs, kések, botok, húzásához a legjobb a Core mód - ezek (majdnem mind) instant ölő fegyverek, itt nagyon jól jött, hogy az ellenfélnek is négy - öt skulót kellett belém küldeni a fekvéshez - ezalatt gyakran sikerült körbefutni, lecsapni. Ugyanez HC -n sokkal macerásabb.
Másrészt olyan fegyvert választva, ami egy lövés - egy halált tud Core módban is (pl Rytec AMR robbanó lövedékkel) szintén nagyon lehet kaszálni - nyilván ezzel tudni kell célozni is, mert nagyon lassú az ADS, nagyon lassan ér célba a lövedék és tűzgyorsaságban hátrányban van a sorozatlövőkhöz képest. Ugyanígy az átlagnál nagyobb tűzgyorsaságú fegyverek is jól használhatók.
Ezzel együtt nekem is a HC mód maradt a kedvenc . nincsenek segédeszközök, nincs killcam, jellemzően egy lövés - egy halál. Ügyeskedni kell -
Acheron
őstag
Majdnem minden kategóriából tudnék sorolni olyat, ami jó, megfelelően felszerelve. Az általad felsoroltakon túl AR -k közül a CR-56 AMAX, SMG -ból az ISO drum magazine -al, pisztolyokból a Sykov, Sniperből a HDR gyakorlatilag bármilyen távról fejre 1S1K, a Rytec AMR robbanógolyóval pedig gyakorlatilag bárhova - minden testrészen ugyanakkorát sebez, tehát ha a delikvens kislábujját is megcsíped vele, atomjaira robban (utáltak is miatta sokszor - pedig nem egyszerű használni a lassúsága miatt) Szóval van lehetőség.
De azért a HC az HC -
Acheron
őstag
Killcam -ot elvileg ki lehet ütni egy escape -el, vagy a respawn -al (most hirtelen meg nem mondom melyikkel, meccs közben csak odacsapok a billentyűzetre, hogy haladjon már tovább...), ha nem akarod nézni
Engem az akaszt ki (a mai napig), hogy a meccs végével nem lehet ki -és továbblépni, még HC -n is meg kel várni a semmitmondó final kill -t vagy a play of the game -t... Hát ez már kit érdekel? Játszani jöttem, nem mozizni. Még ha többször az én megmozdulásomat vetítik is vissza - pont nem érdekel, láttam már akció közben. Inkább lehetne továbblépni a következő meccsre, hadd pörögjön. Mint anno az MW2 -ben. -
Acheron
őstag
Steam -en 17,2 GB -ot ír, de elég érdekesen viselkedik.
Az előtöltés elindítása után letöltötte a file -okat. azóta a Könyvtárban is letöltöttnek jelöli a játékot. Az indító gomb inaktív, de ez normális, nyilván nem lehet még elindítani. A letöltéseknél 17,2/17,2 GB -ot jelöl, de azt mondja, a letöltés beütemezetlen, a letöltésre kattintva pedig közli. hogy a játék még nem jelent meg (ez mondjuk igaz ). Az aggasztóbb, hogy a játék azt írja, megjelenik szeptember 24 -én - elvileg elővételben megvéve már 22 -től elérhető kell legyen.
Emellett a Steam könyvtárban az új mappát üresnek látni 0 B tartalommal, ezt írja a Steam -en belül is a helyi file -okra (0 B), de ha egy "egészség" ellenőrzést futtatok rajta, akkor azt mondja, mind a 184 file ellenőrzése sikeres.
Nos, meglátjuk holnapután mit mutat.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
-
Acheron
őstag
Igen, az a legvalószínűbb, hogy a klasszik pályák később, BP -ok részeiként érkeznek majd.
Lebegtetni lebegtettek már korábban néhány felkapottabb pályát, ha jól rémlik a Terminal mellett az Afhgan és a Highrise is szóba került. Olyat is olvastam, hogy valamennyi MW2 pályát megjelentetik majd egyszerre, de ez amolyan hiszem ha látom
Én személy szerint mondjuk örülnék a classik MW2 pályáknak, a mai napig abban a játékban van a legtöbb betolt órám (pedig az MW 2019 -et is majd napi szinten játszom a megjelenése óta) -
Acheron
őstag
Sikerült kb négy kört futni a béta multival.
Ambivalens érzéseim vannak. Én az MW2019 -el tudom összehasonlítani, a CW és a Vanguard kimaradt (próbáltam, nem jött be), máig az MW -vel tolom majd napi szinten.
Négy meccs után még nem alkotnék véleményt, max "első benyomás" van, az meg, ahogy írtam, ambivalens. A mozgás némiképp más, bár beállításokkal elég közel lehet hozni az MW -hez. Ezt a szokatlanságot részben okozza az is, hogy még nem kalibráltam az egeret a játékhoz, lehet módosítani kell az eddig megszokott érzékenységen, a FOV is kérdéses még (egyelőre 100 -ra tettem). A látványvilág nagyon más, nekem "rajzfilmszerűbb" lett kissé, szokni kell. A fegyvereket ennyi idő alatt nem sikerült kiismerni, főleg nem különböző setup -okkal. Az látszik, hogy alap fegyókkal (kb két körig nem raktam fel semmilyen kiegészítőt) nem egyszerű érvényesülni, itt is, mint az MW -ben, sokat fognak számítani a feloldott kiegészítők. Alapvetően nem töltött el egy ilyen húb...eg feeling, de nem volt kellemetlen sem (hacsak az nem, hogy az alap fegyókkal a tök új pályákon némi esés - kelés volt )
De ez majd kialakul a pálya és fegyó ismerettel.
A perk rendszer valóban elég szokatlan, nem is sikerült ennyi idő alatt kiismerni - így erről nem is tudok érdemben szót ejteni. Este lesz egy nagyobb lélegzetvételű próba.
Most úgy érzem, annyi óra nem fog belecsorogni, mint az eredeti MW2 -be, vagy akár a 2019 -es MW -be, de azért jól megleszünk egy pár évig. Mindenképp marad.
Jah, annak örülök, hogy Steam -en vettem meg, valahogy komfortosabb, az indítási szeánsz a régi MW2 -es időket idézi -
Acheron
őstag
Jó lesz ez a játék, a "normal" multiplayer -ben ugyan elég furcsa dolgok történnek (lehet én is összefutottam fentebb jelölt cheater -ekkel, csak túl jóhiszemű voltam ilyesmit feltételezni, ezért csak pár übermensch -re gondoltam...), de pl az invasion alatt kifejezetten jól lehetett aprítani a népet, amíg az SBMM be nem avatkozott. Hogy ezt a szutykot mikor veszik ki a játékból, azt nem tudom, de hála az égnek az MW 2019 kitanított, hogy hogyan kell kijátszani ez a vackot... Ha az alap beállításain nem módosítottak (miért tennék, szerintük jó), akkor gyönyörű K/D arányoknak nézünk elébe
-
Acheron
őstag
válasz Roland0224 #1648 üzenetére
Azokban a játékokban, ahol a célkereszt jellemzően a monitor geometriai középpontjába esik, és a játékmenet során ez eltűnik (pl HC módban nincs jelen), ott lehet haszna, ha valaki jellemzően a célkeresztre támaszkodik célzáskor. Elvileg ugyanúgy használható, mint a játék által feltett célkereszt (persze ez nem fog dinamikusan változni a játékbeli események hatására). A gyakorlati hasznáról nem tudok nyilatkozni - nekem egyszer volt kipróbálva, amikor a monitort vettem, megnéztem, milyen típusú célkeresztek állíthatók. Én jellemzően a játékban is kikapcsolom, ha van rá mód.
-
Acheron
őstag
válasz CptAdamica #1651 üzenetére
Elsősorban konzolon, de PC -n is használható (kell hozzá egy másik PC, ha jól emlékszem)
Ami jó hír, hogy pl Fortnite -ban már találtak rá ellenszert, képesek detektálni és így kiszűrni - remélhetőleg ez más játékokba is átkerül.
Bár illúziók ne legyenek, lesz más helyette rövid időn belül. Amíg kereslet van, lesz kínálat is. -
Acheron
őstag
válasz ricogsm #2014 üzenetére
Ez ilyen. Ha egy város beleesik az időzónába, ott ugyanannyi lesz az idő...
Wikipedia: Pacific Time Zone (PT)
Elvileg 25 óra múlva játszható... -
Acheron
őstag
32,1GB -ot szedett le (Steam),
Nos, akkor holnap... -
Acheron
őstag
válasz MikeWazowski #2036 üzenetére
Úgy rémlik a bétánál sem volt mindenkinél egyforma az elsőre letöltött mennyiség, ettől függetlenül minden rendben ment, szerintem most sem lesz másképp.
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #2120 üzenetére
Veteránon már a Campaign is tele van csalóval, azért halunk ilyen könnyen
Btw, a realistic (legnehezebb) mód mikor oldódik fel? Ha veteránon végig lett tolva a kampány?
Kíváncsi vagyok rá, bár itt - ott azért a veterán is feladja a leckét De így a jóPC -n egyébként nem működött a beállítások importja, azt jelezte, hogy az MW alkalmazás "locked". Gondolom az volt a kínja, hogy az MW Battlenet alatt, az MW II pedig Steam alatt van.
#2133zozika84: PC -n a beállítások / képernyő oldalon van alul pár HDR beállítás. Xbox -ról sajnos nem tudok nyilatkozni, de ott tájt lenne értelme konzolon is.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz nutella1 #2136 üzenetére
Akkor lehet ez egy jövőbeli hasznos feature, csak még nincs kidolgozva.
pedig nagyon megörültem neki, hogy nem kell szórakozni a beállításokkal (én az átlaghoz képest elég eltérően használom a billentyűzetet, pl WASD sosem volt használatban, így roppant hasznos lenne egy ilyen funkció)
#2139zozika84:
PC -n kb ennyi érhető el, gondolom az ennek megfelelőt keresed konzolon is:
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #2146 üzenetére
Miért nem tudsz vele játszani?
Teljesen jó lett a játék. Ha a multi is ilyen hangulatú, akkor zárom is az MW statokat, és innentől MW II pörög a következő pár évben.
A csalókkal meg nem kell foglalkozni, eddig is együtt éltünk velük, ezután is együtt fogunk, max pár új kifejezést tanul a gyerkőc (bár attól tartok, már mindent megtanult... )
De az majd a multiban lesz, a kampányban ez a veszély nem fenyeget.
Én jobban tartok az SBMM -től, mint a csalóktól.
#2147boogie84:[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Viiktor1989 #2165 üzenetére
Elég spec kártya lehet, Nvidia - AMD koprodukció...
Reméljük nem így vetted kéz alól... Mert az utalna a melegedés okára
(sorry, magas labda )[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #2169 üzenetére
A multiban / Warzone 2 -ben nem jósolható meg előre, hogy milyen mértékben lesznek jelen a csalók. Egyébként sem egyszerű egy valóban kiemelkedően jól játszó játékos, és egy hasonló vagy jobb eredményt "felmutatni tudó" csaló között mélyreható tapasztalatok nélkül különbséget tenni. Tehát arra készülj, hogy ha a CW -ban érzésre sok csalóval találkoztál, meglehet, itt is lesz ugyanannyi - lévén hasonló anti-cheat rendszer működik (vagy néhány vélekedés szerint nem működik) a két játékban. De ezzel játékosként nehéz mit kezdeni, tudomásul kell venni, hogy egy rendkívül népszerű, nagy játékosbázissal bíró játékban ügyeskedni próbálók is nagy számban lesznek jelen. Ettől még rengeteg normális játékos is lesz, és remek játékokat lehet tolni. Idegeskedni olyan dolgon, amire nincs közvetlen ráhatásod, teljesen meddő idegrendszer rombolás. Ha játszol így játszol, ha meg nem tudod elviselni, akkor nem kell ezt játszani.
Az SBMM a Skill-Based Match Making rövidítése, ennek a rendszernek a feladata, hogy a hasonló képességű játékosokat hasonló képességű játékosokkal "sorsolja össze" a multi / Warzone meccsek során, vagyis kezdőket ne kerüljenek szabad prédaként profik elé, a kiemelkedő játékosok pedig találjanak kihívást, és ne unalmas hentelés legyen a játék.
Sajnos a korábbi játékok (MW, CW, Vanguard) gyakorlati tapasztalatai szerint ezt a funkcióját - hát, fogalmazzunk diplomatikusan - némi kívánnivalókat maga mögött hagyva teljesíti. Pl simán lehet, hogy nem csalókkal találkozol, hanem az SBMM kotnyeleskedik bele a játékodba olyan formán, hogy rajtad kívül mindenki god - mode player -nek tűnik, mindig tudják hol bukkansz fel, gyorsabban lőnek vissza még akkor is, ha te épp a felbukkanásuk pontján tartottad a célt, ők pedig épp akkor látnak meg, stb. Sokaknak sokféle élménye van vele kapcsolatban, nincs konszenzus, hogy mit csinál és mit nem csinál, de egyben a legtöbben egyetértenek, eléggé el van "szabva", és nem jó irányban befolyásolja a játékot
Ezzel együtt nem kérdés, hogy ilyen rendszerre szükség van - a megvalósítása kérdéses -
Acheron
őstag
FAMAS -t nem látok a fegyverek között, létezik, hogy nincs benne?
Eddig jellemzően alap csomagos fegyver volt. -
Acheron
őstag
válasz MikeWazowski #2593 üzenetére
Az elég furcsa, már tegnap előtt elindultak az előtöltések (újabb 32 GB -al), plusz tegnap legalább 3 pack jött még le. Nem igényelt beavatkozást, automatikusan indult a letöltés - telepítés.
Jah, látom, azóta már rendben. Jó játékot![ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Ajjaj. Most értem el odáig, hogy kipróbáljam a multit.
Egy dolog, hogy a kampány az MW -k történetében először számomra eddig komoly csalódás, konkrétan rendkívül unalmas és összefüggéstelen volt. Pedig elég HC COD fan vagyok, kb mindent (is) elnézek a játéknak...
De eddig a multiban sem sikerült felvenni a fonalat - a fegyver management pl ezidáig elég átgondolatlannak / érthetetlennek tűnik, emellett a grafika pedig valami rajzfilmszerű - komoly visszalépés az MW 2019 -hez képest ( a CW és VG részeket hagyjuk is)... Nehéz elhinni, hogy ez egy olyan játék, ahol cirka három évvel vagyunk előrébb...
No mindegy, ezt kell megszokni, most ezzel fogunk pár évig játszani..
De nem ma, inkább megyek aludni - ez kőkemény csalódás eddig[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Második nekifutásra már élhetőbbnek tűnik a multi. Ami tetszik a sima MW -hez képest, hogy (érzésre) nem kell annyi ólmot pumpálni az ellenbe, mint az előző MW részben (azért a HC hiányzik). A sniper az jellemzően egy lövés - egy halál, remekül lehetett vele aprítani a népet. Várom, hogy felszabaduljanak az attachment -ek, hogy testre tudjam szabni a fegyókat - jó lesz ez
-
Acheron
őstag
válasz ricogsm #3325 üzenetére
Headquarters módban lehet ilyen. Ha a csapatod elfoglalja a HQ -t, akkor kill esetén addig nem respawn -olsz sem te, sem a csapatod bármelyik másik elhalálozott tagja, amíg a csapatod kezén van a pont (vagyis addig "repawn disabled" állapot van számotokra). Ha az utolsó védő is elesett, akkor az ellenfél "lerombolja a HQ -t, és újra indul a respawn. Értelemszerűen, ha az ellenfél foglalja el, akkor náluk történik ugyanez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Konteó topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- OpenSuse Leap 16.0 pre alpha
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Android szakmai topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- 1000W-os Hátsó Motoros Újszerű Mountain Bike gázkarral
- Eladó LG (49UH610V) UHD TV 4K. Led hibás (Kék árnyalatúl a kép)
- Steelseries Arctis Nova Pro Wireless
- Gamer PC v4 , R5 5500 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Gamer PC v3 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest