Új hozzászólás Aktív témák

  • BreaksG

    újonc

    válasz zsloti #3403 üzenetére

    Ha Neked se volt novemberben szolgáltatás több mint 48 órán keresztül, így azt a havidíjat nem jogosultak kiszámlázni. Így maximum a december hónappal, illetve a januárral tartozol, februárra sem jogosultak számlázni ha februárban is a 48 órát meghaladta a szünetelés időtartama - gondolom ott is szombat reggel óta szűnt meg a net. Sajnos a törvény úgy fogalmaz, hogy "Ha a szüneteltetés egy adott naptári hónapban meghaladja a 48 órát, a szolgáltató köteles visszatéríteni az egy hónapra eső előfizetési díjat" Mivel pont január 31-én reggel ment el a szolgáltatás, így elvileg január 1-30-ig jogosult lenne tört havidíjat számlázni.

    Nálunk is ugyanez a helyzet, én nem utalok nekik semmit, nekem se állítottak ki számlát és azt is valami engedményesnek kellett volna utalni. Novemberben is átéltük ugyanezt, most is, se ügyfélszolgálat, se telefon, se email, se semmi. A novemberi havidíjat reklamáló levelemet 2x küldtem el, emailben, egyszer se válaszoltak. Az utolsó számlát január 25-én állították ki a november-decemberről, azóta semmi. Tartozom elvileg a novemberrel, amit megreklamáltam, az se tűnt fel senkinek.

    Hűségidő nélkül bármikor 8 napra felmondható a szolgáltató. Nekem csütörtökön jön a UPC. (nem mintha annyira szeretném őket)

Új hozzászólás Aktív témák