Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére

    Hát így valahogy... :R
    De én erre még mindig azt mondom,hogy 1 oka lett ennek,a BL1-et 1 ember álmodta meg,és kezdte"megvalósítani"...aztán jött ugye,hogy közben voltak kavarások,hogy most élethűbb legyen vagy rajzfilmesebb.Volt is fent videó,amikor még készült a BL1,a "valódi",realisztikusabb" kinézetű változatból,Én nem bánom,hogy végülis ilyen lett,mert így jön át a humor,stb,EZ illik hozzá.
    Aztán jött,hogy elment az idő,sok ígérgetés...a játék második felét összecsapták,a második felében felgyorsulnak az események,túl "lineáris" és érdektelen lesz,elveszik a hangulat,sokat tökölsz az elején,DE élvezed...a második felében meg tökölnél,de már nincs közelsem annyi mellékküldi és hangulat,és még ígyis hamar pofára esel,mert hipphopp vége...és így?
    Sajnos a DLC-knél is jött változás...a zombis jó.Viszont elkövettek szerintem egy nagy hibát...hogy az a DLC élettelen.Mindenhol zombik,már későn jövünk,nincs kit megmenteni,csak megakadályozni,hogy máshol is ez legyen-hangulat.Én csináltam volna úgy,hogy még a dolog közepén érkezzünk...ráadásul pl.a Dead Heaven,bármilyen jó ötlet,de nem illik az egészbe,hisz az alapban is ottmaradt,most akkor időutazunk?Szóval nem rossz...csak túl komor az egész,nincs igazi tétje,a doki kicsinálásán kívül...borús hangulatú estékre jó.De olyan jó lett volna még kicsit "tenni"legalább pár élő,védekező emberért...
    A Mad Moxxi-t én úgy érzem,csak időhúzásnak adták ki+a játékban amúgy bennelevő,de sajnos már nem kidolgozott egymáselleni arénákat váltották ki,talán igény se mutatkozott a PvP-re sem,annyira eltérőek a karakterek és a fegyverek...
    Utána jött a General Knoxx.Azt még tuti az eredeti brigád csinálta,a sztori,stb.jó,az alküldi kevés,de a hangulata isteni,és illik a kezdőhangulathoz...hátránya,hogy nincsenek teleportok,ha kilépsz,utána legközelebb negyedóra potya autókázás...az eredeti hangulatot jól példázza a Világ legnagyobb tölténye is,amihez jár egy ironikus archivement is :DDD De erre a DLC-re gondolom a Moxxi miatt így volt elég idő,egyben is van.
    Robot Revolution...már a BL2 gárdája hegesztette...és már meg is van benne az az "érzés",ami a BL2-ben van.Se íze,se bűze az egésznek.Bizonyos dolgok önmagukban poénosak szűk területek és pár misszió összecseng...DE ott az,hogy az egész egy katyvasz.Rengeteg ki nem használt ötlet.Szép grafika,jó terepek,de üvölt a céltalanság...mintha úgy épült volna fel,hogy minden héten más csinálja,aki tervez egy helyszínt,pár misszióval,és utána jön valaki más.
    És itt is jön be a BL2.Ami teljesen azonkívül,hogy jó,nagy,érdekes,nem tudja magát hová tenni.
    Teljesen eltérő részek...The Dust,vadnyugatszerű küldetések,hangulat?Ehhez robotok máshol,vagy csak az eleji téli helyszín?Vagy a tundrás rész?Túlságosan szétválik minden már.Irtóra kijön,hogy milyen más helyszínenként a hangulat...és NEkem ez a bajom.Rühellem a robotos részeket,imádom a The Dust vadnyugati részét,és az ottani almissziókat,ahol jó vadnyugathoz híven van a bandaháborútól a vonatrablásig minden,még lepukkant templom,stb...is.A robotos részek nehezek,repetitívek,SEMMIT nem tudtak belevinni.Ez igaz jórészt az elejére is,a havasra,az idióta Bullymong-osdira,amiket neveznek már mindeféleképp.de hamar elege lesz az embernek belőle,csak hátráltatja Sanctuary előtt...
    De ennek legalább a vége jobb...kidolgozottabb...de semmivel sem lezárósabb.
    Én hiányoltam az űrállomást,ha már eddig mentünk a modernségben.Hiányoltam egy Eridián DLC-t,már az elsőből is...az eridián fegyók,stb.hanyagolását meg végképp nem értem...ez a vonal vihetett volna be egy kis "mítoszt",egy tényleg odaillő,de mégis egyedi helyszínt,hisz lépten-nyomon felbukkannak az Eridián lilacsíkos kövek,stb...simán találhattunk volna egy DLC-ben egy egész eridián földalatti várost...

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére

    Objektíven mi? Na akkor lássuk csak, mennyire "objektíven" hasal el az általad említett pontokon a játék:

    "Elsőként hadd hozzam fel a hangulatot. Az első rész sokkal inkább adta a poszt-apokaliptikus világ hangulatát. Sivár volt, kies és hatalmas. A második részben egyszerűen túl sok van mindenből."
    Tegyük rögtön hozzá...szerencsére! Az első rész poszt-apok. kopár, sivár világos hangulata 20 óra játékidő után már nyomasztóan unalmas tudott lenni. A második végigjátszásról meg nem is beszélve! Szóval nagyon üdvözlendő döntés volt, hogy a második részben sokkal változatosabbak lettek a tájak.

    "A második részben szinte állandóan vért kell izzadni, és akkor is vannak pontok, amiket lehetetlen megcsinálni"
    Nemtom, én megcsináltam egyedül a játékot. Pedig nem vagyok ekkora überfasza shooterkirály. Nem mondom, hogy nem voltak benne nagyon izzasztó dolgok (írtam is ezzel kapcsolatban), de meg lehetett csinálni egyedül is. Szóval amit írsz, az nem fedi a valóságot.

    "Szintén a játszhatóságot rontja, hogy ha egyszer ellövöd magad, netán rálősz valakire több száz méterről, azonnal tudja az egész tábor, hogy hol vagy, még ha egy lassú rakétával teszed, és rég el vagy bújva mire hátba veri a kiszemelt célpontot. Ez, és a tény, hogy sokszor csak a tábort 20-30 méterre megközelítve jönnek elő az ellenfelek, gyakorlatilag ellehetetleníti a sniperkedést"
    És az mekkora játékélmény lenne már, ha több száz méterről fogalmuk sem lenne, hogy hol vagy, és az adott területen az adott pillanatban jelen lenne az összes ellenfél, így aztán mindössze annyi lenne a dolgod, hogy jó messziről mindenkit lelősz egyesével anélkül, hogy visszalőnének rád, vagy elkezdenének közelíteni hozzád a direktben támadó ellenfelek. :U Ha ezek nem így lennének megoldva, akkor ilyen módszer simán elképzelhető és kivitelezhető lenne. Nem mondom, én akkor sem használnám ha lehetséges lenne, mert így végezni az ellenséggel teljesen élvezetmentes, de épp ezért én egyrészt nem bánom, hogy ezt nem így csinálták meg, másrészt annak kifejezetten örültem, hogy az ellenfelek egy része a táborokban csak akkor tűnik fel, amikor már közvetlenül a közelükben vagy. okozott pár izgalmas meglepetést, amitől csak jobb lett a játék. Az meg, hogy egy lövés után tudják hol vagy legalább kötelező jelleggel mozgásban tart, nem tudod azt megtenni, hogy behúzódsz egy jól védett helyre, aztán mindenkit leszedsz, mielőtt rájönnének, hol is vagy. Bizonyos szituációkban (főleg gyors szörnyek ellen) engem is volt, amikor zavart ez, de tagadhatatlan, hogy vannak ennek a döntésnek pozitív oldalai is.

    "A negyedik pont a sztori, ami kissé egál-szerű, mert bár a BL2 sztorija némileg egységesebb, a karakterek pedig sokkal szerethetőbbek/utálhatóbbak lettek, azért az első résznek is volt egy igen komoly történetszála"
    Ezt te sem gondolhatod komolyan. :) Az első részben nem egyszer volt, hogy azon kaptam magam, hogy fogalmam sincs most éppen amit csinálok, amit el próbálok érni/fel próbálok venni stb. éppen miért kell, egyszerűen mert annyira jelentétkelen, semmilyen, 10 hosszabb mondatban összefoglalható volt a TELJES játék sztorija. A monoton és érdektelen mellékküldetésekről nem is beszélve.

    Szóval ennyit arról, mennyire objektíven rosszabbak ezek a részei a játéknak az első részhez képest. A többi dologgal egyetértek.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • gbors

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére

    na, legalább felélénkült kicsit a topik :)

    a legtöbb dologgal, amit írtál, részben egyetértek. nézzük:

    hangulat terén a firestone-agglomeráció valóban verhetetlen, de utána a dahl heaedland és a new haven egyáltalán nem volt olyan ütős. a két rust commons-t nagyon élveztem, de annyira meg már vannak jók a BL2 helyszínei is.

    nehézség terén nekem jobban passzolt a 2, mint az 1, az első bőven túl könnyű volt, a második pont jó lenne, ha nem lenne loot dolog, amivel totál egyetértek.

    a sniperes dolog szerintem is bénaság, csak engem személy szerint a gunzerkerrel nem zavar. az elsőt a és a hunterrel és a szirénnel vittem végig, ott anyáztam volna miatta.

    optimalizálás: ezt én 95%-ban a physx számlájára írom. akár low, akár high, nagyon fogyasztja a CPU-t, és nem éppen jeleskedik a több mag használatában. az egyetlen megoldás az órajel egekbe emelése, attól valóban gyorsul. VGA-t hiába teszel alá bármilyet.

    sztori: itt nálam annyival nyer a kettes, hogy a vége nem egy ész nélkül összecsapott katyvasz, egy végletesen röhejes boss-szal. az volt az első rész egyetlen igazán gyenge pontja.

    DLC-kben egyetértek. az egyesben az 1-3 DLC-k mind önálló karakterrel rendelkeztek, és mindegyiket volt miért szeretni. a 4-es sokkal gyengébb lett - és kb. ennyire lett jó a scarlett a kettesben, ami a 4 közül kimagaslóan a legjobb. oh well.

    @Lorenzo: én pl. imádom a robotos részek nagyobb részét. egyfelől megunhatatlan humorforrás az állandó nyafogásuk, másfelől látványban sem utolsó, ha rárontasz 2 tucat robotra 2 corrosive fegyverrel :D

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák