- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Linux - haladóknak
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux kezdőknek
- PDF topik
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E-Maxx
tag
válasz Vandit. #2965 üzenetére
De tulajdonképpen mennyit szánsz autóvásárlásra, mert régóta követem a topikot, de egy ideig csak 1m körüli-alatti autókat nézegettél, hogy-hogy 2.5m-nél tartasz?Vagy lemaradtam valamiről?
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Vandit. #2971 üzenetére
Esetleg még szerintem nézz meg E39-esből egy-kettőt, 523i vagy 528i-t.
Nekem anno volt egy, nagyon imádtam, csak már nagyon sok volt benne a km, és öreg is volt(96-os volt, és 340.000volt benne).Nagyon jók azok is, és abban ha esetleg magas vagy, sokkal kényelmesebben elférsz, csomagtartója is nagyobb, és az valahogy szerintem "komolyabb" mint az E46.
És már 2-3misi között egész jók vannak.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #2979 üzenetére
Ismerősnek újfajta E270CDI-je volt, amikor megjelent elsők közt megvette, létező összes extrával, ami van a katalógusban, majdnem 17-18 millióba került.
4 évig használta, és iszonyat sokat költött rá, minden baja volt vele.
Utána vett egy R320CDI-t, lassan 1.5 éve megvan neki, eddig olajcserén, meg a szokásos dolgokon kívül semmire nem költött, imádja, szerinte az utóbbi 15 év legjobb mercije.
Ennek ellenére én imádom a BMW-ket, és S60-as Volvóm van.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #2984 üzenetére
S60, 2002, 2.4T, automata.
Kérdezz nyugodtan.S osztálya viszont van egy Bécsben élő ismerősömnek, 2000-es évjáratú, használtan vette, 2 évesen 27.000km-el, egy mercedes szalon tulajától, kb akkor 15misiért.400dízel, V8-as, asszem 250lovas, és azon kívül, hogy 15l az átlag fogyasztása, imdája, semmi baja nem volt vele, semmi nem romlott el rajta, és full-full extra.
Nekem abban az autóban ami a legjobban letaglózott, az az, ami most már sok audiban is benne van, de bmw-ben max az új 7-esben lesz, hogy behajtod az ajtót, és becsukja.De bevágni nem engedi, lelassítja, és ugyanúgy szervóval becsukja, a csomagtartót is, a motorháztetőt is, mindent.Nagyon kész.
Mondjuk nekem BMW-ből az E39 tetszik, ami volt is, és a régebbi fajta X5-ös.Szóval a régi bmw-s belső.
Pl egyik kollégám tavaly vett egy 530xd-t, vadi újonnan, és olajcserén, fékbetét cserén kívül semmi baja nem volt, de megbánta, hogy megvette.És semmi más baja nincs vele, azon kívül, hogy szerinte belül ocsmány.Mondom ezzel egyetértek, de ezt akkor is láttad mikor megvetted, mégis miért vetted meg?Mert BMW, és azelőtt is az volt, és imádta...Mondom de ha ronda, és nem tetszik, ne vedd meg....[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #2993 üzenetére
Én München-Bécs-BP útvonalon járok leginkább, szóval megtudom küldeni neki.
Nekem egy 523-asom volt, mint írtam is pár hsz-el ezelőtt, de idős volt szegény.De nagyon ment, igaz, 170lovas volt, sorhatos, de imádtam.
Autópályákon szinte mindenkit otthagytam, egy-két versenyszellemű erősebb járgány, vagy épp egy-egy porsche hagyott le.Az manuális volt.
Azután volt 4 autóm, 2ford mondeo, egy 307sw, és egy renault scenic.A legerősebb is 150 ló volt, szóval 3 év eltelt azóta, de mikor beültem ebbe, akkor úgy éreztem, megtaláltam a számomra legideálisabb autót, kényelmes, számomra kényelmesebb mint a bmw volt, igaz az nem bőrös volt, hanem szövet és keményebbnek tűnt mint ez.De ez megy mint az állat, érzésre sokkal jobban megy, ha az automatát használom, még akkor is, mint az 523-am.geartronical meg aztán végképp.
Igaz, pár napja mérettem volvo galériánál a kompressziót, és eléggé közelíti a gyári értékeket, szóval 201 ló helyett 190-ven valamennyi.Pedig 216.000km van benne.
Én egy S80 T6-ot akartam venni, ami sorhatos, 276lovas, de jóval nehezebb is, mint ez, érzésre nem sokkal ment jobban mint ez.Nemrégen egy E39-es német pályán rámtámadt, kb 5-6 kilóméteren keresztül a forgalom miatt egyikünk sem bírta lehagyni a másikat, és folyamatosan 220-230-al mentünk, aztán valahol lehagytam.
Ha jól emlékszek egy 530-as volt, de nem tudom, hogy dízel van benzines.De mintha benzines lett volna.
Szóval szerintem akkor ez erősebb mint az 528-as.Bár az is lehet, hogy az Ő motorja nem volt olyan jó formában mint az enyém.
Egyébként tudok két dolgot ajánlani.Menj be a Volvo galériába(BP,Váci út 58)van szerintem több mint száz autó ami úgymond Quality 1, vagyis használt, de nem öregek, és beszélj a használtakkal foglalkozó sráccal.Nagyon jófej gyerek, és próbálj ki egy S60-ast(most a 2.4T már nincs, helyette 2.5T van, kb 10 lóval erősebb, de érzésre ugyanaz)és utána ülj be a tiedbe, és ugyanúgy menj vele egy kört.
Szerintem meggyőző lesz.Ha gondolod, priviben is dumálhatunk, vagy a nagy volvo topciban, nem muszáj zavarnunk a bmw topicot vele. De kérdezz nyugodtan, amiben tudok válaszolok.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
De nézd már meg mennyi a benzin jelenlegi ára, ileltve a dieselé, minimum 23ft különbség.
7l a dieseles kocsi fogyasztása, 9l egy benzinesé
Mondjuk 70l a tank.
Dieselbe 19880 a full tank, benzinesben 17990.
3000ft különbség, diesel 1000km-t megy teli tankal, benzines kb 780-at, 220km-re kb 19l benzin kell, ami 4883ft, ami kb 23.000ft, 3.000ft különbség....
és ezalatt sokkal pörgősebben, gyorsabban, és mindamelett sokkal szebb hanggal utaztál, szerintem 3.000ft 1000km-en nem pénz...
De nyugodtan szeresd a kamionmotort(direkt nem traktort írok), de legalább ne minden topikban azt hangoztasd, hogy sokkal jobb a diesel, meg szebb hangja van, mi sem megyünk a diesel topikba(ha van ilyen, ha még nincs, nyiss)hangoztatni, hogy pfujj a diesel de sz@r, a benzines a király.Nyugodtan írogass bárhová(ide is), nincsen azzal baj, de ne gyere elő pls a diesel témával.A BMW topikban amúgy sem lehet meggyőzni senkit a diesel mellett, amit meg is értek.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Tudod a BMW-nek van egy olyan sajátossága, hogy bizonyos szekrény méretű, és bőrfejű barátaink előszeretettel veszik eme csodálatos márka autóit(igen, nekem sajnos nem BMW-m van, hanem volvom, de benzines...)és ők két dolgot néznek, presztízs, minél nagyobb, de minél olcsóbb(ezért ritka náluk fullextrás kocsit látni)és dízel, meg keveset fogyaszt.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Ha dízel, esetleg 330D, de dízelből számomra egy van, ami meggyőzött, az pedig a Volvo D5-öse, 185 ló, 5 henger, turbó, és legyilkolhatatlan.
Amúgymeg benzines, 5 vagy 6 henger, min 200 paci, és jó kis 8-9-es vegyes fogyi...
Városban autómatára bizom totál, és úgy van 9, rosszabb esetben 9.5 körül a fogyim...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
ilyen volt, és van is.
Volvo S60 2.4T a neve.
201 ló, automata, 40% város(BP)60% autópálya melett így alakul a fogyim.
BP-München, ha nem nyomom neki, és max 140-el megyek, 7.5 körülre letudom húzni tempomattal.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
-
E-Maxx
tag
Mért, ilyennek kell lennie egy autónak?
Ez nem ezerszer jobb?
Akkora egy f@s>ság hogy minél nagyobb a 2 utáni számok öszege, annál gömbölyűbb legyen bármi.
2100-ra már egy gömbből lesz az autó, meg a ház is, vagy mi?[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nekem az utóbbi 2 évben megjelent autók közül egyetlen egy sem tetszik.
Se ford mondeo, se insignia,se ford ka, fiesta, golf 6,passat cc, x6,x5, stb...
Maximum az S80, de az sem nagyon.
Szerintem 2002-2003-ban megszűnt az autógyártás, az új E mercivel, meg 5-ös BMW-el, illetve A6-os audi megjelenésével.
Jah, meg a dízelek.BMW001: Egyébként meg biztos vagyok benne, hogy nem így fog kinézni, mint amit linkeltél, ez egy csipetnyi a mostani 5-ösből, illetve a 95%-a az újabb 3-as.Csak egy-két fan megcsinálta, és beállítja, úgy, mintha hivatalos lenne...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nézelődtem itt a cd-k között, és megtaláltam hőn imádott E39-es képeit.
Gondoltam felteszem őket netre, ha már feltettem, akkor meg beteszem ide is.
Amúgyis úgy néz ki, hogy hamarosan eljő az ideje, hogy ismét E39-es kerül a karmaimba, Volvomban meghalt az automata, úgyhogy el kell adni az S60-at.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
[link]
"A futott km az valós,de ha zavaróan sok,visszarántom 160 és 220 ezer közé,vagy ahova jólesik."
"Nem családi okok miatt eladó..."
paff, ezt jól megmondta.Vandit:
[link]
[link]
[link]
[link]E39, 6 henger, 1995+,in 170 ló, van amelyik automata, van amelyik nem, ha gondolod...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3406 üzenetére
523.
2.5,benya,170ló,sorhatos.
Hát szakszervízben egy új váltó, 800.000ft, magán embernél 400.000ft a javítás, de azt ha megcsinálom, még nem biztos, hogy jó lesz, szóval akkor továbbra is csak váltó csere marad, és akkor már 1.200.000....
Szóval inkább eladom piaci ár alatt...
Egyébként 2002-es,2.4T,200ló, és 3-4 hónapja vettem 2.7-ért....Hát E60 az egy picit odébb van árban is, meg az nem tetszik belül, mondjuk kívülről sem annyira.
Egy X5-ösben gondolkodok, vagy esetleg egy X3, de inkább E39, pl egy 540, vagy ha megerőszakolom magam, egy M5, pl ez:[link]421.000 tök reális, láttam s60-as volvokat, D5-ös motorral, kint németben 5-600.000km-ekkel...
Mondjuk nem tudom azok hol mennek évente 100.000km-et, az akárhogy számolom, heti 2-3.000km, iszonyat sok.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Most nézem, hogy X3-as felejtős, még kint sincsen annyiért, amennyibe beleférne nekem, X5-ös sem nagyon, szóval egy 530,540,M5,vagy esetleg 740-750 marad választásnak, de ez még a jövő zenéje....
[link]
Na ez a durva...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3446 üzenetére
Hmm, átlag 7.4-et autókáztam vele, városban 9 körül, pályán 130-150-el 6.5 körül. Szerintem nem fogyasztanak semmivel sem többet.
Meg ahogy hallottam egy-két szerelőtől(szigorúan csak olyanoktól, aki csak bmw-vel foglalkozik)ugyanaz, mint 528, csak le van picit fojtva.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Lenne egy kérdésem, kinéztem magamnak a volvo s60 helyett egy-két bömöst, mert így az enyémet, hogy kiderült, hogy összkerekes, 3 millióért el tudom adni.Annyiért meg már lehet néznék BMW-t is.
3 kikötésem van velük szembeenzines,min 2001,4 ajtó, de kombi is lehet, és automata.Bár egy automata dízelen, csakis 525d, vagy 530d-n elgondolkodnék, vagy 325d,330d...
Vagy ha nagyon-nagyon szép, esetleg még a manuális belefér, de akkor csak benyás.
1
2 Eddig ez tetszik a legjobban.
3
4
5
6
7
8 Ez eddig a 2nd best.
9 Motorikusan az álmom, de brutális a fogyasztása, és a fenntartása is...
10
11Kinek melyik tetszik és miért?
Úgy nézzétek, hogy egy Volvo S60, 2.4T(201le),2002,összkerekes,automata,full-full-full extrás után lenne.
Szóval nem árt az ülésfűtés,bőr,telefon,navi,dvd,multikormány,elektromos rolók,stb....
De nem elvárás, 3misi-ig ezeket találtam, ami tetszik külsőre is, nagy is, család is elfér benne, és állapota is egész jó.Természetesen tudom, hogyha 120.000km van kiírva, nem feltétlen valós, bár az sem lehetetlen(rokonnak 3 éve van meg mégane-juk, vadi újonnan vették szalonból, egyedi rendelésre, csak pesten belül, illetve nyaralásra használják, 2005.09 óta 40.000km van benne...),de BMW-nél gyanakodok....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nem, úgy vettem, hogy elsőkerekes, és annyit is fizzettem érte, mint egy elsőkerékhajtásúért.
Mert már egyre lustább vagyok, a pesti közlekedésben váltogatni, meg a lábam is eléggé fájós sajnos, csipőgondjaim is vannak, és utálom nyomni a kuplungot...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3478 üzenetére
Csak az nem kapok 2001-2002 körülit.8 vagy annál több éves autót meg nem akarok.
Ezt megyek nemsokára megnézni, ami nagyon tetszett, elvitték.Pedig úgy voltam, hogyha megnézem, és jó is, megy rá az előleg, enyémet meg majd eladom 1 hét alatt valahogy...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3481 üzenetére
Mindkettővel egy gond van, hogy nincs annyi pénzem.
3 misi a max, vagy ha valami húde csúcskirály, 3.1
2.7-em volt anno autót venni, megvettem, elbaxtam rá 300.000-et, aztán kiderült, hogy összkerekes, így el tudom adni, ezeken az olcsó árakon 3misi-ért, most meg arra nem akarok költeni, karácsony előtt, hogy még ráfizessek egy másikra.
Igazából ezzel sincsen semmi gond, sőt, egy BMW sem tud annyit mint ez, mert ez télleg tud olyat is amit csak az E60 tudna biztosítani, de ottvan, hogy a kedvenc autóm mindig is a BMW volt.Hiába nem tud annyit, akkor is....
Meg a turbó jönne jól a bömösbe, mert ettől alacsony fordulaton is jól húz...Úgy meg különösen, hogy havonta 10.000km-eket autózok bele, ez benzinben meg is látszik.Naponta járok tankolni, szerencsére csak a benzin negyedét fizetem, de akkoris...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3483 üzenetére
4 kerékhajtás,turbó,idrive( ),keményített,betörésgátló üvegek.
Jó hát igen, mondjuk az teljesen igaz, hogy 4000-nél olyan ereje van, hogy csak bambulok, de az s60 is, mint már beszéltük, elég brutális, de így, hogy automatával járkálok, autópályán 4000 fölé csak akkor engedem, mikor sietek, és akkor tempomat, és 200+,amúgy így eljárkálok kellemes 7-8l között.BMW-vel nem tudnám megtenni, mármint az 530i-vel, de 525i-vel tapasztalatok alapján 6.5-re letudnám vinni, ha 150 fölé nem mennék, tempomattal, automatával.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3489 üzenetére
Amit linkelt BMW001, az 3.8misi, én inkább rádobnék egy 100-ast, és egy ilyet vennék:[link]
Ezzel úgysem ér fel...Akármilyen m optika van rajta, úgysem olyan jó, mint maga az M5.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3511 üzenetére
Az nem én voltam.
Nekem csak egy Volvo S60 felirat van rajta, és onnan lehet felismerni, hogy talán ez az eddigi egyedüli S60-as amit láttam itthon, és az S60 felirat egy picit ferde.Utólag tettem fel rá, első tulaj nem kérte a tipusjezést, utólag meg volvoék ferdén tették fel rá.Lenyomtad? Vagy fordítva?
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3516 üzenetére
Hmmmm, béna volt a sofőr, vagy csak 95-öst tankolt...
Amúgy én németországban ugye minden héten megyek, elég sok S60-at látok, de rengeteg a T5-ös belőle.Szemem tátva...Itthon 4-et 5-öt láttam csak, ott minden második olyan, a maradék D5, is egy-két mást látok csak.
Egyébként ma hazafele győrből nem tudom mi volt az emberekkel, de 4-en jöttek nekem.
Egy mercit nagyon csúnyán elvertem, egy E320-as dízelt, de a régit, úgy állva maradt szegény....180-nál már több mint 15-20 méter volt közöttünk...
Aztán jött egy 3-as bajor, azthittem egyszerű lesz, aztán mikor elment mellettem láttam meg a dupla pufit, meg az egy betű, egy szám kombinációt... M3....
Egy lexus gs-el elvoltam egy darabig(a hibriddel), volt hogy lenyomott, én vissza kapcsoltam, letoltam, megint lenyomott, így tovább....
Aztán benéztem magam egy kamion mögé...
Illetve egy Lambo lelámpázott, mikor 220-al mentem.... Kb 3mp alatt húzott el mellettem, miután lehúzódtam.... San Marino-i volt a drága...
Erre hazajövök, és mi fogad?Augusztusban "picit" gyorsan szántottam, az 50-es táblánál 94-el zúgtam el, 60k.... Örülök mint majom a farkának, mert jogsit nem nyelték be....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3518 üzenetére
Hát mivel van rendőr rokon, tudom, és vigyázok is ahol tudok.
Amúgy ha 100-al megyek, vagyis a duplájával, 150k, meg -jogsi. Éppenhogy....
Ez egyébként akkor volt, mikor megvettem a kocsit, és próbálgattam a váltóját, aztán az órát nem lestem...
Hát T5 ellen valóban nem sok esélyed van.
Én multkor egy S60R-el keltem versenybe, de önkénytelenül, azt hittem, hogy én vagyok az erősebb, és csak dísz az R felni, mert hátul nem volt ott az R betű.Aztán hoppon maradtam, elvégre +100lóerője van neki...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
Nekem anno E39-essel, a 23-assal, autópályán 120-140 között, tempomattal, klímával megállt a fogyasztás 6.7nél.Lejjebb nem tudtam vinni, de felfele akár 15-öt is meg tudtam etetni vele, ha úgy mentem.... Szóval 8 teljesen reális, sőt, autópályán 7 is lehet.Az E36-al meg még kevesebb, a kisebb súly,kisebb test miatt.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz Vangelis #3655 üzenetére
Jah, végülis a tél közepe fele kell feltenni....
Én már november első hetében feltettem...
A téli gumi, sok ember agyában úgy él, minthogy egy olyan eszköz, ami nem csúszik a hóban.És csak erre jó.
Ez nem igaz.
A nyári és a téli guminak alapvetően más összetétele van.
A nyári gumi 6C° alatt megkeményedik, elveszti a tapadó képességét.
A téli gumi meg ha jól emlékszek 20C°-ig ugyanolyan tartós.
És nem hóra kell feltenni a téli gumit, hanem +6C° alatt kell feltenni...
Istenmentse meg azt az embert, aki egyszer nekemjön télen, téligumi nélkül....Biztos hogy nem marad épen....[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3659 üzenetére
Az érdekesen hangzik.
Mondjuk ez nem feltétlen az autó hibája, de akkoris elég ciki.
Egyébként mi az, hogy a tulaj szalad poroltóért?
Ebből is látszik, hogy nem az autó a hibás.
Minden volvohoz jár gyárilag poroltó, hátul van is neki helye a csomagtartó alatt, pótkerék bal oldalán.
Ja és hogyha a tulaj tudta volna, hogy hogy kell használni egy turbós autót, nem történt volna meg. De ha tudja, ha nem, ilyennek még egy szuziban sem lenne szabad megtörténnie, nem hogy a biztonság terén etalonnak számító volvóban.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz (Kolombusz) #3664 üzenetére
Csak nehogy azt mond, hogy a nissan jobb mint a volvo, mert akkor röhögőgörcsöt fogok kapni.
Amúgy egyetértek, mióta ford tulajdonba kerültek, romlik a szinvonal, lsd. új XC60, C30, stb... de azért a nissannál még mindig jobbak.Kivéve Infinity, de az nem is nissan...ON:
A héten voltam kint anyacégnél münchenben, végig ott ültem, és főigivel mentem haza egyik nap.Na Ő tipikusan az az ember, hogy nem számít a pénz, de mindenből a legjobb legyen, (egyik zsebében iPhone, másikban Vertu, harmadikban HTC Diamond..) és meglepődtem egy picit az autóparkján.
Hatalmas BMW rajongó, olyannyira, hogy 7db is van belőle neki.Feleség egy "kis" 130-assal jár, Ő mindennap az új 7-essel, talán 750i ha minden igaz, de van neki 850i, X5, X6, E60 M5 és a kedvence állítása szerint egy ritka példány, egy AC Schnitzer E39 M5 full fehérben.De annyira fehér, hogy a motortérben minden fekete, de ahol a kocsiszekrény darabjai vannak, az már fehér, fehér 18"-os felnikkel, fehér szőnyeggel, fehér bőr, fehér műszerfal, fehér gombvilágítás, stb....
Sajnos kipróbálni nem tudtam, csak a 750i-t, hát a véleményem továbbra is változatlan, elölről nagyon ronda, de belül iszonyatos mértékű kényelem van benne....
Volt szerencsém már az új S osztályhoz is, méghozzá egy fullextráshoz, de ez simán túltesz rajta.
Szerelem első látásra - belülről.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3673 üzenetére
C30-XC60-new S60 stb mind-mind egy csepp volvo vonást sem tartalmaz.Mind olyan kerek, és olyannyira ford, hogy borzalmas.Akármelyikre nézel az említett 3-ból, hamarabb jut eszedbe egy focus, vagy egy mondeo, esetleg kuga, mint egy teszemtazt S70-S90....
De ez már nagyon OFF, ezt inkább volvo topikban...Régi verzióikban, E65 és az eggyel ezelőtti S merciben nem az volt mint most, bmw feszes, kényelmes, sportos volt, mercedes meg egy luxusszálloda nappalija.Sokkal jobban is tetszett kívül-belül a merci, mint az E65.Most viszont számomra megváltozott, az új bmw szerintem kényelmesebb, kívülről mondjuk rondább ismét, mint a merci, de belül jobb. És szerintem az új 7-es sokkal sportosabb is mint a régi, pedig inkább belül kényelem, de futómű, motor, váltó elég sportosra lett hangolva.Ha az E65-ből a ráncfellvarrt külsőt társítanák a belsejéhez, maga lenne az etalon. Számomra.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3684 üzenetére
Nem kell messzire menjek, de elég sok magasabb körökben lévő emberkét ismerek, akiknek nem gond hogy az autó 10 vagy 30 misibe kerül, szóval elég sok új, bmw, merci, audi tulajt ismerek, és általuk hallottak alapján, egyértelműen a legjobb az audi, második a bmw, mercivel meg főleg az s-el, sok a baj.
Két embert is ismerek, egyik a közvetlen főnököm münchenben, aki újfajta s-el jár, egy 500-assal, vadi újonnan rendelte kivánsága szerint, azóta mióta megvan neki(2 év)legalább 3-szor halt le menet közben, tavaly nyáron autópályán olyan 150-nél egyszerűen leállt a motor, nem lehetett indítani, és az egész autót ki kellett cserélni, mert a motor mindent tönkretett(váltó,klíma,elektronika teljes egészében,vezérlés,légzsákrendszer,stb...), és ez egy 1.5 éves autótól, amiben 80.000km volt....
Én magamnak mercit nem vennék ezek közül az tuti...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3686 üzenetére
Úgy értettem, hogy audi a legjobb, bömi a második, hogy megbízhatósági szempontból.
Amúgy az új A6-os nagyon sok helyen a legmegbízhatóbb autó címet érdemelte ki, nesze neked japánok....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenyeres fogáshoz való wireless egér az idegenek transztér járatából
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...