-
IT café
Köszöntünk a Call of Duty: Black Ops - Cold War topikban! Első hozzászólásod előtt kérjük, olvasd el az Összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
Én is ezt az opciót látom valószínűnek, és bár minden egy idén érkező új játékra utal az elmúlt napok szivárgásai alapján, úgy érzem hogy van egy kis gebasz. Nagyon kíváncsi leszek hogyha ez igaz, akkor megoldják-e a problémát, és sikeresen meg tud-e jelenni a játék.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Corpuscle
őstag
Volt ott népharag megjelenéskor. Alacsony TTK, zegzugos pályák, killstreak rendszer, ebből adódóan sok "óvatos" játékos. Idővel megszokta mindenki (aki maradt). Itt adott a szitu egy nyíltabb játékhoz, majd meglátjuk. Én bizakodó vagyok.
Kezdetben biztos lesznek itt is érdekes dolgok.szerk.: Hétvégén toltam hosszabb szünet után, nem nagyon volt kemperkedés.
[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
-
KaitouP
veterán
válasz shotika #1219 üzenetére
"Ez az SBMM nagy hisztiket okoz, amióta létezik, de nekem semmi gondom vele. Az elején szoknom kellett, de szerintem tök jó, hogy így minden meccsnél ott van a kihívás lehetősége - persze aki állandóan a K/D-ját nézi, azt nem csodálom, hogy felhúzza. Én már elengedtem a régi rendszert."
Pláne, hogy láthatóan tesznek azért a fejlesztők a statboard és egyéb funkciók módosításával, hogy a player ne a K/D arányát nézze. Mostanában egyre többet hozom fel (köszönhetően annak hogy barátnőm belevitt, és azóta aktívan nyomjuk) az Overwatch-ot, számomra az ottani megoldás a legszimpatikusabb. Nincs K/D arány, minden egyes killben való részvétel "Elimination" pontként számolódik el, persze számol "Solo Kill"-t is, azonban sokkal fontosabb adat az hogy a játékos a minél több DMG kiosztására, vagy minél több heal kiosztására figyeljen. Nagyon jó az ottani rendszer, és sokkal de sokkal inkább csapatjáték az, mint jelenleg a Call of Duty. Házon belül a fejlesztők a CoD-nál is elhaladtak ebbe az irányba, de még mindig nem az igazi ezek szerint, tekintve hogy sokan még mindig a K/D-t nézik, ami nem baj, igenis örüljön a player ha ez a szám minél magasabb, de ne legyen prioritás, és pláne ne érezze magát vagy a játékot szarnak, ha a K/D éppen negatív. Többet számít, hogy megnyerte-e a csapat a meccset, vagy sem.God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
ffodi
veterán
válasz shotika #1219 üzenetére
Nos, K/D ide vagy oda, azért ülnék le játszani (ilyen játékokkal multiban), hogy lazítsak és levezessem a feszültséget. Ehelyett a kezdeti bemelegítés után (5-10 kör mondjuk) jön az, hogy percekig kell várni a lobbyban, majd berak olyan ellenfelek közé, akik nagyon kemények (egytől egyig) és vért kell h*gyozni, hogy talpon maradjak. Vannak helyzetek, amikor ez jó és kell, de nem mindig, sőt általában nem, nekem legalábbis nem. Erre jön az sokszor, hogy az ellenfél csapat túl erős, a játékosok lelépnek, balance rendszer meg nincs. Innentől jön a mérgelődés és anyázás, a feszültséglevezetés helyett, pedig...végül az SBMM a latency rovására is megy általában (nálam legalábbis).
"A negatívumaid jó része szinte minden másik kompetitív mulitplayer játékot érint, nem értem miért pont a Black Ops-on vezeted le a feszültséget."
Ez egy játékkal kapcsolatos fórum, ahol a játékosok megoszthatják a véleményüket legyen az negatív, pozitív, vagy akár olyan általánosság, ami más játékokra is igaz, nem beszélve róla, hogy most egy beta-tesztről beszélünk... Én is csak a tapasztalataimat írtam le, ilyennek látom a játékot, hátha másnak ez az információ segít.A felsoroltak közül vannak dolgok, amik javíthatók, és vannak amik elnézhetők, csalók pedig mindig lesznek. Az SBMM megléte és a konzolosokkal szembeni latency viszont mindig is ilyen marad (lásd MW) így ez számomra a skip kategória marad.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
mcwolf79
veterán
válasz shotika #1341 üzenetére
Ja, csak nem mindegy az arány, mert kb. 10 PC-s gondra jut talán 1 konzolos ( pedig konzolon kicsivel több a játékos ) . Ugyanez volt MW-nél , BO4-nél és előtte is .PS4 Pro-n azt leszámítva, hogy BR-ban ritkán érdekes textúràkat rakott ki ugràskor más baj nem volt, röccenés nélkül futott, MW kezdetek óta nagyon stabillan megy.
Most már a kontroller sem kifogás , mert nativan támogatja a játék. Egyedül annak éri meg ezt PC-n tolni , aki a 1** fps-re gerjed. Akinek ez számít lelke rajta , játsszon PC-n, csak akkor el kell viselni az első néhány hetet/hónapot , amíg gatyàba ràzzàk a PC-s portot.
Nem akartam én senkinek a lelkébe taposni, csak nem értem miért lepődik meg a PC-s közösség , mikor ugyanez volt az utóbbi 3-4 COD-dal is.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
nutella1
őstag
válasz shotika #1361 üzenetére
Egy pofon egyszerű példával élve: ha két friss árú közé betesznek egy száraz kenyeret, s te éppen megveszed, visszamész arra a helyre legközelebb? Visszamész. Ha más pékség nincs nyitva, és miért? Mert bizakodsz, hogy ezúttal hátha nem jársz pórul. És ez nem ízlés kérdése. Nincs más választás, mert ezt a szériat szereted. Megvettem én is a játékot, mert bizakodom, nem ítélem el, attól függetlenül, hogy nem igazán tetszik.
https://erdélyízei.com
-
jozefgucci1
addikt
válasz shotika #1361 üzenetére
Utolsó bekezdésre . Senki nem feltüntetni akarta hanem kész tényként kezelte és ezt sokan hosszan ki is fejtetették amire a ti válaszotok az volt , hogy ez ilyen és nálam szépen fut , meg szerintem jól néz ki és különben is bla bla ez a nevetséges , meg ez az erőlködés ami megy miatta . Megy itt ez a mesterségesen generált üljünk fel a hyp vonatra + próbálják-ták áttolni az embereket a másik topikbol ide , mert ez nem pörög . Amúgy is ez az oda vissza adok kapok már le lett zárva pár hete a béta után a topikgazda kérésére , szóval nem is értem minek ismét előhozni megint.
Stilo18 : Keress vissza pár napja valaki linkelte azt az infómorzsát amit kiadtak ,de gyakorlatilag nem tud senki semmit Pedig nem lenne rossz tudni , hogy lesz e úh wz map vagy ez a cw hangulat hogyan változtatja meg a mapot stb .A legjobb szerintem az lenne , ha a jelenlegi WZ map mellé kiadnának egy másik a cold war hangulatát idéző pályát , más járművekkel és körítéssel . Az hatalmas lenne .
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz shotika #1816 üzenetére
Szerencsére jóval kevesebb kemperrel találkoztam eddig, mint MW-ben átlagosan szoktam. Tetszik a mapok felépítése is. Nem kedvez a kempelésre, egy helyre vagy 3 úton el lehet jutni, kerülve, stb.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz shotika #1819 üzenetére
Ezt mondjuk ma csak 1x adta be, kicsit a Killhouse-ra emlékeztet
De pont ezen lőttem össze egy 4.33-mas K/D arányt
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz shotika #1821 üzenetére
Nem, nem igazán szeretek, nem is megy, mindig kiszednek Milano-val végigrohangáltam a mapon.
Durva hogy lvl. 17 vagyok, és még classt se csináltam, csak "gyárival" mentem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
BandiHUN
veterán
válasz shotika #1827 üzenetére
Általánosan lassabb minden,főleghogy nincs sprintelés.Gung-ho megoldja elég jól a mozgást,csúszkálást még most.Meg zavaró,hogy nem látni jól meszire,sokan kempelnek AR-el,jobb optikával,ami szintén 1 hit,jobbára ilyenek szedik most a pontokat.Sajnos egyelőre normálon kívül elképzelésem sincs,hol lehetne shotit használni,az alap rakétavető meg akkorát se robban,mint egy gránát,és lehetetlen célozni vele,úgy félremegy,még killem sincs vele Jó,UAV,stb pusztul,az első megnyíló wildcarddal dupla rakéta is jár,nem csak dupla gránát,és szerencsére dupla taktikai is.De hogy egy 20 méterre levő ablakon nem tudtam belőni egy sniperhez a 4 rakétával...úgy nézett ki a fal,mint egy kormos s..gglyuk már
[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Acheron
őstag
válasz shotika #1921 üzenetére
Nekem az volt a döbbenet, hogy vele toltad végig az "előző" játékot, kvázi (szovjet oldalról) Te voltál ő, összenőttél vele hiszen az ő bőrében toltad a küldetéseket a Reichstag elfoglalásáig - és itt ilyen dicstelen véget ért, ráadásul az akkori technikával igen élethűen bemutatva - bahh, nagyon fájt .
-
KaitouP
veterán
válasz shotika #1945 üzenetére
Él a Spoiler tag fiúk és lányok! Használjátok bőséggel.
Valódi spoilert tartalmazó hozzászólások (sztori elemek, stb.) spoiler tag mögé rejtés hiányában figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek, hogy még véletlenül se rontsuk el egymásnak az élményt. Erről privát üzenetben értesítést kap az illető, és a hozzászólásást újra megírhatja a megfelelő módon.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz shotika #2193 üzenetére
"befuccsolt" a Ghosts, az Infinity Warfare, az Advanced Warfare, a WW2 pedig jópofa volt, de végül az is kipusztult.
Definiáld kérlek, hogy mire gondolsz, hogy befuccsolt. Mindegyik rekord eladásokat döntött, 10-20 millióan vették, konzolokon mai napig lehet multizni (Nem minden módban nyilván) mindegyikkel.
Hjahogy a PC-s változatot otthagyják a népek? Most erre mit lehet mondani.... Nem véletlen.
Live-Die-Respawn
-
KaitouP
veterán
válasz shotika #2193 üzenetére
...majdnem, de azért nem pontosan ez volt a helyzet. Pénzügyi adatokat nézve sikeresnek tekinthető mindegyik, viszont felhasználói visszajelzéseket - tehát közösségi elégedettséget - megnézve az új Modern Warfare-hez képest kevésbé szerették annyira a játékosok, mint az IW legutóbbi játékát. Én is úgy érzem egyébiránt, hogy hiába az anyagi siker, azért volt egy gyengélkedős időszak a szériában (az Infinite Warfare-t kivéve), ami persze nem jelenti egy pillanatra sem azt hogy befuccsoltak volna, de tény, hogy néhány résszel nem találták el azt, amit mondjuk az új MW-vel.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz shotika #2408 üzenetére
Engem az rág le, hogy valami miatt elbúcsúztam kb 20-30 FPS-től, a legutolsó frissítéssel 70-100 helyett az 50-70 nem túl jó.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
ribizly
veterán
válasz shotika #2423 üzenetére
Nekem az egyik kedvencem volt anno a 3-ban. Itt viszont én is nehezen vettem észre a népet (legalábbis noscope/reddot társaságában). A régebbi, letisztultabb designt én is jobban kedveltem, de ezzel is el lehet azért lenni.
Én még adok egy esélyt annak, hogy a DLSS-t kikapcsolom, nem e az zavar be és amiatt nem látni a kis sarokban üldögélőket.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
nutella1
őstag
válasz shotika #2464 üzenetére
Érdemben azért nem tudok nyilatkozni erről, mert személy szerint nekem soha nem tetszett igazán egyik Black Ops multija , stílusa és látványvilága sem, így mondhatnánk, hogy elfogultan nyilatkozom. A cikk írójának, igen, valószínűleg ugyanígy nem tetszettek a Black Ops-ok, valóban eltérő a koncepció. De valószínűleg hasonlóan vélekedik, akárcsak én. Ugyanúgy egy standard állandóban gondolkodott, amit azért bármelyik fejlesztőcsapatnak illik elérni. Tehát, olvasatomban, véletlenül sem gond ha mindegyik fejlesztőgárdától egy bizonyos szintet számonkérünk. Hiszen ha ezt mellőznénk, bármilyen gyengén sikerült részt is dicséretekkel díjaznánk. Ez a veszélye ennek. Akármit el lehetne adni COD logo alatt. Összegezvén, az MW-től nem BO stílusú játékot vár az ember, sem fordítva, hanem egy remek, kiforrott, összeszedett és értékelhető munkát.
https://erdélyízei.com
-
ffodi
veterán
válasz shotika #2678 üzenetére
Ismerős helyzet...sőt amit még észrevettem, hogyha túlzottan jól megy, akkor igyekszik olyan csapatba rakni a következő meccsnél, ahol a csapattársak viszonylag gyengék, az ellenfelek pedig arányosan túl erősek (tipikusan egy már eleve vesztett meccs közepére rak be). Ilyenkor hatványozottan igaz, hogy alig tudsz létezni a pályán, mert a többiekre se nagyon lehet számítani, ezért ha már egy megkezdett játékba tesz be, akkor az az első, hogy ellenőrzöm a csapattársak és az ellenfelek statját, és ha túl aránytalan, akkor azonnal kilépek, sok anyázástól megkímélve magam.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
nanorambo
őstag
válasz shotika #2710 üzenetére
Ja elő is rendeltem még gyorsan a digitális változatot. Nyolcadikától előtölthető, tizedikén éjjel már tolni fogom
Cold wart már kb két hete teljesen félretettem. El sem indítottam. Valahogy baromi kevésnek érzem. Ha majd jön az első szezon a plusz pályákkal akkor talán visszamegyek.
[ Szerkesztve ]
-
nutella1
őstag
válasz shotika #2716 üzenetére
BO1 óta mindegyik Black Ops csak egy töltelék rész, és ez teljesen független attól hány órát szórakozik vele az ember. Mondjuk azért az Activison is néhányszor mellélőtt, nem is kissé, maradjunk annyiban, de azért még mindig ők szállították eddig a legélvezhetőbb fejezeteket. 4K-ban elég szép ez a Black Ops, tetszik is, de annyira tartalom nélküli, hogy az bődület, nem tetszenek a pályák, mintha unalomból játszanék, vagy én nem tudom, olyan semmilyen.
https://erdélyízei.com
-
nanorambo
őstag
válasz shotika #2781 üzenetére
Ez a visibility probléma tényleg nagyon zavaró. Ma nyomtam pár kört és én azt mondanám, higy ez így közel játszhatatlan. Konkrétan szó szerint nem látni az enemy player karakterét. Felfoghatatlan, hogy ezt még mindig nem javították.
Hardcore módokban ez kb game beraking bug. Hc Sd ben már halott voltam az egyik csapattarsamat néztem, és pár méterre tőle szemben vele az üres levegőből jött a lövés., teljesen beleolvadt az enemy a háttérbe. Ment is az anyázás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W