- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Milyen routert?
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Mobilinternet
- Windows 11
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Python programozás
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3493 üzenetére
hát jah.
De m-pack lehet külkső és belsőre is érteni nem szükséges mindennek annak lennie.Sőt ha jól tom már ha 1 dolog van rajta ki szokták tenni akinek ez számít.
Igen a kipuf render is más, felni, optika(lökösök, szoknya),m futómű, fék, kormány, ülés, mega belső pedál, válógomb, kézifékkar trio...asszem ennyi az M.
De ezen belül is lehet ragozni. van m-tech, m-tech2, m-tech3....modellfrissítéssel változik kicsit..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3493 üzenetére
" De úgy hallottam, hogy elég sok gond van az M5 -ökkel, elég magasak a szervízköltségek. "
Sok gond ugyanmáááá.
Mondják a 8-asokra is..........hm.........az se igaz
A szervízköltség meg a BMW-nél ( márkaszervíz ) és a lehúzosoknál drágább csak !!!!E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #3496 üzenetére
Így OK persze V motort nem szabad 4 hengereshez hasonlítani, mindenből több van. De 4 szobát is drágább fűteni ugye mint egyet, de attól a nagy házzal nem tőbb a "gond" .
Ha nem akarsz sokat fűteni ------- garzon, ha nem akarsz sokat költeni ( benzin szervíz stb.) ------- (tudjuk )E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3511 üzenetére
Az nem én voltam.
Nekem csak egy Volvo S60 felirat van rajta, és onnan lehet felismerni, hogy talán ez az eddigi egyedüli S60-as amit láttam itthon, és az S60 felirat egy picit ferde.Utólag tettem fel rá, első tulaj nem kérte a tipusjezést, utólag meg volvoék ferdén tették fel rá.Lenyomtad? Vagy fordítva?
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3516 üzenetére
Hmmmm, béna volt a sofőr, vagy csak 95-öst tankolt...
Amúgy én németországban ugye minden héten megyek, elég sok S60-at látok, de rengeteg a T5-ös belőle.Szemem tátva...Itthon 4-et 5-öt láttam csak, ott minden második olyan, a maradék D5, is egy-két mást látok csak.
Egyébként ma hazafele győrből nem tudom mi volt az emberekkel, de 4-en jöttek nekem.
Egy mercit nagyon csúnyán elvertem, egy E320-as dízelt, de a régit, úgy állva maradt szegény....180-nál már több mint 15-20 méter volt közöttünk...
Aztán jött egy 3-as bajor, azthittem egyszerű lesz, aztán mikor elment mellettem láttam meg a dupla pufit, meg az egy betű, egy szám kombinációt... M3....
Egy lexus gs-el elvoltam egy darabig(a hibriddel), volt hogy lenyomott, én vissza kapcsoltam, letoltam, megint lenyomott, így tovább....
Aztán benéztem magam egy kamion mögé...
Illetve egy Lambo lelámpázott, mikor 220-al mentem.... Kb 3mp alatt húzott el mellettem, miután lehúzódtam.... San Marino-i volt a drága...
Erre hazajövök, és mi fogad?Augusztusban "picit" gyorsan szántottam, az 50-es táblánál 94-el zúgtam el, 60k.... Örülök mint majom a farkának, mert jogsit nem nyelték be....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3518 üzenetére
Hát mivel van rendőr rokon, tudom, és vigyázok is ahol tudok.
Amúgy ha 100-al megyek, vagyis a duplájával, 150k, meg -jogsi. Éppenhogy....
Ez egyébként akkor volt, mikor megvettem a kocsit, és próbálgattam a váltóját, aztán az órát nem lestem...
Hát T5 ellen valóban nem sok esélyed van.
Én multkor egy S60R-el keltem versenybe, de önkénytelenül, azt hittem, hogy én vagyok az erősebb, és csak dísz az R felni, mert hátul nem volt ott az R betű.Aztán hoppon maradtam, elvégre +100lóerője van neki...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3520 üzenetére
azt azért nem hiszem teso...275ból 373????
nézd meg saját szemmel....700+NM-t??szerinted meddig fogja bírni?: ....
530i-t vegyél ha annyira bejön.
Ez az m3 jónak tűnik ennyiért még regadóval is megéri cska kérdés a papírokat el e lehet inétzni.De mo.n vannak jók."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3569 üzenetére
na ne baxx...
nézz szét német osztrák ebayen érdekes dolgokat fogsz találni tiédre illene mert mondtad kormány ülés meg nem tom még mi az...Ha nagyon megcsavarják a 335ci.-t megeszi az m3at is a mostanit.
kompival turboval sok mindne csodát lehet elérni.én amugy nekema hátsó lökös M-es egy matricát kitettem ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3588 üzenetére
na jahutánajárok én ennek a 328 fogyasztásnak nyomatékosságnak...ha majd cserélek tuti próbálók 2.0át 2.8at azt kiderül akkor az igazság...
ha tényleg igazak a dolgok megéri, modernebb technika."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3591 üzenetére
köszke rendi vagy
igen elsőre 2x több lóerővel inkább száraz napos idő ideális mint esős borus viharbamondjuk lefolyik egy kevés víz meg találkozóra megyek most nem annyira fain az autó
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3597 üzenetére
A CMC M5 810 ló ha mindne igaz nem tom mér nem veszi számításba senki...
Igen az uj m5 alapból 550ló lesz szintén jó tuningalap V10 ..visznt ilyne +200 lóvakhoz biturbóhoz szerintem hengerfej csere kell rajta tuti meg még jópár dolgot ki kell ott cserélni....titániumötvözetrera meg ilyenekre.
Én azt várom ki veszi kezelésbe először a M3at V8 420ló...bitrubóval lesz vagy 600 ....alaphangon asszem hamann 450re rakta fel azt a full fekete maffiaverdát
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3636 üzenetére
sor6nál 2 turbonál milyen hengersorokról beszélünk?
Amugy biturbo mert egy nagy 1 kicsi van rajta...egyik alacsony fordulaton tölt hogy alul is nyomatékos legyen míg a nagyobb magason még nagyobb legyen a teljesítmény...és ez a dízelnél is így van hisz abban sincs V motor...535d, 335d, 135i, 335i, 335ci, és szerintme van 635ci is...és asszem tervezik az x6ba is belerakni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3638 üzenetére
én ugy sejtem tudom enm egyforma, és mint írtam egyik alsó tartományban tölt(kicsi).hogy legyne nyomaték, míg a nagy magas fordulaton hogy nagyobb legyen a nyomaték lóerő.
Ugye a bmw motorok sőt mindegyik mai kivéve dízeleket, alsó tartományban (értsd 1500-3000) nem annyira virgoncak, ennek kiküszöbölésére csinálták a biurbot. twinturbo csak V.s motron lehet szerintem.Különben széttolná a motrot a nyomás.
Ja 135i alias M1 szerintem.5.x.es gyorsulással simán.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3643 üzenetére
szerintem 4-5 ilyen lehetséges alternatívával besétálnánk ketten a wallisba, lehet elég nagy fejtörést okoznánk az ottani öltönyös úriembereknek
Nagyon istenítve van ez az új 274 lovas 3.0ás nem lefojtott moci, próbáld ki ...és nyilatkozz 330i ..lehet ki se szállsz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3659 üzenetére
hát jahh a turbós auto előnye
a turbó annyi felmelegszik begyujt valami tömítést, gumit, műanyagot..ez nem vicc lehetséges...amugy elég szégyen egy volvonak.
te is toltad akocsit?mér mi baja volt hogy nem ment?
ők is kézzel tolták??
vajon mér nem indult be ..valszeg szétégett minden.
vajon ez garanciális hiba lesz neki?amugy kis poroltó kocsiba való 2-3e teszkóba..haverom apja 5éve így közlekedik..hátúl benn van mind2 kocsiban.
bmw.vel tiéddel nem történik ilyen, nem kispicezett motor és nem turbóval.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3659 üzenetére
Az érdekesen hangzik.
Mondjuk ez nem feltétlen az autó hibája, de akkoris elég ciki.
Egyébként mi az, hogy a tulaj szalad poroltóért?
Ebből is látszik, hogy nem az autó a hibás.
Minden volvohoz jár gyárilag poroltó, hátul van is neki helye a csomagtartó alatt, pótkerék bal oldalán.
Ja és hogyha a tulaj tudta volna, hogy hogy kell használni egy turbós autót, nem történt volna meg. De ha tudja, ha nem, ilyennek még egy szuziban sem lenne szabad megtörténnie, nem hogy a biztonság terén etalonnak számító volvóban.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #3668 üzenetére
Nagyfaternak is van egy Sierrája, 2.3D, ő beletett már vagy 300 ezer km-t, előtte meg legalább ennyit beleraktak már. Nem a Fordokat szidtam, irtam, hogy nekünk volt/van, csak a Volvot nem kell túlmisztifikálni.
Amíg nem volt Ford tulajdonban, addig fasza autókat csináltak, azóta mennek lefelé.
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #3675 üzenetére
A Passat-okkal egyet értek, de az a Type-S egy nagyon jó autó, csakhát gondolom az előző gazdája nem nagyon szerette elvégezni a kötelező szervízeket. Meghát ugye mindig ki lehet fogni egy macerás példányt, még Ferrariból is. Egy Honda után nem szabad általánosítani.
Más: Egyik ismerősöm kerem E30 318IS Mtech2-őt! Tudtok valamit?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3673 üzenetére
C30-XC60-new S60 stb mind-mind egy csepp volvo vonást sem tartalmaz.Mind olyan kerek, és olyannyira ford, hogy borzalmas.Akármelyikre nézel az említett 3-ból, hamarabb jut eszedbe egy focus, vagy egy mondeo, esetleg kuga, mint egy teszemtazt S70-S90....
De ez már nagyon OFF, ezt inkább volvo topikban...Régi verzióikban, E65 és az eggyel ezelőtti S merciben nem az volt mint most, bmw feszes, kényelmes, sportos volt, mercedes meg egy luxusszálloda nappalija.Sokkal jobban is tetszett kívül-belül a merci, mint az E65.Most viszont számomra megváltozott, az új bmw szerintem kényelmesebb, kívülről mondjuk rondább ismét, mint a merci, de belül jobb. És szerintem az új 7-es sokkal sportosabb is mint a régi, pedig inkább belül kényelem, de futómű, motor, váltó elég sportosra lett hangolva.Ha az E65-ből a ráncfellvarrt külsőt társítanák a belsejéhez, maga lenne az etalon. Számomra.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
orbano
félisten
válasz MPowerPH #3675 üzenetére
Akármilyen márka, egy egy hónapos, használtan vett, megbízható szervízben alaposan át nem nézetett autó nem autó. ez különösen igaz egy sportos autóra, amit szeret a gazdája taposni, de nem feltétlenül szereti karbantartani. bömbiből is lehet ilyen témtörténeteket mondani, a családomban is van olyan, ami 2x lett hengerfejes fél éven belül és hagyta ott a gazdáját az út szélén. a tulaj férjének ettől függetlenül egy nagyon jó kis bömöse van és nagyon elégedett vele.
A vér nem válik VAZZE!™
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3683 üzenetére
igen mikor hallok ilyeneket hogy ujszerű értsd 3-5 éves 50-80e.t futott autok netán épp vadiuj sok sok millás otthagyja a tulaját akkor picit elmosslyodok és örülök az automnak.még ha 4henger is és 11et eszik és és mégha milliót se ér akkor is.mert nincs vele bosszúság.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3691 üzenetére
hát jah..ma láttam is egyet...M-packos gondolom futómű is az volt...hát úgy ugrált pattogott még külső szemmel is az útegyenetlenségeken....
A 3.0ás dícsért motor helyett inkább audi..szégyeld magad...274 lóerő....melleslega modelfrissis 3as limo is szép már nem csak a coupé.
135i rulezzz
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3703 üzenetére
na ezé nem való neked 15 milkás turbos bmw...mert szétgányolnád
nem bírjaia mai modern technikai az iylne angy tuningot max. ha ölsza mociba belülre is.amugy gyenge a hamannos 365 ló asszem az alpinájé meg 380 ...de it írták már megbontottáka mocit kovácsolt cumokkal.
274 lovas 3.0ásból is szerintme 300lovat elé lehet hozni egy chippel meg másik kipufogórendszerrel.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen