-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peetmaster
senior tag
Mire az 1 millát félrerakom a 2,7 mellé, addigra már ugyanazt az autót 2,2-2,3-ért is meg fogom kapni. Várni nem szeretnék sokat, maximum még 2 hónapot, tehát a "gyorsan jussunk sok pénzhez" című dologra nagy esély nincs. Persze 2-300ezret félreteszek addig. Maximum 4 évre szeretném venni, és max 60-70ezer km-t tervezek beletenni, mert a városi ide-oda szaladgálásokra ott a Honda, ez meg maradna hosszabb távokra, pályázgatni.
Cxgrav: E39-et is fontolgattam eleinte, de a Chris Bangle féle E60 nálam nagyságrendekkel viszi a pálmát, hiába, hogy az E39-nek megvan a "tank" feeling-je. Meg egyik alapelvem, hogy a mostanitól nem veszek idősebb autót, tehát marad a 2005- ös (talán 2006?) évjárat.
A minap hívott egy autószerelő ismerősöm, hogy lenne egy kivételes 25da, ami biztos érdekelne. Mivel 40km-re volt, el is mentem délután. Hát nem sűrűn látni ilyet. 2005 áprilisi, valós 100.000km! A mostani tulaj 1 éve kijár Németországba dolgozni (céges autóval), és ezt már nem használja. 2014-ben 900km-t rakott bele. Persze, hogy jött a koppanás, mikor kinyitottam az ajtót: szövet és manuális klíma fogadott (ettől függetlenül, mintha most gurult volna ki a szalonból). Erről ennyit. Egyébként kicsivel 3 millió alá lőtte be az árat...
-
peetmaster
senior tag
Más-más oldalról közelítjük meg az autóvásárlást, szerintem nincs ezzel különösebb probléma. Igen, 2 hónaptól többet nem akarok várni, mert szívem szerint már akár holnap elhoznék egyet, annyira beleszerettem. Az általad leírt költséggel természetesen számolok, de nem abból indulok ki, hogy úgyis minden elromlik rajta és a fél autót ki kell cserélni. Tartalék kell, ha valami megadja magát, de ki vesz úgy autót, hogy egyből azzal számol, hogy úgyis rá kell költeni egy halom pénzt? Max ha valaki "tunyingolni" akar. Ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül egyből bele kell ugrani egy jónak tűnő vételbe, de ennyi erővel már nem 1 milliós tartalék kell, hanem rögtön venni kell egy 4 milliós, a szellőtől is óvott 2007-2008-as évjáratot, és (elvileg) no problem.
Elég nagyok a kontrasztok a tapasztalatok terén, nem lehet általánosítani minden dízel E60-ra, hogy úgyis rá kell költeni egy zsák pénzt. Nem érdemes belemenni, mert mindkét oldal mellé fel lehet sorolni sok elégedett és átkozódó tulajdonost.
-
-
JasL
senior tag
1 évet kibír alatt azt értik, hogy 1 évig 100%-os közeli a hatóerő, utána csökken, és nem úgy, hogy 1 évig hatóerő>1%, aztán nulla Plusz, 23 négyzetméterre elég egy kannával, egy autót tehát többször át lehet fújni vele, plusz nem kell mindenhol, csak ahol megkopik. Én úgy látom még mindig, hogy megéri.
3.78 liter-k kapsz érte, azt szép vékonyan fújva szerintem fél kannával is bőven átfújod.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
A 3-as szedanokat Regensburgban gyártják, egyébként ott készül (prés, megmunkálás, fényezés) az összes ajtó, amiket aztán Lipcsében (1es,2es, X1, i3 és i8) és Münchenben (3as szedàn Eunak és NA, valamint az összes Touring, valamint 4es coupé, plusz motorok) is beépítenek. Dingolfingban mindent csinálnak: 3(coupe is),4,5,6,7, M5, M6..plusz alváz a Rolls-Royce-nak. Oxfordban csak Mini.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
urban racer
senior tag
Csak érted... gyanítom ugyanolyan technológiával dolgoznak, mégis ekkora különbség
Biztos, ami biztos kapott a cabrio egy üregvédelmet mikor megvettemAmúgy ott van a kutya elásva, hogy az e46nál kezdett a BMW spórolni az anyaggal. Minél olcsóbb beszállítók, a korábbiakhoz képest picit gyengébb minőségben Törökországból, Csehországból, Magyarországról, Bulgáriából...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
teljesen jó a rongytető. Igazából esőnél kicsit mélyebb hangja van, de nem hangosabb, mint a fém, talán halkabb is. Nekem nincs rajta javítás, se szakadás, így erről nem tudok nyilatkozni. Annó az e36 cabriomon ha sokáig nem volt lecsukva, akkor kézzel rásegítettem a plexire, és szépen hajlott, nem tört meg. Fura, de azon se volt folt Kicsit mohás volt a "c oszlop"nál, de az első mosásnál lejött kefével. Őszről tavaszra a 46on is kijött kicsit a moha
Amúgy tavaly elég hidegben tettem el télre, és nem volt hidegebb menet közben, mint egy rendes autó. Igazából azon kívül, hogy rongyból van, semmi különbséget nem érzek."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Something_
őstag
Sajna én dízelbe nem mernék beülni, a bonyolult rendszer miatt, plusz azért, mert városban használom, 10-15 km-eket megyek általában és be sem melegszik.
Amúgy fején találtad a szöget, hibridbe fogok átülni, csak "sajna" nem BMW-be
Adrenalinnak meg ott van a CBR600RR, tavaly óta úgyis ezt használom a napi dolgaimhoz, habár ez is megeszik 6-7 litert városban, de nincs parkolás és nincs dugó :-)
Amúgy 30.000 km alatt cserélnem kellett hűtőt (ezt már a vásárláskor lehetett tudni), egy vízcső durrant el (gyári új kb 5.000 ft volt), plusz a szokásos dolgok. Olaj, szűrők, stb, hátsó tárcsa és betét. Azt hiszem többet nem is kellett rá költeni. Dízelnél meg mindig "paráztam" volna, hogy beesik egy "felesleges" 200e-es tétel, amiből "sajnos" több is lehet.
Plusz az ingázásra van a dízel, nem az én használatomhoz.Jah és az adatokhoz visszatérve, városban a 330D is 10 körül kajálni nálam, de szerintem a 320D sem lenne sokkal kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
az a baj, hogy ez újnál éri meg kb. Míg az első komolyabb kiadások nincsenek meg.
Én is ráköltöttem már 6 kilót a 18d-re, de hogy 3 év alatt nem kellett ennyit rákölteni a 23iA-ra az is tuti.
Viszont 15K km-nél 400 Ft-s benzinnél 1 liter többletfogyasztás eléggé sok pénz. a 18d nem hozta vissza még az árát, kell még 2 év kb. ha addig nem kell nagyobbat rááldozni.Szóval használtan nem olcsóbb annyival egy dízel, mint egy benzines többletfogyasztásából adódó különbséggel kompenzálni tudna a fenntartása
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
leroyclub
senior tag
Ezt nagyon szépen leírtad köszönöm Én is a facelift előtti felé hajlok, már csak az ára miatt is. Így hogy kicsit jobban beleástam magam, már nem ragaszkodom a 35D-hez, lehet 30D is, ha állapot/felszereltség jobb. A hátsó lámpa viszont szerintem nagyon feldobja (fiatalítja), szóval azt tuti cserélném.
[ Szerkesztve ]
-
leroyclub
senior tag
Igen az előző képemet egy német fórumról szedtem, ahol a srác a saját kocsiját szépítette ki. Így hogy csak a lámpa látszik, már nem olyan hatalmas a különbség, de a kis LED lyukacskák szerintem még így is azért egy újabb autó benyomását keltik. De ez abszolút részletkérdés.
-
MPowerPH
félisten
En tavaly nezettem markaszervizben, nalam rendben volt. Nem ertettek, miert akarom megnezetni, mivel az orok, legalabbis szerintuk. Megkerdeztem, hogy mi van akkor, ha elszakad. Egyertelmu valasz nem volt, de mivel lifetime, ezert garancialis, ha bizonyitottan a gyenge lanc volt a hibas. Otthon ez pereskedes, de a nemeteknel, osztrakoknal, es szerintem a britteknel is sima garancialis javitas. Meg elvileg ez csak egy bizonyos lanc sorozatot erintett, tehat valszeg a tied pont abbol kapott. En biztos nem fizetek ki annyi penzt egy olyan alkatreszre, amit gyarilag orokeletunek terveztek, es ami nem igenyel karbantartast. Egyebkent nem volt draga, nekem anno Muha 600k-t mondott munkadijjal. Ez utan mentem el megnezetni...
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
-
urban racer
senior tag
Sachs árak:
Supertouring JE 20086
Supertouring BE 20086
Supertouring M keménység BE 23409
Supertouring M keménység JE 25839
Advantage JE 23410
Advantage BE 23410Supertouring H 13377
Supertouring M keménység 16153
Advantage 14715Ezek nettó árak(ha jól olvastam e93,2008,30d)
Konival nincs semmi baj-ugyan 7 évet nem fog elmenni-de valóban jól jön az állítási lehetőség, de nem akkor ha már kezd megfingani, akkor már hiába tekered... Viszont akár pályanapra, akár egy csapatós hétvégén jól jöhet...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem sima volt, h&r rugókat kapott koni gátlókkal. A legpuhább beállításon van, és azért nem olyan mint előtte, jó úton és kanyarokban príma (csak ilyen Mo-n nem nagyon van). Állítható a gátló, de gyakorlatilag nem férsz hozzá, mert egy műanyag sapka lenne és amúgy is a kárpit alatt van a teteje (hátul).
Féknél meg eléggé dicsérik a gyárit, atitdi szokott küldeni mindenhova.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
En ezeket neztem ki, csak nem tudom, hogy megis milyenek. Mert lehet, hogy nalam is erik a lengescsillapito csere, nagyon olyan, mintha nem allna teljesen sikban a hatulja. Es ugye 8 eves, tehat szerintem meg a gyari csillapitok vannak korben. Ugye az enyem is M-es, tehat alapbol alacsonyabb. Eibach -os kittet is neztem, de arra azt irjak, hogy inkabb palyazasra ajanljak, mert nagyon kemenyek.(meg az aruk is azt tukrozi) Apex-et olvasom mindenhol az Eibach mellett, hogy jok a gatloi. Kicsit jo lenne, ha lejjebb kerulne az auto, de nem akarom extrem modon, es hogy sokkal kemenyebb legyen. Van az RDX 20008 es a 20010. Koni - H&R paros joval olcsobb, de arrol nem talaltam infot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kb. leirtal egy majd full extras 3-ast...
LuckyL: Szerintem az 1er a Golf 'kozvetlen ellenfele' az A3-assal egyutt. A 3-as barmi rossz is kimondani, nagyjabol azokkal versenyez, amiket felsoroltam. A szelesebb motorpaletta az egyetlen dolog, amiben tenyleg folejuk nott(nem mintha szamitana, mert 20db 3er-bol 19db vagy 20d, vagy valami benzines 4 hengeres, es ezek a motorok meg csak nem is jobbak a tobbi gyartoenal), cserebe szerintem kenyelem es praktikum(ahogy irtad, nagyon kicsi, pedig ez a kategoria) teren mar elvannak maradva, felszereltseg teren pedig evekben merheto a lemaradas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
Utolsó bekezdésedre: ezek nagyon szubjektív dolgok, kár nagyzolásozni. Nekem például szűk a hármas széria, nem véletlenül lett 5-ös, de igazán kényelmesen a 7-esben éreztem magam, és mivel sokat megyek, az egyik legfontosabb szempont volt a komfort, semmi köze a nagyzoláshoz. De van egy kolléganőm, kb. 165 cm, vékony is, viszont az X5-ben biztonságban érzi magát és nyugodtan közlekedik a gyerekeivel, szóval ha ezen múlik az, hogy ne stresszeljen vezetés közben, akkor miért ne?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
CharlieDrop
veterán
Igazából pontosan. Én nyírom a napi 10 km/iránnyal, persze amennyit tudok megyek vele autópályán, anyósomék messze laknak
a BMW azért kellett, mert akinek egyszer volt, nem szívesen ül vissza első kerekesbe... szerintem, és ugye ott volt az e36
330Ci, na igen, meg SMG amit e9x-ben a DCT, vagyis duplakuplungos váltott
aki kérdezte annak: jó a sima automata is, vegye vele bátran, csak egyre nem jó, ha driftelni akar, azt nem támogatja...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
-KP-: BeZol ebben a hsz-ban leirta azt, amit en probalok megmagyarazni mar egy ideje. Sajnos e tekintetben az adatok semmitmondoak. Ha dragrace palyan egymas melle allitod a kettot, akkor persze valszeg a benzines nyer majd egy nyulfarknyival. De en a mindennapokrol beszeltem, es az teljesen mas teszta. Javallom, hogy akkor Te is probalj ki egy diesel autot. Hidd el, hogy az a 18DA is boven eleg mindenre, es meglepodnel, milyen rugalmas tud lenni.
SocketA: A mostani BMW-m elott is BMW-m volt, meghozza 7 evig. Es akkor meg csak egyetemista voltam, nem kulfoldre menekult. Ami a diesel benzin vitat illeti pedig ugyan az Neked is. Le van irva megegyszer, mire gondoltunk. Ha ebbol sem erted meg, akkor javallom, probalj ki egy E46 320D-t, es majd utana megerted.
Az, hogy elromlik, az pedig egyenesen visszavezetheto arra, hogy volt elotte hasznalva, szervizelve. Na meg, hogy mennyit tekertek az oran. Sajnos a diesel E46-ok nagy resze erintett. Amire az van irva, hogy 200k km, abban mar biztosan tobb, mint 400k van. Persze, hogy minden baja van, az mar egy becsuletes futas, olyankor kell cserelni mindent, mert semmi sem orok. Ellenben ha sikerul fogni egyet valos km-el, gondos tulajtol, akkor nem lehet problemad.Don't Tread On Me
-
Ivan15
senior tag
-
Ivan15
senior tag
lassabban közlekedek 190km/h nal autopalyan nyaron is (!) es a negyevszakosakat -ugy mint a telieket- 4 mm alatt mar cserelni kell pedig a kopasjelzö 1,5mm -nel van. Autopalyan konkretan kb 160-ig nyomom inkabb 140-, igy nekem eleg lenne egy 180-190 -ig kalibralt gumi is 210- es van most rajta.
-
Squirrel
őstag
Nálam is volt már korábban gond rosszul centírozott gumikkal és akkor is a téli -> nyári átállásnál (17 és 18 coll). Nekem a gumik/felnik tárolása és a csere is bmw szervízben történik Mo-on. Sajna pont külföldre jövetelkor jött elő a gond, otthon nem kellett nagyobb tempóval mennem és kérdésemre a válasz az volt, hogy perszehogy centírozták. Így vihetem itt Svájcban centíroztatni (remélem tényleg csak az a gond és nem komolyabb), otthon persze vinném vissza és szóvá is tenném a dolgot. Bár érdekes sztori a hozzállásról a bmw Szakszervízben (pedig elég sok lét odatoltam már): legutóbbi alkalommal mikor cseréltettem a kerekeket, szóltam, hogy néha nem akar világítani a bal első parkolófény. Mondták megnézték, nem égett ki, biztos kontakthibás, befújták spay-vel, jó lesz az. Ezután nem tudtam kinyitni 1 nap múlva a motorháztetőt, mikor ablakmosót akartam tölteni, gondoltam kiakadt a bowden vagy hasonló gond lehet. Visszavittem az autót, elkezdték nézni a garázsban, én vártam rá a szalonban, közben eszembe jutott, hogy bennfelejtettem valamit az autóban, hátraengedtek a cuccért. Ott épp sikerült beszélnem a szerelő sráccal, mondta, hogy semmi nem akadt ki, minden rendben volt a bowden-nel, csak megszorult a motorháztető nyítókallantyúja. Mikor kaptam vissza a kulcsot, akkor már az eredmény az volt, hogy eltört valami műanyag sz@r, azt kellett cserélni, és x-be került.... Szóval érdekes. Ezek alapján tényleg el sem merem képzelni, mi folyhat egy folyadékok-szűrőcserék stb. nagyszervíznél, ahol 6 számjegyű a végösszeg.
Szóval remélem, hogy ez a vibráció-gond megoldódik egy centírozással.
-
-
-KP-
addikt
feketében jobban tetszik az e46. ezüstben az e90. az e90 szürke belseje sztem is ingerszegény, vagy mire értetted, h ingerszegény, ha nem erre?
Itt egy fekete e46, sztem ez ugyanaz a kocsi, mint amit mobilén nézegettem az utóbbi pár hét alatt. még hogy saját használat. kac kac. 6 ezer euróért volt meghirdetve, gondolom kis alku belefért volna még.
Ehhez képest mondjuk ennek a belseje nem igazán tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
Egyébként csak most így képről vettem észre, hogy másképp áll a hűtőrács elől, és a hátsó lámpáknál pedig lett egy bevágás
Visszatérve a belsőre, szerintem a design a prof. navival adja ki magát, különben kong az ürességtől az a rész, vasalni lehetne rajta
A 3. képen láthatod (ez már faceliftes E90), hogy más a navi kapcsolója (egyébként a navi grafikája is más lett, a lámpa kapcsolója krómozott lett, és talán az alapkormány is más).[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
ebben igazad a faceliftes e90 az valami isteni. melóhelyhez közel van is egy fekete faceliftes 325i bézs belsővel, fabetéttel sportkormánnyal bmw alufelnivel. nagyon elegáns autó. de ez nekem már nem fér bele. A sima e90re is még gyűjtenem kéne jódarabig. e46-ra már lesz keret pár hónapon belül.
-
MPowerPH
félisten
Szerintem az E92-ben(E60-ban is) levo Xenon egy hulladek. Insignia szuper okos fenyszoroja utan egy elavult szar, es a tavolsagi sem eleg eros. Sot, az Audi A5 fenyszoroja is hatvanyokkal jobb, pedig meg az sem 'okos' lampa. Kerdeztem cserere a lehetoseget, de nincs nagyon opcio.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRESZ kérdések és válaszok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Autós topik
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyomtató topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...