-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #52896 üzenetére
Mindenkinek igaza van egy kicsit.... Pályán simán az fog lenni amit Bezol mond lámpánál meg az amit te bár ott a különbség 0-100-nál 0,3s az X5 javára ( F15 X5 30D 2015 258Le 6.9s) ( F30 320D 2015 190Le 7.2s ) .... De életszerűbb az,hogy pályán vagy forgalomba menet közbe találkoztok és ott bizony el fog menni a 20D de mindenképpen simán megy az X5-el....
Én az E39-el E60-al is rengeteg összkerékhajtás-os autóval találkoztam és sok esetben a papírforma szerint el kellett volna menniük a 0-100-ban a valóságban lazán otthagytam őket... Egyedül ami olyat indult ,hogy lószart tudtam vele kezdeni az az X6M-ek állóból brutálisat indultak de ha gurulva mentünk a lámpához akkor tudtam menni velük a 35D-vel. Való életben azt tapasztalom,hogy mind1 milyen autó van az emberek alatt 90%-ban nem tudnak elindulni....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #52896 üzenetére
Hát a 0-100-at sztem ezerszer ritkábban csinálja bárki, mint egy előzést országúton vagy autópályán "izmozást". Én 217ezer km alatt talán 10szer
Egy 0-100nál már a reakcióidő is rengeteget számít, azon simán elmegy minden, de aláírom, hogy az összekerék miatt ha kicsit is rosszabbak a tapadási körülmények, akkor elmegy az összkerekes x5, de bakker, én hirtelen alig tudok 1-2 lámpát mondani, ahol a lámpa után már egyből vége a városnak/falunak, és nem egy újabb lámpa jön... Amiről beszélsz, azt fireblade78 kollega sztem 2-3szor játszaná meg, ellenben egy előzést v. autópályás nyomulást minden egyes kocsibaülés során akár többször is.
Én biztos nem szeretnék olyan "értékekkel" dominálni, amit pont h szökőévben egyszer autózok ki a kocsiból, de ugye neked mindenképp igazad kell legyen, szóval így igazad van, de 100 autósból te lennél az 1etlen sztem, aki ezt a "lámpánál gyalázást" élvezné, autópályán és országúton meg gondolom ismerve a kocsi "gyengeségét", vesztett küzdelembe bele se mennél és autóznál a saját tempódban, ami nem baj, csak azért látni kell mindkét oldal igazságát, és h kinek mi a fontosabb, mert sztem a 0-100 kevésbé fontos, mint egy x sebességről gyorsítás, ha pedig nem kötekedek, a végén elhiheted a néppel h igenis gyorsabb az X5 30d egy 320D-nél, holott max 0-100-on, minden másban a szavaiddal élve "Ugy hagy alva egyX5320d egyE90X5 30d-t hogy orom nezni", és akkor lehet még cifrázni kanyarsebességgel, meg melyik a praktikusabb autó, féktáv, akadálykikerülési képesség, biztonság, bla-bla.(#52897) CharlieDrop :
X5 30d-vel pedig tudnod kéne, videó a bizonyíték, egy 330d v. 530d már teljesen más dimenzió, mert több száz kg-mal könnyebbek és a légellenállás is jóval kisebb, azokkal elhiszem h nem tartod a lépést, nekem is sima liba mindegyik 320d, de azért 160-180ig még hősiesen helytállnak (mármint nálam ennyi az óra), 180 után viszont látványosan leszakadnak szegények, DE ha kicsit is nagyobb a forgalom, semmire sem megyek a nagyobb motorral, mert mindig beérnek , anno így nem tudtam "lekoptatni" egy X1 20d-t , vagy 80+ km-en keresztül mindig beért egy-egy lassabb autós miatt, aztán célba értem és nem folytatódott a történet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen