- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- YouTube
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FET-MEN
veterán
E60 30D+EGR,DPF OFF+CHIP, A4 3.0TDI, elhitte, A7 szintén, nyilván alap 530d e60 szintén, focus st 200 felett viszlát, gyorsulásin 400 méteren: Lancer evo, focus st, néhány rízs, elhitték, kategória 2. helyezett, egyedül egy épített, könnyített öreg quattro 80-as audi lőtt ki mint egy rakéta.
Iphone 7
-
CharlieDrop
veterán
egy dolgot kifelejtesz, nem minden a maximális forgatónyomaték, nem minden a lóerő, számít a váltó áttételezése is és az is, hogy mekkora tartományba van a maximális nyomaték
pl a 23i-m 170 ló volt és 245 Nm, de egy 150 lovas 210Nm-rű Audi 1.8T-t ha akartam sem tudtam volna utólérni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Az enyem pl. csak 1580kg.
Az uj 3-as, 4-es modellek is csak 100-ig gyorsulnak jobban. Az oka egyszeru, sokkal modernebb valtot kaptak. Jo ez a ZF 6HP is, csak kicsit mar lassu(amikor beszereltek, se volt mar friss darab), foleg indulasnal. De legalabb biztosan megbizhato, es birja a strapat. Szoval ha uj 330D-35D-t latsz, akkor ne allorajttal probalkozz, hanem maradj az autopalyan. En mikor vezettem, igaz az uj 330D-t, akkor erosen szembetunt, hogy mennyivel furgebb a valtoja. Maga a kapcsolasi ido piszok rovid, szoval ne a fokozatkiosztasokban nezd a megoldast.
Meg igen, valszeg mind az elektromos vizpumpa, mind a szervo is szamit. Ellenben az az elektromos szervo nagyon munek erzodik a regi, jolbevalt hidros utan. Nincs eleg visszajelzes, olyan furcsa az egesz. Szoval nem tudom, azt el kell fogadni cserebe, hogy sokat elvesz a pontossagbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MrRL19
senior tag
Igaz igaz ... DE BMW szeretnék am , ha nagyon a fogyasztás számítana akkor egy lupot vennék volt anno faternak szerettem ... pár literrel evett
(Faternak e92 van 320d 7l az is kb ... ) NA de te meg se szólalj a 330d-vel bár ott sem sok a 9-10l szerintem ...
Látom linket 16. a lupo
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Cxgrav
senior tag
Édesanyám 118d-jében 155k km van 2006-os évjárat, 2010-ben vettük 105k-val és valós.
530d-t ('99) 222k-val vettem 2013 decemberében, most van benne 233k , valós.
320d (2001) jött márciusban 205k-val, van benne 208k talán (ezt még nem néztem meg, hogy lehet-e neki hinni), és az 118d helyett fut.
Koptatjuk a kocsikat keményen[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Viszlát
addikt
Mar most banom, de muszaj rakerdeznem, hogy ez valamifele harmas szerias onigazolasi probalkozas, vagy mi ertelme van 4-600 kiloval nehezebb autokkal osszehasonlitgatni (kialakitasrol, legellenallasrol nem is beszelve)?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Möhe
addikt
Gondolkoztam én svadkerten, de inkább kihagytam. Köszönhetően hogy szinte előző nap közölték a programokat/árakat/stb....
Pásztón volt e39.hu talákozó, az jó volt. Kb 60-70 autó jött össze a fórumról, szórakoztató programokkal volt kiegészítve a nap.
Kezelhetőbb a dolog ha kisebb a létszám. A köcsög béjemwést nem lehet szűrni egy többszáz kocsis találkozónál. -
negro
őstag
Soltvadkert egy vicc. Meg az ottani autok nagy resze es az ottani bmw tulajok. Rengeteg szakadt van. A masik veglet a gagyi tuningos amirol azt hiszik qurva jol nez ki mikozben okadek. Ugyan akkor ha valakinek volt egy gyar AC Schnitzer vagy makulatlan M csomagos autoja semmibe nem neztek. Irigyseg ugye. A falu kiralyai nem komaztak Olyan autok lettek kozonseg dijasok, hogy nem akartam elhinni. 2x voltam de nem hiszem tobbet oda el megyek. Zamardin gondolkozom nagyon most. Nem tudom ott mennyivel masabb a legkor es az auto felhozatal?
Nalam egy igenyes talalkozo auto felhozatala valahol itt kezdodik: [link]
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
Emlékeztek még a 4es coupe tanulmányra?
Totál csalódás lett a végleges 4es, DE 3 év elteltével a faceliftes 3as megkapta ezeket a gyönyörű csíkos-karikás első lámpákat. Lehet a 4est is megszépítik hamarosan.
Voltam most bmw szalonban, beültem 2es active tourerbe, 3as gt-be és x6-osba. Egyik iránt sem éreztem birtoklási vágyat. A 2es eleve családosoknak van, így az nem is csoda h meg se mozgatott. A 3as gt egy 320d volt, és 15,3m Ft. Hát, teljesen úgy éreztem magam mint az új skoda octaviában. Ugyanannyi hely elől, hátul, és a csomagtartó is ugyanakkora. Van pár több extra, léteznek erősebb motorok és bmw-s a belső is, de ennyi pénzért ez butaság, nem nyújt annyival többet a prémium mint régen. Az x6os elől jó volt, de hátulra be-kiszállni botrányos.
Azt is megállapítottam, hogy aki nem 10ezresekkel törli a fenekét, annak nem érdemes régi szériáról újra váltani, érdemes egy szériát kihagyni, mert egyszerűen nincs annyi plussz, közben pedig a prémium márkákat egyre inkább szorongatják alulról, és azt kell h mondjam, már csak talán a nagyobb motorok miatt érdemes vásárolni ilyet, mert az még markáns különbség, de a belső tér + funkciókban nem érzek akkora szakadékot mint anno 10 éve. Mi lesz itt 10 év múlva?
-
-
Henry1990
tag
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
-
KINKY_007
aktív tag
Azért a BMW-ket nem lehet annyira faragni, mint a japokat. Ott ebből a 2.0+turbónál kényelmesen megvan az 500 LE is... A 335i 6 henger, ez meg 4. Lehet, hogy menni, meg fogyasztani fog, de a járáskultúrája más lesz(marad).
Magyar pályán meg nem fog lenyomni senki, mert a fix trafik, meg a lelkes szolgálók és védők korában a kocsi árát pár hónap alatt befizetheted az állambácsinak (ha az utak állapotát nem is vesszük figyelembe).
roomi:
Korrekt F30 topic erre.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#56573440
törölt tag
a gt vonalat soha nem is értettem, nekem a formaterv is értelmezhetetlen, fizikai fájdalmat okoz konkrétan ha látok egyet az úton mintha a mérnökök egy bob marley esten a pizza topping helyett a specifikációs lapot kattogtatták volna, aztán kiküldték tervezésre, amire visszajött meg már késő volt. mintha kiindultak volna egy x6-ból, a fenekét átszabták volna hogy ne legyen csereszabatos, az orrát enyhén x5-ösítették meg összenyomták, aztán a porba ültették és kicsi kerekeket tettek alá. nekem mindig egy minitricikliző elefánt jut eszembe róla
persze a formaterv szubjektív, csak ez így ide kívánkozott
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
kb pont ezt mondtam nem? jó autó mindkettő, de hétvégi autónak kéne max a mustang. oszt ennyi. az extralista meg... adaptív felfüggesztés csak fél milla bmw-be, mustangnak nincs ilyen. és még egy tonna dolog van, a mustang full extrásan se kaphat bőr műszerfalat, vagy jobb hifit. kinek mi a fontos ugye.
-
KINKY_007
aktív tag
Igen, rövidebb, mint a gyári, azért is kellettek. Nekem h&r rugók (az eibach komfortosabb állítólag) vannak elöl -4 cm (nem M-es futóműhöz képest), hátul -3 cm. Néha már kicsit sok ez az ültetés is. 18-as felnin ezzel a komboval elég rázós élmény, de legalább támaszt.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
Sziasztok!
Tudtok mondani nekem budapesti vagy környéki szakit aki megbízható, felkészült, és vállal átnézést 2012-es F30 320d-re? Illetve esetleges beszerzéseket is, mint kormány, nagy navigáció szintén F30-as szériába.
Előre is Köszönöm!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
fullextra
tag
nekem sajnos kimondottan terhelésnél jön elő, 3-4ezres fordulat felett, teljesen olyan érzés mintha csak az abs/ dtc avatkozna közbe, eleinte azt is hittem hogy csak az dolgozik, de aztán gyanús lett amikor teljesen deaktivált elektronika mellett is csinálta. ja és mindezt csak 1-es fokozatban. teljesen bizonyos vagyok benne hogy hátulról jön a darálás, csak abban nem hogy honnan.
Normális ez? nem hinném. -
Viszlát
addikt
Én 2 éves körülit nézegetek, arra még van 3 év garancia, de az ára már igazából nem több mint a sima ötösé, nagyon minimális eltérés van csak. Új autót az életben nem fogok venni szerintem, főleg itt Angliában nem, ahol az első évben 50%-át bukja az ember a kocsi árának, ehhez nagyon gazdagnak kell lenni.
Nekem ebből a típusból a Luxury eleganciája jobban tetszik, mint az M Sport vadsága, főleg a kipufogókat körbeölelő fekete műanyag lett szörnyű. Szép space grey-ben, méltóságteljes megjelenésű autó és hosszú távon ki fogja szolgálni az igényeimet.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
Mindket oldalt? Amikor kienged, akkor reccsen egy nagyot, ahogy elengedi a gumi. Es alt. a hatso felso saroknal fagy fel, mert az elejet azt huzza lefele, el is indul, de a hatulja fennragad.
Masak a korulmenyek. Itt a minuszhoz kb. 90%-os paratartalmu levego tarsul, ami reggelre vastagon rafagy az autora, csak egy feher autoformaju dolog latszik. Ez a jobb. A rosszabb, ha elotte szitalt az eso, es reggelre a cseppek rafagynak az autora. itt 0.5 fokban mar kemenyen fagy.(meg nem jottem ra az okara)
Majd most elvalik az apolo utan hogy viselkedik a fagyasra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
ugye meséltem a 9.5-ös városi átlagot is tud a 18dA-m
ez 1500kg + utasok, sacc/kb 1750 kgezekben olyan dugó van, ami 20perc/2km és 11km-s táv x2/nap
most mentem vele hosszabb távot és megint araszolósabb időszak van, de mindig csutka hidegből indulva, állva bemelegítve valamennyire. Így lesz most olyan 7.5-7.8 liter az átlag, de holnap tankolok megmondom mennyi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Hala az egnek nekem nem az. Ezt a visszatoltest badarsagnak tartom. Egy esetben lehet jo, megpedig ha az autoban van start-stop rendszer. Akkor azert jol jon, egyebkent meg nem latom az ertelmet, leszamitva, hogy eleg sokba faj egy olyan aksi.(pont a duplaja)
Enyem holnap lesz berakva vegre, remelhetoleg a hatso lampakkal egyutt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
Isual
veterán
Egyetértek. 35d, hátsókerék hajtás, mondjuk nekem még a 272 LE-s verzióknál is overkill a chippelés. Persze sokakat csábít el a potenciál, ezt megértem, de én azt a motort már nem chippeltetném. Aztán ha lenne egy és használnám pár évig, lehet menet közben én is egyszercsak elcsábulnék persze... de helyből chippel biztos nem indulnék
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
MPowerPH
félisten
Most hogy errol beszelunk.. Ma jottem hazafele, es Manchesterbol kifele van egy lampa, ahogy ramesz a ring roadra, majd az M62-re. Nah, a varosban pont osszeakadtam egy nagyon sietos 435D-vel. Lamparol mellolem indult, szaraz uton. Egy autohossznyit kaptam 100-ig. Aztan mar az M62 -on meguresedett szakaszon 110-rol nekilodultunk. 130-nal kb. lehuzodott. 200-nal mar 2 autohossznyit mogottem volt. Tudom is az okat... En alapbol kettesbol indulok, ha nagyon racingolni szeretnek, de nem stilusom a lampatol kiloni. Ellenben igy is sokat vacakol a valto, mire raszabaditja a nyomatekot a hatso kerekekre, meg ugye az is tobb ido, mikor valt ennel a regi ZF -nel. Az a 8 sebesseges meg mint a villam, aminek igazabol indulaskor van nagy elonye. Utana meg persze mar a valto Nalam sem tetel, elmentem neki erobol. Szoval az, hogy az uj 30D annyi ido alatt van 100-on, mint regen a 35D, az inkabb csak a valtonak koszonheto. Az, hogy a k. szervo mar elektromos, azzal szerintem a fogyasztason tobbet faragnak. A generatorrol nem tudtam, de biztosan az is szamit, de nem tizedeket. Probaltam anno ezt a 8 sebessegest, es eszmeletlen, ahogy kapcsolgat. Nem gondolkozik, es mire pislantasz, mar valtott. Meg sem torpan gyorsitas kozben az auto, annyira gyors.
Isual: De csak addig, amig nem veszel egyet. Aztan utana ugyse birod ki, kiprobalod, milyen remappolva. Utana mar nem fog kelleni a nelkul. En vetel utan mikor hazamentem vele, meg is kapta Bp.-n. Nagyon jo volt, eros is lett, es fel literrel kevesebbet evett. Viszont valami nem volt jo, mert terhelesre a nagyobb turbom lekapcsolt, nem lehett vele erobol menni folyamat, mert eleg volt neki 20s terheles. Ekkor mentem el H.Ezredeshez, akinel kaptam egy masikat. Elotte el kellett mennem ahhoz a muhelyhez, ahol eloszor csinaltak, hogy visszategyek az eredetit. Utana a muhelytol H.Ezredes -ig az a 20km egy szenvedes volt. Mintha egy masik, kiherelt motoros autoban ulnek. Aztan toluk megkapta a remappot. Eros lett(nem tudom eldonteni, hogy erosebb e, mint az az elotti remap), de a fogyim kicsit megnott. Viszont nem tilt le, kozel parketta tobb oran at, es semmi baja. Aztan most nyaron kaptam kis modositast, ami nem jott be. Mintha kicsit gyengult volna alul, es megnott a fogyasztasom is. Szoval most aprilisban mikor megyek, akkor megkerem, hogy modositsak az elozo setup iranyaba, mert az bejott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
Köszi, hogy így látatlanba Te is személyeskedsz, amikor "hozzád sem szóltam". Persze, az, hogy más is ezt írja, hogy "1-es, 2-es padló", az már nem számít... nem tudom, miért pont engem találtál meg.
Hogy mi értelme van? Semmi! Talán pont ezért, mert egy BMW nem csak közlekedési eszköz. Egyszerűen jól esik hallani a motor hangját. Valakit ez érdekel, valakit nem. Nyilván a BMW azért készít 3 hengeres családi autókat is, mert nem mindenkinek kell a sor6.
Viszont ha én szeretem, akkor fogadd már el, légy' oly' kedves!Az autópályázás úgy jött, hogy BMW001 mondta, hogy ott lehet "versenyezni".
Én is pont ezt mondtam, amit Te, hogy "Ehhez nem kell vezetési tudás.". De úgy látom, hogy szövegértelmezési gondjaid vannak.
Amúgy én meg pont ezt tartom veszélyesnek, hogy BMW001 is 260-al megy egy alapvetően utcai kocsival, "utcai" pályán.Nem mind1, hogy hol él a másik? Vagy irigykedsz h jobban keres nálad és jobb autót engedhet meg magának?
Örülök, hogy már a pénztárcámban is turkálsz! Honnan tudod,hogy Ő mennyit keres és hogy én mennyit keresek? Nem lehet, hogy nekem azért van e46-om, mert nekem ez tetszik?
Honnan tudod, hogy nem engedhetek magamnak egy E92-őt (akár többet is)?! De az is utcán állna, mint a mostani (mivel itt a belvárosban nem sok garázs van) és csak este vagy hétvégén vezetném.
Nem használom munkára a kocsit, nem megélhetési eszköz.Valószínűleg én sem a 13 literes fogyasztású kupémat használnám munkára.
Arra meg, hogy BMW001 csak külföldön tud boldogulni és több ezer km-t utazik, hogy lássa a családját, hogy' legyek írigy? Gondolom a kocsija is jobb kormányos, ami nekem biztosan nem kellene és tudjuk, hogy a jobb kormányos kocsi mennyit ér...
Sajnálom, hogy itthon nem talált munkát, DE engem nem érdekel, hogy hol él, ez legyen az Ő dolga, semmi közöm hozzá!
Ha pedig figyelmesen elolvasnád, amiket írok (szerintem nem túl sok hozzászólásom van), akkor láthatnád, hogy én is írtam, hogy az új 3 éves BMW már zörög, ergo nem olyan minőség, mint a régi gépek.
De úgy látom, hogy Te is csak kötözködni tudsz.
De akkor mégegyszer: Felfogtam, hogy ez itt nem a fanatikus topic. Ígéretemhez híven nem is írtam több hozzászólást! Nem is fogok!
(Nyugodtan lehet törölni a hozzászólásaimat!)
Szerk.: Amúgy már csak azért sem értem, hogy miért engem találsz meg, mert pl. most is (#30203) CharlieDrop és (#30206) whbear ajánlgat 3 literes motort.
Miért kell egy közel 200LE-s motor Magyarországra, ahol maximum 150el lehet menni.
Lehet, hogy Ők is úgy gondolkoznak, ahogy én?! Velük miért nem kötözködsz egy kicsit?[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Minden nemzetnek megvannak a maga boyracerjei...otthon még az E46 kategoriaban ülnek, nemeteknel mar az e9X kerül a kezeikbe szep lassan ....nekem az e92 a mai napig nagyon tetszik....de sajnos egy komoly visszatarto erö, hogy sok esetben (plane az "1 kipugos verziok" ) ugyan ez, amit lefestettel. Piroslampanal üveghangon toljaneki, miközben kikönyököl es huppog benne (nemeteknel jelen esetben a török) zene es arra nyaladzik, hogy kiket tud a varosban az 50 es korlat mellet (amit a nemetek az esetek többsegeben az M4 ben ülve is betartanak) letolni ..... ök igy erzik a "bmw feelinget" ....es festik a "bmw-s" kepet
-
crissprivat
senior tag
A sima 30-as dízelnél nem kell erösebb vagy jobb. A többi már csak felesleges bonyolítás a motron,ami ha romlik,tetemes lesz a kár.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
ADAM1337
nagyúr
Hát a nyomaték ami gyilkos ezeknél, hajtás illetve az áttétel amit gyilkol ugye, ez az erős nyomaték.
De az 530d-nél is láttam már 800nm tuningot de ott hajtás cserélve lett valami komolyabbra, kardán stb, futómű is.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
GrooveHero
addikt
Köszi a tippet. Bárdi autó nem játszik, Angliában élek
Olyan 35-40 magasságában vannak átszámítva az akksik. Még Duracell is vanWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kupon kunyeráló
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mini-ITX
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs