-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz whitezo88 #60149 üzenetére
+1 Nem opció a bicikli sem páromnak, sem nekem, 15 illetve 18km autóval a munkahely, olyan iroda, ahova nem ülhetek be biciklis cuccban izzadtan, nincs zuhanyzó, stb.
A tömegközlekedés innen reggel és délután is katasztrófa, csak az első nagy csomópontba bejutni 25 perc, onnan neki legalább 30 perc a busz, és még sétálnia kell 10 percet utána, nekem 1 óra és szintén plusz 10 perc séta hegynek fel. Autóval mindez időben indulva félóra, és 40 perc, ráadásul végig villannyal haladva.
Ha a belvárosban laknék és dolgoznék, tök oké lenne egy bicaj, egy elektromos roller vagy ilyesmi, de így...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Drago1
tag
válasz whitezo88 #60207 üzenetére
Alvázszám szerint lett rendelve minden gyári, hogy rendelsz félre? A kérdés hajtókar csapágy és főtengely csapágyat is cserélik és hogy jó e a Kolbenschmitd márka köszi.
Szereplést szakember végzi, gyári alkatrészeket nagykeráron szerzem évek óta, utángyártott alkatrészeket is olcsón hozzá jutok. Lényeges a különbség árban ha én szerzem, mint a szerelő, aki évek óta a család barátja a szomszéd utcában nagy korszerű műhellyel. Ez már a 3. Lánccsere lesz. Csak most a csapágyakat is szeretném, mert ez az n45b16 motor a BMW szégyene és szeretnénk ha még menne, mert ez a suli járat évek óta.[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #60360 üzenetére
Ne is mondd, hétvégén tesztvezettem egy suzuki sx4 s-crosst. Mivel itt van a szokásos útvonalom mellett a márkakereskedés, ezért az értékesítő megengedte h elguruljunk vele a lakásunkig (jó sok fekvőrendőrön át, amiken egyébként tök jól átment), majd vissza, és ez az útvonal 2/3 részben megegyezik a korábbi munkábajárós útvonalammal, csak ugye oda-vissza lett, szóval munkábajárós útvonal 1,5szeresének mondhatnám (5,5km * 1,5).
Elindulás után 2 sarokkal nulláztuk a fogyasztást.
1.4-es turbós hibrid 130 lóerővel és kb. 1250kg volt ez a verzió (automata fwd)Előtte ecsetelte h 6.5-7l/100km, nagy dugóban max. 7.5liter/100km a fogyasztás és h ő is ilyen rövidebb távokon jár és h ez ennyi.
Hát 10.7l/100km lett (ami a végén csorgott le ennyire, egyébként 11+-t mutatott és nem tapostam meg neki csak 1szer állóról 60ig).
Persze az egész el lett annyival intézve, hogy még bejáratós a kocsi és azért eszik ennyit.Rokonságban is van egy ilyen (csak manuális váltóval), és náluk sem eszik ennyit a kocsi, de nem is mennek az én rövid szakaszomon!
5GT 3liter biturbó diesel 313+ lóeró 1905+kg automata rwd 10,3literből megoldja ugyanezt a szakaszt (lemértem direkt, mert lakás-meló 8.3l/100km egyébként) úúúúúúúúgy, hogy 300méteren belül ömlik rám a hideg és érzem h a felforrt kocsiba beülve pont mire ömlene rólam a víz már hűl is vissza minden.
Na a suzukiban (ami szintén tűző napon állt előtte) 2km után sem jött még annyira hűvös levegő + éreztem h enyhén folyamatosan izzadok... (és nem stresszeltem )Ez a tipikus papíron minden ugyanúgy adott, aztán a való életben meg nem hozza azt amit kéne, mert más a színvonal...
-
tasiadam
veterán
válasz whitezo88 #60673 üzenetére
Sokkal többet érnének el azzal ha azt mondanák, hogy a körúton belülre csak az mehet, aki ott lakik, vagy aktuális legmagasabb -1 az euro "értéke". Pl a belvárosi kerületekbe, erzsébetváros, az mehet be aki ott lakik, vagy rokonhoz max. (Beléptetőkapuval mondjuk az utcában). De persze boldog boldogtalan oda jár megmutatni a sportos 318i-t, mélynyomóval.
Meg a P+R hiánya is fájó. De ez megmutatkozik Békásmegyeren, ahol bejönnek a megállóig autokával, lerakják és HÉV-eznek befele.
Rengeteg módon lehetne szépíteni a várost ha a rossz levegőre panaszkodnak. Az tény, hogy itt az üllőin is pusztulat mennyi por és füst van. Tegnap töröltem le a fehér asztalt, már szürke. A metrópótló millio km-es BKV buszok persze hegyilevegőt eregetnek.
Jó az ambíció és az elképzelés, csak a megvalósítás lesz szar.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz whitezo88 #60677 üzenetére
Ha lenne 1m-ért elektromos seggrakéta vagy plugin hybrid, azt venne mindenki városba. Én is megtenném, hogy kimegyek a M0-son kívülre, és bejárok egy elektromossal dolgozni. Az E39 meg maradna továbbra is utazónak. Csak mivel belvároshoz közel vagyok, annyi idő eljutni tömegközzel a munkahelyem, mint a balatonra.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Anaren91
senior tag
válasz whitezo88 #61096 üzenetére
Igen, csak pl egy dízel motort lehet javítani, és ha nem nagy a baj akkor apránként felújítani. Ha véletlen valami miatt beszarik az elektromos hajtás akkor hirtelenbe kell 5k eurót kiköhögni. És nincs utángyártott.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vedini
őstag
válasz whitezo88 #61511 üzenetére
Igen engem láttál
Chrys_ : Nekem kb akkor esett már le, hogy nem oké amikor már elég sokat kellett volna visszatolatni, így végig vergődtem a földútét
CharlieDrop: nah ha majd lesz szerencsém kölcsönkérni egy dragy-t akkor 0-100, 0-200, 100-200 valamelyike biztos fényt derít rá, ha meg hibahatáron belüli a különbség akkor meg oly mindegy
Mosás után is a front kamera olyan sajnos mint a lámpa búra meg a szélvédő, szerintetek lehet valamit kezdeni vele , tiszta szemcsés már a üveg/plexi nem tudom épp mi védi a lencsét
Első engine detailing képei... elég pepecselős meló, a motorház szigetelésen kell majd még dolgozni, valszeg egy kárpittisztító kell, így csak sima porszívózást kapott és áttöröltem mikronszálassal, élőben picit azért jobban néz ki.
workworkwork...
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz whitezo88 #63454 üzenetére
Amikor azt mondta nekem a szerelő, hogy olyan 8-9000eu kéne, hogy rendben legyen, akkor elgondolkodtam, hogy meg e éri egy 2004 kocsit felújítani. Arra jutottam, hogy egy jobb állapotban lévő fiatalabb kocsi cska pár 1000-el drágább, akkor még jobban is jövök ki.
20 éves kocsiba ennyit tenni, értelmetlen. Olyan 3000eu vehette.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Ck.
addikt
válasz whitezo88 #70134 üzenetére
Helyette pedig szívatod a környezeted, ügyes, roppant ügyes...
"és hogy 0.000000000001%-kal tisztább legyen BP levegője és ennyivel csökkentse a rákos kockázatokat."
Nocsak, mostmár szagértők is lettünk hirtelen és pontos mérésünk van a károsanyag- kibocsátás mértékét illetően? Egyébként teljesen mindegy, hogy 10, 1, 0.1 vagy az általad mért és hatósági tanúsítvánnyal igazolt "0.000000000001%", ha mindenki így gondolkodna, akkor már harapni lehetne a NOx-ot és társait a levegőben. Remélem a kiherélt sz@rodat is ennek megfelelően csak magánterületen járatod és nem kényszeríted a lakosság többi részét arra, hogy a te önzőséged inhalálja be nap, mint nap. Te és a hozzád hasonlók, undorító emberek vagytok, hányni tudok tőletek. Én pedig azt "szarom le", hogy mit gondolsz a véleményemről. (Gondolom mire elküldöm, a fele vagy egésze már úgyis ki lesz cenzúrázva).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen