-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #12983 üzenetére
Pont, hogy munkaidőben lehet aránylag jól közlekedni. Reggel szar fél hét, héttől kb kilencig aztán onnantól egész délután háromig fasza. Háromtól ötig, fél hatig újra bedugul az egész város a létező összes irányba. A Hungária körút > M3 ilyenkor halál. Megesett, hogy az M3 felüljárótól az Váci útig az a kb 2kilométeres szakasz 50perc volt. Borzasztó. Bazdmeg komolyan gyalog gyorsabb lett volna .
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13006 üzenetére
Itt egy aranyos kis téli gumi teszt az ADAC -tól.
Nekem Continental ContiWinterContact -om van, de valahogy nem tudok egyet érteni a tesztel. Nekem nagyon nem jött be, isten bizony mintha a nyári még így 10C alatt is jobban fogna. Itt meg az lett a 2.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13013 üzenetére
Ott linkeltem alul, képeknél van a táblázat.
Az új fékekkel még én is szenvedek, idézőjelesen. Iszonyatosan harapnak, mintha egy másik autóban ülnék. De kicsit lenyomva még mindig nyikorognak, elég jól hallhatóan.
Múltkor direktben felgyorsítottam 200-ig(ne háborogjatok, kis mellékút), majd padlóféket nyomtam. Hát ez alapján a régi fékekben már nem sok power lehetett, azok elfogytak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13015 üzenetére
Azért sokat kibírtak.
Dunlop -ot soha nem vennék, nagyon szar gumi, legalábbis a nyári kerekek. Ismerősök közül mindenki fikázza, sokan már cseréltek. Anno a céges Mondeo -on is azok voltak, most Bridgeston van a kocsikon, és eddig bevált.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13108 üzenetére
Mindenkinek más tetszik. Nálam az E31 a legszebb, azt követi az E39.
Suzuki, a mi autónk. A képek mindent elmondanak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13114 üzenetére
Ahogy mondod. Bár én már úgy vagyok vele, hogy akkor 7-es BMW, az is van ilyen biztonságos, csak nem ilyen magas. Suzukiban karambol idején semmilyen formában nem ülnék.
De minél újabb, annál biztonságosabb, lásd ezt itt. Egy E34 és egy E39 találkozott. De sajnos vannak esetek, ahol semmi nem segít, hiába az egyik legnagyobb,legbiztonságosabb autóban ülsz.But always, fasten your seatbelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #13126 üzenetére
Éppen 2napja olvasgattam egy 2005ös lóerő magazint, volt benne egy kis reklám, hogy melyik autóbol, hány LE-t hoznak... E60 520i 170->275 E46 M3CSL->510 majd megkeresem, lefotózom
(#13128) BMW001:Hát mondjuk ja, V10 8250rpm... 800ccm3 -s seicentonak is becsületére válna
Eeeeh, what’s up, doc?
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13177 üzenetére
Köszi a választ!
Végül is, ha normálisan jártak vele, nem hajszolták agyon, akkor még csak elmegy pár ezer km-t, még ha átlagban a cserénél jár akkor is (remélem) , mert most minden pénzemet elvitte + majd az átírás és a 25k/ 1/4-ed év kötelező
De majd a szerelő úgy is megmondja a tutit...
De amúgy is max nyáron tudok majd hozzányúlni ami jobban igénybe veszi a pénztárcát, addig csak kisebb dolgokra számíthat :/Egyébként hosszú a történet és nem akartam ide regényt írni, de végül 680e-ért hozom majd el (úgy hogy elvitte és megcsináltatta a km számlálót a fogyasztásmérőt) + teli tank benzin, remélem
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13180 üzenetére
dragonfx: Én is a szakadástól félek, de mivel 0 tapasztalatom van ezzel kapcsolatban csak annyit tudok, hogy a láncos jobb mint a szíjas és többet bír.
Az autó amennyire 3-4 alkalommal meg lehetett nézni megnéztem.
De az adásvétel után az átnézést nem hagyom ki.Első alkalommal:
+ Körbejártuk (ott volt Tálydi is velem, segített sok mindenben), kívülről tényleg mindenhol megnéztük, csak a vezető oldali ajtónak a zsanértól átellenes alsó sarka korrodálódik, de az is le van kezelve, sehol máshol, alváz sem amennyire alá lehetett nézni megnéztem (persze otthon első dolgom lesz aknából is megnézni).
Mentünk is vele (igaz csa kegy tesco parkolóban), én vezethettem.
A motor hidegen is pöcre indult. A kuplung, fékek jók voltak, gázadásra gyorsan reagált, egyenletesen gyorsult (már amennyire egy tesco parkolóban fel lehet gyorsítani), a kormány holtjátéka normális volt, a hátulját nem éreztem, hogy csóválná (hátsó szilentek pipa), a kijelzőn minden szegmense működik, hűtés fűtés hibátlan, ajtók tökéletesen nyíltak, csukódtak. A csomagtartó szép tiszta (megnéztem a kárpit alatt a sarkoknál hátul, sérülésmentes volt), a gyári szerszámkészlet majdnem összes eleme megvan.
Minden elektromos bizgentyű működött.
A motortérbe betekintve se volt semmi ellentmondásos, nem volt olajfolyás, stb.
Az utastér is pöpec, ülések nincsenek kiülve, nem sérült, működik minden.
- a km számláló és a fogyasztásmérő nem működött. Az utastérben a hátsó ajtókról a kárpit (az eladó elmondása szerint a) melegtől leváltak (lógnak), majd visszaragasztom, vagy cserélem. A kormány kicsit kopottas, de nem úgy mint egy 20 éve szolgáló taxinak...Második alkalommal:
Egy hosszabb próbaútra vittük...Harmadik alkalommal:
Mivel előzőleg elfelejtettem vinni rétegvastagság mérőt, ezt pótoltam és körbejártam az autót vele. Azt mondta a kis műszer, hogy törésmentes és annak is látszik + az eladó is nagyon magabiztosan állította, hogy törve nem volt.Negyedik alkalommal:
Vittem a foglalót.Bocsánat a túlrészletezésért, ennyiért tényleg azt szeretném kapni amit láttam
Majd meglátjuk, de az tuti, hogy nagyon megbecsült négylábú lesz"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13178 üzenetére
7vége van, és nehezen tudok a gép előtt ülni. Valamiért fáj a szemem, alig bírom a monitort nézni.
Igen, annyi, ha valami olyan hal meg benne, ami a drágábbik alkatrészek közé tartozik. Chippelt, szóval tuti kapott a motor és a váltó is. Ugye autó váltós, alapból is sok neki a gyári nyomaték, nemhogy chip után. Szerintem az is tropa.
Jah, és számold rá, hogy ekkora felnivel a futómű, ami nem a magyar utakra lett tervezve, nem kicsit kaphatott már.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13216 üzenetére
Az lesz, átgondoltam és szerintem egyáltalán nem köcsögség ha azt mondom, hogy azt állja ő.
Meg ilyet mondott a telefonban, hogy akkor ő már 2x fizet erre az autóra eredetiség vizsgálatot, mert amikor ők vették, akkor is ők fizették -.-
És akkor, kit érdekel?Akkor most én is mondhatnám, hogy a vagyonszerzési illetékre nekem a 2l-es motorra nem az eddigi 18 Ft-t kell fizetnem köbcentinként, hanem 24 Ft-t.
Bárki kiröhögne azt mondanám, hogy állja a különbözetet -.-
Ez a vevő (új tulajdonos dolga), az eredetiségvizsgálat pedig a még jelenlegi tulajé, ennyi"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13226 üzenetére
Rem ezzel a hsz-el tisztázok mindent, mert már kínos, hogy csak fél regényekben tudom elmagyarázni a dolgokat...
Első alkalommal meg volt beszélve a találkozó, akkor átnéztük, de már késő volt sötétedett, így gondoltam majd máskor visszajövök.
Az autóvásárlással tavaszig akartam várni, viszont nagyon megtetszett ez az autó és elnézve a kínálatot nem akartam lecsúszni róla, de mondom én vártam volna tavaszig.Pár nap múlva hívott az eladó, hogy még tudna belőle engedni egy keveset, menjek vissza és beszéljük meg, nézzem meg még egyszer. Egyébként elég rámenős volt, mert többször hívott mint én őt...
Mivel Vác és Debrecen között ingázok 2-3 hetente és csak hétvégén vagyok Vácon, így a második alkalommal spontán ugrottam be megnézni ami az első alkalommal kimaradt (első alkalommal ugyanis nem láttam már be egyáltalán a kerékjáratokba) + volt még egy kevés időm kipróbálni.
Harmadik alkalommal (mivel elsőre elfelejtettem vinni, második meg spontán megnézés volt) elvittem a rétegvastagság mérőt, mert szerintem kicsit sem mindegy, hogy volt-e törve vagy nem, eredeti-e a festés, vagy nem. Ekkor beszéltük meg, hogy mivel én ingázok és ritkán vagyok pest környékén, majd keresem és viszem a foglalót.
És azért kellett lefoglalóznom az autót (egyrészt mivel nagyon megtetszett és kellett), másrészt nyári munkámért csak csöpögtették a pénzt és tartalék pénzhez nem akartam nyúlni. Lehet, hogy neked 680e Ft nagyon kevés és csípőből előhúzod mint hunvald györgy, de én nem vagyok ennyire eleresztve.
Sűrűn szétszórt vagyok én is (pl. elfelejtem vinni a mikrométert, elfelejtem megnézni ezt, megnézni azt) amúgy összeszedetten belefért volna 2 alkalomba.[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13238 üzenetére
Nem, ez csak maga a szélvédő. Beszerelést nem írtak.
Nem tudom mennyi lehet a gyári, ez is az a zöld csíkos változat. Nem tudom mennyivel lehet jobb vagy rosszabb, ezen is van hővédelem.
és ha már elvinném, akkor körbefóliáztatnám, de csak abban az esetben, ha elől is sötétíthetek rajta. Ha az első két ablak nincs lesötétítve, akkor butaságnak tartom, és hülyén is néz ki.Persze, nem jó dolog, de jobb mint újonnan venni egyet. A felújítás után úgysem érezni, hogy új vagy felújított van e benne, és mindegyik ugyan annyit fog bírni. De azt bátran kijelenthetem, hogy az E39 leggyengébb pontja a kormánymű. Én eddig arra majdnem 300k-t ráköltöttem, és most megint van valami bibi vele.(ez lehet az én hibám lesz, bár nem értem miért nem bírta)
mod: Gyönyörű ez a 6-os, bár az F10 még mindig az etalon. Ezek végre már hordozzák a BMW-s jegyeket, nem Bangle tákolmány. Érts BMW-s hűtőmaszk, és vezető felé forduló középkonzol, plusz hosszában végigfutó törés. Ezek azok többek között, amiért BMW egy BMW, mert a régiek is ezt követték, csak a Bangle korszakban szakítottak ezekkel a hagyományokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13244 üzenetére
Mondják a polírt, de azzal az a baj, hogy nem tudják egyenletesen csinálni, és a fény ezért kellemetlenül törik meg rajta. Az enyém csak szimplán karcos, és jó lenne cserélni, nappal szemben szemüveg nélkül lehet csak észrevenni, de nekem már az is elég.
És ha csak szimplán megvenném a szélvédőt, és kivinném az NT autohoz, ami BMW márkaszerviz, hogy ott rakják be? Én is pont a szélzajtól félek, nem kell nekem oda, megvagyok nélküle, elég a Mondeo -ban hallgatni.Van egy sejtésem, hogy igen. És nem találták rá a megoldást, vagy csak nem volt idejük foglalkozni vele a fékcserék miatt. De viszem vissza, és addig marad, amíg kész nem lesz. Már kezd zavarni, mert beállásnál parkolóban úgy bekeményedik, ha lendületből megyek, hogy nem tudok, csak korrigálva parkolni. Egyébként piszok jó, mert sokkal közvetlenebbnek érzem a kormányzást. Ha meg fordulaton van, akkor nincs baj, működik rendesen.(úgy kb. 2000RPM-től) Nagy baja nem lehet, pont ez miatt. Érdekes dolog, télen sokat nyúztam, akkor nem volt baja. BMW talin forgattam kicsit, akkor egyszer meghalt, és szerintem azóta rossz, hiába lett javítva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13250 üzenetére
Mikor régen vettem, még nagyon is számított, hogy mennyit fizetek.(19 voltam...) Akkor 70k volt a kötelező, ami az én nevemen dupla ennyi lett volna. Én csak a tulajdonos vagyok, üzembentartó édesanyám. Az állandó lakhely egy falu, és B6. Inkább ezek nyomnak a latba. Bp.-n ez dupla ennyi lett volna.
Az autódra visszatérve. Mennyi km is van abban a blokkban? Úgyis tervbe vettél egy kisebb felújítást, nem? Akkor meg mind, úgyis csontra szétkapják a motort. És ha már annyira szétszedik, érdemes cserélni mindent, ami elhasználódhatott. Nincs ismerősöd, aki olcsóbban vállalná maszekban?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13307 üzenetére
Persze, hogy hülyeség, én is ezt mondom.
Audinak? Az Audi mencsvára Kína, ott adják el a javát a készleteiknek. Húzótípus? Szerintem a sportmodelleken és az A8 -on kívül mindegyik.Javítalak...1376kg, és 146ló. Jobban megy, mint egy 150 lovas 3-as BMW. Egyébként nem csak a lóerő/súly számít. Motor karakterisztikája jól van belőve, akkor ugyan olyan súlynál egy 10% -al erősebb autót is meg lehet fogni. Én pl. anno haveromat megaláztam a szar Mondeoval, pedig az pont egy E39 520i volt. Van gond a Mondeo -val, jól tudod. De nem a Duratec motorokkal. Hanem a TDCI -vel, mivel teljesen új fejlesztésről volt szó.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13310 üzenetére
Te mit hasonlítgatot egy Swiftel az E46 -ot?! Persze ennek van ám egy másik oldala. Az emberek többsége a Swiftet is hitelre veszi, tehát kevés a pénz. Vagy barátnőnek/asszonynak, neki meg elég, mert kicsit és praktikus, bár én nem érezném biztonságban benne a kedvesemet...mondjuk hiába a nagy autó, néha az sem segít, csak több esélyt ad.
A lényeg. Egy E46 szervizelése azért jóval drágább, mint egy Swift -é, és ez lehet az az érv, hogy a Swiftet veszik. Egy E46 futómű felújítás kiteszi egy Swift több éves kötelező szervizét, ha durva akarok lenni. És akinek nincs pénze, annak ez számít.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!