- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mozilla Firefox
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2681 üzenetére
Ne haragudj, de mi az, hogy javíthatatlan? Olyan nincs, hogy javíthatatlan.
Javaslom keress fel másik szerelőt, aki ért is hozzá mert abból amit leírtál... inkább nem is minősíteném. Meg csak úgy benyel 80K-t ? Ne nevettess már, melyik autószerelő cseréli ki neked az ABS computert meg csinállja meg a tolatóradart igyen?Lehet meg kéne venned azt a volvot...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2684 üzenetére
hagyjad már avolvot ne hülyítsenek meg a turbóval..egy 530 bömi tekintéálytparancoslobb,amugy tényleg nincs olyna hiba ami javíthatatlan..de írd már le mi az amiért 700+200=900k-t kérnek meg 1.5 gurgiát??.motorgenerál??..még az sme lenne annyiba...váltócsere se......computer csere se..semmi nem keürl ennyibe egy e39 528ason...át akarnak vágni ne ahgyd..egy szerleő meg tényleg nem nyel le 70k-t ott valami nem gömbölyűű...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2688 üzenetére
na az gáz..a többi csak a te tudásodon mulik szerintem...nekem sincs semmi jo enyém nem is erős...e36 azért driftel angyokat erősebb mociba mert se mnetestabi se kipörgésgátló nemigazán van benen max. utcso 1-2évben....tudni kell vezetni érezni az autót nahhhh.... ..egy bmw mindig egy kincs de annaka kezében aki tudja uralni amia mocitérben van....ezért odzkodok én is a 325től 200 ló már nem semmi...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2690 üzenetére
ettől szép a dolog...a bmw mindig ilyen volt.
Hát nem tom nem próbáltam még....esős uton ugyanugy én is 1x majdnem becsusztam....figyelni kell lassan menni nem nyomni...amugy m3ra is azt mondják télre le kell rakni...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2694 üzenetére
Én próbáltam egy legújabb 530D-t, chippelve, egészen elképesztő. Vezettem már volvót is, de ez valami egészen más volt. Nem mertem neki nagyon nyomni, olyat húzott, hogy esp ellenére is fogni kellett a kormányt Egy álom
Szerintem vicc a kábelköteg ára, nézelődj a bmwpoweren, sokan bontanak ilyeneket, vegyél tőlük egyet. Vagy miért nem jó a bontott??
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #2710 üzenetére
Hát nem tudom de nekem egyenlőre elég ez a 150 paci is....
Főleg a gazdaságos fogyasztással együtt
Volvóról meg annyit, hogy Renault nah igen Ők tudnak turbót csinálni.. nem is cseppet.
1500ccm= 1500paciDe mivel volvókban is sok renault alkatrész van .....
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2710 üzenetére
3.0 biturbó 306 ló....miért is ekvés 100ló per liter megvan...de amugy szerintme pillanatok alatt felcsippelik neked 350re........asszem hamannék 360at hoztak ki belőle alpina pedig 380at..szerintme 400 is lehetséges...és lehet leturja az M3 V8as mocit is
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2720 üzenetére
egyszerű láttad soltvadkerten is...
annyira magas fordulaton tartják a ocit hogy nem tud elindulni..féket nem nyomank...ez a drift alapja is..vagy egyszerűena kézi van behuzva....
durva hogy a 335i 3. és 4.ben hogy lelépi az m3at megaz m5öt..olyna 250nél fogja meg az m5 kb....cm3 miatt
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2761 üzenetére
2001 utáni már a modellfrisített verzió...vagyis ujabb 3as a coupé is és a limo is...vékonyabb a lámpa...nem tudok gondról..első szériásnak volt a hátsó gátló..amugy ezen kívül nem tudoks emmiről....330d lenne?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
- = Zk = -
félisten
válasz MPowerPH #2809 üzenetére
jujj....!az azért már szaggatja a Bécsi-,vagy a Kerepesi utat
Gyok2:
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2814 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy melyiket vezetted a három közül?
Az M6 4.6sec alatt van 0-100km/h-án. Lekorlátozva 250Km/h a végsebessége ami korlát nélkül 300fölött lenne.
Az RS6-nak szintén 4.6sec kell a 0-100 -ra való felgyorsításhoz mindezt biturbóval. Itt fel is tenném a kérdést, hogy akkor melyik motor is jobb valójában?Mellesleg az M6 erősebb mint az M5. És ne gyere tuningolt autókkal, a gyári adatokat kell nézni.
Tehát miről beszélünk? Milyen leggyengébb modell?
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2816 üzenetére
"az RS6 Avant, de 2025 kilogrammos tömege ellenére is 4,6 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 "
Ez az általad linkelt cikk-ből van. Tehát semmivel sem jobb az M6-nál sőt az M6 (sajnos nem volt szerencsém menni ilyen kaliberű autókkal de remélem lesz majd) szerintem fényévekkel veri vezetési élményben és kezelhetőségben ezt a 2 tonnás monstrumot. Amúgy biztos nagyon komoly kocsi, de az M6 ellen inkább ez dukál: [link]
nagyjából egy kategória a kettő, bár nálam az M6 visz mindent.
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2818 üzenetére
De mit értesz azalatt, h. erősebb? Mit akarsz vele csinálni, traktort vontatni?
Nálad miben nyilvánul meg az erősség fogalma? Nálam legfőképpen a gyorsulásban, ami szinte az összes említett autónál 4.5 és 4.6 másodpercet jelent 0-100-ra. 0-200-ra nem emlékszem mennyi volt de gyanítom közel azonos.
Rugalmasságról meg annyit, h. egy 2025 kg-os kombi monstrum közel azonos teljestíménnyel nehogymár rugalmasabb legyen mint egy 1700kg os M6. -
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2821 üzenetére
Reménytelen vagy... Nem érted, hogy mit mondok már sok hsz. óta.
Nem nézem semlegesen a két autót, ebben igazad van. Ellenben elismerem ha egy adott autó jobb annál amihez a szívem húz.
Akkor mégegyszer:
"Az M6 1710 kilós, teljesítménye 507 LE@7750 rpm -en,
nyomatéka 520 Nm@6100 -en.
Az RS6 2025 kilós, teljesítménye 580 LE@...., nyomatáka 650NM@1500-6250 rpm."De ettől még nem megy jobban mert nagyobb a kasztni, lehet más az áttét meg még ezeregy dologtól függ.
"RS6 sokkal erősebb, és rugalmasabb is. Igaz, kanyarokban gyengébb az M6 -nál a nagy súlya miatt. "Namost az, hogy a kanyarokban jobb az M6 szerintem azt jelenti, h. rugalmasabb is. De javítsk ki ha tévedek.
Persze, hogy az adatokra támaszkodhatok, mi másra támaszkodhatnék
Te mire támazkodsz? -
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #2847 üzenetére
" Mennyit eszik a géped? 30l/100? "
Teljesen "lábfüggő". Ha nem kell toporogni 1-es 2-es városban elmegy 14-el, autópályán tempomat 120 fölött 8.5 - 9 ( sebességtartásnál csak 6 henger megy ) de tud 45 litert is enni
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #2861 üzenetére
" Na, akkor egy kérdés, mert nem tudom. A CSi és a Ci között mi a különbség? "
A Csi az tulajdonképpen az M8 lenne de így soha nem került forgalomba. Az M divizió csinálja. Nagyobb a motor ( 5.6 L ) nagyobb nyomaték, több LE, eleve M tuning, sportfutómű és még egy pár M kütyü. A Ci az a sima " i " -nek az extrább változata több elektronikával.
Igen mindegyik automata 4 sebességes "sport " fokozattal. Az is megy mint az őrült de még nem néztem soha melyik fokozatban mennyit. Szétmállot vezetékekről sem hallottam még.
Igaz kénys a computerrendszerük de nem jellemző a meghibásodás. Csak tudni kell hogy a 2 akksit egyszerre nem szabad kivenni, vagy azokról bikázni.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2925 üzenetére
nem tesoa külön angel yes nagyon drága... csak aze gybe ami nekem van az olcsó....ha nem angel eyes akkro meg utángyártott semmiben nem tér ela gyáritól..sőt!!!!!! a hella jobb mint a gyári!!sokak tapasztalata alapján....sőt nekem az utángyártott is jobban világított anno mint a gyári bosch..jó mondjuk lehet az idő foga....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #2979 üzenetére
Ismerősnek újfajta E270CDI-je volt, amikor megjelent elsők közt megvette, létező összes extrával, ami van a katalógusban, majdnem 17-18 millióba került.
4 évig használta, és iszonyat sokat költött rá, minden baja volt vele.
Utána vett egy R320CDI-t, lassan 1.5 éve megvan neki, eddig olajcserén, meg a szokásos dolgokon kívül semmire nem költött, imádja, szerinte az utóbbi 15 év legjobb mercije.
Ennek ellenére én imádom a BMW-ket, és S60-as Volvóm van.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #2984 üzenetére
S60, 2002, 2.4T, automata.
Kérdezz nyugodtan.S osztálya viszont van egy Bécsben élő ismerősömnek, 2000-es évjáratú, használtan vette, 2 évesen 27.000km-el, egy mercedes szalon tulajától, kb akkor 15misiért.400dízel, V8-as, asszem 250lovas, és azon kívül, hogy 15l az átlag fogyasztása, imdája, semmi baja nem volt vele, semmi nem romlott el rajta, és full-full extra.
Nekem abban az autóban ami a legjobban letaglózott, az az, ami most már sok audiban is benne van, de bmw-ben max az új 7-esben lesz, hogy behajtod az ajtót, és becsukja.De bevágni nem engedi, lelassítja, és ugyanúgy szervóval becsukja, a csomagtartót is, a motorháztetőt is, mindent.Nagyon kész.
Mondjuk nekem BMW-ből az E39 tetszik, ami volt is, és a régebbi fajta X5-ös.Szóval a régi bmw-s belső.
Pl egyik kollégám tavaly vett egy 530xd-t, vadi újonnan, és olajcserén, fékbetét cserén kívül semmi baja nem volt, de megbánta, hogy megvette.És semmi más baja nincs vele, azon kívül, hogy szerinte belül ocsmány.Mondom ezzel egyetértek, de ezt akkor is láttad mikor megvetted, mégis miért vetted meg?Mert BMW, és azelőtt is az volt, és imádta...Mondom de ha ronda, és nem tetszik, ne vedd meg....[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #2993 üzenetére
Én München-Bécs-BP útvonalon járok leginkább, szóval megtudom küldeni neki.
Nekem egy 523-asom volt, mint írtam is pár hsz-el ezelőtt, de idős volt szegény.De nagyon ment, igaz, 170lovas volt, sorhatos, de imádtam.
Autópályákon szinte mindenkit otthagytam, egy-két versenyszellemű erősebb járgány, vagy épp egy-egy porsche hagyott le.Az manuális volt.
Azután volt 4 autóm, 2ford mondeo, egy 307sw, és egy renault scenic.A legerősebb is 150 ló volt, szóval 3 év eltelt azóta, de mikor beültem ebbe, akkor úgy éreztem, megtaláltam a számomra legideálisabb autót, kényelmes, számomra kényelmesebb mint a bmw volt, igaz az nem bőrös volt, hanem szövet és keményebbnek tűnt mint ez.De ez megy mint az állat, érzésre sokkal jobban megy, ha az automatát használom, még akkor is, mint az 523-am.geartronical meg aztán végképp.
Igaz, pár napja mérettem volvo galériánál a kompressziót, és eléggé közelíti a gyári értékeket, szóval 201 ló helyett 190-ven valamennyi.Pedig 216.000km van benne.
Én egy S80 T6-ot akartam venni, ami sorhatos, 276lovas, de jóval nehezebb is, mint ez, érzésre nem sokkal ment jobban mint ez.Nemrégen egy E39-es német pályán rámtámadt, kb 5-6 kilóméteren keresztül a forgalom miatt egyikünk sem bírta lehagyni a másikat, és folyamatosan 220-230-al mentünk, aztán valahol lehagytam.
Ha jól emlékszek egy 530-as volt, de nem tudom, hogy dízel van benzines.De mintha benzines lett volna.
Szóval szerintem akkor ez erősebb mint az 528-as.Bár az is lehet, hogy az Ő motorja nem volt olyan jó formában mint az enyém.
Egyébként tudok két dolgot ajánlani.Menj be a Volvo galériába(BP,Váci út 58)van szerintem több mint száz autó ami úgymond Quality 1, vagyis használt, de nem öregek, és beszélj a használtakkal foglalkozó sráccal.Nagyon jófej gyerek, és próbálj ki egy S60-ast(most a 2.4T már nincs, helyette 2.5T van, kb 10 lóval erősebb, de érzésre ugyanaz)és utána ülj be a tiedbe, és ugyanúgy menj vele egy kört.
Szerintem meggyőző lesz.Ha gondolod, priviben is dumálhatunk, vagy a nagy volvo topciban, nem muszáj zavarnunk a bmw topicot vele. De kérdezz nyugodtan, amiben tudok válaszolok.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2981 üzenetére
na ez így van.
Amugy meg igen inkább régebbi jo mocis...és menjen és a hibái már kjöttek... a gari se garancia mindenre ugye..meg lehuznak csak a szakszervízben...
A merci régen jobb volt mint a bömi mostanra azt mondom a bmw jobb..és ez az elmúlt 6-8 évben változott meg így... a mostani 5ös kategóriájában verhetetlen....
Ja és ne kérdezz az s60ról
esetleg próbáltad már az uj 2.5ös mocit?? a 218lovasat?? ..mennyit ehet gyakorlatban....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3027 üzenetére
jo az túl jó is.
160nál már lelőnek vigyázzAmugy rájöttem mér lesz ehngerfejes hama rmind1 vw konszernes pdtdi mert mindigyeknek nyomják mint a hülye nem értik meg a dízel nem arra való...forgatásra....arra ott a benyás bmw
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestbuy játékok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Sony PSP
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen