-
IT café
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz BandiHUN #1246 üzenetére
Menet közbe kapod az acsikat, meg minden, nem hinném, hogy átvihető lenne.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Xaels
félisten
válasz BandiHUN #1273 üzenetére
Fegyó láda nincs sok, de némelyik budi ajtajának belső felén vannak fegyverek. Amúgy én nem hajókáztam át, csak meg néztem milyen a játék. Holnap indulunk élesben 2-en talán 3-an.
Én azért megtaláltam benne a hangulatot eddig, igaz sok videó le lőtt már 1-2 dolgot előre. Az első rész is laposan indult kicsit szerintem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tome.jr
addikt
válasz BandiHUN #1273 üzenetére
Első benyomásom pont ez volt mint neked. De nem adtam fel 11 órát tettem bele, most lvl 17 vagyok. Kb 10. szint után kezd izgalmas lenni, addig valóban olyan semmilyen. Lesznek nagyon brutál map-ok ahol visszajön a nagy nyílt terep.
Az a véleményem, hogy az első pár óra unalmas gameplay-t leszámítva iszonyat durva lett a játék.
És a physx valami iszonyat odab@sz a látványnak
Zolás: Dust se tetszett? Tundra Express is iszonyat durván néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz BandiHUN #1273 üzenetére
Én lvl16 vagyok, és eddig sehol se találtam meg az alap hangulatát. Sőt, most egy résznél abba is hagytam, mert nem lehet továbbmenni. Egyszerűen elfogyott a lőszer egy bossfightnál. Min 2 ember kell, anélkül nem megy. Nincs nagy szintkülönbség, simán menne, ha nem fogynák ki.
A mellékküldik ötlettelenek. Oda-vissza rohangálok a pályán, gyalog, csak hogy legyen benne óra. Visszamentem oda, ahonnan most jöttél el a hajóval, ugyanazok a szintű ellenfelek vannak ott még mindig. Tehát nem fejlődnek veled. A zene ami adta a BL hangulatát, itt nincs meg. Nagyon szép, el lehet vele játszani sokat, de hogy 100% hogy nem kezdem előlről, az biztos. Már azt is megbántam, hogy Zeroval kezdtem, amennyire jól néz ki a videókban, annyira használhatatlan. Moredcait adnák, még lenne benne élmény, azt nagyon csíptem.
A fegyókra adott badass pontokat se értem teljesen, a régi rendszer jobb volt. A fejlesztést csak iridiumért marhaságot meg teljesen kivenném.
Saját meglátásom szerint, túl sokat akartak újítani, túl sok extrát akartak belevinni. Ja és szeretném látni a bazillionsok fegyót, mert eddig összesen ha találtam annyit, amennyit összeszedek BL első részén. Csak az első nagy mapon több fegyót szedek össze, mint itt lvl16ig. És ami kevés is van, az is szemét.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Malachi
addikt
válasz BandiHUN #1281 üzenetére
kb. a játék ötödénél jársz. level17 vagyok, de még a térkép negyedét se jártam be és kezd elég durva lenni a helyzet. ésszel kell válogatni a fegyókat, a pajzsot, még a spec tulajdonságokat is, mert vannak helyzetek, amikben egyszerűen elsőre esélytelen, ha nincs megfelelő elemental sebzés+jó pajzs. szerintem jó kihívás és élvezhető a játék, néha kicsit unalmas, mikor sokat kell gyalogolni.
de még be se indult, annyira az elején tart itt mindenki. végig kell játszani és utána véleményezni.
sőt, még az ötödénél sem, jobban belegondolva.
[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
válasz BandiHUN #1281 üzenetére
Először nekem sem jött be ez a varázsgömb, aztán bizonyos helyzetekben meg anélkül nem boldogultam. Mikor jönnek a nagy pajzsos nomádok azokat előlről lehetetlen volt megsebesíteni, ilyenkor tettem őket a gömbbe a hátuk mögé mentem és onnan szedtem le őket. Később lesz igazán fasza a phaselock mikor már a közelben lévőkre is szórja az elemental effektet. Csak az még nagyon messze van.
A havas tájak nekem sem jöttek be, pedig érdekes módon az első részben nagyon szerettem őket. Lehet azért mert csak 1 pálya volt olyan. Később nagyon durva map-ok jönnek.
Nemrég jártam Fink's Slaughterhouse-ban. Na az is odavert. Az első kör tartott kb 15 percig, 3 hullámban jöttek és egyre durvábbak voltak.
Már sokkalta intenzívebbnek és élvezetesebbnek látom a második részt, főleg a hatalmas harcok miatt. Az első ehhez képest nyugdíjasklub volt
[ Szerkesztve ]
-
LLKobe
veterán
válasz BandiHUN #1291 üzenetére
Még nagyon az elején vagy. Sajna az eleje valóban nagyon lineáris, de sanctuary-tól/után elkezd beindulni, és onnan már nagyon fasza.
Én szívtam egy szép nagyot: ketten toltuk a haverommal, 13-as szint vége felé, 9 óra játék után. Steam ledob, majd közli hogy nem tud csatlakozni. Pár perc után csatlakozik, indítom a játékot, LV7. Bukta, nem tudtam visszavarázsolni a mentésem. A steam felhőt itt kapcsoltam ki, köszönöm nem kérem.
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
-
dunc
nagyúr
válasz BandiHUN #1291 üzenetére
Ne aggódj ki fog alakulni,nekem nagyon kezd bejönni! Vannak jó újítások is ,pl lehet változtatni a karakteredet (külső) ,és akár némi pénzmagért újra el lehet osztani a skill pontokat, nulláról ! Az első játék ahol látom azt,hogy a pisix nagyon megdobja a játékot ! (pedig csak mediumon bírja a vasam)
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz BandiHUN #1332 üzenetére
Egyébként eddig annyira nem jön be,hogy ilyen varia is van,hogy pl.nekem is van olyan revolver,ami mini rakétát lő ki,meg majd mindegyik jobb shoti eddig olyan,hogy kiürül,eldobom,és teleportálódik egy új a kezembe,az eldobott meg felrobban.Használhatatlanul lassú így a tárazás,ráadásul a robbanás is alig sebez.
Ezek gyártó-specifikus dolgok. Minden Torgue cucc rakétát lő, és minden Tediore fegyó egyben gránát is. Minél több skuló van a tárban eldobáskor, annál nagyobbat robban.
Erről beszélgettünk nem is olyan régen, hogy mennyire különböznek most a gyártók egymástól.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz BandiHUN #1336 üzenetére
Nem tudhatom biztosra, mert nekem ugye még nincsen, de az első részben a Pangiolin csak pajzsot, classmodot és gránátmodot gyártott.
Mini-rakéták sajátossága, hogy lassan indulnak, és folyamatosan gyorsulnak. Ebből adódva, minél messzebről lősz, annál nagyobb a DMG. Közelre pedig téged is sebez, mert robban.
Jó tudni, hogy senkinek tartasz... Én 3 shotit viseltem folyton. Az egyik rakétát lőtt.
Zenét -én- alapból kilövöm, hogy jobban halljam a zörejeket.
Gránátokat régen is csak élett-töltésre, vagy a nagyobb ellenfelek lenullázására használtuk. Transzfúziós moddal "megtalálta" az ellenséget a sebzés. Hogy aztán azzal mi lett, az nem számít, de pl Moxxi-ba bevett szokásunk volt, hogy gránát-záport zúdítottunk a színpadra, mikor boss wave jött...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz BandiHUN #1336 üzenetére
No offense, de az íves röptű, robbanós pisztolyokkal még ugyan jól ment a távolba "dobás", folyamatosan ment a főbe lövés nálam.
Játsszál vele többet, lehetőleg coop-ban és jönnek fegyverek.(#1340) Lmh
Nem kell mindent felvenni.
Vagy ha felveszed, akkor csak eladáskor nézed át, hogy van-e vmi értelmes. Ha pedig vmi tényleg jót találsz, akkor azt úgy is észreveszed már szín és/vagy kinézet alapján. Arra meg érdemes rászánni azt a 10-20 másodpercet.(#1342) tome.jr
Nekem már 8-10-es szinten volt olyan, hogy 3 fegyvertípusból fogyott ki a lőszer teljesen, mert annyi jószág jött. Nem győztük irtani.(#1344) BorgBoss
Lépj be vhova coop-ba. Szerintem az első részben nem skálázódott ilyen jól a nehézség. Egyedül sokkal(!) könnyebb leölni az ellent mint csapatban.
A nagy 4 kezű, dobáló jószágokba szólóban 2 fejlövés kellett, 2-en már 4 sem elég.
(Mondjuk lehet 1-2 szinteltérés is volt. )(#1348) BorgBoss
Nem beletették, hanem inkább kivették belőle a sérülést. Szerintem hiba volt.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz BandiHUN #2422 üzenetére
Nem tudom, nekünk ilyen gondunk nem volt az elején. Fegyókból meg ritka az, ami tényleg jó. Első használható sniperem az volt, amit Hammerlock adott a bundáért, azt töb szinten keresztül használtam, mert egyszerűen nem jött jobb. lvl 17 környékén át kellett rendeznem a skill-fámat, hogy élet és pajzs helyett a torony legyen meg rakétáig, mert nem volt közelharcra életképes fegyverem. Onnantól kezdve, ha ellen jött, akkor tornyot dobtam, ha meghalt, vissza szedtem, mert nem volt más. Max besegíteni tudtam...
Erdei a megmondhatója hányszor vakart össze a padlóról, mikor már nem volt idő eldobni a tornyot halál előtt...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
baluka26
veterán
válasz BandiHUN #2422 üzenetére
Nekem elején bullymongos küldetés volt nehéz Hammerlock-tól, meg a két badass bullymong, aztán legközelebb a patkány boss-szal szenvedtem a gyárban. Ezen kívül sajnos nem nagy feladat a játék, ha meghalok az is azért van, mert szórakozok.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
Erdei88
veterán
válasz BandiHUN #2453 üzenetére
Eddig nem ültem a szék mellé amiket adott, de azért volt nagyon jó nyitásom!
Viszont az tény, hogy nagyságrendekkel erősebb cuccokat ad mint amiket játék közben összeszedhetsz
Arról nem beszélve, hogy volt olyan, hogy nyitás után nem olyan modot adott mint amivel voltam...[ Szerkesztve ]
-
omikron23
senior tag
válasz BandiHUN #2456 üzenetére
Igen, a savegame külön van... szóval szerintem ládázás után ha visszacseréled, akkor meglesznek a régi dolgaid, de én ezt még nem tettem meg... Nem volt nagy érvégés ez a veszteség, az új fegyverek, és a 250 kulcs bőven kárpótol...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz BandiHUN #3276 üzenetére
és olyan pisztolyom,ami ilyen "tűket" lő piros csíkkal a levegőben
Dart. Annak van egy változata, a Homering Dart, ami minimális célkövetési képességekkel bír. Aim-be megjelenik a piros háromszög a célkont körül, és amíg nem tűnik el, addig nem kell vér pontosan célozni, mert célra megy.
Gyorsan mozgó célpontok ellen nem jó.
Én Mechromancerrel használtam távoli célpontok ellen 150-es Anarchia mellett.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
tome.jr
addikt
válasz BandiHUN #3282 üzenetére
Lehetséges nem jól alkalmaztam. Sawtooth Couldron előtt kaptam ott az első településen az intenzív harcokban teszteltem, eléggé gyorsan mozogtak az ellenfelek, esélytelen volt, hogy bárkit megsebezzek vele. Elég lassú volt a lövedék és szórt is rendesen. Nagyon jó tüzes/corrosive sniper-eim vannak, amiket még távcső nélkül közelharcban is jól lehet használni, ennek a dart pisztolynak viszont nem találtam meg az alkalmazási területét.
[ Szerkesztve ]
-
BorgBoss
tag
válasz BandiHUN #3276 üzenetére
Nekem az nem jött be Salvadorral, hogy az aim billentyűt is lefoglalja ha elkezd dühöngő módban alkotni. Képzeld el, mikor két sniper van a kezembe. Tudom, úgysem lövök kettővel egyszerre, de ez játék és mekkora dolog lenne, hogy egyszerre két sniper sebzése összeadódna, na meg mersze más-más tulajdonságokkal.
“A nyájat terelgetjük, a csordát hajtjuk, az embereket vezetjük. Vezess, kövess, vagy takarodj az utamból.” G. Patton
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz BandiHUN #3334 üzenetére
A BL1-ben is az volt,hogy az ember kimaxolta a 4 kariját,minddel elérte a 2.5-öt...és aztán mehetett mondjuk Crawmeraxozni,vagy a kicsiknek segíteni coopban.
Én megemelem a kalapom azok előtt, akik mind a 4 karival letolták Moxxi nagy bajnokságait...
Csak egy röpke fejszámolás... Az összesen 600 kör 3000 hulláma, ha az ember egyszer se patkol el.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
( V )
veterán
válasz BandiHUN #3620 üzenetére
ez így van
nekem is megmutatták hogy lehet kiakasztani a kulcsszámlálót (franc fog itt hajnal 1/2/5-kor reggelni ezért a vacakért), de én speciel az egész koncepciót megvetem, mert ilyen marhaság az 1-ben nem volt!
ott baromi jól lehetett lootolni, élvezet volt vadászni ezekre a dolgokra - itt a 2ben meg el van cseszve - nevetséges egyszerűen hogy PT2 / LVL50 és eddig 2 narancs fegyót találtam 150 óra alatt és max egy maréknyi lilát vagy 3 magentát, de a kék fegyók is csak sátoros ünnepekkor fordulnak elő és mindenhol zöld és fehér szarok vannak akármilyen secret chestet nyit ki az ember...* Sᴀᴍsᴜɴɢ Gᴀʟᴀxʏ S23 Uʟᴛʀᴀ - Sᴛᴏᴄᴋ Aɴᴅʀᴏɪᴅ 14 * OɴᴇPʟᴜs 7T Pʀᴏ - Sᴛᴏᴄᴋ Aɴᴅʀᴏɪᴅ 12 *
-
Fortissimus
őstag
válasz BandiHUN #3684 üzenetére
en egy masik bejegyzesre gondoltam, de ugy latom ebben is irnak megoldast, mindjart kiprobalom
koszi''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
BorgBoss
tag
válasz BandiHUN #3732 üzenetére
A legtöbb részen teljesen igazad van, de:
- szerintem kifejezetten jó, hogy nem lehet 1 nap alatt a fő szálat végig tolni. Nekem a sztori meg minden teljesen 5-ös.
- Nekem csak a rakétából volt lőszer hiányom, semmi másból. Persze és kinyitottam mindent aminek fedele volt.
- zseniális az, hogy a PT2-ben új ellen arcok vannak.
- Bár korábban a loot nekem is gondot okozott és dühöngtem is itt, de már kifejezetten kedvelem az egészet azzal kapcsolatban, hogy nem csak megyek és lövök, hanem fedezés taktika meg egyebek. Nekem már nem is kell jobb loot.Ha kell többször nekimegyek a pályának, hisz végül is azért vettem a játékot, hogy szórakozzam vele. Én például mindig más írányból és sorrendben közelítem meg a helyszínt és már nem is unalmas.
- Végre egy játék, mely a második részével jobb lett.A legnagyobb bánatom nekem az, hogy az ellenfelek nem regenerálódnak. legalább lenne pár, amelyik elbújik és közben regenerálódik mint én.
Egyébként teljesen megértelek, én abba is hagytam a PT2 felénél, mert elment a kedvem tőle, de valahogy most már másképp látom a játékot és szeretném időnként elővenni és más-más karakterrel lejátszani, mint a BL1-et.
“A nyájat terelgetjük, a csordát hajtjuk, az embereket vezetjük. Vezess, kövess, vagy takarodj az utamból.” G. Patton
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz BandiHUN #3782 üzenetére
Hogy én mennyire rühelltem azt a Dahl förmedvényt... PT1 végén volt szerencsém egyetl összenyalábolni... Ment is Erdei-nek. Neki bejött közelharcra és közepes távra.
Nekem, műteni, csakis Jakobs. 6-os a Crit szorzója mindnek és a legtöbb pokolian pontos. Azzal csak fejlövések...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
BorgBoss
tag
válasz BandiHUN #3977 üzenetére
Nagyon sok igazad van, a játékélményt egy kicsit hosszútávon hazavágták. Viszont azért volt olyan pálya, hogy na majd én átrohanok rajta, mert ott csak a boss érdekel, de a sok kiscserkész egyszerre rámrohanva alacsony szinten is hazavágtak. Tipikus erőfölény alapon.
Engem az zavar, hogy nem üldöznek, hanem visszafordulnak, mert ha üldöznének, akkor végigrohannék a pályán miközben egy egész falkát magamra haragítva kéne győznöm ellenük. Úgy mint egy serious sam játékban. No az lenne kihívás.“A nyájat terelgetjük, a csordát hajtjuk, az embereket vezetjük. Vezess, kövess, vagy takarodj az utamból.” G. Patton
-
nagyúr
válasz BandiHUN #3977 üzenetére
az enemy level belövést borzasztó nehéz úgy megcsinálni, hogy minden esetben jó legyen, szerintem ami most van, még egész elfogadható. de abban igazad van, hogy sok a side mission, ezért is írtam, hogy nekem egyre inkább ezekről szól, és ha néha kifogynak, akkor megyek a főszálra. tegnap este (éjszaka) lynchwoodot egyszerűen nem bírtam abbahagyni, amíg őnagyságával le nem rendeztem a vitás ügyeket
a loot minőség pedig általános probléma a játékban - 20-as szint körül elhasználtam pár kulcsot, és a fele felszerelésem még mindig onnan van (most lvl 27). de az incendiary SMG még most is kicsit túl erős. komoly ellenfelektől nem jött semmi, aztán meg egy skagpile-ban találok egy corrosive snipert, ami dupla olyan erős, mint ami addig volt. tényleg fura.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tome.jr
addikt
válasz BandiHUN #4030 üzenetére
Valószínű a patch túljutalmazta az elveszett kulcsok károsultjait.
Egyébként a láda kapcsán nagyjából egyetértek veled. Saját tapasztalaim alapján csak alacsonyabb szinten van értelme kinyitni, egy idő után a loot-ból jobb esik. Összesen kétszer volt olyan kulcsos fegyverem ami az adott szinten brutálisan jó volt, egy magas fire rate-es holografikus célkeresztes pisztoly és egy e-tech smg. Akkor nagyon ramaty felszerelésem volt, sorra haltam, ezekekkel viszont lehetett aprítani rendesen. Mondjuk az e-tech smg ette a lőszert rendesen, 2 golyó elment 1 lövésre, de megérte mert letaroltam vele mindent.
Illetve amikor ellőttem a 250 kulcsot egymás után valahol lvl 40 környékén, na ott adott über cumókat, csak a lelkiismeretem nem engedte őket felhasználni. Az egy különösen jó széria volt, olyan shotikat adott amiket még lvl 50-en is megirigyelne az ember.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN