- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szimi57 #50609 üzenetére
Durva adatok.
For BMW spark-ignition and diesel engines, the maximum permissible engine oil consumption is 0.7 l/1000
km.Because of their increased power output and torque, M engines have a maximum permissible oil
consumption of 1.5 l/1000 kmThe difference between the two marks corresponds to about 1.0 - 1.5 litres.
Nálam jelenleg min és max felnél van, kb 7000km után.
Köszi még egyszer az oldalt!
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz szimi57 #51333 üzenetére
És hol a kép? Pofázni mindenki tud (látom nálad már nincs olyan, hogy legalja szint, csak sértegetni tudsz).
GSX legalább kitette, milyen szép BMW-vel jár.
GSX:
Egyébként meg mit szívjátok fel magatokat ennyire a véleményemen? Ami nektek belefér, nekem és sok másnak nem. Nem a csomag, hanem hogy ki mit gondol cikinek és nevetségesnek. Engem nem izgat, ha valaki rám mondja, hogy csóró négyhengeres, max. kiröhögöm. Tudom, hogy nagy adag irigység is van benne. Akinek a véleménye fontos, az még nem mondott ilyet és nem is fog.Téged miért izgat, ha én azt mondom, ciki egy szép kabrióban a hátsó ülésen ikeás dobozokat vinni ami úgy lóg ki, mint egy japán túlméretes spoiler? Ne izgasson. Látod, az egésznek az a vége, hogy egymás anyját szidjuk egy hülye kis apróság miatt. Én is befejeztem, már unom ezt a témát, de nem tudtam szó nélkül annyiban hagyni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
válasz szimi57 #51613 üzenetére
Igen, a 45e km és az autó állapota vett meg. Szó szerint érződött a kárpit és műanyagok új illata. A kormányon a bőr száraz rücskös, hideg volt. Teljesen új autó érzésem volt. Bárhova néztem, nyúltam minden patika volt, se egy halvány karc, kifényesedés, semmi. A start gomb, a váltó, az ajtó nyitó fül minden kiváló volt.
Egyébként nem volt annyira szörnyű a motor. Lomha volt, lassúcska, de közlekedni lehetett vele normálisan.
Kormány, futómű, váltó, mint az új. -
-
veterán
válasz szimi57 #51659 üzenetére
Csak álló motornál nincs olajnyomás a feszítőben, ezért lazább a lánc. De ez csak elmélet, majd a szerelők megmondják. Mondjuk ennyi erővel indításkor is átugorhat...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
válasz szimi57 #51677 üzenetére
Erre vártam! Lassan, bele kell húznom a BMW eladásába. Végre, ez a cikk jól számol az állami támogatással. És említik azt is, hogy dec. 31-ig még választható ajándék is jár a megrendeléshez! Jövőhéten, bele is ugrok a dologba, amíg még lehet. Sok fantáziát meg fog ez az ajánlat mozgatni...
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz szimi57 #51730 üzenetére
Ott a pont, erre céloztam én is! Az ülésfűtés a hőérzetet is hatékonyabban befolyásolja.
KAMELOT: "Azért ilyen hidegebb tájakon nem lesz villany kocsi."
Ilyen hidegebb tájakon? Lehet, a Tátra közelében keményebbek a telek, de itthon, az előző szezonban kb. 2 hét volt, amikor -10°C alá ment a hőmérséklet. És már jó ideje így mennek a telek.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #51904 üzenetére
Teherhajó ?????? Lószart lesz.... Kis érdekesség
(#51908) whitezo88
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #51903 üzenetére
Tudod miert jonnek ki az elektromos peldanyok meg a plug in hybridek?Van egy jo video a Speedzone-on. Hogy tudjak nyomni a V6 V8 as nagyvasakat!
Hogy a normat tudjak tartani a karosanyagkibocsajtasnal.
Dehogy nyug a robbanomotor mikor kesz van a technika. Audi a pelda az S6 dizel.
Beszeltek itt az elektromos autokrol. Nezzetek mar meg az osszeladasokat. 1 szazalek. Ez 10 ev mulva se lesz max 25-30 egalban a dizellel es a benzinessel. Az emberek nagy reszenek nem eleg a 200 kilometeres hatotav foleg ott ahol 3-4 fore jut egy auto. Ott nincs helye kompromisszumnak. A villanyauto meg az is volt es az is lesz a hosszu toltesi ido es a kis hatotav miatt.
Nezd mar meg mi lenne ha a Horvatorszagba erkezo nyaraloforgalom mind elektromosautoval menne.
Vagy eleg megnezni Hegyeshalom elott az utolso kutat. Orakat kene varni a toltore. Mondtam mar! Elektromosauto fanok akiknek nincs is csak elmeletben gondolkoznak.[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz szimi57 #51914 üzenetére
Dehogyis púp a hátukon a belsőégésű motor, pont az ellenkezője. Szívük szerint azt reszelgetnék még ezer évig. Mert sokkal komplexebb a hajtás, mert ezermillió alkatrészből áll és általában minden el is romlik szépen, mert kell mögé a kiterjedt szervízhálózat, mert eltart egy egész beszállítói láncot. A tisztán elektromos hajtás, a carsharing és hasonló modern dolgok térnyerése rohadtul nem az autógyártóknak kedvez.
A folyamatosan szigorodó kibocsátási normákat sem az autógyártók szívják meg, hanem az egyszeri ember, akik új autót akar venni. Gyönyörűen meg lehet figyelni a trendet, hogy az új autók ára folyamatosan megy felfele, mert az adott kibocsátási szinthez szükséges hajtáslánc egyre drágább. (szívó->turbó->hibrid)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen