Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz Gsx-rr #52896 üzenetére

    Azért nem azt nézi, mert autópályán ritka a 0-100 menés

    viszont nekem még nem nagyon sikerült 30d-vel tartani a lépést...

    Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #52896 üzenetére

    Mindenkinek igaza van egy kicsit.... Pályán simán az fog lenni amit Bezol mond lámpánál meg az amit te bár ott a különbség 0-100-nál 0,3s az X5 javára ( F15 X5 30D 2015 258Le 6.9s) ( F30 320D 2015 190Le 7.2s ) .... De életszerűbb az,hogy pályán vagy forgalomba menet közbe találkoztok és ott bizony el fog menni a 20D de mindenképpen simán megy az X5-el....

    Én az E39-el E60-al is rengeteg összkerékhajtás-os autóval találkoztam és sok esetben a papírforma szerint el kellett volna menniük a 0-100-ban a valóságban lazán otthagytam őket... Egyedül ami olyat indult ,hogy lószart tudtam vele kezdeni az az X6M-ek állóból brutálisat indultak de ha gurulva mentünk a lámpához akkor tudtam menni velük a 35D-vel. Való életben azt tapasztalom,hogy mind1 milyen autó van az emberek alatt 90%-ban nem tudnak elindulni....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • BeZol

    őstag

    válasz Gsx-rr #52896 üzenetére

    Hát a 0-100-at sztem ezerszer ritkábban csinálja bárki, mint egy előzést országúton vagy autópályán "izmozást". Én 217ezer km alatt talán 10szer :F
    Egy 0-100nál már a reakcióidő is rengeteget számít, azon simán elmegy minden, de aláírom, hogy az összekerék miatt ha kicsit is rosszabbak a tapadási körülmények, akkor elmegy az összkerekes x5, de bakker, én hirtelen alig tudok 1-2 lámpát mondani, ahol a lámpa után már egyből vége a városnak/falunak, és nem egy újabb lámpa jön... Amiről beszélsz, azt fireblade78 kollega sztem 2-3szor játszaná meg, ellenben egy előzést v. autópályás nyomulást minden egyes kocsibaülés során akár többször is.
    Én biztos nem szeretnék olyan "értékekkel" dominálni, amit pont h szökőévben egyszer autózok ki a kocsiból, de ugye neked mindenképp igazad kell legyen, szóval így igazad van, de 100 autósból te lennél az 1etlen sztem, aki ezt a "lámpánál gyalázást" élvezné, autópályán és országúton meg gondolom ismerve a kocsi "gyengeségét", vesztett küzdelembe bele se mennél és autóznál a saját tempódban, ami nem baj, csak azért látni kell mindkét oldal igazságát, és h kinek mi a fontosabb, mert sztem a 0-100 kevésbé fontos, mint egy x sebességről gyorsítás, ha pedig nem kötekedek, a végén elhiheted a néppel h igenis gyorsabb az X5 30d egy 320D-nél, holott max 0-100-on, minden másban a szavaiddal élve "Ugy hagy alva egy X5 320d egy E90 X5 30d-t hogy orom nezni", és akkor lehet még cifrázni kanyarsebességgel, meg melyik a praktikusabb autó, féktáv, akadálykikerülési képesség, biztonság, bla-bla.

    (#52897) CharlieDrop :
    X5 30d-vel pedig tudnod kéne, videó a bizonyíték, egy 330d v. 530d már teljesen más dimenzió, mert több száz kg-mal könnyebbek és a légellenállás is jóval kisebb, azokkal elhiszem h nem tartod a lépést, nekem is sima liba mindegyik 320d, de azért 160-180ig még hősiesen helytállnak (mármint nálam ennyi az óra), 180 után viszont látványosan leszakadnak szegények, DE ha kicsit is nagyobb a forgalom, semmire sem megyek a nagyobb motorral, mert mindig beérnek :B , anno így nem tudtam "lekoptatni" egy X1 20d-t :DDD , vagy 80+ km-en keresztül mindig beért egy-egy lassabb autós miatt, aztán célba értem és nem folytatódott a történet.

Új hozzászólás Aktív témák